MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Korn
- jestem tu nowy...

- Posty: 56
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 9:43 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Korn » pt maja 06, 2005 8:48 pm
Mam ogromną prośbe ponieważ mój kultowy włącznik świateł poraz kolejny odmawia posłuszeństwa, kilka razy reanimowany już powoli się wypala na amen

moze ktoś z was ma na zbyciu sprawny w dobrym stanie albo wie gdzie kupić w dobrej cenie (w ASO jeszcze nie sprawdzałem bo się boje

)??
XJ'89 LIMITED
-
Pucha
- jestem tu nowy...

- Posty: 52
- Rejestracja: czw gru 30, 2004 3:17 pm
- Lokalizacja: Luboń k. Poznania
Post
autor: Pucha » pt maja 06, 2005 8:54 pm
Sprobuj pogadac z Wiktorem. Moze cos bedzie mial...
XJ '90 4.0 non HO Ltd - sprzedany...

Be a man - fix the glitch, just remember life's a BITCH
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » pt maja 06, 2005 9:48 pm
dopiero co tydzien temu walczylem z tym wynalazkiem...
regeneracja to co a'la leczenie syfa pudrem...w tym przypadku to naprawde szkoda pudru...
tylko nowy...wiktor ma...w dobrej cenie...
w aso sa po 280,00
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Stalker
- jestem tu nowy...

- Posty: 85
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 9:57 pm
- Lokalizacja: okolice boatcity
Post
autor: Stalker » pt maja 06, 2005 9:54 pm
załóż sobie przekaźniki , lepiej świecą światłą , nie ma spadków napięcia , nic sie nie grzeje , same zalety , do sterowania przekaźnikami wystarczy twój zregenerowany przełącznik
zaczynajcie ! ...czas dokończy

XJ '92 2,1TDi
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » pt maja 06, 2005 10:07 pm
nie no....przekaznik to mus...
ten brazowy kabelek "masowy" jest tak masakrycznie obciazony ze hoho... przekazniczek zalatwia sprawe...
co do regeneracji switcha...
przynajmniej u mnie nie bylo czego regenerowac...popalone na maxa...
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Korn
- jestem tu nowy...

- Posty: 56
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 9:43 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Korn » pt maja 06, 2005 10:58 pm
XJeep pisze:
przynajmniej u mnie nie bylo czego regenerowac...popalone na maxa...
dokładnie tak jak mówisz wypalony że już nie wiele sie da z tym zrobić
XJ'89 LIMITED
-
Adam Lewandowski
-

- Posty: 105
- Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:10 pm
- Lokalizacja: Grójec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Adam Lewandowski » sob maja 07, 2005 7:34 pm
Witam miałem ten sam problem z zakupiłem nowy firmy
standart założyłem przekaźniki i żarówki 100 wat bo lepiej widać jeżdże już prawie rok i nie ma z tym problemu a i jeszcze można kupić w fenixie Wrszawa lub Ride-on Szczecin chyba , jest stronka ale nie jest drogi jak na tak skomplikowane ustrojstwo.

-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » pn maja 09, 2005 9:57 am
Właśnie w tym temacie:
U mnie na wolnych obrotach światła jakby przygasają. Przy ruszaniu - jak dostanie gazu (czyt. beny) to się jasniej robi.
Jutro zakładam przekaźniki - pomoże???
A 100W żarówki - obym Cię nie spotkał jadącego z naprzeciwka

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » pn maja 09, 2005 10:00 am
XJeep pisze:nie no....przekaznik to mus...
ten brazowy kabelek "masowy" jest tak masakrycznie obciazony ze hoho... przekazniczek zalatwia sprawe...
dokładnie

-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » pn maja 09, 2005 10:11 am
techmark pisze:W³a¶nie w tym temacie:
U mnie na wolnych obrotach ¶wiat³a jakby przygasaj±. Przy ruszaniu - jak dostanie gazu (czyt. beny) to siê jasniej robi.
Jutro zak³adam przeka¼niki - pomo¿e???
A 100W ¿arówki - obym Ciê nie spotka³ jad±cego z naprzeciwka

Sprawdz czy klamy akumlatora nie sa zasyfione!! Przekaznik napewno duzo pomoze ale przygasania raczej nie zlikwiduje
ps. tez ma 100W - w peepe to wyglada jakby zwykle zarowki byly wlozone (standardy jak postojowe wygladaja z daleka

)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
wagoneer
-

- Posty: 116
- Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:24 pm
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: wagoneer » śr maja 11, 2005 1:58 pm
możesz założyć włącznik od Żuka (jest tani) może być problem z przyciemnianiem i włączniem światła w środku
TYLKO kilka(naście) Jeepów ... czasami nawet jakaś sztuka sprawna

-
Korn
- jestem tu nowy...

- Posty: 56
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 9:43 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Korn » śr maja 11, 2005 3:03 pm
wagoneer pisze:możesz założyć włącznik od Żuka (jest tani) może być problem z przyciemnianiem i włączniem światła w środku
..i dlatego zostane przy orginale, które u Wiktora można spokojnie dostać.
XJ'89 LIMITED
-
robert raffik
-

- Posty: 100
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 7:00 pm
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: robert raffik » wt cze 07, 2005 7:39 pm
już jest rozwiązanie tego problemu
tak przypominam jak by co
dużo pracy

proszę nie pisac na PW bo odblokowane ale mi zaraz zablokują:(
www.jeep.org.pl 
-
Antek

- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Antek » śr cze 08, 2005 6:57 am
robert raffik pisze:już jest rozwiązanie tego problemu ...
jakie rozwiazanie

DEF 300 Tdi
-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » śr cze 08, 2005 7:58 am
noooo
nowy w fajnej cenie

-
kawalczewskip
- jestem tu nowy...

- Posty: 55
- Rejestracja: śr paź 13, 2004 1:33 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Natolin, Płock
Post
autor: kawalczewskip » pn cze 13, 2005 9:54 pm
Jak dobrać się do tego sławnego "wyłącznika"? Jakoś nie wiem jak wyjąć z tego miejsca co jest w nim zamontowany? Pół deski rozbierać czy jak?
Bo przyczyny chyba trzeba szukac we włączniku skoro raz światła się włączają a raz nie, a poza tym przy otwartych "rzęzi" nie powiem jak i jest to dźwiek różny od przyjemnego buczenia jakie chyba powinien wydawać.
już bez PEEPa (zobaczymy jak długo),
została saperka, ................... i trochę innych szpejów
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » pn cze 13, 2005 9:59 pm
Wloz lape od spodu i wymacaj cycek zwalniajacy caly bolec. Nacisnij i lekko pociagnij wlacznik gale.
Potem juz tylko nakretka-tulejka od przodu i wychodzi.
max 2 minuty roboty
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » pn cze 13, 2005 10:25 pm
Discotheque pisze:Wloz lape od spodu i wymacaj cycek zwalniajacy caly bolec. Nacisnij i lekko pociagnij wlacznik gale.
Potem juz tylko nakretka-tulejka od przodu i wychodzi.
max 2 minuty roboty
wszystko fajnie i pieknie ....ale...
...na 99,9% bedzie mial nadpalona rowniez wtyczke....a wtedy to najwygodniej ja reanimowac majac ja w rece a to bedzie mozliwe dopiero jak zegar sciagnie...wtedy dojscie jest "MALINA"...
po 1 - nie warto reanimowac nadpalonego ustrojstwa
po 2 - koniecznie po zakupie nowego zmotac przekazniki.... schematy sa u ruskich gdzies...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
kawalczewskip
- jestem tu nowy...

- Posty: 55
- Rejestracja: śr paź 13, 2004 1:33 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Natolin, Płock
Post
autor: kawalczewskip » pn cze 13, 2005 10:29 pm
Dzięki za podpowiedź, znalazłem "cycek", odkręciłem śrubkę i prawie bym go wyjął gdyby nie był taki ciepły.
jako że jestem z "elektryki" noga czy ktos może podpowedzieć jaki przekaźnik i w jaki sposób (schemat peno bny się przydał) wlutować coby działanie tego cudu techniki ulepszyć?
już bez PEEPa (zobaczymy jak długo),
została saperka, ................... i trochę innych szpejów
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » pn cze 13, 2005 10:40 pm
No wlasnie sa dwie szkoly. Pierwsza moja twierdzi ze po co komplikowac sobie zycie jak mozna zrobic cos prosto.
U siebie wykonalem po prostu pare kabelkow typu zenski-meski i zrobilem jakby przedluzke kostki i wlacznika. W duzym uproszczeniu tak jakbys przedluzyl kazdy styk z kostki prowadzac kabelek do wlacznika.
I na tej przedluzce zamontowalem dwa przekazniki. Mijania i drogowe.
W kazdej chwili mozna to wyjac, zdjac, bez ingerencji w uklad elektryczny.
Druga szkola poleca zalozenie przekaznikow zaraz przy lampach i poprowadzenie osobnego zasilania bezposrednio z aku.
-
Korn
- jestem tu nowy...

- Posty: 56
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 9:43 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Korn » pn cze 13, 2005 11:11 pm
Discotheque pisze:No wlasnie sa dwie szkoly. Pierwsza moja twierdzi ze po co komplikowac sobie zycie jak mozna zrobic cos prosto.
U siebie wykonalem po prostu pare kabelkow typu zenski-meski i zrobilem jakby przedluzke kostki i wlacznika. W duzym uproszczeniu tak jakbys przedluzyl kazdy styk z kostki prowadzac kabelek do wlacznika.
I na tej przedluzce zamontowalem dwa przekazniki. Mijania i drogowe.
W kazdej chwili mozna to wyjac, zdjac, bez ingerencji w uklad elektryczny.
Druga szkola poleca zalozenie przekaznikow zaraz przy lampach i poprowadzenie osobnego zasilania bezposrednio z aku.
dokładnie tak , ja zastosowałem szkołę nr 1 i jestem teraz bardzo zadowolony wydaje się być najleprzym rozwiązaniem chociażby ze wzgledu na dostęp do przekażników jeśli padną.

XJ'89 LIMITED
-
kawalczewskip
- jestem tu nowy...

- Posty: 55
- Rejestracja: śr paź 13, 2004 1:33 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Natolin, Płock
Post
autor: kawalczewskip » wt cze 14, 2005 3:36 pm
Po demontażu wyłącznika okazało się jak niżej:
- trochę "nadpalony" styk masowy na włączniku (wyłącznik wygląda na nowy, pewno Niemiec już wymieniaił),
- mocno "wypalony" styk masowy we wtyczce (na takim grubym brązowym kableku z czarnym paskiem)
kupiłem przekaźniki 30A od "malucha" (2 w komplecie z jakąś podstawą)
Czy ktoś może podać link do schematu jak to wzystko podłączyć coby działało albo łopatologiczną instrukcję, do którego kabelka podpiąć poszczególne styki przekaźników.
już bez PEEPa (zobaczymy jak długo),
została saperka, ................... i trochę innych szpejów
-
kawalczewskip
- jestem tu nowy...

- Posty: 55
- Rejestracja: śr paź 13, 2004 1:33 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Natolin, Płock
Post
autor: kawalczewskip » ndz lip 03, 2005 5:45 pm
Po naprawie wtyczki od włącznika myślałem, że temat śwaiteł mam za soba. A tu wczoraj w nocy niepsodzianka. Jadę 100 km/h a tu światełek brak. Poreuszanie włacznikiem świateł nie pomogło. Pomogło dopiero poruswzanie dźwigienką zmiany świateł mijania/drogowe, ale tylko na chwilę. I tak na zasadzie loterii dokulałem się do domu (20 km/h). Sprawdziłem włącznik (jest OK). Teraz świecą, ale tak naprawdę to chyba warto by co nieco w nim naprawic, gdzie szukać coby dojść do sedna sprawy?
już bez PEEPa (zobaczymy jak długo),
została saperka, ................... i trochę innych szpejów
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » ndz lip 03, 2005 7:53 pm
Sprawdz czy sie nie grzeje. Najprosciej wlaczyc jak dziala po nocy stania a potem gasnie po chwili pracy to bimetal we wlaczniku odcina glowny styk.
Widac ktoras zlaczka we wtyczce Ci sie grzeje albo masz zarowki 110/140W
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość