MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
stefcio

- Posty: 2004
- Rejestracja: sob maja 07, 2005 7:35 am
- Lokalizacja: Greenki
Post
autor: stefcio » sob maja 07, 2005 9:56 am
Witam przy okazji, bo jestem tu świeżutki jak kwietniowa trawka.
Avtograd podaje, że "niet problemow" przy tym rozmiarze, ale chętnie poznam opinie ewentualnych użytkowników. Chwilowo nie mam chęci i ochoty podnosić mojego syfka, a Goodrich MT nie mają dla mnie idealnego rozmiaru.

No i na qu.widołki został mi X...
A w teren znowu jest GR'at

nocne akcje ratunkowe - 602 220 461
-
majkel
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: pt maja 14, 2004 10:05 pm
- Lokalizacja: Wwa
Post
autor: majkel » sob maja 07, 2005 10:07 am
Ten rozmiar powinien wejsc bez problemu.Jedyne co moze wystapic to ocieranie przednich kol przy maksymalnym skrecie..ale nawet jesli,to nie uniemozliwia to normalnego poruszania sie samochodem.
XJ 2,5TD '95 - był
ZG 5,9 '98 - jest
Voyager 2,4 '97 - jest
WJ 4,7HO OVERLAND '02 - jest
-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » sob maja 07, 2005 10:30 am
jeździłem na takowych, nie było problemu
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » sob maja 07, 2005 10:53 am
ten rozmiar to standard w XJ - ale wyglada plaskato...
ja wymienilem na BFG 30x9,5x15 i pasuja idealnie - z delikatnym liftem (chociaz bez liftu tez wejda)
BTW, bede jechal przez Zielonki za jakies 2 godziny (ok 14) - jak chcesz zobaczyc to mozemy sie umowic.
Moj tel 604 758 553
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » sob maja 07, 2005 1:27 pm
A nie 225/75R15 - w standardzie fabrycznym?!
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
Mirek Kal
-

- Posty: 163
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 12:24 pm
- Lokalizacja: Strzegom
Post
autor: Mirek Kal » sob maja 07, 2005 1:35 pm
Wg mojej instrukcji standartowe to dwa rodzaje 225 i 235. Jeżdżę na 235 i jest o'key. Musiałem tylko podregulować regulacją skrętu bo delikatnie ocierały przy max skręcie w lewo. Będziesz też zdziwiony, że sruby regulujące skręt są spawane ale małe podkładeczki pod nakrętkę kontrującą rozwiązują problem. Ten typ tak ma. Na forum już to było omawiane - hamerykański patent

Mirek
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » sob maja 07, 2005 1:46 pm
Pytam bo ja mialem w standardzie 225 - teraz mam 255 na odstawionych felgach i tez nie mamproblemow przy skretach

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
Mirek Kal
-

- Posty: 163
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 12:24 pm
- Lokalizacja: Strzegom
Post
autor: Mirek Kal » sob maja 07, 2005 3:41 pm
Mam 235 na felgach z offsetem -25. Trochę wystają poza obrys auta, fajnie się peepka prowadzi bo o dobre parę centymetrów jest szerszy a i piasty nie są obciążone tak jak w przypadku dystansów, skręt w porządku

Mirek
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » sob maja 07, 2005 6:15 pm
Mirek Kal pisze:Mam 235 na felgach z offsetem -25. Trochę wystają poza obrys auta, fajnie się peepka prowadzi bo o dobre parę centymetrów jest szerszy a i piasty nie są obciążone tak jak w przypadku dystansów, skręt w porządku

sa tak samo obciazone jak z dystansami
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » sob maja 07, 2005 7:01 pm
Fizyki nie pokonasz - ramie jest ramie!
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
Mirek Kal
-

- Posty: 163
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 12:24 pm
- Lokalizacja: Strzegom
Post
autor: Mirek Kal » sob maja 07, 2005 7:05 pm
No tak chyba nie do końca. Felgi z offsetem są inaczej ukształtowane ale punkt mocowania jest w tym samym miejscu co w zwykłych. Więc z tym obciążeniem jest kapkę inaczej ale lepiej niż z dystansami

Mirek
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » sob maja 07, 2005 8:10 pm
Nie ma znaczenia - liczy sie odleglosc od punktu nacisku na opone (powiedzmy srodek opony) do miejsca lozyskowania (czy to piasta czy sforznie - te drugie w peepach duzo szybciej nawalaja)
Jezeli felga na w obu przypadkach tyle samo wystaje to sily beda jednakowe (jak to mowia ramieXsila)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
stefcio

- Posty: 2004
- Rejestracja: sob maja 07, 2005 7:35 am
- Lokalizacja: Greenki
Post
autor: stefcio » sob maja 07, 2005 8:13 pm
Sorki, że sie nie odzywam choć to mój temat. Tyrałem niecnie cały dzień, żeby było za co syfka modyfikować (chociaż troszeczkę).
Gumy 255 juz próbowałem w poprzednim, ale starsznie je nosiło po koleinach.
235 chciałbym tylko w pole, więc drobne obcieranko przy maxie mnie nie rusza.
Cały czas się głowię nad lekkim lifcikiem do gum 30x9,5x15, ale nie chcę się wpakować w większe manewry, bo sie ani nie znam na rzeczy, ani też kasiora mi na drzewach nie rośnie.
Tak czy suiak dzieki za odzew.
No i na qu.widołki został mi X...
A w teren znowu jest GR'at

nocne akcje ratunkowe - 602 220 461
-
stefcio

- Posty: 2004
- Rejestracja: sob maja 07, 2005 7:35 am
- Lokalizacja: Greenki
Post
autor: stefcio » sob maja 07, 2005 8:16 pm
Radek 666:
pogodził bym się nawet z 225/75/15, ale BFG nie robi akurat tego rozmiaru w MT, a po ostatnich błotkach chcę taki bieżnik koniecznie i kropka.
No i na qu.widołki został mi X...
A w teren znowu jest GR'at

nocne akcje ratunkowe - 602 220 461
-
Mechatronik
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 8:19 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Mechatronik » ndz maja 08, 2005 1:08 am
Jak sie popieści to i więkrze się zmieści

Fregata pod pełnymi żaglami i Jeep na szlaku - TO JEST TO....Cherokee Limited 4.0 LPG \ 1990
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » ndz maja 08, 2005 7:16 am
stefcio pisze:Radek 666:
pogodził bym się nawet z 225/75/15, ale BFG nie robi akurat tego rozmiaru w MT, a po ostatnich błotkach chcę taki bieżnik koniecznie i kropka.
To zrob "szybki lift" przez wyklepanie sprezyn i resorow.
Nie jest to wieczne rozwiazanie, ale na poczatek wystarczy i 30 zmieszcza sie bez problemu.
Co do bieznika - kazdy by chcial MT w terenie, ale na asfalcie (mokrym!) lub w zimie trzeba na nich bardzo uwazac. Dlatego AT sa pewnym kompromisem (jak niektorzy mowia - ani w terenie, ani na asfalcie niedobre

)
Ja jestem z AT bardzo zadowolony i jeszcze nie zdazylem na nich ugrzeznac, ale moze za krotko na nich jezdze..
-
sław63

- Posty: 373
- Rejestracja: czw kwie 14, 2005 3:52 am
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sław63 » ndz maja 08, 2005 8:40 am
Nie jest tak źle z tym asfaltem, właśnie kupiłem BFG MT i na mokrym asfalcie przy umiarkowanej prędkości zachowują się poprawnie nie mówiąc o terenie. Jeśli chcesz coś zdziałać w terenie -zapomnij o AT.

Tyrran II- 3,0
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » ndz maja 08, 2005 10:33 am
sław63 pisze:Nie jest tak źle z tym asfaltem, właśnie kupiłem BFG MT i na mokrym asfalcie przy umiarkowanej prędkości zachowują się poprawnie nie mówiąc o terenie. Jeśli chcesz coś zdziałać w terenie -zapomnij o AT.

Za to komfort jazdy zdecydowanie jest mniej zadowalający, zwłaszcza przy V > 90 km/h

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
stefcio

- Posty: 2004
- Rejestracja: sob maja 07, 2005 7:35 am
- Lokalizacja: Greenki
Post
autor: stefcio » ndz maja 08, 2005 8:33 pm
Na asfalt to ja gumki mam (standard), a MT-ki planuję używać zasadniczo tylko w terenie.
No i na qu.widołki został mi X...
A w teren znowu jest GR'at

nocne akcje ratunkowe - 602 220 461
-
wagoneer
-

- Posty: 116
- Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:24 pm
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: wagoneer » ndz maja 08, 2005 10:09 pm
jak tylko w teren to MT jest dobry. Ja już kiedyś odwaliłem "bączka" na mokrym na trasie - po 80 m wylądowałem w rowie tyłem (bez uszkodeń

!). Żeby to miało smigać musisz go troszke podnieść. Na skręcie i wykrzyżu połamiesz sobie przednie nadkola.
-
wagoneer
-

- Posty: 116
- Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:24 pm
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: wagoneer » ndz maja 08, 2005 10:13 pm
daj mu z przodu dystans z 5 cm lub "wyciągnij" sprężyny a z tyłu podklep resory (było by dobrze dołożyć po dodatkowym piórze) - jak masz w miare świerze amorki to będzie ok
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » pn maja 09, 2005 10:31 am
Stefcio- jeżeli to Twojego peepa widziałem w Zielonkach na parkingu naprzeciwko Deutsche Banku to trzebaby się zainteresować delikatnym szarpnięciem w górę bo i sprężyny i resory wyglądają na lekko kłapnięte . A więc 235 powinno wejść natomiast przy pełnym skręcie i dociśnięciu przodu w zakręcie może obcierać .
Stiopa
XJ Sport '93
-
stefcio

- Posty: 2004
- Rejestracja: sob maja 07, 2005 7:35 am
- Lokalizacja: Greenki
Post
autor: stefcio » pn maja 09, 2005 9:18 pm
Mojego widziałeś, tylko nie wiem kiedy. Resory zasadniczo dostały po jednym dodatkowym długim piórze, ale też straciły po jednym najkrótszym (były pęknięte). Cuda z tego nie wyszły. Spręzyny pewnie będę musiał poprawić lub włożyć podkładki (nakładki - polibusze

?).
O amorach wiem tyle co słyszę, a słyszę raczej mizernie. Pewnie też do wymiany.
No i na qu.widołki został mi X...
A w teren znowu jest GR'at

nocne akcje ratunkowe - 602 220 461
-
płaski
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt mar 22, 2005 7:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: płaski » pn maja 09, 2005 10:30 pm
31' wchodzi i ma jeszcze duuuużo miejsca po załorzeniu na główną lage piór z poldka a przód dłuższa sprężyna o 6cm. Pod amorki podstawki 4 cm i orginalne amory wydają.

Podjedż damy radę

-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » wt maja 10, 2005 10:01 am
Stiopa
XJ Sport '93
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość