MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » ndz maja 15, 2005 5:49 pm
W moim (niemieckim) podreczniku uzytkownika stoi, ze ma 136 kW (182 hp) natomiast wszystkie amerykanskie specyfikacje podaja 190 hp. Z czego wynikala roznica? Inny katalizator? Czy cos jeszcze?
1992 Jeep Cherokee Limited

-
franky
- jestem tu nowy...

- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 27, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: gdañsk, hiphip
Post
autor: franky » ndz maja 15, 2005 6:17 pm
podobno amerykanie maja inny sposob zmierzania:
u nich to SAE KM
ale w europie to DIN KM.
z tego roznicy wynikaja.
pozdrawiam
Frank
-
Piotrusz
- jestem tu nowy...

- Posty: 59
- Rejestracja: pn kwie 11, 2005 11:04 am
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Piotrusz » ndz maja 15, 2005 6:20 pm
Inny jest przelicznik kW na konie mechanicznew systemie metrycznym i anglosaskich koniach mechanicznych. Stąd w stanach jest więcej koników mechanicznych

Only at ...
wspomnienia po ... XJ 4.0 i TJ Unlimited, jest kzj95
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » ndz maja 15, 2005 8:08 pm
Piotrusz pisze:Inny jest przelicznik kW na konie mechanicznew systemie metrycznym i anglosaskich koniach mechanicznych. Stąd w stanach jest więcej koników mechanicznych

KW jest zawsze taki sam wiec jak mozna inaczej przeliczyc?
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » ndz maja 15, 2005 9:02 pm
danielpoz pisze:Piotrusz pisze:Inny jest przelicznik kW na konie mechanicznew systemie metrycznym i anglosaskich koniach mechanicznych. Stąd w stanach jest więcej koników mechanicznych

KW jest zawsze taki sam wiec jak mozna inaczej przeliczyc?
Kon jest inny - ten sam kilowat przelicza sie po innym "kursie", wiec daje inna ilosc koni.
-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » ndz maja 15, 2005 9:15 pm
Ale to tylko 1% (1 hp = 1,1 KM) i to w druga strone, nadal mnie tu brakuje katalogowej mocy.
Mam pewien trop, kompresje podaja (w mojej ksiazce) 8.75:1, natomiast na amerykanskich stronach widze 8.8:1, to moze byc to?
1992 Jeep Cherokee Limited

-
płaski
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt mar 22, 2005 7:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: płaski » ndz maja 15, 2005 9:40 pm
Z którego roku jest twój peep że masz nadzieję na pełną żywotność koników 190hp czy 182hp

-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » ndz maja 15, 2005 11:48 pm
tu raczej nie chodzi o przeliczanie KM-kW a o sposob pomiaru:
w USA moc mierzona na hamowni silnikowej gdzie jednostka mierzona jest bez uzbrojenia w alternator,sprezarke,itp.
w Europie kompletna jednostka
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » pn maja 16, 2005 7:47 am
Greg_pl pisze:Ale to tylko 1% (1 hp = 1,1 KM) i to w druga strone, nadal mnie tu brakuje katalogowej mocy.
Mam pewien trop, kompresje podaja (w mojej ksiazce) 8.75:1, natomiast na amerykanskich stronach widze 8.8:1, to moze byc to?
ty, weź się zdecyduj

1,1 to 10%

-
suzus
-

- Posty: 993
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm
Post
autor: suzus » pn maja 16, 2005 7:53 am
zaraz tu wskoczą promile

-
Misiek Bielsko
-

- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Misiek Bielsko » pn maja 16, 2005 8:17 am
Greg_pl pisze:Ale to tylko 1% (1 hp = 1,1 KM) i to w druga strone, nadal mnie tu brakuje katalogowej mocy.
Mam pewien trop, kompresje podaja (w mojej ksiazce) 8.75:1, natomiast na amerykanskich stronach widze 8.8:1, to moze byc to?
Wydziwiasz.
Po co ci te dane? Jezdzi? Jak zapierdala, to na chuuj ci wiedziec, czy 8,8, a moze 8,75?
-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » pn maja 16, 2005 8:48 am
Eh, mam problemy z tym przeliczaniem, 1,01 oczywiscie. A chcialbym wiedziec dokladnie czym sie roznia, a nuz zamowie sobie czesci do wersji USA i nie beda pasowac.
w USA moc mierzona na hamowni silnikowej gdzie jednostka mierzona jest bez uzbrojenia w alternator,sprezarke,itp. w Europie kompletna jednostka
Takie mierzenie amerykanie skonczyli w roku 1972, wiec to nie stad ta roznica.
1992 Jeep Cherokee Limited

-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » pn maja 16, 2005 10:34 am
Róznicy w silniku USA czy EURO nie ma. Części będą pasować bez obaw. Różnice biorą sie z przeliczania i pomiarów, jak już ktoś wspomniał z agregatami i bez. Tak więc bez obaw. Silnik ten sam, moc ta sama.
Poprostu w europie występują silniejsze konie

-
color
- jestem tu nowy...

- Posty: 94
- Rejestracja: ndz sty 11, 2004 7:57 pm
- Lokalizacja: z daleka
Post
autor: color » pn maja 16, 2005 12:30 pm
PKi pisze:Róznicy w silniku USA czy EURO nie ma. Części będą pasować bez obaw. Różnice biorą sie z przeliczania i pomiarów, jak już ktoś wspomniał z agregatami i bez. Tak więc bez obaw. Silnik ten sam, moc ta sama.
Poprostu w europie występują silniejsze konie

dokladnie. jak juz ktos napisal:
1 horsepower (USA) = 1.01 quni mechanicznych metrycznych, czyli roznica 1%
FJ Cruiser czarny i Xploder Sport zardzewialy
-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » pn maja 16, 2005 4:11 pm
No i sie dowiedzialem - inna kompresja oraz katalizator. Bylo tez pare innych roznic o ktorych nie wiedzialem (inne rozmiary opon, swiatla czy radio 1 din).
1992 Jeep Cherokee Limited

-
heniu w berecie
-

- Posty: 916
- Rejestracja: wt mar 09, 2004 10:55 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: heniu w berecie » wt maja 17, 2005 6:54 am
eee angole lepsi moment obrotowy podaja w tych swoich funtach na cal czy jak to bylo i przeliczaj se to Nm

-
color
- jestem tu nowy...

- Posty: 94
- Rejestracja: ndz sty 11, 2004 7:57 pm
- Lokalizacja: z daleka
Post
autor: color » śr maja 18, 2005 12:43 am
heniu w berecie pisze:eee angole lepsi moment obrotowy podaja w tych swoich funtach na cal czy jak to bylo i przeliczaj se to Nm

w lbf, czyli funtach x stopa, amerykanie tez.
FJ Cruiser czarny i Xploder Sport zardzewialy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość