wahania obrotów w cherokim

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

szwed

Kontaktowanie:

wahania obrotów w cherokim

Post autor: szwed » wt maja 31, 2005 11:22 pm

Witam
Po pierwsze chciałem sie przywitać jako nowy własciciel legendy:D .
Po drugie mam problem:evil: i nie znalazłem tego tematu na forum. Problem polega na wahnięciach obrotów. Autko zagazowane, ale objaw na benzynie i gazie, na postoju i w czasie jazdy, na obrotach niskich ale zdarza sie i w okolicy 3-3,5 tys. Wybebeszyłem katalizator (zapchany jak cholera) ale niewiele pomogło tzn autko sie żwiawiej wkręca ale wahania są ciągle. A do tego qrde wszystkiego nie jestem mechanikiem i za cholere nie mam pomysłu co to może być. Prosze o pomoc i sugestie, z góry dzięki i pozdrówka dla wszystkich pojeepanych.

Awatar użytkownika
misman

Re: wahania obrotów w cherokim

Post autor: misman » śr cze 01, 2005 12:11 am

szwed pisze:Witam
Po pierwsze chciałem sie przywitać jako nowy własciciel legendy:D .
Po drugie mam problem:evil: i nie znalazłem tego tematu na forum. Problem polega na wahnięciach obrotów. Autko zagazowane, ale objaw na benzynie i gazie, na postoju i w czasie jazdy, na obrotach niskich ale zdarza sie i w okolicy 3-3,5 tys. Wybebeszyłem katalizator (zapchany jak cholera) ale niewiele pomogło tzn autko sie żwiawiej wkręca ale wahania są ciągle. A do tego qrde wszystkiego nie jestem mechanikiem i za cholere nie mam pomysłu co to może być. Prosze o pomoc i sugestie, z góry dzięki i pozdrówka dla wszystkich pojeepanych.
1. Sprawdź silnik krokowy - pryśnij jakimś smarowidłem w spray'u do środka, jeśli trzeba - przetestuj czy się przypadkiem nie wiesza. Przeczyść kanał powietrza wolnych obrotów.
2. Sprawdź czy komputer dostaje sygnał (emulowany) sondy lambda - być może myśli, że ma za ubogo - i dodaje paliwa tudzież odkręca wolne obroty
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

szwed

Kontaktowanie: