no i przebieg 200tys

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

no i przebieg 200tys

Post autor: danielpoz » wt lip 12, 2005 4:21 pm

wlasnie mi tyle wybilo na liczniku :)

kupilem auto 26 maja 2004 z przebiegiem 137tys.

-po miesiacu zalozylem gaz-sekwencja 5800zl
-wymienilem olej w skrzyni,sworznie,4 gumy na wachaczach,reszty nie pamietam-robilem sam nie liczac wymiany oleju w skrzyni 300zl
-145tys wyspawany kolektor robocizna 700zl :roll: spawanie i szlif w wlasnym zakresie
-po okolo 185tys znowu sworznie(falkon-nigdy wiecej tego gowna),koncowka,i musialem wymienic przekladnie kierownicza bo lekko kapala-kupilem uzywke za chyba 400zl :wink:
po 1000km padly te sworznie hahaha dalem do regeneracji w bardzo dobrej firmie ktora zapewniala ze beda lepsze niz orginalne-jak na razie 15tys i zero luzow wiec polecam
-troszke pozniej padla poduszka silnika, gumy na stabilizatorze i lacznikach-poduszka 220zl gumy groszowe sprawy
-przy 190tys wymienilem opony na AT
-przy niecalych 200tys znowu wyspawany kolektor-ale dni sa jego juz policzone :lol: robilem wszystko sam jedynie koszt uszczelki i planowania

wymienilem tarcze przednie(zupelnie nie potrzebnie) kilka razy klocki p/t,olej co 10tys,dwa razy kopulka, palec, kable, swiece,

nabilem klime 150zl

i to chyba wszystko :) jak mi sie cos przypomni to dopisze
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » wt lip 12, 2005 4:39 pm

Podałbyś na priv koszt dorobienia tych sworzni i adres gdzie to dorobić :-?
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
bartosiak
Posty: 2137
Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bartosiak » wt lip 12, 2005 4:52 pm

w Poznaniu tejj :-) te sworznie

I On śmie narzekać na Granda , toż to obraza Boska, jakim innym autkiem w ciągu roku zrobiłbyś 63 tys km i był tak zadowolony???
A tak swoją drogą gdzie tyś tyle km nabił???
tejj ;-)
Michał Bartosiak

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » wt lip 12, 2005 4:56 pm

Ja mam 330 000 km w Toyocie i dopiero pierwsze luzy sie pokazały. Sie ma , sie jeździ. :roll:
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » wt lip 12, 2005 5:02 pm

Baku ty zyjesz gdzies sie podziewał :lol: :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » wt lip 12, 2005 5:15 pm

bartosiak pisze:w Poznaniu tejj :-) te sworznie

I On śmie narzekać na Granda , toż to obraza Boska, jakim innym autkiem w ciągu roku zrobiłbyś 63 tys km i był tak zadowolony???
A tak swoją drogą gdzie tyś tyle km nabił???
tejj ;-)
w octavi prawie 150tys i nic sie nie sypie i nie leze pod autem mialem inne auta i podobnie tylko ten jeeeeeeeep :evil: hahahaha

sam nie wiem jakos tak szybko ten licznik mi sie kreci :wink:
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Jerry JEEP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 67
Rejestracja: sob kwie 30, 2005 2:58 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Jerry JEEP » wt lip 12, 2005 8:04 pm

Problem polega na tym, że w Skodawce licznik podaje Ci faktyczny stan kilometrów (bo pewnie kupiłeś ją prawie nową lub nóweczkę) a w Pipie :lol: - no cóż, każdy były jego właściciel przed sprzedażą minimum 100 tysiączków go cofnął. Ja mam w swoim ZJ 120 tyś km :P - chyba ktoś przesadził :)2 - na co nie spojrzeć to do roboty, a o 5 lat młodszym Town&Country 385tyś - i jakoś nic się nie psuje – po prostu jeździ.
K5 5700 SILVERADO

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » wt lip 12, 2005 9:08 pm

BĄKU pisze:Ja mam 330 000 km w Toyocie i dopiero pierwsze luzy sie pokazały. Sie ma , sie jeździ. :roll:
HeHeHe. U mnie 320.000 km i zawieszenie w całości fabryczne oprócz jednego drążka kierowniczego. Wiem bo mam książkę serwisową z niemcowni. Powoli zastanawiam się nad wymianą tulei w zawieszeniu. Powoli bo jeszcze 100.000 zrobią :lol:
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » wt lip 12, 2005 9:19 pm

LSD pisze:
BĄKU pisze:Ja mam 330 000 km w Toyocie i dopiero pierwsze luzy sie pokazały. Sie ma , sie jeździ. :roll:
HeHeHe. U mnie 320.000 km i zawieszenie w całości fabryczne oprócz jednego drążka kierowniczego. Wiem bo mam książkę serwisową z niemcowni. Powoli zastanawiam się nad wymianą tulei w zawieszeniu. Powoli bo jeszcze 100.000 zrobią :lol:
:o :o :o jak to możliwe?? :o :o :o
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » wt lip 12, 2005 9:23 pm

w KIA Carnival z przebiegiem 280tys tez nic nie bylo robione tylko raz wymienione gumy drazka reakcyjnego i to na gwarancji(1 sztuka 30zl a 2 potrzebne hahaha) ale fakt ze to nie byla terenowka

Jerry Jeep - i tak tez moze byc choc w moim przypadku nie na to nie wskazuje zeby poprzednio ktos cofal
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Stalker
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: wt lut 01, 2005 9:57 pm
Lokalizacja: okolice boatcity

Post autor: Stalker » wt lip 12, 2005 10:45 pm

no to juz jak sie chwalic to prosze , merc 123 , 82 rok , przejechane jakies 550.000km , silnik nigdy nie rozbierany , oryginalna uszczelka pod glowica , oryginalne swiece zarowe , wymienione wtryski jakies 80 tys temu , zmieniany regularnie olej , filtry , plyny , wymieniona pompa wody (raz) , amortyzatory (3 razy) , poduszki pod silnikiem , gumy stabilizatorow , wachacze , zrobiony remont przekladni kierowniczej i rozrusznika , wymienine sprzeglo z dociskiem (raz) , gumy na wale (raz) i jakies drobne pierdolki ....

samochod jest w mojej rodzinie od nowosci , wiec wiem od a do z co kiedy i jak bylo robione

cisnienie na wszystkich tlokach od 27 do 29 (silnik 300D) ....

nie spotkalem jeszcze samochodu ktory jest tak solidny i wdzieczny , mam tez citroena berlingo 2000 rok z przebiegiem 110 tys w ktorym wymienilem 2 razy wiecej rzeczy , lacznie z rozbieraniem silnika

to co teraz produkuja to nazwac samochodem nie mozna , jakosciowa tragedia .... :evil:
zaczynajcie ! ...czas dokończy :)
XJ '92 2,1TDi

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » śr lip 13, 2005 8:31 am

no ale blaszki w 123 to troche leca od rudego... ;-)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » śr lip 13, 2005 4:47 pm

Kosa pisze:
LSD pisze:
BĄKU pisze:Ja mam 330 000 km w Toyocie i dopiero pierwsze luzy sie pokazały. Sie ma , sie jeździ. :roll:
HeHeHe. U mnie 320.000 km i zawieszenie w całości fabryczne oprócz jednego drążka kierowniczego. Wiem bo mam książkę serwisową z niemcowni. Powoli zastanawiam się nad wymianą tulei w zawieszeniu. Powoli bo jeszcze 100.000 zrobią :lol:
:o :o :o jak to możliwe?? :o :o :o
Bardzo proste. Patrol czy Toyota nie mają300 KM i nie robią 8 s do 100km/h tak jak Twój peep, a elementy zawieszenia są mocno przewymiarowane i bardzo proste konstrukcyjnie. Ma to też swoje wady (waga ponad 2 tony) ale nie powoduje czarnej dziury w kieszeni.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » śr lip 13, 2005 4:51 pm

No dobra zgadzam się ale co do zawieszenia to jego konstrukcja w pipku jest prosta jak konstrukcja cepa... dwa sztywne mosty wahacze wleczone itd...
nie rozumeim, że są samochody z takim samym zawieszeniem z lat 70tych czy 60-tych i u nich tak to wszystko nie leci jak w pipku... :roll:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » śr lip 13, 2005 6:27 pm

a o czym ja mowilem przez cala noc przy ognisku!!! ale nie sluchali i sie tylko smiali.....
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » śr lip 13, 2005 7:58 pm

danielpoz pisze:a o czym ja mowilem przez cala noc przy ognisku!!! ale nie sluchali i sie tylko smiali.....
bo śmiech to zdrowie :wink:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » śr lip 13, 2005 10:58 pm

Ja mówię o Nissanie GR i Toyce Bąka a to konstrukcje z końca lat 80 a nie 60 :-? Jeżeli chodzi o trwałość to tak jak napisałem. Wszystko jest przewymiarowane i moc silników jest o wile niższa. Prawdopodobnie Patrol z silnikiem 300 KM też szybko by coś ukręcił. Czysta fizyka.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » śr lip 13, 2005 11:03 pm

LSD pisze:Ja mówię o Nissanie GR i Toyce Bąka a to konstrukcje z końca lat 80 a nie 60 :-? Jeżeli chodzi o trwałość to tak jak napisałem. Wszystko jest przewymiarowane i moc silników jest o wile niższa. Prawdopodobnie Patrol z silnikiem 300 KM też szybko by coś ukręcił. Czysta fizyka.
Broń Boże nie negowałem tego co mówisz ani nie twierdziłem, że nissan czy toyota to konstrukcje z lat 60tych, źle mnie zrozumiałeś... dziwię się tylko, że przecież były szybkie sportowe samochody z dużo większymi mocami niż 5,2 w ZJ które miały zawieszenie wręcz identyczne z tym co jest w ZJ i tam to wszystko jest bardziej wytrzymałe :-?
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » śr lip 13, 2005 11:14 pm

Wcale się nie obrażam :D
Jeżeli chodzi o podobieństwo zawieszenia, to na pewno istnieje. Nie znaczy to jednak, że jego wytrzymałość musi być tak sama. Zasadniczo (mam nadzieję, że nikogo nie urażę) Cziroki nie jest typowym samochodem przystosowanym do ekstremalnej jazdy terenowej. Założeniem producenta był wygodny i komfortowy pojaazd 4x4 pozwalający pojeździć w terenie. Założenie konstrukcyjne Patrola było zupełnie inne. W Patrolu (z tamtych lat) nie znajdziesz elektroniki, skóry, klimy, pompowanych foteli itp. Ten samochód od początku był tworzony z myślą o poruszanu się i pracy w terenie.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » śr lip 13, 2005 11:22 pm

może i tak ale to i tak niesprawiedliwe :wink:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » śr lip 13, 2005 11:40 pm

Zawsze jest coś za coś. Ja też chciałbym czasem przydusić na autostradzie, czy włączyć klimę. To też jest niesprawiedliwe :)16
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość