zdjecia z wypadu w gory Sierra

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

zdjecia z wypadu w gory Sierra

Post autor: kejtar » pn lip 18, 2005 3:45 pm

fotki
wiecej fotek
i jeszcze troche fotek
Bardzo ciekawy byl teren tylko ze komarow bylo od cholery i jeszcze troche. Ciely nawet w dzien w pelnym sloncu przy temperaturze okolo 40C! Nigdy sie jeszcze z czyms takim nie spotkalem.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

wojtek_pl
Posty: 452
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: wojtek_pl » pn lip 18, 2005 5:02 pm

Czy mi się wydaje, czy na tym zdjęciu
http://www.kodakgallery.com/Slideshow.j ... nn_speed=1
z przodu pod zderzakiem widać dwie lampki ?
Do czego one służą ?
Ostatnio zmieniony pn lip 18, 2005 5:23 pm przez wojtek_pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » pn lip 18, 2005 5:14 pm

wojtek_pl pisze:Czy mi się wydaje, czy na teym zdjęciu
http://www.kodakgallery.com/Slideshow.j ... nn_speed=1
z przodu pod zderzakiem widać dwie lamki ?
Do czego one służą ?
Sluza do jazdy po kamieniach po nocy.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
PIECH
 
 
Posty: 167
Rejestracja: czw lut 10, 2005 12:09 am
Lokalizacja: Krasnobród

Post autor: PIECH » pn lip 18, 2005 9:11 pm

:o :o :o :o :o :o :o :o

I peepiki pikne i widoczki pikne :)2
Super

Pozdr.
XJ

Awatar użytkownika
solt
Posty: 481
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
Lokalizacja: wracaja Litwini?

Post autor: solt » pn lip 18, 2005 10:02 pm

Wiecie co jest najbardziej niesamowite? Gdzie oni tymi autkami dla farmerow wjechali. Nie bloto, czy las, tylko gory, skaly. Kazde kolko w inna strone wygiete a peep jedzie dalej. Patrze i napatrzec sie nie moge :-D
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie :)21

Awatar użytkownika
Boom
 
 
Posty: 118
Rejestracja: śr cze 15, 2005 11:27 am
Lokalizacja: Przysucha

Post autor: Boom » pn lip 18, 2005 10:06 pm

:)2 :)2 :)2
Jeep Grand Cherokee '95(94) 4.0 LPG IIG i 2 ostrzeżenia moderatora
Łódź>Piotrków Tryb.>Opoczno>PRZYSUCHA>Radom>Lublin
GG: 115927

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pn lip 18, 2005 10:07 pm

Tak się zastanawiam jak patrze na te zdjęcia czy oni mają te mosty orinał czy cos motane, bo oponki rozmiarów spore są i nie jakieś błotko tylko skały czyli obciążenia masakra..............
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » pn lip 18, 2005 10:17 pm

Adamek pisze:Tak się zastanawiam jak patrze na te zdjęcia czy oni mają te mosty orinał czy cos motane, bo oponki rozmiarów spore są i nie jakieś błotko tylko skały czyli obciążenia masakra..............
zalezy :D
Prawie ze nikt nie mial oryginalnego tylnego mostu. Popularne mosty to D44 (do opon nie wiekszych raczej niz 35"). Rownierz spotyka sie ford 8.8 (nie sa az tak popularne bo sa okropnie duze i nie zyskuje sie nic nad d44, poza tym ze je latwiej znalesc). Nastepnie sa rownierz uzywane Ford 9" i Dana 60. Ford 9" jest lekko modyfikowany ze jest typu High Pinion, a Dana 60 jest "obgalana" od dolu zeby byc mniejsza (i rownierz jest raczej high pinion).
Jesli chodzi o przod, to D30 jest dosc wytrzymala jesli sie ja wzmocni z zewnatrz przeciwko zgieciom i uzywa lepsze poloski. Nastepnym przednim mostem co sie spotyka jest d44 (najlepsza wersja jest d44 hi pinion z fordow, tylko ze trzeba lekko zwezac bo kape szeroka). Rownierz spotyka sie d60 i ford 9" z przodu.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
PIECH
 
 
Posty: 167
Rejestracja: czw lut 10, 2005 12:09 am
Lokalizacja: Krasnobród

Post autor: PIECH » pn lip 18, 2005 10:21 pm

A ja się zastanawiam , jak to wszystko wytrzymują budy.
Wiadomo ramy nie ma, ja jak jadę przy większych nierównościach trzeszczy w samochodzie i tylko czekam aż jakaś szybka nie wystrzeli.
A tu prosze takie wygibasy jeepami robią. :o
Może to kwestia dobrej zawiechy do peepka.

Pozdr.
XJ

Awatar użytkownika
solt
Posty: 481
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
Lokalizacja: wracaja Litwini?

Post autor: solt » pn lip 18, 2005 10:25 pm

@Adamek:
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Oto odpowiedź na Twoje pytanie :)21
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie :)21

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » pn lip 18, 2005 10:31 pm

PIECH pisze:A ja się zastanawiam , jak to wszystko wytrzymują budy.
Wiadomo ramy nie ma, ja jak jadę przy większych nierównościach trzeszczy w samochodzie i tylko czekam aż jakaś szybka nie wystrzeli.
A tu prosze takie wygibasy jeepami robią. :o
Może to kwestia dobrej zawiechy do peepka.

Pozdr.
budy? hmm jakby to ujac..... budy sie..... rwa :D :D
Jednym z czesto spotykanych problemow jest rozrywanie sie (pekanie i pozniejsze rwanie) karoserii. Sa spodoby na sapobieganie i sposoby na latanie (nie wiem czy zauwazyliscie ale ten czarny, czerwony, zolty i bialy co sa pociete to wszystko byly/sa XJ). Ja mam klatke wewnetrzna ktora zapobiega troche rwaniu sie. Mam rownierz lekko wzmocnione psedoszyny pod spodem. Jak bede mial okazje to polacze bagaznik z szynami po boku (moj to ten czerwony z czarnymi bokami i zielonym bagaznikiem). Nastepnie zbuduje klatke ktora wzmocni (ochroni) komore silnikowa i sie polaczy z reszta klatek :D

Oh.. a szybki tak same nigdy jeszcze nikomu nie wyskoczyly bez pomocy skalki lub drzewa :D
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
Tindirindi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: pn sty 06, 2003 11:50 am
Lokalizacja: CT, USA
Kontaktowanie:

Post autor: Tindirindi » wt lip 19, 2005 4:59 am

No krajobrazik nie powiem, pikny. Moze w przyszlym roku w koncu mi sie uda wybrac i poeksplorowac.
Bought a Jeep. Got tired of pushing the Land Rover.

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » wt lip 19, 2005 5:56 am

Tindirindi pisze:No krajobrazik nie powiem, pikny. Moze w przyszlym roku w koncu mi sie uda wybrac i poeksplorowac.
Dam znac jak znowu sie bede tam wybieral (jest to coroczna impreza)
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » wt lip 19, 2005 6:30 am

A jakie macie przepisy dot. wjazdu w tego typu tereny. Czy jest to jakiś uzgodniony szlak czy walicie gdzie oczy poniosą ?

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » wt lip 19, 2005 6:52 am

boris.blank pisze:A jakie macie przepisy dot. wjazdu w tego typu tereny. Czy jest to jakiś uzgodniony szlak czy walicie gdzie oczy poniosą ?
Mozna jechac tylko po ustalonych drogach. Nie wolno niszczyc natury bo to grozi zamknieciem terenu.
Brzmi to nudno.... ale drogi te to sa zaniedbane of wiekow i powodzie, deszcze i sniegi robia je z roku na rok coraz ciekawsze :D
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

wojtek_pl
Posty: 452
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: wojtek_pl » wt lip 19, 2005 9:09 am

kejtar pisze: budy? hmm jakby to ujac..... budy sie..... rwa :D :D [...]
A ja jestem bardzo ciekaw, dlaczego w takim razie jeździcie XJotami ?
Czyżby były najtańsze ?
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » wt lip 19, 2005 2:20 pm

wojtek_pl pisze:
kejtar pisze: budy? hmm jakby to ujac..... budy sie..... rwa :D :D [...]
A ja jestem bardzo ciekaw, dlaczego w takim razie jeździcie XJotami ?
Czyżby były najtańsze ?
Jezdzimy bo sa najpraktyczniejsze: rozstaw mostow, moc silnika i waga. Przy normalnej jezdzie w terenie nie ma z nimi problemow. Zaczynaja sie problemy pojawiac na tych trudniejszych szlakach. Na tych samych szlakach ramy w Toyotach sie wyginaja itd, inne sa za ciezkie lub za szerokie itd.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

wojtek_pl
Posty: 452
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: wojtek_pl » wt lip 19, 2005 2:25 pm

Wytłumacz mi o co chodzi z tym rozstawem mostów ?
Wydawałoby się, że krótsze auto, np Wrangler, byłoby lepsze, bo mniejszy rozstaw osi to mniej wieszania się na podwoziu...
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » wt lip 19, 2005 2:28 pm

wojtek_pl pisze:Wytłumacz mi o co chodzi z tym rozstawem mostów ?
Wydawałoby się, że krótsze auto, np Wrangler, byłoby lepsze, bo mniejszy rozstaw osi to mniej wieszania się na podwoziu...
Tak, ale jak sie po stromym wspinasz to latwo na pleckach wyladaowac:
http://home.socal.rr.com/remi/pics/widowmaker.jpg
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

wojtek_pl
Posty: 452
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: wojtek_pl » wt lip 19, 2005 2:32 pm

Hmm... faktycznie...
Pod to coś to da się podjechać ? :o
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » wt lip 19, 2005 3:02 pm

wojtek_pl pisze:Hmm... faktycznie...
Pod to coś to da się podjechać ? :o
http://home.socal.rr.com/remi/pics/Widowmaker1.JPG
http://home.socal.rr.com/remi/pics/Widowmaker2.JPG
Oczywiscie :D
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » wt lip 19, 2005 3:10 pm

Właśnie też się nad tym zastanawiałem dlaczego przede wszystkim XJOTY.
A mam jeszcze takie pytanie jakie służby patrolują ten teren i jakie mają uprawnienia i jakimi autami patrolują. ??
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » wt lip 19, 2005 3:16 pm

Adamek pisze:Właśnie też się nad tym zastanawiałem dlaczego przede wszystkim XJOTY.
no bo nie ma lepszego samochodu terenowego ;)
A mam jeszcze takie pytanie jakie służby patrolują ten teren i jakie mają uprawnienia i jakimi autami patrolują. ??
Teren ten jest patrolowany glownie poprzez tutejszych "lesniczych". Jezdza roznymi pojazdami (zaleznie od terenu):puads, pickups, jeeps, helikoptery, konie. Czasami tereny sa tez patrolowane poprzez lokalny departament szeryfow. Jesli chodzi o uprawnienia, to moga zrobic wszystko od wlepienia mandatu do zaaresztowania i skonfiskowania samochodu.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » wt lip 19, 2005 3:33 pm

kejtar pisze: do zaaresztowania i skonfiskowania samochodu.
No ale to trzeba narozrabiać żeby tak się porobiło.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » wt lip 19, 2005 3:36 pm

Adamek pisze:
kejtar pisze: do zaaresztowania i skonfiskowania samochodu.
No ale to trzeba narozrabiać żeby tak się porobiło.
jazda po pijanemu lub pod wplywem innych srodkow chemicznych, celowe niszczenie terenu, spowodowanie wypadku, bojki itd.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość