zdjecia z wypadu w gory Sierra
Moderator: Mroczny
zdjecia z wypadu w gory Sierra
fotki
wiecej fotek
i jeszcze troche fotek
Bardzo ciekawy byl teren tylko ze komarow bylo od cholery i jeszcze troche. Ciely nawet w dzien w pelnym sloncu przy temperaturze okolo 40C! Nigdy sie jeszcze z czyms takim nie spotkalem.
wiecej fotek
i jeszcze troche fotek
Bardzo ciekawy byl teren tylko ze komarow bylo od cholery i jeszcze troche. Ciely nawet w dzien w pelnym sloncu przy temperaturze okolo 40C! Nigdy sie jeszcze z czyms takim nie spotkalem.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
Husaria 4x4
Czy mi się wydaje, czy na tym zdjęciu
http://www.kodakgallery.com/Slideshow.j ... nn_speed=1
z przodu pod zderzakiem widać dwie lampki ?
Do czego one służą ?
http://www.kodakgallery.com/Slideshow.j ... nn_speed=1
z przodu pod zderzakiem widać dwie lampki ?
Do czego one służą ?
Ostatnio zmieniony pn lip 18, 2005 5:23 pm przez wojtek_pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
Sluza do jazdy po kamieniach po nocy.wojtek_pl pisze:Czy mi się wydaje, czy na teym zdjęciu
http://www.kodakgallery.com/Slideshow.j ... nn_speed=1
z przodu pod zderzakiem widać dwie lamki ?
Do czego one służą ?
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
Husaria 4x4
zalezyAdamek pisze:Tak się zastanawiam jak patrze na te zdjęcia czy oni mają te mosty orinał czy cos motane, bo oponki rozmiarów spore są i nie jakieś błotko tylko skały czyli obciążenia masakra..............

Prawie ze nikt nie mial oryginalnego tylnego mostu. Popularne mosty to D44 (do opon nie wiekszych raczej niz 35"). Rownierz spotyka sie ford 8.8 (nie sa az tak popularne bo sa okropnie duze i nie zyskuje sie nic nad d44, poza tym ze je latwiej znalesc). Nastepnie sa rownierz uzywane Ford 9" i Dana 60. Ford 9" jest lekko modyfikowany ze jest typu High Pinion, a Dana 60 jest "obgalana" od dolu zeby byc mniejsza (i rownierz jest raczej high pinion).
Jesli chodzi o przod, to D30 jest dosc wytrzymala jesli sie ja wzmocni z zewnatrz przeciwko zgieciom i uzywa lepsze poloski. Nastepnym przednim mostem co sie spotyka jest d44 (najlepsza wersja jest d44 hi pinion z fordow, tylko ze trzeba lekko zwezac bo kape szeroka). Rownierz spotyka sie d60 i ford 9" z przodu.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
Husaria 4x4
budy? hmm jakby to ujac..... budy sie..... rwaPIECH pisze:A ja się zastanawiam , jak to wszystko wytrzymują budy.
Wiadomo ramy nie ma, ja jak jadę przy większych nierównościach trzeszczy w samochodzie i tylko czekam aż jakaś szybka nie wystrzeli.
A tu prosze takie wygibasy jeepami robią.![]()
Może to kwestia dobrej zawiechy do peepka.
Pozdr.


Jednym z czesto spotykanych problemow jest rozrywanie sie (pekanie i pozniejsze rwanie) karoserii. Sa spodoby na sapobieganie i sposoby na latanie (nie wiem czy zauwazyliscie ale ten czarny, czerwony, zolty i bialy co sa pociete to wszystko byly/sa XJ). Ja mam klatke wewnetrzna ktora zapobiega troche rwaniu sie. Mam rownierz lekko wzmocnione psedoszyny pod spodem. Jak bede mial okazje to polacze bagaznik z szynami po boku (moj to ten czerwony z czarnymi bokami i zielonym bagaznikiem). Nastepnie zbuduje klatke ktora wzmocni (ochroni) komore silnikowa i sie polaczy z reszta klatek

Oh.. a szybki tak same nigdy jeszcze nikomu nie wyskoczyly bez pomocy skalki lub drzewa

97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
Husaria 4x4
- Tindirindi
- jestem tu nowy...
- Posty: 77
- Rejestracja: pn sty 06, 2003 11:50 am
- Lokalizacja: CT, USA
- Kontaktowanie:
Dam znac jak znowu sie bede tam wybieral (jest to coroczna impreza)Tindirindi pisze:No krajobrazik nie powiem, pikny. Moze w przyszlym roku w koncu mi sie uda wybrac i poeksplorowac.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
Husaria 4x4
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Mozna jechac tylko po ustalonych drogach. Nie wolno niszczyc natury bo to grozi zamknieciem terenu.boris.blank pisze:A jakie macie przepisy dot. wjazdu w tego typu tereny. Czy jest to jakiś uzgodniony szlak czy walicie gdzie oczy poniosą ?
Brzmi to nudno.... ale drogi te to sa zaniedbane of wiekow i powodzie, deszcze i sniegi robia je z roku na rok coraz ciekawsze

97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
Husaria 4x4
Jezdzimy bo sa najpraktyczniejsze: rozstaw mostow, moc silnika i waga. Przy normalnej jezdzie w terenie nie ma z nimi problemow. Zaczynaja sie problemy pojawiac na tych trudniejszych szlakach. Na tych samych szlakach ramy w Toyotach sie wyginaja itd, inne sa za ciezkie lub za szerokie itd.wojtek_pl pisze:A ja jestem bardzo ciekaw, dlaczego w takim razie jeździcie XJotami ?kejtar pisze: budy? hmm jakby to ujac..... budy sie..... rwa![]()
[...]
Czyżby były najtańsze ?
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
Husaria 4x4
Tak, ale jak sie po stromym wspinasz to latwo na pleckach wyladaowac:wojtek_pl pisze:Wytłumacz mi o co chodzi z tym rozstawem mostów ?
Wydawałoby się, że krótsze auto, np Wrangler, byłoby lepsze, bo mniejszy rozstaw osi to mniej wieszania się na podwoziu...
http://home.socal.rr.com/remi/pics/widowmaker.jpg
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
Husaria 4x4
http://home.socal.rr.com/remi/pics/Widowmaker1.JPGwojtek_pl pisze:Hmm... faktycznie...
Pod to coś to da się podjechać ?
http://home.socal.rr.com/remi/pics/Widowmaker2.JPG
Oczywiscie

97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
Husaria 4x4
no bo nie ma lepszego samochodu terenowegoAdamek pisze:Właśnie też się nad tym zastanawiałem dlaczego przede wszystkim XJOTY.

Teren ten jest patrolowany glownie poprzez tutejszych "lesniczych". Jezdza roznymi pojazdami (zaleznie od terenu):puads, pickups, jeeps, helikoptery, konie. Czasami tereny sa tez patrolowane poprzez lokalny departament szeryfow. Jesli chodzi o uprawnienia, to moga zrobic wszystko od wlepienia mandatu do zaaresztowania i skonfiskowania samochodu.A mam jeszcze takie pytanie jakie służby patrolują ten teren i jakie mają uprawnienia i jakimi autami patrolują.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
Husaria 4x4
jazda po pijanemu lub pod wplywem innych srodkow chemicznych, celowe niszczenie terenu, spowodowanie wypadku, bojki itd.Adamek pisze:No ale to trzeba narozrabiać żeby tak się porobiło.kejtar pisze: do zaaresztowania i skonfiskowania samochodu.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
Husaria 4x4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość