MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » śr lip 20, 2005 7:07 pm
Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » śr lip 20, 2005 7:12 pm
nie jestem uzytkownikiem peepa(ufff) ale to mi wyglada na resztki nakretki felgi?kto ci taka krzywde zrobil....pies ja tak pogryzl...

-
Mućka
-

- Posty: 239
- Rejestracja: sob sty 08, 2005 9:40 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mućka » śr lip 20, 2005 7:23 pm
to masz problema

podjedz do warsztatu ale takiego w ktorym czekaja na robote mysle ze kumaty facet zrobi to w 15 min lub zagladnij do rzeszowa

i zapodaj odrazu nowe nakretki 60-70 pln za kaplet i jeszcze stalowe felgi z et -10

na poczatek starczy
PIJ MLEKO BĘDZIESZ WIELKI
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » śr lip 20, 2005 7:27 pm
i nakarm tego psa bo ci nowe tez po obgryza....

-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » śr lip 20, 2005 7:41 pm
Sknociłeś od samego początku. Jak tylko się zaczęła obmykac trzeba było grzać palnikiem a poszłaby jak masło lub odtworzyć na mniejszy rozmiar klucza używając pilnika. Teraz pozostaje ci ta sama metoda (mesel) + palnik. Lub można by to spróbować wytopić plazmą ale felgę wtedy też przypali.
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » śr lip 20, 2005 7:47 pm
jest jeden + chociaz ci kola nie ukradna....

-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » śr lip 20, 2005 7:48 pm
Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » śr lip 20, 2005 7:54 pm
dobrze ze sie chociaz nie obrazasz i podchodzisz do tego z humorem bo ostatnia rzecza jaka bym chcial to kogos obrazac

....wydaje mi sie ze bedziesz musial dotad tam dlubac az ta nakretka do konca wydlubiesz...juz ci nie duzo zostalo

-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » śr lip 20, 2005 7:56 pm
golony pisze:dobrze ze sie chociaz nie obrazasz i podchodzisz do tego z humorem bo ostatnia rzecza jaka bym chcial to kogos obrazac

....wydaje mi sie ze bedziesz musial dotad tam dlubac az ta nakretka do konca wydlubiesz...juz ci nie duzo zostalo

nie bój nic

już jestem tak wkur... zły i wogóle że się tylko ztego śmieję i wychwalam amerykańską myśl techniczną...

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » śr lip 20, 2005 8:05 pm
Mylisz się jest tam tyle miejsca, że pilnik sie mieści. Mój ojciec chciał nawet naspawać na nakrętki nasadki 18 aby tylko podchodzić z knarrą...
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » śr lip 20, 2005 8:09 pm
fakt tam jest ciasno jak u dziewicy w .....dlatego nawet nie bardzo jest tam jak podejsc ze spawarka...najlepiej byloby sie do tego dospawac i odkrecic ale felge sobie spaprze....i szpilke
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » śr lip 20, 2005 8:25 pm
W tym momencie ratuje go palnik acetylenowo-tlenowy, aluminium jest doskonałym przewodnikiem i nie zachodzi obawa o przegrzanie felgi. Trzeba by założyć palniczek 1 albo 2 i podtopić nakrętkę bo niczego w takiej głębokości nie dospawasz. A wszystko dlatego, że kolega Kosa jest w gorącej wodzie kąpany. A w wulkanizacji na ul. Wał Miedzeszyński dokręcają koła dynamometrykiem z innym momentem dla osobówki, terenówki, felg metalowych i alu. I coś w tym jest...
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » śr lip 20, 2005 8:30 pm
Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
wojtek_pl

- Posty: 452
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wojtek_pl » śr lip 20, 2005 8:43 pm
Kosa pisze:[...]
aha dodam jeszcze że odkąd mam syfa ( czyli od roku) to kombinowałem, jak tu zdjąć ta jedną nakrętkę... teraz przynajmniej będę miał motywację...

Od roku nie zdejmowałeś koła ? Ja cię podziwiam...

Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » śr lip 20, 2005 8:46 pm
wojtek_pl pisze:Kosa pisze:[...]
aha dodam jeszcze że odkąd mam syfa ( czyli od roku) to kombinowałem, jak tu zdjąć ta jedną nakrętkę... teraz przynajmniej będę miał motywację...

Od roku nie zdejmowałeś koła ? Ja cię podziwiam...

a po co miałbym to robić??
oj nie... kurna w sumie to skłamałem... ja osobiście nie zdejmowałem ale było zdejmowane w lutym jak było robione zawieszenie... ale tak to nic wiecej z nim nie robiłem

Ostatnio zmieniony śr lip 20, 2005 8:47 pm przez
Kosa, łącznie zmieniany 1 raz.
Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
maxkuba
- jestem tu nowy...

- Posty: 56
- Rejestracja: pn gru 06, 2004 8:45 pm
- Lokalizacja: Starachowice
Post
autor: maxkuba » śr lip 20, 2005 8:47 pm
NISSAN TERRANO 2.7 TD I INNE SAMURAI TO JEST TO!!! STARACHOWICE
-
bst

- Posty: 431
- Rejestracja: wt gru 03, 2002 4:42 pm
- Lokalizacja: Parole/Warszawa
Post
autor: bst » śr lip 20, 2005 8:54 pm
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » śr lip 20, 2005 8:56 pm
|bst| pisze:
Rozwiercic szpilke?
a potem kupić całą piastę za ca 500 zł?? nie dziękuję, wolę jeździć z taką

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
KG92RS
- jestem tu nowy...

- Posty: 61
- Rejestracja: pn sie 18, 2003 3:14 pm
Post
autor: KG92RS » śr lip 20, 2005 9:02 pm
Kosa pisze:
Myślę, że wytrwalsi uzykownicy syfów wiedzą co to jest...
Czy ktoś ma jakiś pomysł jak się tego pozbyć??
Zdolnyś Waszmość ponad miarę hehe ...
Pojedź do Paintera i pogadaj ze Sławkiem - na pewno coś wymyśli
Pozdrawiam,
KG92RS
-
Korn
- jestem tu nowy...

- Posty: 56
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 9:43 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Korn » śr lip 20, 2005 9:11 pm
coś widzę Kosa, że będzie kulawy twój jeepek

na jedną nóżke. Seba przez tą śrubeczke posiedzi u Ciebie do wiosny

XJ'89 LIMITED
-
PIECH
-

- Posty: 167
- Rejestracja: czw lut 10, 2005 12:09 am
- Lokalizacja: Krasnobród
Post
autor: PIECH » śr lip 20, 2005 9:13 pm
Ja w takich przypadkach używam "ruskiego klucza"(młotek i przecinak)
Jak nie przecinak to dłuto, coś co będzie ostre.
Jak nie odkręcę to z czasem po gramie ociosam taką nakrętkę, po pewnym czasie jak jej będzie już niewiele to pęknie.
Chodzi o to aby było coś ostrego i twardego.
Tak moja rada z autopsji.
Pozdr.
XJ
-
Boom
-

- Posty: 118
- Rejestracja: śr cze 15, 2005 11:27 am
- Lokalizacja: Przysucha
Post
autor: Boom » śr lip 20, 2005 9:25 pm
maxkuba pisze: ...migomacik i przyspawać nakretke inna do tego co zostało z tamtej temp spawania zrobi swoje na bank się odkęci ...
Myślę, ze to jest lekarstwo. Trzeba przyspawać kawałek rurki o grubości ścianki "słusznej" momentowi, jaki będzie potrzebny do odkręcenia.
A jak to nie poskutkuje to "ruski klucz"
PS. Czy możecie wytłumaczyć mnie "zielonemu" dlaczego tak się brzydko zrobiło i jak temu zapobiegać

Jeep Grand Cherokee '95(94) 4.0 LPG IIG i 2 ostrzeżenia moderatora
Łódź>Piotrków Tryb.>Opoczno>PRZYSUCHA>Radom>Lublin
GG: 115927
-
Adam Lewandowski
-

- Posty: 105
- Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:10 pm
- Lokalizacja: Grójec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Adam Lewandowski » śr lip 20, 2005 9:25 pm
Kosa pisze:|bst| pisze:
Rozwiercic szpilke?
a potem kupić całą piastę za ca 500 zł?? nie dziękuję, wolę jeździć z taką

KOSA JA TEŻ TAK MIAŁEM ALE WYBRNOŁEM Z TEGO JAKIEŚ 4 GODZINKI ROBOTY PARĘ DOBRYCH WIERTEŁ I PO KŁOPOCIE PÓŻNIEJ WYBIŁEM ŁEPEK SZPILKI I ZMIENIŁEM KOMPLET ŚRUB NA NOWE ROZWIERĆ SZPILKE BO TAM JEST TYLE MIEJZCA ŻE KOMAR UJA NIE WCIŚNIE A ONI CHCĄ JESZCZE COŚ PRZYSPAWAĆ WIEM BO MIAŁEM TAK NA DWÓCH ŚRUBACH RADZĘ ZMIEŃIĆ WSZYSTKIM ŚRUBY CO MAJĄ TAKIE KAPTURKI METALOWE HAMERYKAŃSKI PATENT BO WSPÓLCZUJE KOMUŚ JAK ZŁAPIE KAPCIA NA DRODZE

Zielony rzep z dużą ilościa błota i halogenów
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » śr lip 20, 2005 9:34 pm
Kosa pisze:|bst| pisze:
Rozwiercic szpilke?
a potem kupić całą piastę za ca 500 zł?? nie dziękuję, wolę jeździć z taką

a nie mozna potem nabic nowej szpilki????? kosztuje 25zl w ASO
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » śr lip 20, 2005 9:34 pm
PIECH pisze:Ja w takich przypadkach używam "ruskiego klucza"(młotek i przecinak)
Jak nie przecinak to dłuto, coś co będzie ostre.
Jak nie odkręcę to z czasem po gramie ociosam taką nakrętkę, po pewnym czasie jak jej będzie już niewiele to pęknie.
Chodzi o to aby było coś ostrego i twardego.
Tak moja rada z autopsji.
Pozdr.
to wszystko było już grane... myślisz, ze dlaczego to tak wygląda??
Powiem tak, jak masz nakrętki a na nich aluminiowe kapturki, to odkrecaj to gówno póki możesz i załóż zwyczajne stalowe... ta cała myśl hamerykańska jest ... nie będę się wyrażał w każdym bądź razie jest to tak mięciutkie, że zaokrąglić tą nakrętkę to pół minuty robboty...

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość