wersja SPORT a inne wersje cherokee

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Peecet
 
 
Posty: 205
Rejestracja: wt lip 26, 2005 10:59 pm
Lokalizacja: Wawa/Józefosław

wersja SPORT a inne wersje cherokee

Post autor: Peecet » wt sie 02, 2005 8:03 am

Witam wszystkie Koleżanki i Kolegów.
Jestem nowy na forum, przymierzam się do kupna pipa Cherokee 4.0L (rocznik ok 90/94) i będę miał do Was kilka pytań. Ponieżej jedno z nich.

Czym różni się wersja SPORT od innych wersji tego modelu (oprócz troche innych zderzaków listw?
- czy są tam wzmocnione napędy?
- inne podzespoły ? (przełożenia, funkcje itp)
- może większy prześwit ?

Napiszcie proszę jakie są różnice i jak to się przekłada na
- użytkowanie w terenie ?
- ewentualny tuning
- awarynjość dziwnych podzespołów (jeżeli takie są)
- koszty eksploatacji.

Dzięki za odpowiedzi (pomoc)

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Re: wersja SPORT a inne wersje cherokee

Post autor: SławekXJ » wt sie 02, 2005 8:49 am

Peecet pisze: - czy są tam wzmocnione napędy?
- inne podzespoły ? (przełożenia, funkcje itp)
- może większy prześwit ?
:o :o :o

Skąd Ci to przyszło do głowy ??

Zapytaj Stiopy - on ma wersję SPORT albo tu http://wiki.jeep4x4.net/index.php/XJ_Sport

:D
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » wt sie 02, 2005 9:41 am

Ja mam sporta- jedyne co go wyroznia to skromne wyposazenie :( i dwoje drzwi :D ...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » wt sie 02, 2005 9:43 am

intruz pisze:Ja mam sporta- jedyne co go wyroznia to skromne wyposazenie :( i dwoje drzwi :D ...
Sportowe fury zazwyczaj mają dwoje drzwi :)21
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » wt sie 02, 2005 10:13 am

No i TURBOdoladowane silniki.........dizla :D
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » wt sie 02, 2005 10:56 am

Sport sa 2 i 4 drzwiowe. Skrzynka bedzie 231, chyba nie ma tez chlodnicy skrzyni, wnetrze welurowe, brak konsoli gornej, zdaje sie ze cienszy przedni stabilizator i pewnie jeszcze pare rzeczy.
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » wt sie 02, 2005 12:09 pm

Greg_pl pisze:Sport sa 2 i 4 drzwiowe. Skrzynka bedzie 231, chyba nie ma tez chlodnicy skrzyni, wnetrze welurowe, brak konsoli gornej, zdaje sie ze cienszy przedni stabilizator i pewnie jeszcze pare rzeczy.
cienszy przedni stabilizator ?? !! :o

Myślałem że to tylko inna wersja wyposażeniowa :-?
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » wt sie 02, 2005 5:03 pm

No i najlepiej jak jest skrzynia manualna - tak było w moim Sport.

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » śr lis 23, 2005 12:05 pm

male pytanie - wersja sport , 3 drz, 4.0 HO r1996, manual, jest wajcha do reduktora- co powinie miec i jak ew. kosztowac..... ?? i oczywiscie czy warto !! ?? :roll:
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

cherokez
 
 
Posty: 107
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 8:24 am
Lokalizacja: stolica Dolnego Powiśla

Post autor: cherokez » śr lis 23, 2005 12:10 pm

Cherokee to chyba mamy trzy i pięciodrzwiowe...............dwudrzwiowy to jest Maluch.................. :)21

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » śr lis 23, 2005 12:13 pm

cherokez pisze:Cherokee to chyba mamy trzy i pięciodrzwiowe...............dwudrzwiowy to jest Maluch.................. :)21
No to wsiadaj przez te trzecie "drzwi" :)21
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » śr lis 23, 2005 12:20 pm

cherokez pisze:Cherokee to chyba mamy trzy i pięciodrzwiowe...............dwudrzwiowy to jest Maluch.................. :)21
no jest jak byk 3 drz :wink: i o konkrety prosze :roll:
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

cherokez
 
 
Posty: 107
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 8:24 am
Lokalizacja: stolica Dolnego Powiśla

Post autor: cherokez » śr lis 23, 2005 12:32 pm

To się tyczy do wcześniejszych postów .......gdyby kolega nie zauważył.

Przez te trzecie drzwi wsiadałam wielokrotnie ........zwłaszcza jak kluczyki zatrzasnęłam ,a zdarza mi sie to notorycznie.....dlatego te trzecie zostawiam teraz otwarte...... :)21

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » śr lis 23, 2005 12:40 pm

cherokez pisze:To się tyczy do wcześniejszych postów .......gdyby kolega nie zauważył.

Przez te trzecie drzwi wsiadałam wielokrotnie ........zwłaszcza jak kluczyki zatrzasnęłam ,a zdarza mi sie to notorycznie.....dlatego te trzecie zostawiam teraz otwarte...... :)21
Mi się zdarzyło o 22 pod szpitalem zatrzasnąć kluczyki w stacyjce - niestety wszystkie 5 :wink: drzwi było zamknięte

:D
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » śr lis 23, 2005 1:00 pm

A ja wczoraj widzialem XJta ze zlotymi paskami i napisem o ile pamietam "Marine Team" w miejscu gdzie zwykle jest "Limited". Co to za wersja? Wygladalo na oryginalne
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » śr lis 23, 2005 1:05 pm

Do jazdy pod wodą

:)21
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
SiwyJeep
 
 
Posty: 133
Rejestracja: wt maja 17, 2005 10:25 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: SiwyJeep » śr lis 23, 2005 1:11 pm

techmark pisze:
intruz pisze:Ja mam sporta- jedyne co go wyroznia to skromne wyposazenie :( i dwoje drzwi :D ...
Sportowe fury zazwyczaj mają dwoje drzwi :)21
Sportowe fury zazwyczaj maluja na czerowno :)21 :)21
"..Mężczyzni nigdy nie dorastają, tylko z wiekiem ich zabawki drożeją.."
XJ'93 4.0HO, Sj413

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » śr lis 23, 2005 2:16 pm

techmark pisze:
cherokez pisze:To się tyczy do wcześniejszych postów .......gdyby kolega nie zauważył.

Przez te trzecie drzwi wsiadałam wielokrotnie ........zwłaszcza jak kluczyki zatrzasnęłam ,a zdarza mi sie to notorycznie.....dlatego te trzecie zostawiam teraz otwarte...... :)21
Mi się zdarzyło o 22 pod szpitalem zatrzasnąć kluczyki w stacyjce - niestety wszystkie 5 :wink: drzwi było zamknięte

:D
Mnie tez sie to zdarzylo - zeby bylo weselej - mialem zapasowe, ale w plecaku na siedzeniu :)

Podpowiedz:
kluczyk jest tak prymitywby ze moze pasowac kluczyk od... innego XJ!

Ja wtedy poszedlem do warsztatu gdzie byl XJ, wzialem jego klucze i otworzylem swoj :roll:
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » śr lis 23, 2005 2:17 pm

No to sposób na otwieranie XJotów mamy z głowy :-?
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
pan.boczek
 
 
Posty: 222
Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa/Haga

Post autor: pan.boczek » śr lis 23, 2005 2:25 pm

podejrzewam, ze prawie na kazdy rynek wypuszczali rozne opcje. to co nazywa sie SPORT w USA, a to co nazywa sie SPORT np. w Niemczech to moga byc dwie rozne rzeczy. ja mam SPORTA z dieslem i manualem, ze skora i klima, reduktorem 231, 5 drzwiami. nigdy nie byl podnoszony, ale wydaje mi sie, ze jest wyzszy od innych seryjnych XJotow z rocznikow od 97.
LRD3

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » śr lis 23, 2005 2:36 pm

pan_boczek pisze:podejrzewam, ze prawie na kazdy rynek wypuszczali rozne opcje. to co nazywa sie SPORT w USA, a to co nazywa sie SPORT np. w Niemczech to moga byc dwie rozne rzeczy. ja mam SPORTA z dieslem i manualem, ze skora i klima, reduktorem 231, 5 drzwiami. nigdy nie byl podnoszony, ale wydaje mi sie, ze jest wyzszy od innych seryjnych XJotow z rocznikow od 97.
To jakiś rodzynek :)2 :D

Szkoda że 242 nie ma.
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
pan.boczek
 
 
Posty: 222
Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa/Haga

Post autor: pan.boczek » śr lis 23, 2005 2:47 pm

techmark pisze:
pan_boczek pisze:podejrzewam, ze prawie na kazdy rynek wypuszczali rozne opcje. to co nazywa sie SPORT w USA, a to co nazywa sie SPORT np. w Niemczech to moga byc dwie rozne rzeczy. ja mam SPORTA z dieslem i manualem, ze skora i klima, reduktorem 231, 5 drzwiami. nigdy nie byl podnoszony, ale wydaje mi sie, ze jest wyzszy od innych seryjnych XJotow z rocznikow od 97.
To jakiś rodzynek :)2 :D

Szkoda że 242 nie ma.
to ostatni wypust kanciaka. tzw. 60th anniversary edition.
LRD3

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » śr lis 23, 2005 3:27 pm

fajnie :( :) jak ja zatrzasnalem klucze to na dodatke silnik przcowal i w srodku tez zaostaly te od domu :)3 ale na szczescie dalo rade lekko okno opuscic i drutem central odblokowac :)2 ale co z moim pytaniem ??
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

Awatar użytkownika
Voytass
Posty: 356
Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
Lokalizacja: Torun/Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Voytass » śr lis 23, 2005 4:11 pm

techmark pisze:No to sposób na otwieranie XJotów mamy z głowy :-?
Noo, a jeszcze podpowiem, ze kazdy, uwaga - kazdy moze sobie ten kacik poczytac...

Czesiu - wychlastaj moze z watka wypowiedzi o otwieraniu, cooo? Pliz.
kiosk na AT
www.wawa4x4.pl
Only at... Jeep.org.pl

Awatar użytkownika
DanielF
Posty: 392
Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: DanielF » śr lis 23, 2005 4:19 pm

Eee tam, juz kiedys chyba bylo opisane, ze przy odrobinie sprytu suwaki od szmaty we wronglu (wystarczajaco duzo, zeby wlezc do srodka) mozna otworzyc z zewnatrz, i co? Kumplowi jak chcieli radio zajumac, to pocieli folie w drzwiach - bo komu by sie chcialo z suwakami opornymi walczyc. A mialby chociaz folie cala. Podobnie jakbym mial XJta to juz bym wolal, zeby po radio sie wlamywali drucikiem, niz np. szybe wybili.
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości