wersja SPORT a inne wersje cherokee
Moderator: Mroczny
wersja SPORT a inne wersje cherokee
Witam wszystkie Koleżanki i Kolegów.
Jestem nowy na forum, przymierzam się do kupna pipa Cherokee 4.0L (rocznik ok 90/94) i będę miał do Was kilka pytań. Ponieżej jedno z nich.
Czym różni się wersja SPORT od innych wersji tego modelu (oprócz troche innych zderzaków listw?
- czy są tam wzmocnione napędy?
- inne podzespoły ? (przełożenia, funkcje itp)
- może większy prześwit ?
Napiszcie proszę jakie są różnice i jak to się przekłada na
- użytkowanie w terenie ?
- ewentualny tuning
- awarynjość dziwnych podzespołów (jeżeli takie są)
- koszty eksploatacji.
Dzięki za odpowiedzi (pomoc)
Jestem nowy na forum, przymierzam się do kupna pipa Cherokee 4.0L (rocznik ok 90/94) i będę miał do Was kilka pytań. Ponieżej jedno z nich.
Czym różni się wersja SPORT od innych wersji tego modelu (oprócz troche innych zderzaków listw?
- czy są tam wzmocnione napędy?
- inne podzespoły ? (przełożenia, funkcje itp)
- może większy prześwit ?
Napiszcie proszę jakie są różnice i jak to się przekłada na
- użytkowanie w terenie ?
- ewentualny tuning
- awarynjość dziwnych podzespołów (jeżeli takie są)
- koszty eksploatacji.
Dzięki za odpowiedzi (pomoc)
Re: wersja SPORT a inne wersje cherokee
Peecet pisze: - czy są tam wzmocnione napędy?
- inne podzespoły ? (przełożenia, funkcje itp)
- może większy prześwit ?



Skąd Ci to przyszło do głowy

Zapytaj Stiopy - on ma wersję SPORT albo tu http://wiki.jeep4x4.net/index.php/XJ_Sport

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
cienszy przedni stabilizatorGreg_pl pisze:Sport sa 2 i 4 drzwiowe. Skrzynka bedzie 231, chyba nie ma tez chlodnicy skrzyni, wnetrze welurowe, brak konsoli gornej, zdaje sie ze cienszy przedni stabilizator i pewnie jeszcze pare rzeczy.



Myślałem że to tylko inna wersja wyposażeniowa

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Mi się zdarzyło o 22 pod szpitalem zatrzasnąć kluczyki w stacyjce - niestety wszystkie 5cherokez pisze:To się tyczy do wcześniejszych postów .......gdyby kolega nie zauważył.
Przez te trzecie drzwi wsiadałam wielokrotnie ........zwłaszcza jak kluczyki zatrzasnęłam ,a zdarza mi sie to notorycznie.....dlatego te trzecie zostawiam teraz otwarte......


Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
Mnie tez sie to zdarzylo - zeby bylo weselej - mialem zapasowe, ale w plecaku na siedzeniutechmark pisze:Mi się zdarzyło o 22 pod szpitalem zatrzasnąć kluczyki w stacyjce - niestety wszystkie 5cherokez pisze:To się tyczy do wcześniejszych postów .......gdyby kolega nie zauważył.
Przez te trzecie drzwi wsiadałam wielokrotnie ........zwłaszcza jak kluczyki zatrzasnęłam ,a zdarza mi sie to notorycznie.....dlatego te trzecie zostawiam teraz otwarte......drzwi było zamknięte

Podpowiedz:
kluczyk jest tak prymitywby ze moze pasowac kluczyk od... innego XJ!
Ja wtedy poszedlem do warsztatu gdzie byl XJ, wzialem jego klucze i otworzylem swoj

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
- pan.boczek
-
- Posty: 222
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
- Lokalizacja: Warszawa/Haga
podejrzewam, ze prawie na kazdy rynek wypuszczali rozne opcje. to co nazywa sie SPORT w USA, a to co nazywa sie SPORT np. w Niemczech to moga byc dwie rozne rzeczy. ja mam SPORTA z dieslem i manualem, ze skora i klima, reduktorem 231, 5 drzwiami. nigdy nie byl podnoszony, ale wydaje mi sie, ze jest wyzszy od innych seryjnych XJotow z rocznikow od 97.
LRD3
To jakiś rodzynekpan_boczek pisze:podejrzewam, ze prawie na kazdy rynek wypuszczali rozne opcje. to co nazywa sie SPORT w USA, a to co nazywa sie SPORT np. w Niemczech to moga byc dwie rozne rzeczy. ja mam SPORTA z dieslem i manualem, ze skora i klima, reduktorem 231, 5 drzwiami. nigdy nie byl podnoszony, ale wydaje mi sie, ze jest wyzszy od innych seryjnych XJotow z rocznikow od 97.


Szkoda że 242 nie ma.
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
- pan.boczek
-
- Posty: 222
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
- Lokalizacja: Warszawa/Haga
to ostatni wypust kanciaka. tzw. 60th anniversary edition.techmark pisze:To jakiś rodzynekpan_boczek pisze:podejrzewam, ze prawie na kazdy rynek wypuszczali rozne opcje. to co nazywa sie SPORT w USA, a to co nazywa sie SPORT np. w Niemczech to moga byc dwie rozne rzeczy. ja mam SPORTA z dieslem i manualem, ze skora i klima, reduktorem 231, 5 drzwiami. nigdy nie byl podnoszony, ale wydaje mi sie, ze jest wyzszy od innych seryjnych XJotow z rocznikow od 97.![]()
![]()
Szkoda że 242 nie ma.
LRD3
Eee tam, juz kiedys chyba bylo opisane, ze przy odrobinie sprytu suwaki od szmaty we wronglu (wystarczajaco duzo, zeby wlezc do srodka) mozna otworzyc z zewnatrz, i co? Kumplowi jak chcieli radio zajumac, to pocieli folie w drzwiach - bo komu by sie chcialo z suwakami opornymi walczyc. A mialby chociaz folie cala. Podobnie jakbym mial XJta to juz bym wolal, zeby po radio sie wlamywali drucikiem, niz np. szybe wybili.
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości