Jeep - Resory
Moderator: Mroczny
Jeep - Resory
Jestem właścicielem Jeepa Cherokee 4.0 1992 automat .Mam problem z tylnymi resorami , dobijaja mi na dołkach.Chce je przewalcować ( a może lepiej wyklepać) i nie wiem co z plastikowami przekładkami , czy należy je wstawić i jakie oraz skąd je wziąść?Jaki rozmiary powinno mieć naprawione pióro resoru, a może warto dołożyc jeszcze jedno pióro?
Wiem ,że niektóre pytania są dla was banalne ale nie znalazłem na nie odpowiedzi przegladajac inne posty.
Wiem ,że niektóre pytania są dla was banalne ale nie znalazłem na nie odpowiedzi przegladajac inne posty.
No to kolego słabo szukasz, przeryj forum, bo o resorach, lifcie tyłu było baaaaarrdzo dużo, nawet fotki były....
No to uciekaj...do wyszkiwarki. Zanim napiszesz, poszukaj, bo jeepowcy zdołowani, zezłoszczeni. Zaraz na Ciebie nakrzyczą

No to uciekaj...do wyszkiwarki. Zanim napiszesz, poszukaj, bo jeepowcy zdołowani, zezłoszczeni. Zaraz na Ciebie nakrzyczą



G-UNIT nowe otwarcie- czas na testy
biggy12@poczta.onet.pl
biggy12@poczta.onet.pl
Pewien kowal stwierdził, że ja mam całą jedną stronę wsadzoną z Żuka
I w sumie mi się ona podoba - teraz szukam jakiegoś, żeby sprawdzić, czy faktycznie tak jest 


'90/91 XJ 2.1TD Limited
http://www.gromady.krakow.pl/galeria/jeep
http://www.gromady.krakow.pl/galeria/jeep
Jest różnica - nie stoi prosto - ale takiego go kupiłem, dlatego teraz szukam, czy to faktycznie taka zmota, żeby wymienić ten niższy, orginalny.Adamek pisze:I co nie ma różnicy stoi prostowaltz pisze:Pewien kowal stwierdził, że ja mam całą jedną stronę wsadzoną z ŻukaI w sumie mi się ona podoba - teraz szukam jakiegoś, żeby sprawdzić, czy faktycznie tak jest
'90/91 XJ 2.1TD Limited
http://www.gromady.krakow.pl/galeria/jeep
http://www.gromady.krakow.pl/galeria/jeep
zobacz tutaj...
http://wiki.jeep4x4.net/index.php/XJ_Lift
a laga od poldka jest dobra....ale do poldka
plastiki musza byc....
nie klep resorow bo to nic nie da ! zara siada znowu
dolozenie lagi zalatwia sprawe 
no...
a pozatym to bylo o tym juz z 1000 razy
!... 
http://wiki.jeep4x4.net/index.php/XJ_Lift
a laga od poldka jest dobra....ale do poldka

plastiki musza byc....

nie klep resorow bo to nic nie da ! zara siada znowu


no...

a pozatym to bylo o tym juz z 1000 razy


"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Potwierdxam - klepanie nic nie daje - po 2 miesiacach wracaja do pozycji wyjsciowej.
Widzialem XJ z dolozonym jednym piorem od poldka i jest OK.
Sprawdz jeszcze czy masz dobre odbojniki (czy je w ogole masz!) a jak sa sparciale to zaloz dluzsze niz oryginalne - 12cm.
Widzialem XJ z dolozonym jednym piorem od poldka i jest OK.
Sprawdz jeszcze czy masz dobre odbojniki (czy je w ogole masz!) a jak sa sparciale to zaloz dluzsze niz oryginalne - 12cm.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
nie no...dzialac toto bedzie... ale nie tak jak powinnoszwed pisze:Czołem
A ja mam dolozone dwa pióra z poldka i jest git.
Pozdrówka dla jeepnietych

poldek glowne pioro ma i tak za "tycie" do XJ

...prawidlowa LAGA resora powinna wychodzic delikatnie poza uszy mocujące (czyt. wieszaki) ...
wtedy resor ma :
-> wytrzymalosc na tzw. "esowanie"
-> odpowiednia twardosc - znaczy sie - jest nadal komfortowo
naprawde polecam


"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
nie twierdze ze zle to dziala...
a dlaczego ma nie dzialac...
ale na dorobionej pod wymiar "ladze" dziala lepiej i na pewno dluzej..
to tyle
nic do poldka nie mam
...ma byc poza mocowania... a ze poldek nie starcza...takie lajf...
predzej czy pozniej krotka laga od poldka zacznie sie "esowac"..


ale na dorobionej pod wymiar "ladze" dziala lepiej i na pewno dluzej..

to tyle


...ma byc poza mocowania... a ze poldek nie starcza...takie lajf...

predzej czy pozniej krotka laga od poldka zacznie sie "esowac"..

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Może macie racje ale jak na razie nic u mnie i u innych sie nie dzieje, a po terenie smigamy dość często i tam resory dostają po dupie jak trza, narazie wytrzymują i nie widać że chcą się eskować. NIe chce mi sie teraz leciec do pipola ale wydaje mi sie że pióro jest od ucha do ucha.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Nic takiego nie ma miejsca u mnie dupa idzie z tyłu a nie wyprzedza, choć raz o mały włos nie zjechałem z drogi, ale to wina stabilizatora a ścislej jego brak spowodował takie bujanie jak na łodzi i mało brakło.Discotheque pisze:A teraz przyznawac sie kto juz na usztywnionych resorach pojechal w pole na zakrecie z poprzecznymi nierownosciami bo go dupa wyprzedzila?
Bo ja zaliczylem pole dwukrotnie w tym raz o maly wlos dachowanie przez to przedpotopowe zawieszenie
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
I żeby było zabawniej, to takie rozwiązanie działabartosiak pisze:WJ spłycasz zagadnienieWJ Jeep pisze:No i nie daj sobie wmówić, że Polonez ma najlepsze terenowe tylne zawieszenie na świecie, warte przełożenia do XJ-ta., kiedys było opisane zamontowanie dodatkowej lagi z Poldka, nie motanie całych resorów


"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość