Strona 1 z 1

Jeep - Resory

: pn sie 08, 2005 10:28 am
autor: okaz
Jestem właścicielem Jeepa Cherokee 4.0 1992 automat .Mam problem z tylnymi resorami , dobijaja mi na dołkach.Chce je przewalcować ( a może lepiej wyklepać) i nie wiem co z plastikowami przekładkami , czy należy je wstawić i jakie oraz skąd je wziąść?Jaki rozmiary powinno mieć naprawione pióro resoru, a może warto dołożyc jeszcze jedno pióro?
Wiem ,że niektóre pytania są dla was banalne ale nie znalazłem na nie odpowiedzi przegladajac inne posty.

: pn sie 08, 2005 10:36 am
autor: jeep_user
No to kolego słabo szukasz, przeryj forum, bo o resorach, lifcie tyłu było baaaaarrdzo dużo, nawet fotki były....
No to uciekaj...do wyszkiwarki. Zanim napiszesz, poszukaj, bo jeepowcy zdołowani, zezłoszczeni. Zaraz na Ciebie nakrzyczą :evil: :evil: :evil:

: pn sie 08, 2005 10:40 am
autor: WJ Jeep
No i nie daj sobie wmówić, że Polonez ma najlepsze terenowe tylne zawieszenie na świecie, warte przełożenia do XJ-ta. :)21

: pn sie 08, 2005 10:42 am
autor: bartosiak
WJ Jeep pisze:No i nie daj sobie wmówić, że Polonez ma najlepsze terenowe tylne zawieszenie na świecie, warte przełożenia do XJ-ta. :)21
WJ spłycasz zagadnienie :-) , kiedys było opisane zamontowanie dodatkowej lagi z Poldka, nie motanie całych resorów :-)

: pn sie 08, 2005 11:44 am
autor: KAZ
Eeeeee nie z peloponeza tylko ze żuka sie lage wkłada :D

: pn sie 08, 2005 11:47 am
autor: waltz
Pewien kowal stwierdził, że ja mam całą jedną stronę wsadzoną z Żuka :) I w sumie mi się ona podoba - teraz szukam jakiegoś, żeby sprawdzić, czy faktycznie tak jest :)

: pn sie 08, 2005 1:16 pm
autor: Adamek
waltz pisze:Pewien kowal stwierdził, że ja mam całą jedną stronę wsadzoną z Żuka :) I w sumie mi się ona podoba - teraz szukam jakiegoś, żeby sprawdzić, czy faktycznie tak jest :)
I co nie ma różnicy stoi prosto ??

: pn sie 08, 2005 1:24 pm
autor: waltz
Adamek pisze:
waltz pisze:Pewien kowal stwierdził, że ja mam całą jedną stronę wsadzoną z Żuka :) I w sumie mi się ona podoba - teraz szukam jakiegoś, żeby sprawdzić, czy faktycznie tak jest :)
I co nie ma różnicy stoi prosto ??
Jest różnica - nie stoi prosto - ale takiego go kupiłem, dlatego teraz szukam, czy to faktycznie taka zmota, żeby wymienić ten niższy, orginalny.

: pn sie 08, 2005 1:27 pm
autor: Adamek
Aha, a jak faktycznie to żuczek to nie masz duzo roboty i koszt pewnie nie wielki.

: pn sie 08, 2005 1:28 pm
autor: Radek666
A mi sie podobalo zmotanie sprezyn do resorow - swietny pomysl :)2

: pn sie 08, 2005 1:37 pm
autor: Adamek
Radek666 pisze:A mi sie podobalo zmotanie sprezyn do resorow - swietny pomysl :)2
Tak świetny, pod warunkiem że to wszystko zostanie dobrze dobrane żeby nie było sztywno

: pn sie 08, 2005 2:02 pm
autor: XJeep
zobacz tutaj...

http://wiki.jeep4x4.net/index.php/XJ_Lift

a laga od poldka jest dobra....ale do poldka !!

plastiki musza byc....!!

nie klep resorow bo to nic nie da ! zara siada znowu !! dolozenie lagi zalatwia sprawe !!

no...!!


a pozatym to bylo o tym juz z 1000 razy !!!... :-?

: pn sie 08, 2005 8:22 pm
autor: pezet
Potwierdxam - klepanie nic nie daje - po 2 miesiacach wracaja do pozycji wyjsciowej.

Widzialem XJ z dolozonym jednym piorem od poldka i jest OK.

Sprawdz jeszcze czy masz dobre odbojniki (czy je w ogole masz!) a jak sa sparciale to zaloz dluzsze niz oryginalne - 12cm.

: pn sie 08, 2005 8:30 pm
autor: szwed
Czołem !!

A ja mam dolozone dwa pióra z poldka i jest git.


Pozdrówka dla jeepnietych :)2 :)2

: pn sie 08, 2005 8:45 pm
autor: XJeep
szwed pisze:Czołem !!

A ja mam dolozone dwa pióra z poldka i jest git.


Pozdrówka dla jeepnietych :)2
nie no...dzialac toto bedzie... ale nie tak jak powinno !!

poldek glowne pioro ma i tak za "tycie" do XJ !!

...prawidlowa LAGA resora powinna wychodzic delikatnie poza uszy mocujące (czyt. wieszaki) ...

wtedy resor ma :
-> wytrzymalosc na tzw. "esowanie"
-> odpowiednia twardosc - znaczy sie - jest nadal komfortowo

naprawde polecam !! :)2

: pn sie 08, 2005 8:58 pm
autor: Adamek
Nie wiem w czym problem ja też mam z poldaka kumple mają z polda i komfort jest i praca też zajebista, więc o co chodzi ?? Chyba tylko o pierdzenie niepotrzebne.........

: pn sie 08, 2005 9:09 pm
autor: XJeep
nie twierdze ze zle to dziala... !! a dlaczego ma nie dzialac...??

ale na dorobionej pod wymiar "ladze" dziala lepiej i na pewno dluzej..!!

to tyle !! nic do poldka nie mam !!

...ma byc poza mocowania... a ze poldek nie starcza...takie lajf...!!

predzej czy pozniej krotka laga od poldka zacznie sie "esowac"..!!

: pn sie 08, 2005 9:15 pm
autor: PIECH
Zgadzam się z XJeep-em.
Krótka laga i z resora robi się "eska".
Mam tak u siebie.
Jak dokładać pióro to "łod końca do końca" mocowań.

: pn sie 08, 2005 9:55 pm
autor: Adamek
Może macie racje ale jak na razie nic u mnie i u innych sie nie dzieje, a po terenie smigamy dość często i tam resory dostają po dupie jak trza, narazie wytrzymują i nie widać że chcą się eskować. NIe chce mi sie teraz leciec do pipola ale wydaje mi sie że pióro jest od ucha do ucha.

: pn sie 08, 2005 11:18 pm
autor: Discotheque
A teraz przyznawac sie kto juz na usztywnionych resorach pojechal w pole na zakrecie z poprzecznymi nierownosciami bo go dupa wyprzedzila? :)21

Bo ja zaliczylem pole dwukrotnie w tym raz o maly wlos dachowanie przez to przedpotopowe zawieszenie :)21

: wt sie 09, 2005 6:00 am
autor: pezet
XJeep pisze: to tyle !! nic do poldka nie mam !!
A ja mam!
Gumy trzymajace lacznik stabilizatora - pasowaly idealnie :)

: wt sie 09, 2005 6:58 am
autor: KAZ
Discotheque pisze:A teraz przyznawac sie kto juz na usztywnionych resorach pojechal w pole na zakrecie z poprzecznymi nierownosciami bo go dupa wyprzedzila? :)21

Bo ja zaliczylem pole dwukrotnie w tym raz o maly wlos dachowanie przez to przedpotopowe zawieszenie :)21
Ja :)21

: wt sie 09, 2005 7:44 am
autor: Discotheque
Powinienem do wjazdow w pole doliczyc jeszcze jeden raz z zaladowana przyczepka kiedy to silnik na LPG zgasl mi przed zakretem po odpuszczeniu gazu. Brak wspomagania kierownicy i hamulcow + niemozliwosc zakrecenia na D skierowal mnie do lasu na przelaj :)21

: wt sie 09, 2005 8:41 am
autor: Adamek
Discotheque pisze:A teraz przyznawac sie kto juz na usztywnionych resorach pojechal w pole na zakrecie z poprzecznymi nierownosciami bo go dupa wyprzedzila? :)21

Bo ja zaliczylem pole dwukrotnie w tym raz o maly wlos dachowanie przez to przedpotopowe zawieszenie :)21
Nic takiego nie ma miejsca u mnie dupa idzie z tyłu a nie wyprzedza, choć raz o mały włos nie zjechałem z drogi, ale to wina stabilizatora a ścislej jego brak spowodował takie bujanie jak na łodzi i mało brakło.

: wt sie 09, 2005 12:32 pm
autor: misman
bartosiak pisze:
WJ Jeep pisze:No i nie daj sobie wmówić, że Polonez ma najlepsze terenowe tylne zawieszenie na świecie, warte przełożenia do XJ-ta. :)21
WJ spłycasz zagadnienie :-) , kiedys było opisane zamontowanie dodatkowej lagi z Poldka, nie motanie całych resorów :-)
I żeby było zabawniej, to takie rozwiązanie działa :)2 8)