PIASTA !!

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

PIASTA !!

Post autor: XJeep » czw sie 11, 2005 8:48 pm

no wiec dzisiaj zamontowalem nowa piaste na przodek !!

roboty nie za wiele ale qrna nadal buczy !!

jak smigam prosto i przy skrecie w lewo - w prawo sie uspokaja !!

wiec albo nie ta wymienilem albo mam 2 zbombane !!

przy skrecie w prawo nie buczalo -> a wtedy prawe kolo jest odciazone....

czy sie qrna myle....??

ta co wymienilem "PRAWA" miala zreszta lekki luzik...!!

wiec jak to jest z ta piasta !! jak to dokladnie obadac...??

krecenie kolem na pacholkach nic mi nie powiedzialo...albo mam drewniane uszy albo buczy pod naciskiem ..

A buczy na pewno piasta bo nawet wal przedni mam zdemontowany na te okolicznosc diagnozowania babola...!!

jutro poprawka !!

wiec albo zaloze ta prawa (stara) piaste na lewa strone nie demontujac tej nowej albo rozbieram obie strony ..!! fuckkkk...

ale nic to !! lubie te grzebaniny garazowe...heh :lol:

no i czy jest mozliwosc ze ja za mocno "DOWALILEM" ?? nie mam klucza DYNAMOMETRYCZNEGO wiec dalem na hamca...!!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw sie 11, 2005 9:00 pm

Na ile ja znam tą koństrukcję,to dowalenie jej nie szkodzi,chyba że bieżnie zgnieciesz :)21 Buczy,bo prawdopodobnie lipna jest...
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » czw sie 11, 2005 9:08 pm

ale to ori mopara wiec lipna????
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » czw sie 11, 2005 9:13 pm

vandall1 pisze:Na ile ja znam tą koństrukcję,to dowalenie jej nie szkodzi,chyba że bieżnie zgnieciesz :)21 Buczy,bo prawdopodobnie lipna jest...
eeeeee.... to to odpada !! oryginal PANIE....!! musi byc si ..!! hehe

a buczenie totalnie sie nie zmienilo...tak samo jak przed wymiana !!

coraz bardziej sie przekonuje ze chyba jednak qrka nie te wymienlem ...!!

niezla wtopa !!

no nic... kto nie ryzykuje ten w rawiczu nie siedzi...!! hehe

1/2 godzinki i po sprawie...!!

tylko sie teraz zastanawiam czy jest sens ta piaste co wymontowalem dawac teraz na lewa strone !!

przez 10 lat sie qrna krecila w jedna strone a teraz w przeciwna by szla...!!

hmmmm....!!

czym to grozi...?? rozleci sie po czasie ...??
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw sie 11, 2005 9:16 pm

Ja tam bym czekał,aż się konkretniej "wybuczy" :)21 Pośpiech jak wiadomo-to przy łapaniu pcheł...
Misman np zareagował prawidłowo:buczało po podniesieniu.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw sie 11, 2005 9:21 pm

Wróciłbym tak jak było i tą nową ,co jeszcze długo nie pochodziła dał na drugą stronę.
Te łozyskowanie to się tak predko nie rozlatuje i koło tak sobie nie odpadnie.Sądzę,że to ma raczej wpływ na krzyżak półosi,tudzież tarcza może trzeć o kopyto,ale to skrajność.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » czw sie 11, 2005 9:42 pm

vandall1 pisze:Wróciłbym tak jak było i tą nową ,co jeszcze długo nie pochodziła dał na drugą stronę.
Te łozyskowanie to się tak predko nie rozlatuje i koło tak sobie nie odpadnie.Sądzę,że to ma raczej wpływ na krzyżak półosi,tudzież tarcza może trzeć o kopyto,ale to skrajność.
czekac to nie ma co ...buczy jak diabli...na cala podloge sie niesie ...!! masaz mam zapewniony za friko hehe!!

tarcze odpadaja bo mam "nówki cefki" !! krzyzaczki tez dopiero co wymienialem na spicera...!!

ale po namysle zrobie tak jak mowisz..!!

zwale te nowa i dam na lewa strone !!

boje sie tylko co zrobie jak i tak bedzie buuuuczec....!!?? :o

martwi mnie tylko ten luzik !! coprawda rekoma go :lol: na wyciagnietej piascie nie odczowam ale jak kolo bylo zalozone to delikatniutki...ale byl!!!

ta lewa trzyma sie bez luzu ..!!

no nic...ryzyk fizyk !! przodek do gory i motam dalej !!

...ach życie... !!

nie ma to jak wymiana lozyska piasty w moim garbusie...!! hehe... w prostocie byla metoda...!!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pt sie 12, 2005 5:55 am

A opony zmieniałeś ?

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pt sie 12, 2005 7:38 am

A jestes pewnien ze piasta miala luz a nie swoznie?
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pt sie 12, 2005 7:47 am

Radek666 pisze:A jestes pewnien ze piasta miala luz a nie swoznie?
taaaa...bo na nowej piascie luzu nie ma !! ZERA...NADA....NUL...
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pt sie 12, 2005 7:49 am

boris.blank pisze:A opony zmieniałeś ?
i zamienialem przod->tyl, i zamienilem na inny komplet...

nic nie dalo !!

ale za to jak zamiast moich 31" dalem zimowki 235/75 to nagle auto zaczelo normalnie hamowac hehe... :lol:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

wojtek_pl
Posty: 452
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: wojtek_pl » pt sie 12, 2005 8:02 am

NA PEWNO nie masz luzu na sworzniach ?

A może to końcówka któregoś drążka kierowniczego ?
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pt sie 12, 2005 8:06 am

Jedz na szarpaki niech Ci sprawdza - przy okazji geometrie dobrze by bylo...

ps. no to jest stara piasta do doswiadczen ze wstawieniem wymienialnych lozysk ;-)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pt sie 12, 2005 8:06 am

wojtek_pl pisze:NA PEWNO nie masz luzu na sworzniach ?

A może to końcówka któregoś drążka kierowniczego ?
jakies EcHOOOOOO.... tu grasuje...?? :)21
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pt sie 12, 2005 8:08 am

Radek666 pisze:Jedz na szarpaki niech Ci sprawdza - przy okazji geometrie dobrze by bylo...

ps. no to jest stara piasta do doswiadczen ze wstawieniem wymienialnych lozysk ;-)
geometria jest OKI DOKI !!

sworznie mam dobre...luzu nie ma !!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pt sie 12, 2005 8:12 am

Tak tylko sie upewniam ;-)
A to buczenie to przy kazdej predkosci masz? Buczenie przy zakretach moze wskazywac na lozyska dyfra lub satelity/sforzen satelit....
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pt sie 12, 2005 9:24 am

Radek666 pisze:Tak tylko sie upewniam ;-)
A to buczenie to przy kazdej predkosci masz? Buczenie przy zakretach moze wskazywac na lozyska dyfra lub satelity/sforzen satelit....
buczy najmocniej przy malych predkosciach... !!

na zakretach sie nie wzmacnia....!! tyle ze na zakrecie w prawo ucicha..!!

ot co...!! zaraz sie przebieram w garniturek garazowy i wymianka...!! hehe
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » pt sie 12, 2005 1:27 pm

i juz jest gitara

chlop sie narobil ale zrobil :wink:
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pt sie 12, 2005 1:52 pm

A co mu bylo? (peepowi znaczy sie bo chlopu wiadomo - opeepial ;-) )
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
TTQ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: pt maja 20, 2005 6:35 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: TTQ » pt sie 12, 2005 2:11 pm

Witam

Ja wiem !! !! !!
Ale nie powiem :lol:

Ps. A mechanik zawsze mi powtarzał, jak wyje z lewej to wymieniaj z prawej :wink:
Pozdrawiam
Krzysztof "TTQ" Pick
No i ucieli mi moją piękną sygnaturkę :(

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pt sie 12, 2005 2:33 pm

TTQ pisze:Witam

Ja wiem !! !! !!
Ale nie powiem :lol:

Ps. A mechanik zawsze mi powtarzał, jak wyje z lewej to wymieniaj z prawej :wink:
tylko dlaczego mi tego nikt nie powiedziel ??!! hehe..

wszystkie znaki na niebie wskazywaly na prawa strone ...!!

a okazala sie LEWAAAAA...!!

eeeee...co mi tam !! fajnie bylo !!

dzieki daniel i krzychu za towarzystwo garazowe...!!

JUZ JEST OKI DOKI !!

martwi mnie tylko ten maly luzik na prawej piascie...co prawda nie buczy (jeszcze...) ale i tak juz szelesty zaczynam odkladac !! :lol:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pt sie 12, 2005 2:45 pm

Moze daj je chlopakom do przerobienia na wymienne lozyska?
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pt sie 12, 2005 2:47 pm

Radek666 pisze:Moze daj je chlopakom do przerobienia na wymienne lozyska?
po weckendzie przemysle sprawe !! TERAZ SPADAMMMMM WYPOCZAC..!!

pozdrowionka :lol:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » wt sie 16, 2005 7:14 pm

no wiec PANOWIE !!

czarna seria jakas u mnie ...!!

prawa piast sie odezwala !! ten luz zamienil sie w buczenie...!!

FUCKKKKKK............ :evil: :)11

chyba ze to lozysko w dyfrze...choc watpie bo wal mam odpiety ...!!

tak sie tylko pocieszam... :)16
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » wt sie 16, 2005 10:24 pm

XJeep pisze: chyba ze to lozysko w dyfrze...choc watpie bo wal mam odpiety ...!!
A co to zmienia ? Przecież półosi nie odpinasz, zatem kręcą się cały czas, włącznie z satelitami. Wyprostujcie mnie, jeśli źle mówię :)
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość