MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » pn sie 15, 2005 10:35 pm
jak w temacie panowie...
-> jakie objawy jak padnieta...urwana...stara...klapnieta...itp itd
-> prosta wymiana czy wywalac "trza" bebechy ...
jak chwyce rekami za reduktor to lata jak "bąk w tulipanie"...
i w dziwne, blizej nieokreslone wibracje wpada mi auto pow. 100 km/h
- wychodza "ciarki" z pod podlogi jakos
zawieszeniowo mam OK

wały OK

mosty OK

luzu na wyjsciu z reduktora - ZERO

krzyzaczki nowki

oponki wywazone i bez błocka
daltego sie doczepilem do poduszki ktora to jakas dziwna jest...
dzieki za wszelkie pomysly i rady...hehe

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » pn sie 15, 2005 10:40 pm
jeepy sie nie psuja hahahaha
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
belfer

- Posty: 349
- Rejestracja: pn mar 08, 2004 9:06 am
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Post
autor: belfer » pn sie 15, 2005 11:07 pm
Wymiana: Podeprzeć skrzynię, odkręcić belkę poprzeczną, odkręcić poduszkę od reduktora...zresztą popatrz do Bocianowego manuala

Cherokee XJ 4.0 96'
Comanche MJ 4.0 88'
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » wt sie 16, 2005 8:03 am
belfer pisze:Wymiana: Podeprzeć skrzynię, odkręcić belkę poprzeczną, odkręcić poduszkę od reduktora...zresztą popatrz do Bocianowego manuala

...z ta wymiana to tylko PRO-FORMA sie zapytalem...
Na poczatek DIAGNOZA ...

potem robota
czyli ujme to tak :
...jak sprawdzic czy poducha jest jeszcze OK czy juz beeeeeee....
bo mi do glowy tylko jedna metoda przychodzi :
-> wyginam reduktor na wszystkie strony i nie widze zeby byla urwana wiec chyba najlepiej ja zdemonowac i "eknac z golego oczka"??
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
wojtek_pl

- Posty: 452
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wojtek_pl » wt sie 16, 2005 8:12 am
U mnie reduktor jest raczej nieruchomy więc jeśli twój lata jak psu jajca to coś jest nie tak jak trzeba. A jak już odkręcisz w celu sprawdzenia to od razu zamontuj nową poduszkę i będziesz miał święty spokój.

Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
-
jeep_user
-

- Posty: 223
- Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
- Lokalizacja: PACZKOWO
Post
autor: jeep_user » wt sie 16, 2005 8:28 am
wojtek_pl pisze:U mnie reduktor jest raczej nieruchomy więc jeśli twój lata jak psu jajca to coś jest nie tak jak trzeba. A jak już odkręcisz w celu sprawdzenia to od razu zamontuj nową poduszkę i będziesz miał święty spokój.

dobre rady zawsze w cenie...

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » wt sie 16, 2005 8:29 am
wojtek_pl pisze:U mnie reduktor jest raczej nieruchomy więc jeśli twój lata jak psu jajca to coś jest nie tak jak trzeba. A jak już odkręcisz w celu sprawdzenia to od razu zamontuj nową poduszkę i będziesz miał święty spokój.

eeee... ztym lataniem to bez przesady...
wygina sie ... ale o nic nie stuka...
pytam o to bo szukam przyczyn wibracji przy 100 kaemach...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » wt sie 16, 2005 9:24 am
Mówiłem , sprzedaj a ja na wibrację nie będę patrzył ..
a moja żona chce koniecznie Granda...

Michał Bartosiak
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » wt sie 16, 2005 11:10 am
Poduszka nawet wygladajac na dobra moze byc zla
Wibruje przede wszystkim rura wydechowa gdyz przy mocniejszym gazie w deske dotyka poprzeczki. Przy skokach efekt lupniecia w tunel. Wymien, koszt niewielki a efekt znaczny.
Wymiana to popierdolka.
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » wt sie 16, 2005 12:49 pm
Discotheque pisze:Poduszka nawet wygladajac na dobra moze byc zla
Wibruje przede wszystkim rura wydechowa gdyz przy mocniejszym gazie w deske dotyka poprzeczki. Przy skokach efekt lupniecia w tunel. Wymien, koszt niewielki a efekt znaczny.
Wymiana to popierdolka.
u mnie przy ruszaniu "rupotalo" ciegno reduktora na tulei...

zalozylem nowa przelatke gumowa i nie "rupocze"
ale po tym wpadlem na pomysl ze moze poducha jest kaputt...no bo jakby byla dobra to by reduktor przy ruszaniu nie repotal...
no to ale sobie to wytlumaczylem
poduszke zamowie, wymienie -> na pewno nie pogorsze sprawy
aaa...jeszcze jedno!! skrzynia wisi na tej samej poduszce?? nie chce mi sie pod syfa wchodzic teraz...
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » wt sie 16, 2005 12:52 pm
XJeep pisze:Discotheque pisze:Poduszka nawet wygladajac na dobra moze byc zla
Wibruje przede wszystkim rura wydechowa gdyz przy mocniejszym gazie w deske dotyka poprzeczki. Przy skokach efekt lupniecia w tunel. Wymien, koszt niewielki a efekt znaczny.
Wymiana to popierdolka.
u mnie przy ruszaniu "rupotalo" ciegno reduktora na tulei...

zalozylem nowa przelatke gumowa i nie "rupocze"
ale po tym wpadlem na pomysl ze moze poducha jest kaputt...no bo jakby byla dobra to by reduktor przy ruszaniu nie repotal...
no to ale zakrecilem

hehe
poduszke zamowie, wymienie -> na pewno nie pogorsze sprawy
aaa...jeszcze jedno!! skrzynia wisi na tej samej poduszce?? nie chce mi sie pod syfa wchodzic teraz...
Skrzynia/reduktor - jedna poduszka na belce - nie sposob nie zauwazyc jak sie juz wejdzie po syfa...
ps. "rupotalo"

??

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » wt sie 16, 2005 1:00 pm
Michał Bartosiak
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » wt sie 16, 2005 1:12 pm
tak juz ze mna jest ze wszystko musi grac...nie ma ze boli
a babola to w zarobku najlepiej zdusic... zlekcewazona duperela po czasie robi sie powazna naprawa
no...
to powiedzialem JA... poszukiwac wibracji ktorych nikt nie czuje...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
KAZ

- Posty: 409
- Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: KAZ » wt sie 16, 2005 2:23 pm
A moze Ci podstawić mojego na jakis miesiąc a Ty mi wyeliminujesz wszelkie niedomagania coooo

-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » wt sie 16, 2005 4:43 pm
Michał Bartosiak
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » wt sie 16, 2005 5:00 pm
ale jeepa czy tych naszych poznanskich ulic???
Michal: ty juz za duzo nie zagladaj pod tego jeepa bo wiecznie bedziesz tam slenczal i wyszukiwal sobie problemy

to mowie ja wlasciciel bezawaryjnego jeepa
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » wt sie 16, 2005 7:00 pm
Ja mysle ze XJeep:
- albo ma baaardzo tolerancyjna zone
- albo zona go nie lubi i cieszy sie jak siedzi w garazu

- albo zarabia 14 krotnosc sredniej krajowej
- albo ma zolte papiery
inaczej nie moge sobie wytlumaczyc obsesyjnej dbalosci o auto

-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » wt sie 16, 2005 7:06 pm
Discotheque pisze:Ja mysle ze XJeep:
- albo ma baaardzo tolerancyjna zone
- albo zona go nie lubi i cieszy sie jak siedzi w garazu

- albo zarabia 14 krotnosc sredniej krajowej
- albo ma zolte papiery
inaczej nie moge sobie wytlumaczyc obsesyjnej dbalosci o auto

Napewno pkt 1.
Moj aby mnie juz wymeldowała..
Michał Bartosiak
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » wt sie 16, 2005 7:10 pm
Discotheque pisze:Ja mysle ze XJeep:
- albo ma baaardzo tolerancyjna zone
- albo zona go nie lubi i cieszy sie jak siedzi w garazu

- albo zarabia 14 krotnosc sredniej krajowej
- albo ma zolte papiery
inaczej nie moge sobie wytlumaczyc obsesyjnej dbalosci o auto

tak wiec:
ad 1 - zone mam tolerancyjna ale do czasu... ( az sie zaszyje w garazu)
ad 2 - zona nie lubi jak siedze w garazu... musze sie niezle nagimnastykowac zeby potetrac...
ad 3 - nie...nie zarabiam 14 krotnosci SK - a szkoda
ad 4 - jeszcze z rok posmigam XJ to beda w kieszeni na bank...
a na powaznie...
robie tylko to co musze lub co wymaga zrobienia i przypomina sie raz po raz ...
a do zrobiebia mam jeszcze mase ...
dzis sie qrna odezwala prawa piasta...FUCKKKK

lewa wymieniona w piatek...
nawet "gnoja" nie myje ostatnio... bo nie zasluzyl...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » wt sie 16, 2005 7:14 pm
XJeep pisze:
nawet "gnoja" nie myje ostatnio... bo nie zasluzyl...

a tutaj to mnie nie pobijesz
kiedys zalozylem sie o spora sumke ze auta nie umyje rok czasu

, niestety po pol roku je sprzedalem a zeby zaklad wygrac nie moglem go umyc do konca. Kupujacy po umyciu auta zdziwil sie ze czerwone auto kupil a nie ciemnoszare

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość