Strona 1 z 3
czy ktos przerabial cherokee-go albo granda z 4.0 na diesla?
: śr sie 17, 2005 8:47 pm
autor: adam biccars
czy ktos to cwiczyl? czy mozna do automatu zalozyc inny silnik, czy jest to mozliwe i ekonomicznie uzasadnione?
sprzedalem king caba i bladze bo nie wiem co kupic. mam chec cos poprzerabiac
: śr sie 17, 2005 8:56 pm
autor: elita
to nie lepiej kupić odrazu w dieslu i nie przerabiać?

: śr sie 17, 2005 9:04 pm
autor: jeep_user
na moje to utrudnianie sobie life'u. Koszty duże problemy też ( skrzynia, bo z tego co wiem to w dezlu automatu nie ma,osadzenie motoru itp). Upoluj sobie ślicznego XJ z VM pod machą , najlepiej z Francji ( tam ich najwięcej) i będziesz miał cacy auto...
Tako rzecze Wuja Dobra Rada 76, bo Pierwszy to Bociek jest niekwestionowanie

tak,ale.....
: śr sie 17, 2005 9:24 pm
autor: adam biccars
najlepsze sa wbenzynie i najtansze,roznica w cherokeem to 2000e nadplty za diesla, a w grandzie to 4000e, benzyna ma skory, klime itp, a diesle to pustaki
: śr sie 17, 2005 10:01 pm
autor: wrc
jak takie auto to tylko 4.0 w benzynce jak ktos chce to mozna gaz wsadzic
lepsze to rozwiazanie niz kupno jeepa w dizlu bo te 2.5 malo ciekawe byly
fajny tez byl silnik 2.8 z gaznikiem ale ciezko dostepny
Re: tak,ale.....
: śr sie 17, 2005 10:01 pm
autor: elita
adam biccars pisze:najlepsze sa wbenzynie i najtansze,roznica w cherokeem to 2000e nadplty za diesla, a w grandzie to 4000e, benzyna ma skory, klime itp, a diesle to pustaki
to ja mam jakiegoś dziwnego diesla: klima, elektryka 4 okien, luster, abs, poduszka, alu, hak, kompas, termometr, podświetlane owiewki słoneczne ...
: śr sie 17, 2005 10:10 pm
autor: belfer
wrc pisze:
fajny tez byl silnik 2.8 z gaznikiem ale ciezko dostepny
Nie dość, że z obcej stajni -GM, to słabszy i o wiele bardziej awaryjny od 4,0 .

Re: tak,ale.....
: śr sie 17, 2005 10:22 pm
autor: Eskapada
elita pisze:adam biccars pisze:najlepsze sa wbenzynie i najtansze,roznica w cherokeem to 2000e nadplty za diesla, a w grandzie to 4000e, benzyna ma skory, klime itp, a diesle to pustaki
to ja mam jakiegoś dziwnego diesla: klima, elektryka 4 okien, luster, abs, poduszka, alu, hak, kompas, termometr, podświetlane owiewki słoneczne ...
sama elita takim Panie jezdzi elita

: czw sie 18, 2005 6:45 am
autor: boris.blank
Hmmm hcesz dobrego diesla - załóż 2.9TD od Sprintera - to szatan nie silnik. Właśnie wkładaliśmy takowy do G i była obawa czy sobie poradzi... nieuzasadniona jak się okazuje. Ma taką turbinę, że spadają od ciśnienia przewody IC. A przynajmiej nie miałbyś jakiejś zasranej butli w bagażniku.
Pozostaje pytanie o opłacalność ekonomiczną takowej operacji bo ręczę, że każdy silnik da się zestawić z każdą skrzynią biegów ale rachunek ek. jest bezlitosny.
: czw sie 18, 2005 7:36 am
autor: elita
do XJ pod maske to się da sporo silników nawkładać, bo miejsca jest sporawo, z mojej Audicy bym tam chyba 2 zmieścił

pytanie tylko co wyrwie na wyjściu: skrzynie, reduktor, krzyże, mosty, piasty?

: czw sie 18, 2005 9:05 am
autor: AndrzejM
Można wiele zamotać. Praktycznie (jak już było wspominane) da się spiąć każdy silnik z każdą skrzsynią. Robiłem takie zmoty swego czasu ale nie w XJ. Silnik od Sprintera to rzeczywiście dobrzy przeszczep. Można także pomyśleć o pięciocylindrówce od LT - też nieźle sobie radzą te silniki. Chyba że starego 6 cylindrowca od LT - najmocniejszy miał 120KM (turbo, IC).
Wszystko zalezy od tego co chcesz osiągnąć. Gdybys napisał więcej to można by lepiej rozpoznać temat.
: czw sie 18, 2005 5:05 pm
autor: lesio jeep
jak masz 4L to go spszedaj a potem kup diezla bo technicznie to pikus ale przy papierach to sie zalamiesz
albo sie wymien tylko kto bedzie chcial ci dyzla odac

tak,wszystko ok.ale.....
: czw sie 18, 2005 6:30 pm
autor: adam biccars
wiem, ze nikt nie powie ile pali 4.0 gazu, bo nikt nie wie, albo nie chce powiedziec, bo ciagle slysze 15 gazu, a tyle to palil mi 4.0 ale benzyny na autosrtadzie,max 130km/h, pozatym nienawidze silnikow benzynowych, jezdze cale zycie dieslem i nie chce innego,.
Z innej beczki , powiedzcie , bo nie mialem okazji podejzec, czy skrzynia w grandzie jest zintegrowana z przednim mostem ,czy jest osobno? czy idzie wywalic automata i wlozyc manuala?
a z papierkami nie ma problemu w nowym dowodzie nie ma zmianki czy to diesel czy benzyna i nie ma nr. silnika, a najlepiej wpisac jak w przypadku mercedesa w umowie marke silnika jako chraysler-daimler i nie potrzeba zadnego specjalistycznego przegladu, ja to cwiczylem,robi sie zwykly przeglad za 30 zl i wydziale komunikacji mowi sie ze nie zostaly dokonane zmiany konstrukcyjne. a najlepiej to zalozyc i jezdzic,tak jest najlepiej
Re: tak,wszystko ok.ale.....
: czw sie 18, 2005 6:43 pm
autor: danielpoz
wiem, ze nikt nie powie ile pali 4.0 gazu, bo nikt nie wie, albo nie chce powiedziec, bo ciagle slysze 15 gazu, a tyle to palil mi 4.0 ale benzyny na autosrtadzie,max 130km/h, pozatym nienawidze silnikow benzynowych, jezdze cale zycie dieslem i nie chce innego,.
1.bylo wiele razy pisane z tym ze rozpietosc wynikow byla przeogromna hahaha
Z innej beczki , powiedzcie , bo nie mialem okazji podejzec, czy skrzynia w grandzie jest zintegrowana z przednim mostem ,czy jest osobno? czy idzie wywalic automata i wlozyc manuala?
2.wszystko osobno
a z papierkami nie ma problemu w nowym dowodzie nie ma zmianki czy to diesel czy benzyna i nie ma nr. silnika, a najlepiej wpisac jak w przypadku mercedesa w umowie marke silnika jako chraysler-daimler i nie potrzeba zadnego specjalistycznego przegladu, ja to cwiczylem,robi sie zwykly przeglad za 30 zl i wydziale komunikacji mowi sie ze nie zostaly dokonane zmiany konstrukcyjne. a najlepiej to zalozyc i jezdzic,tak jest najlepiej
3.no alw w karcie pojazdu juz wszystko masz wpisane
[/quote]
: czw sie 18, 2005 6:45 pm
autor: adam biccars
z tym ze w karcie pojazdu juz wszytko jest wpisane
Cytat:
ale kto kupi z przerobionym silnikiem!!! tylko ten co sie zna, a karty nie pokazujesz na drodze!!!, j
: czw sie 18, 2005 6:47 pm
autor: danielpoz
z tym ze ja sie z autem nie zenie
: czw sie 18, 2005 6:56 pm
autor: Ryszard Giedrojć
w nowym dowodzie rej. na ostatniej stronie jest pozycja P 3 i tam mam wpisane ON
numeru sil. rzeczywiscie nie ma. zmieniałem silnik LR na merca 3000 i nie było problemu z przegladem, ale oba diesle.
: czw sie 18, 2005 7:46 pm
autor: wrc
belfer pisze:wrc pisze:
fajny tez byl silnik 2.8 z gaznikiem ale ciezko dostepny
Nie dość, że z obcej stajni -GM, to słabszy i o wiele bardziej awaryjny od 4,0 .

swieta racja
: czw sie 18, 2005 7:52 pm
autor: adam biccars
a moze wrangler, sam nie wiem co kupic, najpierw, myslalem o japoncu, ale granda z pelnym wypasem mozna kupic za 2000euro! ale mam na oku wranglera, jak jest tam razwiazane czy tez przedni most jest odzielnie od skrzyni? chodzi o wersje 2,5, nigdy nie mialem wranglera, tak w jednym zdaniu, co o nim sadzicie, o silnik nie pytam, awaryjne aut czy nie? sorry ze ciagle pytam, ale kto pyta nie traci

: czw sie 18, 2005 9:18 pm
autor: misman
adam biccars pisze:granda z pelnym wypasem mozna kupic za 2000euro!
+ Pakiet startowy. Nie zapominajmy o pakiecie startowym

: czw sie 18, 2005 9:29 pm
autor: adam biccars
: czw sie 18, 2005 9:35 pm
autor: misman
Händler:
FM-Automobile Fehim Mustafic

[...]
Motorschaden
Beschreibung:
Hablamos Espanol!
Nie, no ja Cię proszę... Czy te oferty wyglądają na geszeft roku ?

: czw sie 18, 2005 9:35 pm
autor: adam biccars
oczywiscie wszystkie maja padniety moto, prawie wszystkie, tego jednego gosc chce oddac za 1750e
: czw sie 18, 2005 9:39 pm
autor: adam biccars
nisman mozesz wyrazac sie jasniej o co ci chodzi, bo cie nierozmie
: czw sie 18, 2005 9:44 pm
autor: misman
adam biccars pisze:nisman mozesz wyrazac sie jasniej o co ci chodzi, bo cie nierozmie
No, zauważyłem

Po ofertach które byłeś uprzejmy tu zamieścić, jako przykładowe
