MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Antek

- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Antek » pn sie 22, 2005 8:56 am
DEF 300 Tdi
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » pn sie 22, 2005 9:10 am
wstrzyknij do czujnika troche WD40- bedzie robil!
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » pn sie 22, 2005 10:10 am
masz wersje amerykanska czy europejską?
jak możesz tyo podaj numer z czujnika
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » pn sie 22, 2005 12:11 pm
Mowia tak, bo chca sprzedac drozsze czesci.
Jak kupilem u Raffikow czesci do hamulcow Crown i cos mi nie pasowalo (a Raffiki wyjechaly akurat na rajd), zadzwonilem do Chryslera i powiedzieli ze pewnie nie pasuja bo nie sa oryginalne.
A u nich na polkach w sklepie jest wiecej czesci Crowna niz Mopara.
Jezeli jest jakis zamiennik dedykowany do konkretnego modelu to czemu nie mialby pasowac?
PS
A z hamulcami bylo wszystko OK i czesci Crowna dzialaja tak jak trzeba..
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
Antek

- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Antek » pn sie 22, 2005 12:31 pm
raffi pisze: podaj numer z czujnika
Na obwodzie sa nastepujace grupy numerow: 0512 6779 80

DEF 300 Tdi
-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » pn sie 22, 2005 1:33 pm
NA 99,9% mam taki czujnik
reszta jak w PW
-
homikk

- Posty: 675
- Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Post
autor: homikk » pn sie 22, 2005 8:38 pm
robiłem niedawno podstawe filtra oleju
są tam w sumie potrzebne 3 oringi tylko trzeba je dobrać i dopasować odpowiednio
koszt: w klasycznym sklepie z uszczelniaczami 2,59
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber
GG 3814878
-
elita
-

- Posty: 192
- Rejestracja: pt lut 04, 2005 3:09 pm
- Lokalizacja: Kalisz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: elita » pn sie 22, 2005 10:55 pm
ja miałem walnięty czujnik, szukałem zamiennika ale nie znalazłem i wkręciłem jakiś co się szwędał w gararzu

i pokazuje, troszkę powyżej normy, ale do przeżycia, przynajmniej wiem że olej jest

wachnięcia zimny-ciepły też lekkie ma więc działa, na zatrzymanym pokazuje zero, po odpaleniu wschodzi. nie wiem jaki ma wpływ na prace ecu, ale check gauge zgasił. Jedyny narazie skutek uboczny jaki zauważyłem to wachnięcie na plus o grubość wskazówki gdy zapale światła
Kiedyś prosiłem nawet na grupie o pomiary rezystancji oryginała, bym sobie mostkami i dzielnikami dojechał do normy, ale nikt nie pomierzył.
-
Antek

- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Antek » wt sie 23, 2005 6:55 am
Ile powinien wskazywac czujnik podczas jazdy na zimnym, po rozgrzaniu i goracy na wolnych obrotach? U mnie wczoraj po wpsikaniu WD-40 zaczal minimalnie przekraczac 3 (pozycja pionowa) , po rozgrzaniu troche ponizej ale jak przejechalem pare kilometrow znow na wolnych spada nieco ponizej drugiej kreski. Co ciekawe na zimnym zmiana obrotow prawie nie ma wplywu na pozycje wskazowki. Rozumiem zeby tak sie dzialo zima ale nie kiedy na zewnatrz 27 st

DEF 300 Tdi
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » wt sie 23, 2005 8:24 am
Przy zimnym praktycznie stoi na 3/4 wskaźnika.
Przy ciepłym od 1/4 do 3/4 w zależności od obrotów.
Przy stałej jeździe ok 110 km/h nieznacznie przekracza 1/2
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » wt sie 23, 2005 8:30 am
Adamek pisze:Przy zimnym praktycznie stoi na 3/4 wska¼nika.
Przy ciep³ym od 1/4 do 3/4 w zale¿no¶ci od obrotów.
Przy sta³ej je¼dzie ok 110 km/h nieznacznie przekracza 1/2
Umnie po zagrzaniu silnika niewazne czy zima czy lato stoi jak drut nieco ponizej 100 stopni (znaczy sie termostat pracuje jak trza). Jedynie w korku potrafi przejsc 100 stopni tak ze sie elektryk wlacza.
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » wt sie 23, 2005 8:34 am
Radek666 pisze:Adamek pisze:Przy zimnym praktycznie stoi na 3/4 wskaźnika.
Przy ciepłym od 1/4 do 3/4 w zależności od obrotów.
Przy stałej jeździe ok 110 km/h nieznacznie przekracza 1/2
Umnie po zagrzaniu silnika niewazne czy zima czy lato stoi jak drut nieco ponizej 100 stopni (znaczy sie termostat pracuje jak trza). Jedynie w korku potrafi przejsc 100 stopni tak ze sie elektryk wlacza.
No jeśli chodzi o czujnik temperatury to ja też tak mam i pewnie każdy komu termostat dobrze pracuje.........ale ty się @RADEK pomyliłeś albo nie doczytałeś bo tu mowa o czujniku oleju jest

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » wt sie 23, 2005 8:40 am
Adamek pisze:Radek666 pisze:Adamek pisze:Przy zimnym praktycznie stoi na 3/4 wska¼nika.
Przy ciep³ym od 1/4 do 3/4 w zale¿no¶ci od obrotów.
Przy sta³ej je¼dzie ok 110 km/h nieznacznie przekracza 1/2
Umnie po zagrzaniu silnika niewazne czy zima czy lato stoi jak drut nieco ponizej 100 stopni (znaczy sie termostat pracuje jak trza). Jedynie w korku potrafi przejsc 100 stopni tak ze sie elektryk wlacza.
No je¶li chodzi o czujnik temperatury to ja te¿ tak mam i pewnie ka¿dy komu termostat dobrze pracuje.........ale ty siê @RADEK pomyli³e¶ albo nie doczyta³e¶ bo tu mowa o czujniku oleju jest

Kuuur....
Czytalem temet o dwoch elektrykach i jakos mi sie tak nie tam gdzie trzeba wpisalo .... wstyd - ale to wszystko przez pogode i wczesne wstawanie - ide sie kawy napic.....

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
Antek

- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Antek » wt sie 23, 2005 10:36 am
DEF 300 Tdi
-
AndrzejM
-

- Posty: 295
- Rejestracja: wt lip 19, 2005 8:07 pm
- Lokalizacja: Kielce, Wolica
Post
autor: AndrzejM » wt sie 23, 2005 11:04 am
homikk pisze:robiłem niedawno podstawe filtra oleju
są tam w sumie potrzebne 3 oringi tylko trzeba je dobrać i dopasować odpowiednio
koszt: w klasycznym sklepie z uszczelniaczami 2,59
A możesz więcej szczegółów? Może jakieś konkretne namiary na oringi? Bo też mi się tam poci.
Antek - u mnie czujnik działa, ma też zapasowy. jak chcesz to Ci pożycze sprawdzisz czy wymiana czujnika coś da...
XJ LTD 4.0 '90
-
Antek

- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Antek » wt sie 23, 2005 11:10 am
Andrzej wielkie dzieki ale juz zamowilem nowy

DEF 300 Tdi
-
AndrzejM
-

- Posty: 295
- Rejestracja: wt lip 19, 2005 8:07 pm
- Lokalizacja: Kielce, Wolica
Post
autor: AndrzejM » wt sie 23, 2005 11:14 am
To trzymam kciuki żeby było dobrze...

XJ LTD 4.0 '90
-
homikk

- Posty: 675
- Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Post
autor: homikk » wt sie 23, 2005 11:46 am
AndrzejM pisze:
A możesz więcej szczegółów?
szczegóły:
zdjąć podstawe filtra, rozebrać, podjechać do sklepu trudniącego się obrotem uszczelniaczami, dobrać oringi, założyć i patrzeć jak nie cieknie

XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber
GG 3814878
-
AndrzejM
-

- Posty: 295
- Rejestracja: wt lip 19, 2005 8:07 pm
- Lokalizacja: Kielce, Wolica
Post
autor: AndrzejM » wt sie 23, 2005 12:31 pm
Hmm... Muszę taki sklep zatem namierzyć w okolicy.. Jak mi się nie uda to zapodam CI temat to może być mi zanabył drogą kupna i przesłał pocztą oringi? Oczywiście na mój koszt + bbrowarek przy najbliższej okazji

XJ LTD 4.0 '90
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » wt sie 23, 2005 10:59 pm
Ja mam

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » śr sie 24, 2005 8:28 am
napisz jak wymienisz ten czujnik czy jest oki
-
Antek

- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Antek » pn sie 29, 2005 5:26 pm
@Raffi
Bylem poza domem i dopiero dzis rano wymienilem czujnik. Teraz wskazuje nieco wyzej niz wczesniej ale nie wiem czy nadal nie zbyt malo. Na zimnym ponizej 3/4 wskaznika czyli jakies 4, na wolnych obrotach na goracym 1/4 czyli 1,5 a podczas jazdy 90 km/h troszke ponizej 1/2 czyli niecale 3
Czy czujnika nie nalezy przypadkiem dokrecac do jakiejs okreslonej pozyci? Poprzedni mial wystep do zatrzasku wtyczki do gory a teraz nowy dokrecilem tak ze pazurek znalazl sie z boku

DEF 300 Tdi
-
robert raffik
-

- Posty: 100
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 7:00 pm
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: robert raffik » pn sie 29, 2005 10:07 pm
Nie ma różnicy jak go wkręcisz i gdzie wyjdzie zapięcie do wtyczki. Poprostu wkręcasz i ma działać. Ciesze się że robi bo to oznacze tanie czujniki,relatywnie tanie

dużo pracy

proszę nie pisac na PW bo odblokowane ale mi zaraz zablokują:(
www.jeep.org.pl 
-
Antek

- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Antek » wt sie 30, 2005 7:06 am
robert raffik pisze:... to oznacze tanie czujniki,relatywnie tanie

Przy cenie w Chryslerze 370 PLN netto

rzeczywiscie taniocha

, dzieki.
DEF 300 Tdi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości