ZJ -TANCZY........

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

ZJ -TANCZY........

Post autor: JONY B » pt wrz 16, 2005 6:59 pm

WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE. -POWIEDZCIE CZY TANCZACY TYL W ZJ TO STANDART,CZY MOZNA TEMU ZARADZIC?

Awatar użytkownika
Max
Posty: 575
Rejestracja: pt paź 15, 2004 3:19 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Max » pt wrz 16, 2005 7:14 pm

Opisz dokladniej. Czy rzuca dupa jak wychodzisz z zakretu? Czy buja na prostej drodze po pagorkach czy jak skosem przejezdzasz jakies male wzniesienie?
Jeep: 6.5" TJ @ 32" MT & 4" ZJ @ 33" MT

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » pt wrz 16, 2005 7:45 pm

MOZNA ZARADZIC POPRZEZ DOPOMPOWANIE KOL DO WARTOSCI ZALECANEJ PRZEZ PRODUCENTA! :D
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » pt wrz 16, 2005 7:45 pm

PRZY WYPRZEDZANIU CIEZKO WRACA NA TOR, TRZEBA DALEKO SKRECIC KIEROWNICA PO2 PRZY JEZDZIE NA WPROST UCZUCIE JAKBY KAROCA BYLA NA SPREZYNACH, MIALEM JAPONCE I JECHALY JAK OSOBOWE, A TYM CIEZKO ZAP..... BO JEST WRAZENIE ZE ZACZNIE TANCZYC I GO NIE OPANUJE??????, PRZY POPRZEDNIM BYLO COS INNEGO NA IDEALNEJ NOWEJ SZOSIE, BYLO UCZUCIE JAKBY SIE JECHALO Z LAWETA,TZN TYL JEZDZIL NA PRAWO I LEWO,A W KOLEINACH SZEDL JAK PO TORACH ,TYLKO LADNA DROGA BLA ''ZLA''. CO TAM SIE ZUZYWA, BO TYL WYGLADA NA TOPORNY?
Ostatnio zmieniony pt wrz 16, 2005 10:06 pm przez JONY B, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pt wrz 16, 2005 7:52 pm

panhard
chyba

robert raffik
 
 
Posty: 100
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 7:00 pm
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: robert raffik » pt wrz 16, 2005 9:27 pm

no niby prawda panhard tylko że WJ nie ma panharda z tyły
jak juz to sworzeń
dużo pracy :) proszę nie pisac na PW bo odblokowane ale mi zaraz zablokują:(
www.jeep.org.pl :P

Awatar użytkownika
jeep_user
 
 
Posty: 223
Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
Lokalizacja: PACZKOWO

Post autor: jeep_user » pt wrz 16, 2005 9:28 pm

1. nie krzycz
2. uzupełnij podpis, skąd przybywasz?
3. jaki rozmiar kółek masz?
4. sprawdzałeś luzy na zawieszeniu? końcówki drążków, panharda, luzy na wahaczach....ja bym od tego zaczął...
No porządek musi być co nie ?? :lol:
G-UNIT nowe otwarcie- czas na testy
biggy12@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pt wrz 16, 2005 9:30 pm

Tyl amortyzatory.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

robert raffik
 
 
Posty: 100
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 7:00 pm
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: robert raffik » pt wrz 16, 2005 9:56 pm

nie przykręcona butla z gazem LPG :)21 ??
dużo pracy :) proszę nie pisac na PW bo odblokowane ale mi zaraz zablokują:(
www.jeep.org.pl :P

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » pt wrz 16, 2005 10:08 pm

kola standart, gazu nie mam, amory ok, sa tam jakies tuleje ?

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » sob wrz 17, 2005 9:13 am

Zaloz ciezkie buty, auto na N, zajdz go od tylu i z buta mu od tylu w opone :)21, jak kolo nie bedzie mialo wyraznego luzu przod tyl to naprawde sprawdz amortyzatory. Maly luz na silentblokach nie moze powodowac przy takim typie zawieszenia efektu "karocy na sprezynach".

Jak Ci sie wpisuje w zakrety, w oba tak samo?
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Marcin978
 
 
Posty: 118
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 7:18 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: Marcin978 » sob wrz 17, 2005 1:37 pm

ja odnosnie tanczenia to powiem wam tyle
ze wczoraj zatanczylem swoim ZJ jak baletnica, i rozwalilem 2 samochody i jeepa

bylem w szoku jak latwo wpadlem w poslizg na mokrym, i zastanawiam sie jak to mozliwe przy napedzie 4x4

cos chyba bylo nie tak
na suchym lekko czulem ze trzesie sie dupa, ale pomyslalem ze tak one maja bo to przeciez nie osobowka

wczoraj popadalo ostro, jade 60-65 w miescie, troche przesadzilem w sumie z predkoscia, ale nie byla to jakas zawrotna predkosc
wjechalem na szyne tramwajowa wzdluz pasa ktorym jachalem (byla wyzej od podloza)

no i zarzucilo mnie, chcialem skontrowac wjechalem chyba 2 para kol na 2 szyne i pokrecilem sie do okola i uderzylem w zaparkowane auta przestawiajac je na boki,
dobrze ze nikomu nic sie nie stalo, i nie przestawilem tych aut tak ze nie uderzylo jakis przechodniow
jeden maly brzdac (jakas toyota) to chyba kasacja, bo pokrzywil mu sie caly dach i karoseria jak pyknalem go w tyl, 2 auto lanos z przodu i z tylu rozwalone

a mi odpadly zderzaki, pokrzywilem blotnik, swiatla cale, wgniotlem tylne drzwi kierowcy i prog od strony kierowcy, oraz tylna klapa wgnieciona, ale lekko
i cos z przednim zawieszeniem, bo odpadl drazek kierowniczy
usiadlem bardzo miekko, nawet szrpniecia nie poczulem, ale to pewnie dlatego ze niezle rozsunalem te auta

byly rozsuniete tak, ze jakis przechodzien podszedl potem jak czekalem na policje i sie pyta jak to sie stalo ze ten lanos na mnie wjechal bo ja tak stanalem jakbym tam parkowal

a wszyscy w szoku, jak takiego czerokee mozna wyprowadzic z rownowagi, i policjant mowi ze naprawde musialem sie starac
dostalm 6 punktow, i 500zl mandatu

ale ja wiem, ze on tak po prostu wpadl w poslizg i nic specjalnego nie robilem, podejrzewam ze cos bylo nie tak z tylnim zawieszeniem

nie wiem, ale chyba bmw tylnionapedowym bym tak nie zatanczyl jak tym jeepem 4x4

takze juz nie bede przecenial napedu 4x4 na szosie :)

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » sob wrz 17, 2005 4:30 pm

widzisz tego zawsze sie obawialem, jazda grandem, to tragedia(w porownaniu do xj),zawsze myslalem ze to super auto terenowo-osobowe,ale jedzie sie jak ciagnikiem siodlowym bez naczepy i balastu-ochyda! pojechalem do kolegi ma takiego od nowego i zrobil 35tyskm i co- to samo -samochod nie jest stabilny, jadaca na waskiej drodze ciezarowka z przeciwka w koleinach to nic jak trzymanie mocno kierownicy. :cry: ,moze to kwestia przyzwyczajenia...,moze nie co do bmw to masz racje,co tylny naped to tylny,mozna robic cuda. xj zachwuje sie inaczej jak osobowy, takze nissanyitp. zawiodlem sie na grandzie -ladnie wyglada>bylem wczoraj na zwirowni i o maly wlos bym sie obalil, zapomnialem o ABSie i troche mnie ponioslo..... a moze to tylko takie zludzenie???????? :P

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » sob wrz 17, 2005 4:41 pm

moze najpierw napraw tego granda zeby byl sprawny a potem sie wypowiadaj o jego wlasciwosciach jezdnych.

to logiczne ze skoro masz zajechane zawieszenie to nie bedzie to ideal hahaha

porownanie do xj na resorach jest conajmniej smieszne


a skoro by sie obalil na zwirowni to mzoe czas nauczyc sie jezdzic???
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » sob wrz 17, 2005 5:06 pm

moze najpierw napraw tego granda zeby byl sprawny a potem sie wypowiadaj o jego wlasciwosciach jezdnych.




a skoro by sie obalil na zwirowni to mzoe czas nauczyc sie jezdzic?
:)21 :)21 :)21 :)21 8)


tak potrafisz odpowiadac na pytanie.... co trzeba naprawic-odpowiedz naprawic...

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » sob wrz 17, 2005 5:43 pm

juz wiele osob ci poradzilo co i jak sprawdzic,jakie luzy i co jest tam istotne a co mniej-wiec zamiast pisac na forum o BMW i o zwirowni gdzie przez abs bys sie "obalil" wejdz pod auto i sprawdz co jest nie halo-proste????

smieje sie tylko ze mowisz ze grand zle jezdzi ale jak ma prawidlowo sie prowadzic skoro cos tam nie bangla :wink:
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » sob wrz 17, 2005 5:54 pm

a moze oponki bo jak MT na mokrej szosie to i nie dziwno ze piruety
kreci jak kazde inne autko kiedys pigotem zym na zdjeciu obok
wykrecilem takiego ze cudem nic nie rozje balem
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » sob wrz 17, 2005 6:31 pm

OK,ALE JAK PISALEM ZNAJOMY MA TAKIEGO JAK JA ,ALE JAK NOWEGO I JEST PODOBNE WRaZENIE, PYTAM JESZCZE RAZ, CZY DA RADE COS ZMODERNIZOWAC,TE WACHACZE TYLNE SA PODATNE NA bujanie na boki, moze ktos to modernizowal???? samochod jest bardzo szybki, ale strach zap(.... sie bac

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » sob wrz 17, 2005 7:09 pm

ale co maja wachacze do bujania? tam jest drazek p. i to on jest odpowiedzialy zeby auto nie latalo na boki

kolego ta sa sztywne mosty,wysoko podniesiona kasta,opony o ogromym profilu,zawieszenie inaczej zestrojone wiec nie wymagaj zeby auto sie prowadzilo jak osobowka i wlasnie blad jest taki ze auto ma 200KM bo jak by tak mialo z 90 to nic by nie bujalo itp. :wink:

zmienic amortyzatory,zglebic na zawieszeniu,zapodac 18calowe felgi z innym ET, tylko to juz nie bedzie do terenu

a ten kolega to ma ten nowy model ??? bo tam z przodu jest inne zawieszenie!!!
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » sob wrz 17, 2005 7:14 pm

Bo do terenowki trzeba dorosnac.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » ndz wrz 18, 2005 12:14 am

w niektórych jeepach była taka kapitalna naklejka:

"...to nie jest auto osobowe i nie jeździ tak jak auto osobowe..."

Awatar użytkownika
BoMBowiec
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 1:27 am
Lokalizacja: Małopolska
Kontaktowanie:

Post autor: BoMBowiec » ndz wrz 18, 2005 12:43 am

A moze zbieznosc kol lub geometria zawieszenia... Moze kolega sprawdzi? Moze auto jest po jakis przejsciach wypadkowych...?

A w ogole to kiedys jechalem Grandem znajomego testowo i na prostej rownej drodze szedl idealnie, a bardzo minimalny luk w prawo i skret kierownicy o jakies 10 stopni spodowal ze tez mi zaczal sie bujac na drodze... Nie wiem moze to byl ten luz na tym wspomnianym przez was drazku Panharda lub slabe amory, bo luzow na wachaczach czy drazkach zadnych nie mial bo nic nie stukalo ani nie pukalo dni nie dobijalo na innym dziurawym mocno odcinku...

Niestety wielu przecenia mozliwosci Suvow i terenowek i potem laduja one na drogach na dachu - bo opanowac cos takiego z poslizgu duzo trudniejsza sztuka niz trudna sztuka opanowania poslizgu z zaskoczenia w osobowce... A do tego jakby nie bylo amerykanskie auta krolami zakretow i dziur niestety nie sa...
Maciej Mikler - Van Klub Polska - http://www.van-club.com

Awatar użytkownika
Marcin978
 
 
Posty: 118
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 7:18 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: Marcin978 » ndz wrz 18, 2005 3:17 am

a czy tez macie takie super mocne wspomaganie?
tak ze bardzo lekko chodzi kierownica, za lekko nawet?

przy takim wspomaganiu bardzo ciezko jest wyczuc kola

Awatar użytkownika
Bartek 4.7
 
 
Posty: 218
Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Gąbin

Post autor: Bartek 4.7 » ndz wrz 18, 2005 10:21 am

Discotheque pisze:Bo do terenowki trzeba dorosnac.
Amen :)2


Jaki Grand jest każdy widzi. Wystarczy zobaczyć ile toto waży, popatrzeć trochę na zawieszenie, dolać conieco znajomości zasad fizyki i okrasić zdrowym rozsądkiem. 8)

Jak chcesz szpanerski SUV to se X5 zanabądź :)21

Takich co myślą że czołgiem jadą to każdej zimy są pełne rowy

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » ndz wrz 18, 2005 10:57 am

Mroczny pisze:w niektórych jeepach była taka kapitalna naklejka:

"...to nie jest auto osobowe i nie jeździ tak jak auto osobowe..."
Ja mam 8) :)21

"WEAR SEAT BELTS AT ALL TIMES - DON'T DRINK AND DRIVE
This utility vehicle handles and maneuvers differently from many passenger cars both on-road and off-road. You must drive it safely. As with other utility vehicles, if you make sudden sharp turns or abrupt maneuvers, you may cause this vehicle to go out of control and roll over or crash - you or your passengers may be seriously injured. Read the driving guidelines in the Owners Manual."


No :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości