Lift na dystansach

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Max
Posty: 575
Rejestracja: pt paź 15, 2004 3:19 pm
Lokalizacja: Łódź

Lift na dystansach

Post autor: Max » pn wrz 19, 2005 7:14 am

Na EJP rozmawialismy, ze mozna podniesc auto na dystansach. W przyszlym roku i tak mnie czeka zalozenie zawiechy z wiekszym liftem, ale moze poki co podniose go delikatnie o te 2" na tych podkladkach. Czym to sie je? ile to kosztuje? Jak to ma sie w uzywaniu w praktyce? Wiem, ze nie jest to super hipe sztywne rozwiazanie, ale poki co moglo by byc...
Jeep: 6.5" TJ @ 32" MT & 4" ZJ @ 33" MT

wagoneer
 
 
Posty: 116
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:24 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: wagoneer » pn wrz 19, 2005 7:54 am

...ten temat przerabiał ostatnio Paweł "Kosa" - wybrał dorabiane sprężyny i amorki na lifcie z USA. To chyba będzie lepsze rozwiązanie (wcale nie takie drogie) i nie będziesz wydawał nie potrzebnie pieniędzy na kupno aluminium i jego toczenie. Jak będziesz chciał żebym Ci coś podpowiedział to masz do mnie numer kom. ;)
TYLKO kilka(naście) Jeepów ... czasami nawet jakaś sztuka sprawna :D

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pn wrz 19, 2005 8:11 am

przez rok smigam na podkladkach gumowych pod sprezyny !!
strasznie siadaja ... !! :-?

no i ...

w przyszlym tyg kupuje sprezyny doliftu 2" !! :lol:


Wiec proponuje od razu zanabyc dluzsze sprazyny + ew. amorki do liftu 2"
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
jeep_user
 
 
Posty: 223
Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
Lokalizacja: PACZKOWO

Post autor: jeep_user » pn wrz 19, 2005 11:35 am

Napisz do mnie... załatwię Ci te gumy w śmiesznych pieniądzach...
G-UNIT nowe otwarcie- czas na testy
biggy12@poczta.onet.pl

Lawek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: wt mar 15, 2005 9:27 pm
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Lawek » pn wrz 19, 2005 12:41 pm

po co gumy?
Ja mam podkładki z alu i nic ich nie wybija.
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pn wrz 19, 2005 12:44 pm

Lawek pisze:po co gumy?
Ja mam podkładki z alu i nic ich nie wybija.
a co ma wybijac...?? :)21

roznica pomiedzy nimi jest tylko taka ze jedne sa z gumy a 2gie z alu!! ot co!!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

belfer
Posty: 349
Rejestracja: pn mar 08, 2004 9:06 am
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: belfer » pn wrz 19, 2005 1:31 pm

XJeep pisze:przez rok smigam na podkladkach gumowych pod sprezyny !!
strasznie siadaja ... !! :-?
gumy czy sprężyny :-?
Cherokee XJ 4.0 96'
Comanche MJ 4.0 88'

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pn wrz 19, 2005 1:42 pm

belfer pisze:
XJeep pisze:przez rok smigam na podkladkach gumowych pod sprezyny !!
strasznie siadaja ... !! :-?
gumy czy sprężyny :-?
sprezyny !!

gumy nie maja szans usiasc !! robia jako dystans ...!!

a charakterystyka sprezyny jest taki a nie inna !! siadla mi o 3 cm po 1/2 roku !! porazka !!

nie ma to jak dluzsza sprezyna...!! :)2
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn wrz 19, 2005 2:44 pm

XJeep pisze:
belfer pisze:
XJeep pisze:przez rok smigam na podkladkach gumowych pod sprezyny !!
strasznie siadaja ... !! :-?
gumy czy sprężyny :-?
sprezyny !!

gumy nie maja szans usiasc !! robia jako dystans ...!!

a charakterystyka sprezyny jest taki a nie inna !! siadla mi o 3 cm po 1/2 roku !! porazka !!

nie ma to jak dluzsza sprezyna...!! :)2
A ile przytyłeś przez ostatnie 6 miesiecy ?? :)21
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pn wrz 19, 2005 4:10 pm

PKi pisze: (...) A ile przytyłeś przez ostatnie 6 miesiecy ?? :)21
a toto osobna sprawa ....!! :)21

dobre 3 kilo w dupie przybylo !! zima idzie... !! no :lol:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Max
Posty: 575
Rejestracja: pt paź 15, 2004 3:19 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Max » pn wrz 19, 2005 7:31 pm

Hmmm, docieraja do mnie rozne opinie co stosowania tego ustrojstwa... jesli juz to z jakiego materialu najlepsze? guma? alu? teflon? o jakich kosztach tu mowa?

Cos takiego znalazles na jakiejs zagranicznej stronce...

Jeep Coil Spring Spacer Lift Kits work great when you just need a couple of inches for larger tires or ground clearance. Specially formulated polyurethane coil spring spacers give your Jeep extra lift for bigger tires and wheels while maintaining a stock ride and superior handling characteristics. We have the largest selection of Jeep coil spring spacer lift kits on the market today. If you are looking for a lift without breaking the bank, check out our Jeep Coil Spring Spacer Lift Kits.
Jeep: 6.5" TJ @ 32" MT & 4" ZJ @ 33" MT

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » pn wrz 19, 2005 8:41 pm

ale problem
kupujesz wałek stalowy fi 10 odpowiednio długi (ja kupiłem tak około 20 cm styka aż nadto pod 2 sprężyny) koszt około 45 zyli
drukujesz ze strony avtogradu schemat
zanosisz tokarzowi (znajdź takiego co umie czytać rys. tech. :lol: )
koszt toczenia ok 100 zyli
zakładasz podkładki (do granda 4)
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn wrz 19, 2005 9:09 pm

Mismanowi zrobiliśmy z ertalonu i robi do tej pory.Nie koroduje i jest lekkie.Niech sie sam wypowi.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pn wrz 19, 2005 9:12 pm

vandall1 pisze:Mismanowi zrobiliśmy z ertalonu i robi do tej pory.Nie koroduje i jest lekkie.Niech sie sam wypowi.
dokladnie... rudzia sie nie czepia

u nas w pyrlandi popularna jest z kolei guma !!

zapodajcie do WIKTORA jeep-usera !! ma dojscie w git cenie do podkladek gumowych 6 cm !! biggy12@poczta.onet.pl

ale i tak twierdze ze to polsrodek ...!!

a autopsji ...!!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » pn wrz 19, 2005 9:17 pm

faktycznie korozja to tutaj poważny problem
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pn wrz 19, 2005 11:37 pm

vandall1 pisze:Mismanowi zrobiliśmy z ertalonu i robi do tej pory.Nie koroduje i jest lekkie.Niech sie sam wypowi.
GIT IDEA :)2

Obrazek
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » pn wrz 19, 2005 11:48 pm

vandall1 pisze:Mismanowi zrobiliśmy z ertalonu i robi do tej pory.Nie koroduje i jest lekkie.Niech sie sam wypowi.
No działa. A na wyjebach też parę razy byłem, nic się nie dzieje. Rozwiązanie godne polecenia :)2
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Max
Posty: 575
Rejestracja: pt paź 15, 2004 3:19 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Max » wt wrz 20, 2005 2:00 pm

To jeszcze dwa pytania.

Czy te podkladki z XJ beda pasowaly w ZJ?
Brac gumowe czy inne?

Ja wiem, ze polsrodek... ale jak mi szybciej wybije sprezyny to wtedy szybciej kupie bardziej profi.
Jeep: 6.5" TJ @ 32" MT & 4" ZJ @ 33" MT

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » śr wrz 21, 2005 6:59 am

pasuje do ZJ.

moim zdaniem:
- aluminium drogie
- ertalon też dość drogi i trzeba toczyć
- gumowe podkładki tłumią troche i kosztują około 80zeybli za komplet - w czym kurde problem ?
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

żeber
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: pn lip 05, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: żeber » śr wrz 21, 2005 8:26 am

Ciekawi mnie kwestia gum do podniesienia XJ. Mam nadzieję, że nie mówicie o takich podkłakach dostepnych w większości sklepów moto hihihihihi. Padła tu cena 80zł a tamte kosztują 6zł./szt. :-) Może i warto zaoszczędzić hihihihihi. Szczerze to kiedyś liftowałem XJ na dystansach z tworzywa sztucznego. Nie wiem jaki to był materiał ale kosztował 30zł. a tokarzyna wziął 20zł. za wytoczenie środków. Podniosłem tym sposobem o 10cm. Na początku podniosłem również mocowanie amorów bo fabryczne okazały się zbyt krótkie. Oczywiscie za chwilę trzeba było wydłużyć wahacze. Taki patent słuzył bardzo dobrze i w wiekszości było to katowanie w terenie. Skakałem autkiem i szarżowałem po asfalcie. Buda popękała a moją wydumkę przeniosłem nienaruszoną do kolejnego XJ. Z czasem tylko zainwestowałem w długie amortyzatory.

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » śr wrz 21, 2005 8:57 am

Bo przeważnie to co się robi na chwile tak zwane pół środki są najdłużej a niekiedy zostają juz na dobre. :)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » śr wrz 21, 2005 7:28 pm

żeber pisze:Ciekawi mnie kwestia gum do podniesienia XJ. Mam nadzieję, że nie mówicie o takich podkłakach dostepnych w większości sklepów moto hihihihihi. Padła tu cena 80zł a tamte kosztują 6zł./szt. :-) Może i warto zaoszczędzić hihihihihi. Szczerze to kiedyś liftowałem XJ na dystansach z tworzywa sztucznego. Nie wiem jaki to był materiał ale kosztował 30zł. a tokarzyna wziął 20zł. za wytoczenie środków. Podniosłem tym sposobem o 10cm. Na początku podniosłem również mocowanie amorów bo fabryczne okazały się zbyt krótkie. Oczywiscie za chwilę trzeba było wydłużyć wahacze. Taki patent słuzył bardzo dobrze i w wiekszości było to katowanie w terenie. Skakałem autkiem i szarżowałem po asfalcie. Buda popękała a moją wydumkę przeniosłem nienaruszoną do kolejnego XJ. Z czasem tylko zainwestowałem w długie amortyzatory.
1. To powiedz nam gdzie można kupić gumy do liftu 2" za 6zł !!
2. podniosłeś syfa o 10cm (4") na podkładkach ?? Czy dobrze się czujesz ?? :)24
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » śr wrz 21, 2005 7:37 pm

PKi pisze:
żeber pisze:Ciekawi mnie kwestia gum do podniesienia XJ. Mam nadzieję, że nie mówicie o takich podkłakach dostepnych w większości sklepów moto hihihihihi. Padła tu cena 80zł a tamte kosztują 6zł./szt. :-) Może i warto zaoszczędzić hihihihihi. Szczerze to kiedyś liftowałem XJ na dystansach z tworzywa sztucznego. Nie wiem jaki to był materiał ale kosztował 30zł. a tokarzyna wziął 20zł. za wytoczenie środków. Podniosłem tym sposobem o 10cm. Na początku podniosłem również mocowanie amorów bo fabryczne okazały się zbyt krótkie. Oczywiscie za chwilę trzeba było wydłużyć wahacze. Taki patent słuzył bardzo dobrze i w wiekszości było to katowanie w terenie. Skakałem autkiem i szarżowałem po asfalcie. Buda popękała a moją wydumkę przeniosłem nienaruszoną do kolejnego XJ. Z czasem tylko zainwestowałem w długie amortyzatory.
1. To powiedz nam gdzie można kupić gumy do liftu 2" za 6zł !!
2. podniosłeś syfa o 10cm (4") na podkładkach ?? Czy dobrze się czujesz ?? :)24
Faktycznie cóś mi się wydaje że to ściema albo metr był walnięty, a może to był nie metr tylko milimetr :)21
Sorki ale jakiś taki humor mam dzisiaj wisielczy, choć i tak nie wieże w te 10 cm... :P
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » śr wrz 21, 2005 7:51 pm

Widziałem u Żebera te podkładki, mogły mieć i 10cm. Ale jak na tym jego XJ chodził to nie widziałem i nie będę się wypowiadał. Dla mnie w ogóle podkładki to lekka lipa.
WJ '00 6.5"

żeber
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: pn lip 05, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: żeber » czw wrz 22, 2005 7:22 am

Oczywiscie nie musze przekonywać do moich koncepcji i niedowiarków serdecznie pozdrawiam. Mój XJ a właściwie dwa jeździły na 33' i od opony do błotnika było jeszcze ok.20cm. W najwyższej wersji maska była na wysokości moich piersi :lol: a mam 182cm. Co do gum za 6zł. to kupić je mozna na każdej giełdzie a w Wawie napewno w sklepie na ul. Mokotowskiej i Puławskiej przy Dolnej. Za chwilę znów mnie wyrzucą bo to przecież nie jest GIEŁDA tylko forum (pozdrawiam moderatorów)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość