Czesc wszystkim!!!!!!! POMOCY!!!!!!!!!

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

PIRAT
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Kontaktowanie:

Czesc wszystkim!!!!!!! POMOCY!!!!!!!!!

Post autor: PIRAT » sob wrz 24, 2005 12:48 pm

Mieszkam aktualnie w Angli i wlasnie chce kupic JEEPA CHEROKEE 2.5TD,rocznik ok96-99. Planuje tu jeszcze chwile posiedziec,ale juz mi troche teskno........Zastanawiam sie czy jest mozliwa profesjonalna przerobka takiego autka na wlasciwa w naszym kraju strone.
Jesli tak ,to moze ktos wie ile to kosztuje i gdzie mozna to zrobic.
Siedze na tym forum od paru dni i wiem ze jestescie fachowcami,wiec pewnie cos poradzicie.......CO ?? :wink:
Bede wdzieczny za wszystko
[/b][/i]
CZESC!!! jestem tu nowy i zielony..........

JONY B

Post autor: JONY B » sob wrz 24, 2005 1:38 pm

kazdy zaklad mechaniczny to zrobi, czesci POZNAN - 1000zl,calosc 1500-2000zl

SiMarco

Post autor: SiMarco » sob wrz 24, 2005 6:51 pm

Było już o tym coś na forum, Joebar się przymierzał i zmagał z tematem bo też z miał pipa na wyspach. Pipa mu rozjechał szalony motocyklista :)24 i zostało po nim wspomnienie ale może coś Ci podpowie. Btw na pewno chcesz turbodiesla ?? ?? ?? !! !! !! Poczytaj dokładnie to forum.
XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip

PIRAT
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Kontaktowanie:

Post autor: PIRAT » sob wrz 24, 2005 10:35 pm

Dzieki za szybka reakcje i odpowiedzi.Jestem w malym szoku.Myslalem ze to bedzie trwalo jakis tydzien zanim ktos sie do mnie odezwie. Wiem o przerobce tylko tyle ze, nie konczy sie na zmianie kierownicy i pedalow.Trzeba zmienic wycieraczki,czasem lampy i pewnie jeszcze cos. Same czesci to pewnie beda troche kosztowaly.
A jesli chodzi o tego turbodiesla,to sprawa jest bardziej skomplikowana.Moja kobitka mowi o oszczednosciach itd.....prawda jest tez taka ze 4.0 to raczej w eksploatacji chyba duzo drozej wychodzi.Nawet z gazem :cry: