
reduktor... panika...
Moderator: Mroczny
- dj_wojtecki
-
- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
- Lokalizacja: S_Kepa
- Kontaktowanie:
reduktor... panika...
Panowie... jam jest nowy posiadacz jeepa i jak to nowy z problemem do madrzejszych... dzis do autka wsiadl dzieciak... sie pobawic i po tej zbawie raczka reduktora chodzi sobie bez jakichkolwiek oporow (jakby byla urwana) a napedy niezaleznie od polozenia raczki pozostaja odlaczone (znaczy jest w pozycji "neutral")... o co chodzi? kurna sie stresuje, za kolejny tysiac z kieszeni wyleci... i tak sie dzis dowiedzialem, ze lozyska tylnych kol, to tylko razem z piastami mozna wymienic... a tu jeszcze to... ech...
pomocy mojemu jeepowi...

Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex 

- Tindirindi
- jestem tu nowy...
- Posty: 77
- Rejestracja: pn sty 06, 2003 11:50 am
- Lokalizacja: CT, USA
- Kontaktowanie:
- dj_wojtecki
-
- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
- Lokalizacja: S_Kepa
- Kontaktowanie:
dzieki za pocieszenie, rano sie uwale pod padake i poogladam... no ale zeby dziecko dalo rade urwac cos w terenowym aucieTindirindi pisze:Najprawdopodoniej sie popychacz odczepil. Jakby walnal reduktor to raczej mialbys problem ruszac raczka a nie odwrotnie.

Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex 

Myślę, że to nie będzie dramat - na cięgnie od reduktora są dwa zaczepy, które lubią się zrywać - powinieneś sobie poradzić nawet bez żadnych narzędzi - trzeba będzie wcisnąć gumę na miejsce. Drugi przypadek to poluzowanie śruby - bodajże 10 też na cięgnie - wtedy potrzebna pomoc drugiej osoby tak abyś właściwie wyregulował położenie dżwigni- czyli aby wybór napędu pokrywał się z położeniem dżwigni i opisami przy dżwigni - nie wiem czy zrozumiałeś o co chodzi?
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
- dj_wojtecki
-
- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
- Lokalizacja: S_Kepa
- Kontaktowanie:
teortycznie zrozumialemmel pisze:trzeba będzie wcisnąć gumę na miejsce. Drugi przypadek to poluzowanie śruby - bodajże 10 też na cięgnie - wtedy potrzebna pomoc drugiej osoby tak abyś właściwie wyregulował położenie dżwigni- czyli aby wybór napędu pokrywał się z położeniem dżwigni i opisami przy dżwigni - nie wiem czy zrozumiałeś o co chodzi?

a jaki jest koszt wymiany tego czegos? bo mam ewidentnie luzne kola z tylu... stuki i luzy sa mniej wiecej jakie, jakby kola nie byly dokreconevandall1 pisze:Z tyłu nie masz piast,tylko półosie łozyskowane/obciążone/.Żuk ma lepiej to rozwiązane

Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex 

- dj_wojtecki
-
- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
- Lokalizacja: S_Kepa
- Kontaktowanie:
pewnie masz luz na c klipach a nie lozyskach hahahaha zostaw to i idz na piwo bo te typy tak majadj_wojtecki pisze:teortycznie zrozumialemmel pisze:trzeba będzie wcisnąć gumę na miejsce. Drugi przypadek to poluzowanie śruby - bodajże 10 też na cięgnie - wtedy potrzebna pomoc drugiej osoby tak abyś właściwie wyregulował położenie dżwigni- czyli aby wybór napędu pokrywał się z położeniem dżwigni i opisami przy dżwigni - nie wiem czy zrozumiałeś o co chodzi?zobaczymy jak to bedzie w praktyce... rozumie, ze jak wleze pod autko dostep do ciegna jest bezproblemowy?
a jaki jest koszt wymiany tego czegos? bo mam ewidentnie luzne kola z tylu... stuki i luzy sa mniej wiecej jakie, jakby kola nie byly dokreconevandall1 pisze:Z tyłu nie masz piast,tylko półosie łozyskowane/obciążone/.Żuk ma lepiej to rozwiązane
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"
guma AT 32" a w gore ponad 2"

Nikt nie zabrania kupienia sobie doskonałego auta "Żuk" i cieszenia się jazdą nim. Sprzedaj syfa, kup se żuka, jeszcze kasa Ci zostanie - i nie będziesz więcej marudził (może)vandall1 pisze: Z tyłu nie masz piast,tylko półosie łozyskowane/obciążone/.Żuk ma lepiej to rozwiązane

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
Taa... znając te rozwiązania, to nie zdziwię gdyby się okazało, że chodzi o rozmiar 9,5 albo 10,5danielpoz pisze:myslal pewnie o kluczu a nie o srednicy gwintuhomikk pisze:mel pisze: bodajże 10 też na cięgnie

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
- dj_wojtecki
-
- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
- Lokalizacja: S_Kepa
- Kontaktowanie:
amerykanie nie znaja rozwiazan metrycznych... mozna sie do tego przyzwyczaicmisman pisze:Taa... znając te rozwiązania, to nie zdziwię gdyby się okazało, że chodzi o rozmiar 9,5 albo 10,5danielpoz pisze:myslal pewnie o kluczu a nie o srednicy gwintuhomikk pisze:

Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex 

- dj_wojtecki
-
- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
- Lokalizacja: S_Kepa
- Kontaktowanie:
zapomniales o jeszcze jednym luzie, ktorego szczegolnie suzuki jest pozbawione... luzie wewnatrz autka... o wyluzowaniu wlascicieli jeepow to juz nawet nie wspominamAlbert_N pisze:amerykanie wielu rzeczy nie znaja.. i stad np. wieczne luzy w mostach w jeepach

Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex 

- dj_wojtecki
-
- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
- Lokalizacja: S_Kepa
- Kontaktowanie:
jest gites... wlazlem... spadla sruba z mocowania pretu (dolaczanego bezposrednio, pod spodem do lewarka zmiany napedow).mel pisze:dj.. - no i co tam pod spodem?
Wprawdzie zakrecic ustrojstwa nie dalem rady bez kanalu (dostep jednak nie jest najlepszy, bo akurat w tym miejscu idzie belka zabezpieczajaca, ale przelaczylemn mechanizm w pozycje "neped na tyl". Jutro i tak jade do serwisu z chlodnica, to i to przy okazji machne... ale stres odszedl w nieznane


Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex 

Myslę,ze na prawdę nadmierny luz na łozysku półosi objawi sie wyciekiem oleju przez simmer.
Półos ma fajny wymiar:35,7....Jakby co-podejrzewam,ze da sie ją przeszlifować na 35 i wstawić metryczne łozysko,bez konieczności wymiany całej półosi.
Misman:a może żuk ma gorzej to rozwiązane?Wyluzuj chłopie...
Półos ma fajny wymiar:35,7....Jakby co-podejrzewam,ze da sie ją przeszlifować na 35 i wstawić metryczne łozysko,bez konieczności wymiany całej półosi.
Misman:a może żuk ma gorzej to rozwiązane?Wyluzuj chłopie...
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
- dj_wojtecki
-
- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
- Lokalizacja: S_Kepa
- Kontaktowanie:
jutro toto rozbieremy jak niewiaste i oblukamy... a pozniej o wszystkim opowiem...vandall1 pisze:Myslę,ze na prawdę nadmierny luz na łozysku półosi objawi sie wyciekiem oleju przez simmer.
Półos ma fajny wymiar:35,7....Jakby co-podejrzewam,ze da sie ją przeszlifować na 35 i wstawić metryczne łozysko,bez konieczności wymiany całej półosi.
Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex 

Koledzy - amerykanie nie wiedzą również, że ja p.erdolę ich rozwiązania a do swojego jeepa używam zwykłych kluczy i do tej pory nic nie ukręciłem, zerwałem, popsułem - więc albo moje klucze się dostosowały do amerykańskich rozmiarów albo śruby i nakrętki dostosowały się do moich europejskich kluczy - w szczegóły nie wnikam
Dzięki temu samopoczucie lepsze
pzdr - mel

Dzięki temu samopoczucie lepsze

pzdr - mel
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość