ciezkie zapalanie

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

qubus
 
 
Posty: 1018
Rejestracja: wt lut 22, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: KATOWICE

ciezkie zapalanie

Post autor: qubus » sob paź 29, 2005 12:21 pm

temperatura spadla do 5 stopni i moj rydwan strasznie ciezko dzisiaj odpalil. Wlasciwie pokazal mi, ze odpala z laski i tylko dzisiaj. ciezko, krztuszac sie.
Co moze byc nie tak? Akulutar nowy, ladowanie prawidlowe, jakies tam uplywy akumulatora (A) prawidlowe.
Patrol GR Y60 Long
http://www.muddoctors.pl

Adam Lewandowski
 
 
Posty: 105
Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:10 pm
Lokalizacja: Grójec
Kontaktowanie:

Re: ciezkie zapalanie

Post autor: Adam Lewandowski » sob paź 29, 2005 2:39 pm

qubus pisze:temperatura spadla do 5 stopni i moj rydwan strasznie ciezko dzisiaj odpalil. Wlasciwie pokazal mi, ze odpala z laski i tylko dzisiaj. ciezko, krztuszac sie.
Co moze byc nie tak? Akulutar nowy, ladowanie prawidlowe, jakies tam uplywy akumulatora (A) prawidlowe.
pRZEWODY I ŚWIECE TRZA SPRAWIĆ NOWE MOŻE MAŁO PALIWA BYŁO I KIPSKIE JAKIEŚ :lol:
Zielony rzep z dużą ilościa błota i halogenów

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » sob paź 29, 2005 3:55 pm

A nie zapalałeś go czasem na gazie ??
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » sob paź 29, 2005 7:42 pm

także się podepnę bo coś dziwnego się u mnie zaczeło dziać... dziś drugi raz w przeciągu dwóch tygodni zdażyło mi się że peep mi zapalił i zgasł odrazu :o :o :o wiec ja go znowu a on znowu zgasł
za to jak go zapaliłem i trzymałem na gazie to nie gasł ale jak pusciłem ga to znowu zgasł i tak z 6 razy i dopiero zapalił i pracował ( to sytuacja z pierwszego razu) a dziś musiałem zrobić tak że zapaliłem wcisnąłem gaz żeby miał te 1300 obrotów i szybciutko przeżuciłem na wsteczny żeby ruszył ( tak wiem nie powinieniem ale mi sie śpiezyło :oops: ) no i jak już ruszył to nie gasł. Dzieje sie to tylko na maksymalnie wyziębionym silniku... o szo chozi?? :o :o :o
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

marc
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 8:15 am
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: marc » sob paź 29, 2005 8:56 pm

U mnie to samo niech ktoś poradzi

Awatar użytkownika
Stalker
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: wt lut 01, 2005 9:57 pm
Lokalizacja: okolice boatcity

Post autor: Stalker » sob paź 29, 2005 9:26 pm

gasssssssss :)3
zaczynajcie ! ...czas dokończy :)
XJ '92 2,1TDi

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » sob paź 29, 2005 9:35 pm

co gaz? ja odpalam na benie :evil:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Bobic
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:44 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bobic » sob paź 29, 2005 10:31 pm

Ja zauwazylem w moim, po dwukrotym zgasnieciu, ze trzab troche na benzynie pojechac, az silnik sie zagrzeje i potem dopiero przelaczyc na gaz.
Wtedy mi nie gasnie.
Pozdrawiam

Bobic

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » sob paź 29, 2005 10:40 pm

no i zaczelo sie... to woda w letniej benzynce zamarzla.... :D
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » sob paź 29, 2005 10:42 pm

no to oczywiste ale mówię że mi gaśnie na benzynie... więc jak mam na niej jechać jak nie mogę bo nie mogę odpalić...??
coś mi tu zalatuje na pompkę paliwka... :roll:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » sob paź 29, 2005 10:47 pm

Miskiller pisze:no i zaczelo sie... to woda w letniej benzynce zamarzla.... :D
mówisz?? chyba kupie denaturat :roll:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob paź 29, 2005 11:24 pm

Kosa pisze:
mówisz?? chyba kupie denaturat :roll:
Jmpreza ??
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » sob paź 29, 2005 11:27 pm

na impreze to tylko wściekłe psy... :lol: :lol: :lol:
poza tym niech jeep tez ma troche uciechy :wink:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

qubus
 
 
Posty: 1018
Rejestracja: wt lut 22, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: qubus » ndz paź 30, 2005 12:45 am

ile lejecie tego denaturatu?
kabelki i swiece nowe. ja stawiam jeszcze na umierajacy rozrusznik. Albo pobrudzony czy cos podobnego. Jak jest zimno to mu ciezej sie obudzic, bo jak bryka rozgrzana to idzie od razu.
Patrol GR Y60 Long
http://www.muddoctors.pl

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » ndz paź 30, 2005 2:24 am

Pewnie paliwko nie teges,ale co do dykty to proponuje dodatek do paliwa
- miesza się z wodą
- czyści przy okazji wtryski

Ale jak juz się na dykte chcecie uprzeć, to mozna spokojnie wlewać 1 litr na 10 litrów paliwka, zresztą co do tych naszych silniczków to on wszystko pochłonie, nawet wybuchowe siki :)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » ndz paź 30, 2005 9:14 am

Po pierwsze zrob reset kompa i przetrenuj go - jezeli sie nie zmieni nic to stawialbym na silnik krokowy...
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
vladimir
 
 
Posty: 122
Rejestracja: pn gru 27, 2004 3:18 pm
Lokalizacja: centre,lodz i okolice

Post autor: vladimir » ndz paź 30, 2005 9:52 am

ponieważ ostatnio zmieniałem silnik krokowy- a miałem podobne objawy- tez bym na to stawiał.
Jesli jeszcze gasnie ci na wolnych obrotach.
Mojemu wymieniłem jeszcze przewody WN i jest OK.
XJ90 ltd 4.0

Gaz 69M 2.2D (wspomnienie)
w poszukiwaniu k160 3.3d

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » ndz paź 30, 2005 10:55 am

Powiem tak:
Silniczek krokowy jest prawie nowy :D ( ma pół roku) i nie bardzo są to typowe objawy dla niego gdyż jak jest ciepły to mu się to nie dzieje...
Dodatek STP do czyszczenia wtrysków taki czerwony już ze 4 czy 5 dni temu wlałem... wahę mam z ukrainy dlatego jest prawdopodobne że może woda się wytrąciła... a nic tak dobrze nie ,,usuwa" wody jak dykta :D
komputerek dzisiaj przetrenuje :)2
kable leżą już w bagażniku zmienię za 500 km ale to jest problem zdecydowanie benzynowy moim zdaniem :roll: tak jakby pompa paliwa nie dawała rady polać tyle benzynki żeby odpalił i utrzymał obroty :roll:
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
solt
Posty: 481
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
Lokalizacja: wracaja Litwini?

Post autor: solt » ndz paź 30, 2005 12:20 pm

Kosa pisze:co gaz? ja odpalam na benie :evil:
Ja mam czasem tak, ze zimny silnik odpala na benie i jak wskoczy mi do 1800 rpm to sie gaz wlacza i wtedy silnik gasnie (choc nei zawsze).

Tylko nie wiem czemu gaz sie wlacza na zimno, skoro w kompie mam ustawione 50 stopni na prelaczenie
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie :)21

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 448
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kosa » ndz paź 30, 2005 5:37 pm

może powinieneś zmienić w programie żeby przełączanie nie było zależne od obrotów tylko od temperatury??
Only at ...

ZJ 95' V8 4,5"up

Awatar użytkownika
solt
Posty: 481
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
Lokalizacja: wracaja Litwini?

Post autor: solt » ndz paź 30, 2005 6:29 pm

Kosa pisze:może powinieneś zmienić w programie żeby przełączanie nie było zależne od obrotów tylko od temperatury??
mam jedno i drugie ..teoretycnie 1800 rpm przy temp min. 50 stopni, ale czasami..rzadko.. przelacza sie na gaz zaraz po zimnym starcie
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie :)21

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » ndz paź 30, 2005 11:01 pm

Ja mam minimalne wartości, +10 st C i 1500 rpm. Wystarcza :)21 Przy tej temp. nie ma już ryzyka zmrożenia reduktora, a już można kulać się na LPG. Oczywiście bez szaleństw :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości