MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Na*lesnik
- jestem tu nowy...

- Posty: 12
- Rejestracja: śr sie 03, 2005 5:39 pm
Post
autor: Na*lesnik » czw lis 03, 2005 9:11 pm

NO właśnie, jaki do jeepa z 2,5 L Silnikiem (nieszczęsny VM)
Może jakaś sprawdzona marka. Ja juz przerabiałem kilka podstawowych Bosh, Centra, itp. Najbardziej rozczarował mnie ten pierwszy - 2 lata i kaput, akurat po gwarancji

Pozdrowienia i szacunek
Jak zawsze Zielony
Jeep 2,5 TD 1998
-
Zachary

- Posty: 776
- Rejestracja: ndz paź 27, 2002 9:10 pm
- Lokalizacja: mazury-warszawa
Post
autor: Zachary » czw lis 03, 2005 9:30 pm
Moll-a kup. Super baterie.
Ostatnio zmieniony czw lis 03, 2005 10:40 pm przez
Zachary, łącznie zmieniany 1 raz.
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata

[/color]
-
Antek

- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Antek » czw lis 03, 2005 9:39 pm
DEF 300 Tdi
-
Zachary

- Posty: 776
- Rejestracja: ndz paź 27, 2002 9:10 pm
- Lokalizacja: mazury-warszawa
Post
autor: Zachary » czw lis 03, 2005 10:17 pm
Moll. Taka firma
http://www.moll-batterien.pl/. O dziwo wcale nie są bardzo drogie.
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata

[/color]
-
Antek

- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Antek » czw lis 03, 2005 11:40 pm
Co testowales i jak dlugo

DEF 300 Tdi
-
czarnyjeep
- jestem tu nowy...

- Posty: 12
- Rejestracja: sob maja 28, 2005 10:55 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: czarnyjeep » pt lis 04, 2005 12:33 am
A ile amperogodzin jest zalecane

Bo firma to rzecz gustu.
Mateusz
cherokee limited 88
-
Antek

- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Antek » pt lis 04, 2005 7:36 am
Do benzynowego 4-litrowego silnika 70 Ah a do diesla pewnie wiecej

DEF 300 Tdi
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » pt lis 04, 2005 7:43 am
Ja to bym się bardziej prądem rozruchu interesował niż pojemnością .

Stiopa
XJ Sport '93
-
patriik

- Posty: 452
- Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: patriik » pt lis 04, 2005 11:07 am
W moim BMW 2,5 diesel był zawsze 60 mAh i po 2-3 latach siadał. Parę lat temu zamontowałem 90 mAh i...... jeździ i jeździ i .... zapomniałem co to akumulator.....

Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)

-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » pt lis 04, 2005 11:09 am
patriik pisze:W moim BMW 2,5 diesel by³ zawsze 60 mAh i po 2-3 latach siada³. Parê lat temu zamontowa³em 90 mAh i...... je¼dzi i je¼dzi i .... zapomnia³em co to akumulator.....

90mAh - to w zasadzie baterie 6F22 (czy jak to sie to 9cio Voltowa nazywa) mogles wsadzic - one maja ponad 200mAh
Chyba chodzilo o Ah ?!

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
Zachary

- Posty: 776
- Rejestracja: ndz paź 27, 2002 9:10 pm
- Lokalizacja: mazury-warszawa
Post
autor: Zachary » pt lis 04, 2005 11:43 am
Antek pisze:Co testowales i jak dlugo

To do mnie było?
Jeśli tak to powiem, że po wywaleniu do kosza z mojego Uaza , trzech akumulatorów - 2X Boscha i Warty, w których po kolejnym wyjeździe w teren, po kilku skoczkach i wyje***ach urwały się cele pewna znana firma 4X4 poleciła mi zakup baterii Moll-a. Z pewną dozą nieśmiałości/bo nigdy nie słyszałem o tej firmie/ dokonałem zakupu i póki co dwa lata go "użytkuję". Cele się jeszcze nie urwały.

Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata

[/color]
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » pt lis 04, 2005 12:04 pm
patriik pisze:W moim BMW 2,5
Ło żesz Ty

A taki miły , młody człowiek z Ciebie jest

Bym powiedział , że i staruszkę przez ulicę czasem przeprowadzisz .

Stiopa
XJ Sport '93
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » pt lis 04, 2005 7:22 pm
IMO Banner bardzo dobre akumulatory robi paru moich znajomych kupiło i ja także i jestem szczesliwy w dodatku ma podwójne klemy

Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » pt lis 04, 2005 8:12 pm
dobry jest baner

Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » pt lis 04, 2005 8:39 pm
danielpoz pisze:dobry jest baner

baaaa.... bardzo dobry

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » sob lis 05, 2005 10:32 am
XJeep pisze:danielpoz pisze:dobry jest baner

baaaa.... bardzo dobry

A mi wlasnie banner padl :-\
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
Stalker
- jestem tu nowy...

- Posty: 85
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 9:57 pm
- Lokalizacja: okolice boatcity
Post
autor: Stalker » ndz lis 06, 2005 1:26 pm
ja w roznych samochodach przerobilem przez 10 lat chyba wszystkie marki po kolei , z niskiej polki cenowej najlepiej sprawdza sie centra , wystarczajaco solindna i wytrzymala , lepsza od taniej varty , bosha , jenoxow i innych marketowych gownienek
z drozszych to banner i hopecke mi sie sprawdzaly , a dodam ze robily z silnikiem 3,5TD w mercedesie , wiec mialy co ruszac zima

zaczynajcie ! ...czas dokończy

XJ '92 2,1TDi
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » ndz lis 06, 2005 1:59 pm
ja tez słyszałem ze baner to gówno a kumpel ma w dwóch autach i sobie chwali jeden ma 3 lata i smiga

wszystko zalezy od egzeplaza a ja mam pecha wiec jak kupie to bedzie chujnia
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
+MaRciN+
-

- Posty: 1175
- Rejestracja: sob kwie 03, 2004 10:01 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: +MaRciN+ » ndz lis 06, 2005 2:54 pm
ja tez mam centre i polecam.. robi juz 2 lata

Jeep WK 4.7 v8
-
Mechatronik
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 8:19 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Mechatronik » ndz lis 06, 2005 11:01 pm
Witam..
Polecam wszestkie akumulatory z dodatkiem wapnia do płyt konserwowanych srebrem - tyko jeden warunek musi mieć korki i labiryntowy łapacz kropli elektrolitu (zabezpiecza to przed jego gubieniem w przechyle )!!!

a jak macie kase to tylko żelowy z walcowymi elektrodami
Firme wybierzcie sami..
Pozdrawiam
Fregata pod pełnymi żaglami i Jeep na szlaku - TO JEST TO....Cherokee Limited 4.0 LPG \ 1990
-
Sparki
- jestem tu nowy...

- Posty: 47
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 11:39 pm
- Lokalizacja: Poznañ
Post
autor: Sparki » pn lis 07, 2005 7:06 pm
Co do zelowek to fakt ze sa dobre, duza odpornosc zwarciowa i wytrzymalosc mechaniczna. Uwaga do zelowych aku uzywa sie innych ladowarek

I powstaje maly problem bo autko jest przystosowane do olowiowki i potem jest piec dlaczego po 2 latach zelowka pada. Raczej odradzam zelowy do syfa - drogi, nie ma pewnosci ile wytrzyma.
KJ Liberty 2007 3,7 V6
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » pn lis 07, 2005 9:09 pm
i nie ma takiej potrzeby!!!
zelowka dobra w skandynawi albo w wielkich dieslach lub w autach z mocno rozbudownym car audio-(brak spadkow w impulsach)
no i jak mamy wyciagarke-ale tu na forum jeepa raczej malo kto ma
ale do jeepa 4.0??????? po co????? optima kosztuje ponad 1000zl wiec za to mamy 3 dobre!! aku ktore przy prawidlowo dzialajacej instalacji bede sie idealnie sprawowac
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » pn lis 07, 2005 9:27 pm
Oto głos rozsądku

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
Mirek Kal
-

- Posty: 163
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 12:24 pm
- Lokalizacja: Strzegom
Post
autor: Mirek Kal » pn lis 07, 2005 9:38 pm
Przy aku dla diesla ważna jest pojemność ale jeszcze ważniejszy max pobór prądu który można z niego wyszarpnąć przy rozruchu. Świece żarowe do podgrzania pracują prawie na zwarciu to i potrzebują dużo amper. Patrzyć Panowie na MAX POBÓR PRĄDU - jak kilkaset amper to można brać. Akumulator przeznaczony dla silników benzynowych do diesla się nie nadaje choćby miał bardzo dużą pojemność. po kilku rozruchach w zimie płyty w akumulatorze trafi szlag

Mirek
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » pn lis 07, 2005 9:43 pm
kilka set to maja kazde ale uwaga bo sa na naszym rynku 3 normy tej wartosci i roznia sie sporo
nie produkuje sie zbytnio odrebnych aku do diesli i iskrowych sa oczywiscie inne serie danej marki przeznaczone do bardziej trudnych zadan i te warto zapodac do diesla
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości