MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
qubus
-

- Posty: 1018
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: KATOWICE
Post
autor: qubus » wt lis 15, 2005 8:33 pm
oryginał 1500 pln
czego uzywacie i co polecacie jako zamiennik. Zamierzam wywalic wogole katalizator bo i tak jest pusty no ale cena tlumika jest powalajaca. Mozna by cos pospawac tylko nie wiem z czego innego spasuje chociaz sam tlumik.
aaa, no i oczywiscie czy Bosal, czy Walker czy cos podobnego
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » wt lis 15, 2005 8:36 pm
asmet czy jakos tak
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » wt lis 15, 2005 8:45 pm
podjedz na stawowa w Sosnowcu tam jest koles co montuje tłumniki moze on cos pomoze fajny koles

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » wt lis 15, 2005 8:50 pm
Asmet robi zamiennik.
200zl z VATem
oj ludzie, XXI wiek wszystko w Internecie podane jak na talezu
browary dziekczynne prosze przesylac na ten adres co zawsze

Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » wt lis 15, 2005 9:09 pm
Ja kupilem polski za 156 zl, ale ty pewnie wolisz zagraniczny z napisem...

XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
qubus
-

- Posty: 1018
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: KATOWICE
Post
autor: qubus » wt lis 15, 2005 9:15 pm
po co mi napis? jak sie uwale pod bryke po piwku to zobacze dowolny napis
zaczynalem swoja przygode z samochodoami od duzego fiata. Na bazie tamtych wydarzen

podstawowym kryterium jest brak rdzewienia tlumika "na wylot" przez min. 3 lata.
-
homikk

- Posty: 675
- Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Post
autor: homikk » wt lis 15, 2005 9:18 pm
a ja nie mam tłumika...odpadł i już tak zostało, niezły mam teraz gang

XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber
GG 3814878
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » wt lis 15, 2005 9:27 pm
qubus pisze:po co mi napis? jak sie uwale pod bryke po piwku to zobacze dowolny napis
zaczynalem swoja przygode z samochodoami od duzego fiata. Na bazie tamtych wydarzen

podstawowym kryterium jest brak rdzewienia tlumika "na wylot" przez min. 3 lata.
moze byc ciezko ale wiara czyni cuda
auto z gazem jakos dziwnie dziurawi tlumiki
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » wt lis 15, 2005 9:34 pm
Zartowalem z tym napisem.W 15-o letnim cherokim z dieslem mialem oryginalny tlumik zamontowany jeszcze w fabryce, ale auto bylo z poludnia Francji. W naszym klimacie i z gazem nie ma co sie cudow spodziewac. Za 10 miesiecy dam znac jak sie polski tlumik sprawuje po roku uzytkowania...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » wt lis 15, 2005 9:43 pm
Zartowalem z tym napisem.W 15-o letnim cherokim z dieslem mialem oryginalny tlumik zamontowany jeszcze w fabryce, ale auto bylo z poludnia Francji. W naszym klimacie i z gazem nie ma co sie cudow spodziewac. Za 10 miesiecy dam znac jak sie polski tlumik sprawuje po roku uzytkowania...Ale zawsze mozna zaszalec i kupic tlumik Borla ze stali szlachetnej z wieczna gwarancja za 400 zielonych...sa jeszcze inne amerykanckie flowmaster'y zwiekszajace wszystko- moc , moment, poziom decybeli i uwage przechodniow oraz policjantow. Ale o nich niech sie koledzy zza wielkiej wody wypowiedza...btw- ten polski tez ryczy... no- moze buczy.
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » wt lis 15, 2005 9:44 pm
Zawsze w ostatecznosci mozna dorobic tlumik o tych samych wymiarach, za niewielkie pieniadze.
Ale po co skoro nowy zamiennik kosztuje mniej niz zatankowanie baku paliwa

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
SiwyJeep
-

- Posty: 133
- Rejestracja: wt maja 17, 2005 10:25 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: SiwyJeep » wt lis 15, 2005 9:48 pm
Ja hulam na Asmecie i zero problemów. Jedyny był przy montazu. Nie weim co było załozone przed tym, ale Asmet był ok 4cm dłuższy os poprzednika, po skórceniu tylnej rury pasuje idealnie. Jak chcesz coś taniej niż 2 stówy to wal na priv spróbujemy coś poradzić.
"..Mężczyzni nigdy nie dorastają, tylko z wiekiem ich zabawki drożeją.."
XJ'93 4.0HO, Sj413
-
JGC
-

- Posty: 158
- Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: JGC » wt lis 15, 2005 11:33 pm
Ja jezdze na krajowym już spory czas i jeszcze nie ma rudej. Jak miałbym dać 1500 za orginał to wole co rok wymieniać krajowy za ok 200zł

ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15
-
qubus
-

- Posty: 1018
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: KATOWICE
Post
autor: qubus » wt lis 15, 2005 11:44 pm
no, ten Asmet jest w zupelnosci wystarczajacy. Jak mi pokazali, ze bosal "teoretycznie" nie ma odpowiednika to wpadlem w poploch bo oryginal to moje dwie pensje.
przy okazji, czy moge bezkarnie wywalic katalizator i wstawic rurkie?
katalizator i tak jest pusty ale widac, ze jest strzelony i potargany od zewnatrz i pierdzi mnie tu.
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » wt lis 15, 2005 11:57 pm
qubus pisze:
przy okazji, czy moge bezkarnie wywalic katalizator i wstawic rurkie?

.
Można. Zwłaszcza przy zasilaniu LPG, to co leci z rury i tak jest zdrowsze od spalin po katalizacji.
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » śr lis 16, 2005 8:44 am
Jak juz masz wymieniac tlumik to moze sie na nierdzewke zdecyduj... bedzie na wiecznosc.
A katalizator kupisz za ~300zl wiec dlaczego by nie zadbac tez troche o srodowisko

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
bartman
-

- Posty: 135
- Rejestracja: pn lut 09, 2004 12:47 am
- Lokalizacja: Wawa/Kielce
Post
autor: bartman » śr lis 16, 2005 9:22 am
Radek666 pisze:Jak juz masz wymieniac tlumik to moze sie na nierdzewke zdecyduj... bedzie na wiecznosc.
A katalizator kupisz za ~300zl wiec dlaczego by nie zadbac tez troche o srodowisko

a strumienice masz za ~80 ponoc...

pozdrawiam
bartman, XJ '91, no prawie '92
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » śr lis 16, 2005 9:24 am
no ale po co wydawac te 80zl? nie lepiej kupic browar?
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
bartman
-

- Posty: 135
- Rejestracja: pn lut 09, 2004 12:47 am
- Lokalizacja: Wawa/Kielce
Post
autor: bartman » śr lis 16, 2005 9:27 am
danielpoz pisze:no ale po co wydawac te 80zl? nie lepiej kupic browar?
no bo strumienica wygalda jak normalny katalizator... ani rura, ani browar nie wyglada tak dobrze jak katalizator

pozdrawiam
bartman, XJ '91, no prawie '92
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » śr lis 16, 2005 10:10 am
bartman pisze:danielpoz pisze:no ale po co wydawac te 80zl? nie lepiej kupic browar?
no bo strumienica wygalda jak normalny katalizator... ani rura, ani browar nie wyglada tak dobrze jak katalizator

Zdaje sie ze na kontroli technicznej moga sprawdzac obecnosc katalizatora i sklad spalin?!
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
bartman
-

- Posty: 135
- Rejestracja: pn lut 09, 2004 12:47 am
- Lokalizacja: Wawa/Kielce
Post
autor: bartman » śr lis 16, 2005 10:13 am
Radek666 pisze:
Zdaje sie ze na kontroli technicznej moga sprawdzac obecnosc katalizatora i sklad spalin?!
nie bojmy sie tego slowa: powinni

pozdrawiam
bartman, XJ '91, no prawie '92
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » śr lis 16, 2005 10:14 am
bartman pisze:danielpoz pisze:no ale po co wydawac te 80zl? nie lepiej kupic browar?
no bo strumienica wygalda jak normalny katalizator... ani rura, ani browar nie wyglada tak dobrze jak katalizator

slepy golym okiem to odrozni hahaha
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
belfer

- Posty: 349
- Rejestracja: pn mar 08, 2004 9:06 am
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Post
autor: belfer » śr lis 16, 2005 10:15 am
W Polsce można na przegląd podjechać autobusem lub taksówką

Cherokee XJ 4.0 96'
Comanche MJ 4.0 88'
-
qubus
-

- Posty: 1018
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: KATOWICE
Post
autor: qubus » śr lis 16, 2005 11:18 am
nooo, faktycznie

!!
strumienica, cos mi chodzilo po glowie tylko nie pamietalem nazwy a dawny kumpel to uzywal a audicy.
A tu ktos uzywa? jakies specjalne wymagania techniczne?

-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » śr lis 16, 2005 11:31 am
forum wiejskiego tuningu na innym www hahaha
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości