Projekt Jeep cz 3

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Projekt Jeep cz 3

Post autor: kejtar » ndz lis 27, 2005 6:32 pm

W srode po pracy troche mialem czasu wiec wyciagnalem spawarke i zabralem sie do roboty.
1. Polozylem 3 krotkie spawy na kazdej tubie do srodka mostu zeby usztywnic i wspomoc lekko wytrzymalosc D35 (tymczasowe rozwiazanie, ale poniewaz od razu mial 4.11 prosto ze zlomowca, trudno mi sie bylo oprzec). Tu jest jedno ze zdjec pokazujace spaw
2. To samo zrobilem z "dlugiej" strony naD30.
3. Na 30, rownierz wzmocnilem umocowanie gumy gornej i rownierz dodalem wzmocnienie do trackbar mount (jak to sie zowie po Polsku?). Rownierz dodalem spaw do wewnetrznej czesci umocowan dla dolnych ramion.
4. Dodatkowo wzmocnilem haki do wyciagania. Dodalem lekko wygieta plytke zeby dodac piaty "wymiar" w celu usztywnienia. Zastanawiam sie jednak czy nie powinienem jednak zamknac tego pozostalego otworu zeby nie mialo checi sie wszystko lekko wywinac na jednym rogu.

W czwartek rano rownierz musialem naprawic gorny zawias drzwi pasazera. Poprzedni wlasciciel zpaskudzil naprawe wpol zerwanego zawiasu kladac duzo spawow na zawias a nic do blachy :eek:. W miare latwe by to bylo gdyby nie to ze dwie sruby na drzwiach tak mocno byly zapieczone ze zerwalem sobie klucz gwiazdkowy. No coz... musialem sie bawic szlifierka w szparze pomiedzy drzwiami a blacha (przednia blache: <fender> zdjalem dla ulatwienia dojscia). Potem mialem zabawe jak spawalem elektroda do cienkiej blachy ale jakos tako wyszlo: tylko jedna dziure wypalilem, ale szybko ja zalatalem. Nastepnie wzialem dlug pasek 3/16" stali i przykrecilem go do blachy zeby druga warstwe spawu polozyc w celach rozlazenia nacisku i wzmocnienia zawiasa.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz lis 27, 2005 7:45 pm

powiedz mi kolego czy te mocowanic haka to wystepowaly tez na prawa strone ??

mam 2 kpl mocowania ale wszystkie na lewa strone i kombinuje jak hak zamontowac rowniezz z prawej ... tak dla wyrownania !!

Patenty OK !! :)2




mam pytanko !!

mozesz mi wytlumaczyc co to takiego to cale ...

Front "Trac-Rod" Centering Bracket For 1984-01 Jeep Cherokee XJ
[WAR80017]

kompletuje zamowienie na lifcik i warrior to poleca...ale co to ?? :o
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » ndz lis 27, 2005 7:50 pm

XJeep pisze:powiedz mi kolego czy te mocowanic haka to wystepowaly tez na prawa strone ??
Tak jest i prawe i lewe... zdjecie robilem tylko jednego bo drugi to jest odbiciem lustrzanym :D
mam 2 kpl mocowania ale wszystkie na lewa strone i kombinuje jak hak zamontowac rowniezz z prawej ... tak dla wyrownania !!
hmmmm jesli masz palnik i szlifierke z mala tarczka i spawarke to mozesz wziac rozciac co trzeba i przegiac na druga strone i zespawac spowrotem.
mozesz mi wytlumaczyc co to takiego to cale ...

Front "Trac-Rod" Centering Bracket For 1984-01 Jeep Cherokee XJ
[WAR80017]

kompletuje zamowienie na lifcik i warrior to poleca...ale co to ?? :o
To jakas ramka co jest to co pozwala ustawic most rowno po srodku wzgledem nadwozia po lifcie. Jeden z powodow z ktoryh przyspawalem ta plytke na moscie na dole to po to zeby moc wywiercic nowa dziurke na trackbar zeby most siedzial na srodku. Bede troche sie tylko musial pobawic z katami przednieku ukladu sterowniczego bo moze sie troche wszystko pokrecic.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz lis 27, 2005 8:04 pm

kejtar pisze: hmmmm jesli masz palnik i szlifierke z mala tarczka i spawarke to mozesz wziac rozciac co trzeba i przegiac na druga strone i zespawac spowrotem.
u mnie łapa zderzaka jest tak przyspawana do calego tego ustrojstwa ze chyba skonczy sie na dorobieniu odbicia lustrzanego od nowa... !!
kejtar pisze: To jakas ramka co jest to co pozwala ustawic most rowno po srodku wzgledem nadwozia po lifcie. Jeden z powodow z ktoryh przyspawalem ta plytke na moscie na dole to po to zeby moc wywiercic nowa dziurke na trackbar zeby most siedzial na srodku. Bede troche sie tylko musial pobawic z katami przednieku ukladu sterowniczego bo moze sie troche wszystko pokrecic.
czyli kawalek "ajzola" ktory musze przyspawac do oryginalnego mocowanie drazka Pnatharda coby go podniesc troche..??

dobrze kumam baze... ?? :)21
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » ndz lis 27, 2005 8:07 pm

XJeep pisze: czyli kawalek "ajzola" ktory musze przyspawac do oryginalnego mocowanie drazka Pnatharda coby go podniesc troche..??

dobrze kumam baze... ?? :)21
Ja przesuwam w bok nie w gore: tzn w strone strony kierowcy na moscie.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz lis 27, 2005 8:14 pm

kejtar pisze: Ja przesuwam w bok nie w gore: tzn w strone strony kierowcy na moscie.

hmmm... no ale jak zanabede droga kupna ta "ramke" to po lifcie 3" wycentruje dzieki niej most... ?? no i panharda dluzszego nie bede musial zakladac... ??

czy sie myle... ??

jaki TY lift kolego planujesz w tym XJ ?? :lol:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » ndz lis 27, 2005 8:20 pm

XJeep pisze: hmmm... no ale jak zanabede droga kupna ta "ramke" to po lifcie 3" wycentruje dzieki niej most... ?? no i panharda dluzszego nie bede musial zakladac... ??
Z opisu na to wyglada. Jak to zda egzamin to nie wiem bo nie widzialem i nie testowalem :D
jaki TY lift kolego planujesz w tym XJ ?? :lol:
Taki z czesci zmotany :D
Mam tylne resory 3.5" RE ze starego mojego jeepa
Mam podkladki poliuretanowe pod przednie sprezyny i od kumpla dostane sprezyny co dadza mi z 2"
Szukam dolnych i gornych ramion po znajomych zeby od razu wrzucic (wymieniam caly most przedni wiec i przy okazji ramiona wymienie).
Teleskopow to mam duzo (co moj jeep rosl to mu nowe teleskopy kupowalem) takze z tym nie bedzie problemu no i mam tylny wezyk do hamulcow z YJ.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz lis 27, 2005 8:30 pm

kejtar pisze: Szukam dolnych i gornych ramion po znajomych zeby od razu wrzucic (wymieniam caly most przedni wiec i przy okazji ramiona wymienie).
hehe .... :)2

tez bym poszukal u znajomych ramion (wahaczy) do 3" ale jedyne co by pewnie znalezli to od Poloneza..., albo stary resor ok "kaszlaka" :)20

Fajnie CI ...!! zazdroszcze... mekka jeepowa ta amerikaaaa ... !! :)21
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz lis 27, 2005 8:32 pm

a ze sie jeszcze zapytam bo temat ostatnio goracy...

jak walczysz z wibracjami po lifcie :
-> SYE ??
-> kliny pod resory ??
-> dluzsze tylne wieszaki resoru ??

meczy mnie ten temat strasznie a wibracje jeszcze bardziej ... !! powyzej 120 to juz nie pojade bo plomby wypluje... !! do 120 cisza... !! a to dopiero 2" u mnie ... !!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » ndz lis 27, 2005 8:44 pm

XJeep pisze:a ze sie jeszcze zapytam bo temat ostatnio goracy...

jak walczysz z wibracjami po lifcie :
-> SYE ??
-> kliny pod resory ??
-> dluzsze tylne wieszaki resoru ??

meczy mnie ten temat strasznie a wibracje jeszcze bardziej ... !! powyzej 120 to juz nie pojade bo plomby wypluje... !! do 120 cisza... !! a to dopiero 2" u mnie ... !!
W tym jeepie jeszcze nie walcze bo jeszcze liftu nie zainstalowalem ale przypuszczam ze wyladuje z SYE przedzej czy pozniej ale na poczatek wsadze kliny pod resory: mam zestaw 2* 4* i 6*. Bez SYE to bedzie trzeba instalowac kliny gruba czescia do przodu zeby obnizyc kat wyjcsia z mostu zeby byl rowny katowi wyjscia z reduktora. Jak masz wiecej pytan to proponuje osobny watek zeby tego nie rozmydlic za bardzo :D
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz lis 27, 2005 8:49 pm

kejtar pisze: Jak masz wiecej pytan to proponuje osobny watek zeby tego nie rozmydlic za bardzo :D
ojjjj stary !! :lol:

pytan jest co niemiara ... !!

zapraszam TUTAJ... :)1

a Tutaj juz dajemy spokoj z wibracjami ... !! :wink:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości