Strona 1 z 1

JAK TO JEST Z TYMI OPONAMI

: wt gru 06, 2005 8:01 pm
autor: JAZZPILOT
Witam pytanie mam takie , jaka jest wytrzym. opon np. BF MT . Jeśli naprzykład pojadę sobie na nich 400 km po czarnym czy od razu stracą ze 2mm bieżnika, czy tego typu opony są tylko do terenu, czy jest straszny jazgot w aucie, czy trzęsie sie kierownica itd.a i jeszcze jedno czy w przypadku jednak w większosci jazdy po czarnym trzeba je będzie po 30 tyś km wymienić.Pozdrawiam

: wt gru 06, 2005 9:11 pm
autor: Pawelec
Opony MT jak wskazuje na to ich nazwa stworzono do jazdy po błotnistym terenie i tam spisują się najlepipej. Do jazdy po asfalcie służą inne opony.

Nie bardzo rozumiem dlaczego myślisz o takich oponach chcąc jeździć po czarnym.

Jak chcesz od czasu do czasu wjechać w błotko to kup ATeki.
Ale oczywiście wybór należy do Ciebie...

: wt gru 06, 2005 9:21 pm
autor: michals
ja mam swoje tak ze 35 tys kilosow i sa tak szacuje do polowy zdarte(przod wiecej tyl mniej)

A glosno to jest i nie ma co ukrywac. No ale czego mozna oczekiwac od wranglera? Moze mialby jeszcze elektryczne siedzenia posiadac?

: wt gru 06, 2005 9:25 pm
autor: wiklos
Teoretycznie co do przeznaczenia opon MT w teren to OK ale ... co impreze wymieniac? moze wozic drugi zestaw kompletu felga opona ? Wszystko to malo praktyczne, kosztowne i uciazliwe. Jezdze juz drugim samochodem na MT-kach na codzien.
Zuzycie (przebiegi 25 tys i 10 tys km) praktycznie niwielkie (raczej nie zauwazylem) Jedyna wada zima faktycznie jazda raczej z najwyzsza uwaga to znaczy pomalutku. Chyba, ze samochodem tym mamy kosmiczne przebiegi po asfalcie to zmienia postac rzeczy.

: śr gru 07, 2005 10:18 am
autor: patriik
Czyli jako całoroczne (asfalt, teren) MT nie są dobre na śnieg? Szkoda, bo właśnie się do takich przymierzałem ale jako całorocznych i na śnieg również....
:-?

: śr gru 07, 2005 12:48 pm
autor: krism
MT ki sa dobre na caly rok tylko jak mokro to mozna niechcacy masakry nie uniknac. sa jeszcze MT-R drogowe MT ale to tez ta sama zabawa.
na codzien jak duzo jezdzisz mozna znalezc fajne AT i na turystyke tez pojedziesz

: śr gru 07, 2005 1:30 pm
autor: cherokez
krism pisze:MT ki sa dobre na caly rok tylko jak mokro to mozna niechcacy masakry nie uniknac. sa jeszcze MT-R drogowe MT ale to tez ta sama zabawa.
na codzien jak duzo jezdzisz mozna znalezc fajne AT i na turystyke tez pojedziesz
MT nie są dobre na cały rok ,zwłaszcza na zimę raczej się nie nadają.
A o MT-R drogowych MT to ja nie słyszałam........ :o

: śr gru 07, 2005 1:46 pm
autor: misman
michals pisze:ja mam swoje tak ze 35 tys kilosow i sa tak szacuje do polowy zdarte(przod wiecej tyl mniej)

A glosno to jest i nie ma co ukrywac. No ale czego mozna oczekiwac od wranglera? Moze mialby jeszcze elektryczne siedzenia posiadac?
Ja mam swoje już będzie ponad 50 kkm, i stan bdb - a dużo po czarnym jeżdżę. Głośność niestety tuż na granicy przyzwoitości, zwłaszcza powyżej 80 km/h :)

: czw gru 08, 2005 4:27 pm
autor: dark_zdzich
BARDZO DOBRE OPONY DO PIPA !! !! !!

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=76031266

moze se kupicie pipowcy :lol:

co tam lift co tam mosty za słabe bardzo dobre opony do pipa :lol: :o

: czw gru 08, 2005 5:03 pm
autor: płaski
śmigiełko coś taki pośmiewny mam takie :lol: :)21

: czw gru 08, 2005 5:26 pm
autor: dark_zdzich
a bo se teorie dorobilem ze kolo kupił sobie oponki do pipa bo duze i nie myslał o tym ze nie wejdą a teraz żeni wzamian za orurowanie do pipa

a pośmiewnym zawsze taki był :)21

: czw gru 08, 2005 5:32 pm
autor: Eskapada
krism pisze:MT ki sa dobre na caly rok tylko jak mokro to mozna niechcacy masakry nie uniknac. sa jeszcze MT-R drogowe MT ale to tez ta sama zabawa.
na codzien jak duzo jezdzisz mozna znalezc fajne AT i na turystyke tez pojedziesz
jaaasne :)21 sa tez AT-R i te pewnie sa bardziej drogowe od AT ??

eeeech :)21

: czw gru 08, 2005 6:42 pm
autor: krism
pisalem o MT-R tylko dlatego ze byla fabrycznie montowana glownie w usa do pipa jako podstawowa niby drogowa ( przereklamowana w humerze itp)
sorki -niejasno moze nadalem

: czw gru 08, 2005 6:55 pm
autor: Eskapada
zabanylem juz 2 komplet 33" MTR to jazdy na codzien na 4 pory roku jak bede potrzebowal 3 & 4 to tez to bedzie Goodyear MT/R ...i tyle mam do powodzenia :)21 ....ymm no to moze jeszcze o trwalosci z 16 mm bieznika przy aucie co wazy 1850 kg po 48 tys km maja 10-12 mm :)2

: czw gru 08, 2005 7:02 pm
autor: krism
moje doswiadczenia z MTR pomimo zalet nie najlepsze w na mokrych koleinach mi w nich wrangler lata moze w dluzszych autkach to mniejszy problem, ale to dobra oponka na jazde i dojazd do terenu, na codzien (snieg) nie polecam

: czw gru 08, 2005 7:14 pm
autor: Eskapada
krism pisze:moje doswiadczenia z MTR pomimo zalet nie najlepsze w na mokrych koleinach mi w nich wrangler lata moze w dluzszych autkach to mniejszy problem, ale to dobra oponka na jazde i dojazd do terenu, na codzien (snieg) nie polecam
ymm akademicka dyskusja :roll: bo ze ze auto jak lata to nie wina MTR bo latac bedzie na Pirelli BFG....na snieg MTR nie polecasz :roll: ale jaki snieg ?? bo jak ubity na czarnej drodze ...to zaden MT nie jest dobry ale jka kopny sienieg to chyba najlepsze boogery o szerokosci 14 cali :wink: .....generalnie zaczynja mnie takie tematy w q.... :)21

Re: JAK TO JEST Z TYMI OPONAMI

: czw gru 08, 2005 7:23 pm
autor: Eskapada
JAZZPILOT pisze:Witam pytanie mam takie , jaka jest wytrzym. opon np. BF MT . Jeśli naprzykład pojadę sobie na nich 400 km po czarnym czy od razu stracą ze 2mm bieżnika, czy tego typu opony są tylko do terenu, czy jest straszny jazgot w aucie, czy trzęsie sie kierownica itd.a i jeszcze jedno czy w przypadku jednak w większosci jazdy po czarnym trzeba je będzie po 30 tyś km wymienić.Pozdrawiam
zeby bylo konkrtenie :)21

nie, nie stracisz 2 mm bieznika po 400 km w zadnej oponie MT ...to nie simex

nie, nie sa to tylko opony do terenu ...

nie , nie ma strasznego jazgotu w aucie ...trzeba pamietac o przekladaniu opon w aucie bo terenuffki zabkuja opony i to wyzabkowanie tak chuczy ..

nie, przy tym samym wymiarze opon co fabryka przewidzila po zalozeniu opon MT nie odczujesz trzesienia na kierownicy .....jak zalozysz duzo wieksze opony a nie masz amorka ukladu kierowniczego to montaz takowego rozwiaze ten problem

nie, nie trzeba bedzie wymieniac ich po 30 tys...z reguly straczaja na 50 tys i wiecej ....

Re: JAK TO JEST Z TYMI OPONAMI

: czw gru 08, 2005 7:35 pm
autor: Adamek
Eskapada pisze:
JAZZPILOT pisze:Witam pytanie mam takie , jaka jest wytrzym. opon np. BF MT . Jeśli naprzykład pojadę sobie na nich 400 km po czarnym czy od razu stracą ze 2mm bieżnika, czy tego typu opony są tylko do terenu, czy jest straszny jazgot w aucie, czy trzęsie sie kierownica itd.a i jeszcze jedno czy w przypadku jednak w większosci jazdy po czarnym trzeba je będzie po 30 tyś km wymienić.Pozdrawiam
zeby bylo konkrtenie :)21

nie, nie stracisz 2 mm bieznika po 400 km w zadnej oponie MT ...to nie simex

nie, nie sa to tylko opony do terenu ...

nie , nie ma strasznego jazgotu w aucie ...trzeba pamietac o przekladaniu opon w aucie bo terenuffki zabkuja opony i to wyzabkowanie tak chuczy ..

nie, przy tym samym wymiarze opon co fabryka przewidzila po zalozeniu opon MT nie odczujesz trzesienia na kierownicy .....jak zalozysz duzo wieksze opony a nie masz amorka ukladu kierowniczego to montaz takowego rozwiaze ten problem

nie, nie trzeba bedzie wymieniac ich po 30 tys...z reguly straczaja na 50 tys i wiecej ....
Się zgadzam.

: czw gru 08, 2005 9:08 pm
autor: misman
dark_zdzich pisze:BARDZO DOBRE OPONY DO PIPA !! !! !!

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=76031266

moze se kupicie pipowcy :lol:

co tam lift co tam mosty za słabe bardzo dobre opony do pipa :lol: :o
Mhm... Zużyte siakieś... :)21

: pt gru 09, 2005 11:16 pm
autor: JGC
MTki są ok, ale w zimie słabo robią

: pt gru 09, 2005 11:36 pm
autor: Bart03
Eskapada - co ty teraz Old Man Emu handlujesz czy tylko reklame im robisz :lol: