Strona 1 z 1
JAK TO JEST Z TYMI OPONAMI
: wt gru 06, 2005 8:01 pm
autor: JAZZPILOT
Witam pytanie mam takie , jaka jest wytrzym. opon np. BF MT . Jeśli naprzykład pojadę sobie na nich 400 km po czarnym czy od razu stracą ze 2mm bieżnika, czy tego typu opony są tylko do terenu, czy jest straszny jazgot w aucie, czy trzęsie sie kierownica itd.a i jeszcze jedno czy w przypadku jednak w większosci jazdy po czarnym trzeba je będzie po 30 tyś km wymienić.Pozdrawiam
: wt gru 06, 2005 9:11 pm
autor: Pawelec
Opony MT jak wskazuje na to ich nazwa stworzono do jazdy po błotnistym terenie i tam spisują się najlepipej. Do jazdy po asfalcie służą inne opony.
Nie bardzo rozumiem dlaczego myślisz o takich oponach chcąc jeździć po czarnym.
Jak chcesz od czasu do czasu wjechać w błotko to kup ATeki.
Ale oczywiście wybór należy do Ciebie...
: wt gru 06, 2005 9:21 pm
autor: michals
ja mam swoje tak ze 35 tys kilosow i sa tak szacuje do polowy zdarte(przod wiecej tyl mniej)
A glosno to jest i nie ma co ukrywac. No ale czego mozna oczekiwac od wranglera? Moze mialby jeszcze elektryczne siedzenia posiadac?
: wt gru 06, 2005 9:25 pm
autor: wiklos
Teoretycznie co do przeznaczenia opon MT w teren to OK ale ... co impreze wymieniac? moze wozic drugi zestaw kompletu felga opona ? Wszystko to malo praktyczne, kosztowne i uciazliwe. Jezdze juz drugim samochodem na MT-kach na codzien.
Zuzycie (przebiegi 25 tys i 10 tys km) praktycznie niwielkie (raczej nie zauwazylem) Jedyna wada zima faktycznie jazda raczej z najwyzsza uwaga to znaczy pomalutku. Chyba, ze samochodem tym mamy kosmiczne przebiegi po asfalcie to zmienia postac rzeczy.
: śr gru 07, 2005 10:18 am
autor: patriik
Czyli jako całoroczne (asfalt, teren) MT nie są dobre na śnieg? Szkoda, bo właśnie się do takich przymierzałem ale jako całorocznych i na śnieg również....

: śr gru 07, 2005 12:48 pm
autor: krism
MT ki sa dobre na caly rok tylko jak mokro to mozna niechcacy masakry nie uniknac. sa jeszcze MT-R drogowe MT ale to tez ta sama zabawa.
na codzien jak duzo jezdzisz mozna znalezc fajne AT i na turystyke tez pojedziesz
: śr gru 07, 2005 1:30 pm
autor: cherokez
krism pisze:MT ki sa dobre na caly rok tylko jak mokro to mozna niechcacy masakry nie uniknac. sa jeszcze MT-R drogowe MT ale to tez ta sama zabawa.
na codzien jak duzo jezdzisz mozna znalezc fajne AT i na turystyke tez pojedziesz
MT nie są dobre na cały rok ,zwłaszcza na zimę raczej się nie nadają.
A o MT-R drogowych MT to ja nie słyszałam........

: śr gru 07, 2005 1:46 pm
autor: misman
michals pisze:ja mam swoje tak ze 35 tys kilosow i sa tak szacuje do polowy zdarte(przod wiecej tyl mniej)
A glosno to jest i nie ma co ukrywac. No ale czego mozna oczekiwac od wranglera? Moze mialby jeszcze elektryczne siedzenia posiadac?
Ja mam swoje już będzie ponad 50 kkm, i stan bdb - a dużo po czarnym jeżdżę. Głośność niestety tuż na granicy przyzwoitości, zwłaszcza powyżej 80 km/h

: czw gru 08, 2005 4:27 pm
autor: dark_zdzich
: czw gru 08, 2005 5:03 pm
autor: płaski
śmigiełko coś taki pośmiewny mam takie

: czw gru 08, 2005 5:26 pm
autor: dark_zdzich
a bo se teorie dorobilem ze kolo kupił sobie oponki do pipa bo duze i nie myslał o tym ze nie wejdą a teraz żeni wzamian za orurowanie do pipa
a pośmiewnym zawsze taki był

: czw gru 08, 2005 5:32 pm
autor: Eskapada
krism pisze:MT ki sa dobre na caly rok tylko jak mokro to mozna niechcacy masakry nie uniknac. sa jeszcze MT-R drogowe MT ale to tez ta sama zabawa.
na codzien jak duzo jezdzisz mozna znalezc fajne AT i na turystyke tez pojedziesz
jaaasne

sa tez AT-R i te pewnie sa bardziej drogowe od AT
eeeech

: czw gru 08, 2005 6:42 pm
autor: krism
pisalem o MT-R tylko dlatego ze byla fabrycznie montowana glownie w usa do pipa jako podstawowa niby drogowa ( przereklamowana w humerze itp)
sorki -niejasno moze nadalem
: czw gru 08, 2005 6:55 pm
autor: Eskapada
zabanylem juz 2 komplet 33" MTR to jazdy na codzien na 4 pory roku jak bede potrzebowal 3 & 4 to tez to bedzie Goodyear MT/R ...i tyle mam do powodzenia

....ymm no to moze jeszcze o trwalosci z 16 mm bieznika przy aucie co wazy 1850 kg po 48 tys km maja 10-12 mm

: czw gru 08, 2005 7:02 pm
autor: krism
moje doswiadczenia z MTR pomimo zalet nie najlepsze w na mokrych koleinach mi w nich wrangler lata moze w dluzszych autkach to mniejszy problem, ale to dobra oponka na jazde i dojazd do terenu, na codzien (snieg) nie polecam
: czw gru 08, 2005 7:14 pm
autor: Eskapada
krism pisze:moje doswiadczenia z MTR pomimo zalet nie najlepsze w na mokrych koleinach mi w nich wrangler lata moze w dluzszych autkach to mniejszy problem, ale to dobra oponka na jazde i dojazd do terenu, na codzien (snieg) nie polecam
ymm akademicka dyskusja

bo ze ze auto jak lata to nie wina MTR bo latac bedzie na Pirelli BFG....na snieg MTR nie polecasz

ale jaki snieg

bo jak ubity na czarnej drodze ...to zaden MT nie jest dobry ale jka kopny sienieg to chyba najlepsze boogery o szerokosci 14 cali

.....generalnie zaczynja mnie takie tematy w q....

Re: JAK TO JEST Z TYMI OPONAMI
: czw gru 08, 2005 7:23 pm
autor: Eskapada
JAZZPILOT pisze:Witam pytanie mam takie , jaka jest wytrzym. opon np. BF MT . Jeśli naprzykład pojadę sobie na nich 400 km po czarnym czy od razu stracą ze 2mm bieżnika, czy tego typu opony są tylko do terenu, czy jest straszny jazgot w aucie, czy trzęsie sie kierownica itd.a i jeszcze jedno czy w przypadku jednak w większosci jazdy po czarnym trzeba je będzie po 30 tyś km wymienić.Pozdrawiam
zeby bylo konkrtenie
nie, nie stracisz 2 mm bieznika po 400 km w zadnej oponie MT ...to nie simex
nie, nie sa to tylko opony do terenu ...
nie , nie ma strasznego jazgotu w aucie ...trzeba pamietac o przekladaniu opon w aucie bo terenuffki zabkuja opony i to wyzabkowanie tak chuczy ..
nie, przy tym samym wymiarze opon co fabryka przewidzila po zalozeniu opon MT nie odczujesz trzesienia na kierownicy .....jak zalozysz duzo wieksze opony a nie masz amorka ukladu kierowniczego to montaz takowego rozwiaze ten problem
nie, nie trzeba bedzie wymieniac ich po 30 tys...z reguly straczaja na 50 tys i wiecej ....
Re: JAK TO JEST Z TYMI OPONAMI
: czw gru 08, 2005 7:35 pm
autor: Adamek
Eskapada pisze:JAZZPILOT pisze:Witam pytanie mam takie , jaka jest wytrzym. opon np. BF MT . Jeśli naprzykład pojadę sobie na nich 400 km po czarnym czy od razu stracą ze 2mm bieżnika, czy tego typu opony są tylko do terenu, czy jest straszny jazgot w aucie, czy trzęsie sie kierownica itd.a i jeszcze jedno czy w przypadku jednak w większosci jazdy po czarnym trzeba je będzie po 30 tyś km wymienić.Pozdrawiam
zeby bylo konkrtenie
nie, nie stracisz 2 mm bieznika po 400 km w zadnej oponie MT ...to nie simex
nie, nie sa to tylko opony do terenu ...
nie , nie ma strasznego jazgotu w aucie ...trzeba pamietac o przekladaniu opon w aucie bo terenuffki zabkuja opony i to wyzabkowanie tak chuczy ..
nie, przy tym samym wymiarze opon co fabryka przewidzila po zalozeniu opon MT nie odczujesz trzesienia na kierownicy .....jak zalozysz duzo wieksze opony a nie masz amorka ukladu kierowniczego to montaz takowego rozwiaze ten problem
nie, nie trzeba bedzie wymieniac ich po 30 tys...z reguly straczaja na 50 tys i wiecej ....
Się zgadzam.
: czw gru 08, 2005 9:08 pm
autor: misman
Mhm... Zużyte siakieś...

: pt gru 09, 2005 11:16 pm
autor: JGC
MTki są ok, ale w zimie słabo robią
: pt gru 09, 2005 11:36 pm
autor: Bart03
Eskapada - co ty teraz Old Man Emu handlujesz czy tylko reklame im robisz
