kąty wałów.. ciąg dalszy.. mam pomysła
Moderator: Mroczny
kąty wałów.. ciąg dalszy.. mam pomysła
No mam lifta na tyle blisko 5" i są wibracje.. wiadomo, kąty wałów o których była już mowa. Proponuje się SYE lub kinetyk od WJ. Wybrałem kinetyk bo wydaje mi się prostszy w przeróbce. Podobno może pracować pod większymi kątami niż kardan, prawda to? Mianowicie: chcę nieco przerobić oryginalne wyjścia (te wielowpusty co się krzyzaki do nich przykręca, nie wiem jak się to fachowo nazywa) na flansze do mocowania wału od WJ-ta. Wał WJ jest rozciągany a w moim XJ sztywny.. po prostu pracuje (zmienia długość) na wałku zdawczym reduktora. Tak chciałbym zostawić a wał poprostu zespawać żeby nie zmieniał długości tylko pracował tak jak oryginał na wałku zdwaczym..
Nigdy tego nie robiłem ale wydaje mi się to dobrym rozwiązaniem.. nie wiem czy są jakieś przeciwwskazania.. może ktoś już to przerabiał.. proszę o opinie i porady.. może jeszcze inne pomysły.
Nigdy tego nie robiłem ale wydaje mi się to dobrym rozwiązaniem.. nie wiem czy są jakieś przeciwwskazania.. może ktoś już to przerabiał.. proszę o opinie i porady.. może jeszcze inne pomysły.
Dodge RAM 3500 5.9 Cummins 

Re: kąty wałów.. ciąg dalszy.. mam pomysła
Prawdasheriff pisze: ... Wybrałem kinetyk bo wydaje mi się prostszy w przeróbce. Podobno może pracować pod większymi kątami niż kardan, prawda to? ....

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Re: kąty wałów.. ciąg dalszy.. mam pomysła
uff.. no to git!!Bart03 pisze:
Prawda
Dodge RAM 3500 5.9 Cummins 

powidasz ze podwojny kardan jest najlepszyWJ Jeep pisze:Najlepszy jest pdwójny kardan (stosowany w późniejszych rocznikach WJ-ta). Jeśli chodzi o wysuwanie się wału przy reduktorze to jest to jeden z najsłabszych punktów w Jeepie i należy do najczęsciej modyfikowanych elementów.


UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Blad w instalacji? niewywazony wal? zuzyne, lub marne krzyzaki? kulka w srodku nie smarowana?Bart03 pisze:powidasz ze podwojny kardan jest najlepszyWJ Jeep pisze:Najlepszy jest pdwójny kardan (stosowany w późniejszych rocznikach WJ-ta). Jeśli chodzi o wysuwanie się wału przy reduktorze to jest to jeden z najsłabszych punktów w Jeepie i należy do najczęsciej modyfikowanych elementów.i we Wranglerze go wyjeb.... i w Patrolu K260 rowniez. Podwojny kardan to przeklestwo- wibruje jak cholera i same problemy
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
Husaria 4x4
a co kombinujesz kolego...sheriff pisze:pytanko.. czy wielowypust na wałku zdawczym na tylni most jest taki sam jak wielowypust na przedni most?? (średnica, ilość wpustów)


mam wolna flansze lezec w garazu to mozesz sprawdzic...

kinetyk od WJ za mna chodzi od roku


kiedys "bociek" za dawnych dobrych czasow a teraz "lord diskoteqe" pisal cos o przerobieniu wyjscia tylnego na flansze za pomoca jakis klamotow od lublina ...

nie brzmi ten "LUBLIN" moze zbyt zachecajaco ale moze poszedl dobrym tropem...


boooooociekkkk..... hop hoppppppppp....


"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
załatwiam sobie kinetyka i kombinuje co by się jak najmniej narobić a w miarę dobrze działało.. nie chce reduktora ruszać ale jak będzie taka potrzeba to się rozbierze.. co myslisz o rozwiązaniu które chodzi mi po głowie (patrz wyżej)?XJeep pisze: kinetyk od WJ za mna chodzi od rokuale na drodze stoi mi caly czas SYE
![]()
p.s. z przekładni leci coraz bardziej

Dodge RAM 3500 5.9 Cummins 

nie ruszalbym walu bo go nie wywazysz i bedzie to samo co u mnie ...sheriff pisze: załatwiam sobie kinetyka i kombinuje co by się jak najmniej narobić a w miarę dobrze działało.. nie chce reduktora ruszać ale jak będzie taka potrzeba to się rozbierze.. co myslisz o rozwiązaniu które chodzi mi po głowie (patrz wyżej)?

To ze jest przesówny to same PLUSY

poczekaj... badam temat SYE ...

zapraszam... lezy pod stolem...sheriff pisze: p.s. z przekładni leci coraz bardziej


"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
przy takim lifcie i klinach też nic się nie działo.. ale dołożyłem 2 lagi i przybyło 2".. no i tylko formy do robienia kostki brukowej brakuje, wibrator już mampezet pisze:Ja dzisiaj sie przejechałem hajłejem tak do 130/h i zadnych szumow czy wibracji nie bylo.
A mam teoretycznie drganiorodne ustawienie - lift 3" i klin pod resor.

Dodge RAM 3500 5.9 Cummins 

no pozostaje flansze przyśrubować do wałka.. trza będzie rozebrać reduktor chociaż widziałem już tu link do zdjęć jak ktoś poprostu na aucie odcina ok. 3 cm wałka gumówką, wierci otwór i gwintuje (ciekawe czy prosto mu to wyszło)!!XJeep pisze: nie ruszalbym walu bo go nie wywazysz i bedzie to samo co u mnie ...
To ze jest przesówny to same PLUSYzaspawanie to złe feng shui wg. mnie
poczekaj... badam temat SYE ...to to dopiero jest wybawienie
Dodge RAM 3500 5.9 Cummins 

- stebel
- Posty: 397
- Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
- Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
- Kontaktowanie:
Mowimy o tylnym wale.... i w twoim przypadku ktos widocznie zalozyl wczesniej.Bart03 pisze:to trzeba ekstra akladac taki kardan do TJ-a. Ja w YJ mialem taki jak go kupilem
![]()
Ja zalozylem taki zestaw..sye plus podwojny kardan: http://www.redrock4x4.com/shop/images/t ... ye_LRG.jpg
Si vis pacem para bellum.
jak najbardziej o tylnym. Cholernie krotkim zreszta - zaden normalny pojedynczy krzyzak takiego katu by nie wykrecil przy tak krotkiej dlugosci walu. Moze faktycznie ktos to przedemna zalozyl ale ja z tego nie bylem zadowolony - dlatego ze zapewne wieloklin albo krzyzaki mialy juz dosyc 
... i mowisz stebel ze dziala to poprawnie jak jest "zdrowe"
hmm to moze w przyszlosci zastanowie sie nad tym rozwiazaniem 

... i mowisz stebel ze dziala to poprawnie jak jest "zdrowe"


UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
hmmmm... w sumie to by sie moglo udacsheriff pisze: no pozostaje flansze przyśrubować do wałka.. trza będzie rozebrać reduktor chociaż widziałem już tu link do zdjęć jak ktoś poprostu na aucie odcina ok. 3 cm wałka gumówką, wierci otwór i gwintuje (ciekawe czy prosto mu to wyszło)!!

ale bez rozprucia reduktora i wywalenia walka to czarno to widze


nie wiem czy nie lepiej byloby ztoczyc walek i nagwintowac... tak jak walek ATAKU ...

sam nie wiem... glosno mysle ...

ale...
jak przykrecisz slip youk'a do wieloklinu i zamontujesz wal kinetyczny od Wj to powinno zabanglac...


pod warunkiem ze nie masz juz luzu na wielowpuscie ...

oraz ze wal od WJ nie bedzie wymagal skracania bo qrna z tymi naszymi krajowymi wywazarkami to ....

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
- stebel
- Posty: 397
- Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
- Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
- Kontaktowanie:
Ja po zalozeniu liftu mialem tylko opuszczony reduktor...i niestety wibrowalo calkiem ladnie. Po zalozeniu SYE i nowego walu wibracji zero( no i odzyskalem cal przeswitu)....jedzie jak po masle. A co do dlugosci walu to od krzyzaka na reduktorze do krzyzaka na moscie mam 16 1/3 cala.Bart03 pisze:jak najbardziej o tylnym. Cholernie krotkim zreszta - zaden normalny pojedynczy krzyzak takiego katu by nie wykrecil przy tak krotkiej dlugosci walu. Moze faktycznie ktos to przedemna zalozyl ale ja z tego nie bylem zadowolony - dlatego ze zapewne wieloklin albo krzyzaki mialy juz dosyc
... i mowisz stebel ze dziala to poprawnie jak jest "zdrowe"hmm to moze w przyszlosci zastanowie sie nad tym rozwiazaniem
Si vis pacem para bellum.
gdzie to można zanabyć i po wiele taki Mc zestaw?stebel pisze: Ja zalozylem taki zestaw..sye plus podwojny kardan: http://www.redrock4x4.com/shop/images/t ... ye_LRG.jpg

Dodge RAM 3500 5.9 Cummins 

też nie wiem.. dlatego pytamXJeep pisze: jak sam walek zawieziesz do dobrego machera to ci to zmota ..![]()
nie wiem czy nie lepiej byloby ztoczyc walek i nagwintowac... tak jak walek ATAKU ...![]()
sam nie wiem... glosno mysle ...


Dodge RAM 3500 5.9 Cummins 

tako rzecze ZaratustraWiktor pisze:wymiencie sobie krzyzaki albo cale waly bo sa wy....bane na wieloklinach i bedzie spokoj. nie trza nic cudowac przy takich liftach.


G-UNIT nowe otwarcie- czas na testy
biggy12@poczta.onet.pl
biggy12@poczta.onet.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości