
Czy Cherokee rdzewieją??
Moderator: Mroczny
Czy Cherokee rdzewieją??
Napewno tak, ale czy zabezpieczacie podwozie, tak jak robiło się to w starszych autach, czy nie zawracać sobie tym wogóle głowy 

XJ Ltd. 4.0 HI lift 3"
za tylnymi kołami, podłoga bagażnika, podłoga pasażera z przodu z powodu spadniętego wężyka odprowadzająego skropliny z klimy---
to główne ogniska, jeden kolo z Poznania właśnie przerabiał temat konserwacji
to główne ogniska, jeden kolo z Poznania właśnie przerabiał temat konserwacji
G-UNIT nowe otwarcie- czas na testy
biggy12@poczta.onet.pl
biggy12@poczta.onet.pl
- kawalczewskip
- jestem tu nowy...
- Posty: 55
- Rejestracja: śr paź 13, 2004 1:33 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Natolin, Płock
- mixio55
- jestem tu nowy...
- Posty: 84
- Rejestracja: ndz paź 17, 2004 8:06 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Rdza na naszych bryczkach jest wszechobecna, nie spodkałem się jeszcze z cherokim który by jej nie miał. Może być tylko niedostrzegalna bo nie zaglądamy przeciez wszędzie.
Mojego jeepka rozebrałem na części pierwsze a stan miałem idealny ale tylko optycznie.
Czyściłem generalnie cały brzuch bruki i konserwowałem wszytko barankiem.
Należy zwrócić szczególną uwagę na miejsca w okolicach łap tylnego zderzaka od strony podłużnic, łapy wahaczy i mocowań resorów, no i jak przedmówca napisał same progi.
Zalecam również rzut okiem pod wykładzinę podłogową a w szczególności komorę bagażnika.
Mojego jeepka rozebrałem na części pierwsze a stan miałem idealny ale tylko optycznie.
Czyściłem generalnie cały brzuch bruki i konserwowałem wszytko barankiem.
Należy zwrócić szczególną uwagę na miejsca w okolicach łap tylnego zderzaka od strony podłużnic, łapy wahaczy i mocowań resorów, no i jak przedmówca napisał same progi.
Zalecam również rzut okiem pod wykładzinę podłogową a w szczególności komorę bagażnika.
Przyznam ze ja ze zdumieniem patrze na niektore egzemplarze pordzewiale z wszystkich stron.
W moim roczniku 92 szukalem ognisk korozji - coby je zaraz zlikwidowac, ale nie znalazlem..
Stiopa go widzial przedwczoraj, ale spod blota i tak niewiele bylo widac
Pod spodem - na tyle ile da sie zobaczyc na podnosniku - tez nic nie widac.
Jak wywale z bagaznika worek ze zwirem (co mi resory "uklada") to zajrze pod wykladzine, skoro tam moze kryc sie jakas niespodzianka.
Slyszalem o jakims specjalnym preparacie do podwozia, ktory naklada sie dodatkowo na normalna konserwacje - podobno jest to malo "czepliwy" material i bloto niechetnie sie klei, a latwiej tez podwozie umyc.
Ja na razie w ogole nie mam konserwacji, wiec najpierw o jakims baranku pomysle.
W moim roczniku 92 szukalem ognisk korozji - coby je zaraz zlikwidowac, ale nie znalazlem..
Stiopa go widzial przedwczoraj, ale spod blota i tak niewiele bylo widac

Pod spodem - na tyle ile da sie zobaczyc na podnosniku - tez nic nie widac.
Jak wywale z bagaznika worek ze zwirem (co mi resory "uklada") to zajrze pod wykladzine, skoro tam moze kryc sie jakas niespodzianka.
Slyszalem o jakims specjalnym preparacie do podwozia, ktory naklada sie dodatkowo na normalna konserwacje - podobno jest to malo "czepliwy" material i bloto niechetnie sie klei, a latwiej tez podwozie umyc.
Ja na razie w ogole nie mam konserwacji, wiec najpierw o jakims baranku pomysle.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
dokladnie ... Tym srodkiem jest TEROTEX REKORD 2000 firmy LOCTITE..pezet pisze: Slyszalem o jakims specjalnym preparacie do podwozia, ktory naklada sie dodatkowo na normalna konserwacje - podobno jest to malo "czepliwy" material i bloto niechetnie sie klei, a latwiej tez podwozie umyc.
Ja na razie w ogole nie mam konserwacji, wiec najpierw o jakims baranku pomysle.

zajefajna sprawa...na bazie plastiku czy cos...

bitexow i innych gowien socjalistycznych nie polecam

dopiero co robilem konserwacje syfa po tym jak mi jedna ruda dziwka wpierdzielila podloge pasazera ( rurka od klimy spadla i lecialo pod dywanik przez dluuuugi czas)
poczyscielm, odtluscilem i nanioslem specjalnym pistoletem ten specyfik - REWELKA
do profili zamknietych tez zastosoawlem wosk LOCTITA

Te srodki to te same co nowe auta dostaja fabrycznie ...

baranek bitex'a to porazka...


"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Baranek to baranek a bitex to bitex .XJeep pisze:dokladnie ... Tym srodkiem jest TEROTEX REKORD 2000 firmy LOCTITE..pezet pisze: Slyszalem o jakims specjalnym preparacie do podwozia, ktory naklada sie dodatkowo na normalna konserwacje - podobno jest to malo "czepliwy" material i bloto niechetnie sie klei, a latwiej tez podwozie umyc.
Ja na razie w ogole nie mam konserwacji, wiec najpierw o jakims baranku pomysle.
zajefajna sprawa...na bazie plastiku czy cos...
bitexow i innych gowien socjalistycznych nie polecam
dopiero co robilem konserwacje syfa po tym jak mi jedna ruda dziwka wpierdzielila podloge pasazera ( rurka od klimy spadla i lecialo pod dywanik przez dluuuugi czas)
poczyscielm, odtluscilem i nanioslem specjalnym pistoletem ten specyfik - REWELKA
do profili zamknietych tez zastosoawlem wosk LOCTITA
Te srodki to te same co nowe auta dostaja fabrycznie ...
baranek bitex'a to porazka...![]()
Mojem zdaniem bitex jest o.k. bo całymi miesiącami jest niedoschnięty a więc plastyczny i nie pęka . Trzeba też wziąć pod uwage , że niekoniecznie to co sprawdza się w fabrycznych plaskaczach , musi zdać egzamin w aucie , które bez przerwy szoruje brzuchem po czym sie tylko da . Dla mnie każdy środek , który wysychając tworzy sztywną skorupę jest do du*py .
Zresztą co by to nie było to aby ustrzec się korozji , co jakiś czas trzeba spód umyć , pooglądać i uzupełnić ubytki w konserwacji .


Stiopa
XJ Sport '93
XJ Sport '93
no nie do konca sie zgodze..Stiopa pisze: . Trzeba też wziąć pod uwage , że niekoniecznie to co sprawdza się w fabrycznych plaskaczach , musi zdać egzamin w aucie , które bez przerwy szoruje brzuchem po czym sie tylko da .
![]()


pomijajac fakt ze czarny - miekki - bitex lapie blocko i kamienie oraz ze nie w pelni wyschniety zdziera sie jak skalp z podlogi na pierwszym szorowaniu podwoziem w blocko...

wybralem terotexa bo tworzy twarda ale elastyczna skorupe doskonale przylegajaca do powierzchni



zreszta...
niech kazdy stosuje to co uwaza za dobra... czas to i tak zweryfikuje

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
- lesio jeep
-
- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości