reduktor + 2, 1, (szukałem, nie znalazłem)
Moderator: Mroczny
- laurent
- jestem tu nowy...
- Posty: 60
- Rejestracja: pt gru 16, 2005 10:30 am
- Lokalizacja: kraków
- Kontaktowanie:
reduktor + 2, 1, (szukałem, nie znalazłem)
pytanie nowego,
czy przy zapiętej redukcji 4lo (quadratrac) mam używać tylko D czy mogę 2 lub 1,?
może i głupie pytanie ale nie mam instrukcji, a jeepa od 3 dni.
pozdrawiam
czy przy zapiętej redukcji 4lo (quadratrac) mam używać tylko D czy mogę 2 lub 1,?
może i głupie pytanie ale nie mam instrukcji, a jeepa od 3 dni.
pozdrawiam
Dawno dawno temu i nie prawda zrobilem o tak: wrzucilem 1 i pelna faja, potem szybkie przejscie na 2 i pelna faja, potem na D i pelna faja. Uoooo jeeeezzzuuuu ale to lecialo panie janku!!!
...czy moglby mi ktos teraz napisac co ja takiego zrobilem... i czy takie postepowanie jest bebe fuj czy ok??
pozdro

...czy moglby mi ktos teraz napisac co ja takiego zrobilem... i czy takie postepowanie jest bebe fuj czy ok??
pozdro
Tak na zdrowy rozum - to po co te kombinacje?
Mogles ruszac od razu na D i bylby ten sam efekt
Blokada niskich biegow jest po to, aby na sztywno zblokowac skrzynie z kolami i wykorzystac hamowanie silnikiem. Nie ma wtedy poslizgu na konwerterze.
Zasadniczo przydaje sie to przy zjazdach, a na podjazdach (trudnych i stromych) jedyne wytlumaczenie stosowania 1-2 to zapobieganie przegrzaniu skrzyni (bo poslizg konwertera generuje najwiecej ciepla).
Moze ktos to wyklaruje bardziej naukowo, bo moje dywagacje wywodza sie tylko ze skromnej praktyki
Mogles ruszac od razu na D i bylby ten sam efekt

Blokada niskich biegow jest po to, aby na sztywno zblokowac skrzynie z kolami i wykorzystac hamowanie silnikiem. Nie ma wtedy poslizgu na konwerterze.
Zasadniczo przydaje sie to przy zjazdach, a na podjazdach (trudnych i stromych) jedyne wytlumaczenie stosowania 1-2 to zapobieganie przegrzaniu skrzyni (bo poslizg konwertera generuje najwiecej ciepla).
Moze ktos to wyklaruje bardziej naukowo, bo moje dywagacje wywodza sie tylko ze skromnej praktyki

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
Ja sie z poczatku martwilem ze moj tak "dostojnie" przyspiesza i nawet jak depnalem w podloge to byl dosc leniwy.joebar pisze:...wiem nie mialem Jeepa dlugo (ok. 5.000km), ale on naprawde mial wtedy odejscie nieziemskie - wydawalo mi sie, ze duzo lepsze niz na D. Na D za szybko mi zmienial biegi nawet przy pedale w podlodze - nie krecil tak wysoko...
Co sie okazalo?
Mam grube dywaniki, w dodatku na krawedzi grubo obszyte i tenze dywanik byl pod pedalem gazu, przez co nie dalo sie go wcisnac do samej podlogi

Przesunalem dywanik i przyspieszenie mu sie poprawilo

Moze to byc jeszcze wina TPS'u. Jak pokazuje zle napiecie to skrzyni sie wydaje ze pedal jest mniej wcisniety i wtedy szybciej zmienia biegi na wyzsze.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
moze miales taki psttryczek Power/Comfort i tenze byl w pozycji Comfort.joebar pisze:...wiem nie mialem Jeepa dlugo (ok. 5.000km), ale on naprawde mial wtedy odejscie nieziemskie - wydawalo mi sie, ze duzo lepsze niz na D. Na D za szybko mi zmienial biegi nawet przy pedale w podlodze - nie krecil tak wysoko...
ozdro
no i chyba nie bardzo mogles przelaczyc z 1 na 2... bo to jest to samo polozenie (chyba, ze masz inna skrzynie). Powinno byc 1-2, 3, Djoebar pisze:Dawno dawno temu i nie prawda zrobilem o tak: wrzucilem 1 i pelna faja, potem szybkie przejscie na 2 i pelna faja, potem na D i pelna
pozdro
Przy zablokowanym 1-2 na dwojke wrzuca przy ok 4500 obr/min.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość