temp. oleju
Moderator: Mroczny
- laurent
- jestem tu nowy...
- Posty: 60
- Rejestracja: pt gru 16, 2005 10:30 am
- Lokalizacja: kraków
- Kontaktowanie:
temp. oleju
Przede wszystkim muszę się Wam pochwalić:
sprawdziłem ZJ na płycie (a bałem się straszliwie o wynik) i zrobiłem przegląd stanu techn.
i tylko tyle wyszło:
Auto proste, nie walnięte, silentbloki przód tył. panhard, klocki i tarcze przód do wymiany.i jeszcze jakieś drobiazgi.
(możecie podac orientacyjny koszt?)
Przed wymianą oleju wskazówka temp stała pionowo i tylko przy początku jazdy wychylała się o 1 kreskę potem wracała.
Teraz jak stoi np. na światłach to jest pionowo, jak ruszam jest cały czas o kreskę dalej.
to normalne?
myślałem, że będę wierny szwedzkiej marce na V na zawsze i co?
zmieniam zdanie powoli.
javascript:emoticon(':-?')
javascript:emoticon(':-?')
pozdrawiam
Cherookie ZJ sprowadzony świeżo z switzerlandu
170000 km
sprawdziłem ZJ na płycie (a bałem się straszliwie o wynik) i zrobiłem przegląd stanu techn.
i tylko tyle wyszło:
Auto proste, nie walnięte, silentbloki przód tył. panhard, klocki i tarcze przód do wymiany.i jeszcze jakieś drobiazgi.
(możecie podac orientacyjny koszt?)
Przed wymianą oleju wskazówka temp stała pionowo i tylko przy początku jazdy wychylała się o 1 kreskę potem wracała.
Teraz jak stoi np. na światłach to jest pionowo, jak ruszam jest cały czas o kreskę dalej.
to normalne?
myślałem, że będę wierny szwedzkiej marce na V na zawsze i co?
zmieniam zdanie powoli.
javascript:emoticon(':-?')
javascript:emoticon(':-?')
pozdrawiam
Cherookie ZJ sprowadzony świeżo z switzerlandu
170000 km
Witaj - tarcze - 100 i trochę za szt. klocki też w podobnej cenie czyli w okolicy 450 zł powinieneś się wyrobić z przodem. Jakie silentbloki? masz wywalone wachacze, czy sworznie góra/dół? no i co niby się stało z drążkiem?
Lepiej będzie jak powiesz gdzie robiłeś ten przegląd - może będzie łatwiej potwierdzić czy diagnoza była słusznie postawiona.
Co do wskazówki temperatury - to moja stoi przed połową i oprócz extremu w lecie to generalnie nigdy faluje z lewa do prawa.
Sprawdź/ wymień płyn chłodzący, zobacz jego poziom w zbiorniczku wyrównawczym, a na koniec sprawdź termostat - w razie co to ten ostatni kosztuje koło 35 zł (czy jakoś tak)
Jutro sprawdzę co tam pisze mądra książka nt temperatury - może jak masz wer europa to trochę inaczej masz zeskalowany licznik - a tak btw to temp masz w celsjuszach?
Lepiej będzie jak powiesz gdzie robiłeś ten przegląd - może będzie łatwiej potwierdzić czy diagnoza była słusznie postawiona.
Co do wskazówki temperatury - to moja stoi przed połową i oprócz extremu w lecie to generalnie nigdy faluje z lewa do prawa.
Sprawdź/ wymień płyn chłodzący, zobacz jego poziom w zbiorniczku wyrównawczym, a na koniec sprawdź termostat - w razie co to ten ostatni kosztuje koło 35 zł (czy jakoś tak)
Jutro sprawdzę co tam pisze mądra książka nt temperatury - może jak masz wer europa to trochę inaczej masz zeskalowany licznik - a tak btw to temp masz w celsjuszach?
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
Silentbloki w wahaczach- po okolo 50 zeta za sztuke, drazek panharda to juz wiekszy wydatek - pewnie ze 300-400 zl, ale on sie w zasadzie nie psuje
- moze jest skrzywiony?
A co ma olej do temperatury?
Moze chodzi ci o wskaznik cisnienia oleju? Po dodaniu gazu ma prawo sie wychylic w prawo... 

A co ma olej do temperatury?


XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
A gdzie robiłeś ?Kasprol pisze:a ja zrobiłem regenaracje drazka zobaczymy ile wytrzyma a koszt duzo mniejszy![]()
![]()
'90/91 XJ 2.1TD Limited
http://www.gromady.krakow.pl/galeria/jeep
http://www.gromady.krakow.pl/galeria/jeep
No o tym pamiętam, że mi mówiłeśintruz pisze:regeneruja na Centralnej , naprzeciwko skretu z Nowohuckiej do M1. Skret w druga brame w prawo za garazami...


'90/91 XJ 2.1TD Limited
http://www.gromady.krakow.pl/galeria/jeep
http://www.gromady.krakow.pl/galeria/jeep
Odpowiem za Kasprola- pewnie sie nie obrazi- regenerowal w miejscowosci Gaj ( z reszta tez tam bylem i pytalem), tuz przy zakopiance- gosc ma warsztat gdzie regeneruje galki, sworznie, koncowki itp. Mi krzyknal 130 zl, ale daje roczna gwarancje na robote...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
- Karol STWA
- jestem tu nowy...
- Posty: 48
- Rejestracja: czw wrz 08, 2005 8:41 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
[quote="Karol STWA"]a tak wogule jesli o wnetrze jeepa chodzi to co to jest
umiejscowione przy dachu z ciemna szybka nie wiem czy tam ma sie cos wyswietlac bo u mnie nic tam nie świta
chyba ze to jest czujka od centralnego
[/quote]
Xj-y nie mialy komputera! Jesli przy tej szybce sa przyciski, to to jest wyswietlacz kompasu i termometru. Jesli nie ma przyciskow- czujka centralnego z pilotem.
umiejscowione przy dachu z ciemna szybka nie wiem czy tam ma sie cos wyswietlac bo u mnie nic tam nie świta


Xj-y nie mialy komputera! Jesli przy tej szybce sa przyciski, to to jest wyswietlacz kompasu i termometru. Jesli nie ma przyciskow- czujka centralnego z pilotem.
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość