temp. oleju

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
laurent
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 60
Rejestracja: pt gru 16, 2005 10:30 am
Lokalizacja: kraków
Kontaktowanie:

temp. oleju

Post autor: laurent » śr gru 21, 2005 9:22 pm

Przede wszystkim muszę się Wam pochwalić:
sprawdziłem ZJ na płycie (a bałem się straszliwie o wynik) i zrobiłem przegląd stanu techn.
i tylko tyle wyszło:
Auto proste, nie walnięte, silentbloki przód tył. panhard, klocki i tarcze przód do wymiany.i jeszcze jakieś drobiazgi.
(możecie podac orientacyjny koszt?)

Przed wymianą oleju wskazówka temp stała pionowo i tylko przy początku jazdy wychylała się o 1 kreskę potem wracała.
Teraz jak stoi np. na światłach to jest pionowo, jak ruszam jest cały czas o kreskę dalej.

to normalne?



myślałem, że będę wierny szwedzkiej marce na V na zawsze i co?
zmieniam zdanie powoli.
javascript:emoticon(':-?')
javascript:emoticon(':-?')

pozdrawiam
Cherookie ZJ sprowadzony świeżo z switzerlandu
170000 km
Grand Cherokee Ltd 5.2 V8 '96
Volvo 960 2,5
jeep.org.pl

Awatar użytkownika
Nex...
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 4:33 pm
Lokalizacja: Poznań-Jelenia Góra

Post autor: Nex... » śr gru 21, 2005 9:44 pm

z olejem OK :)2
Jeep Grand Cherokee Limited ZJ V8; 4,5' RE, BFG MT 31'

mel
Posty: 474
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
Lokalizacja: W-wa i okolice

Post autor: mel » śr gru 21, 2005 9:53 pm

Witaj - tarcze - 100 i trochę za szt. klocki też w podobnej cenie czyli w okolicy 450 zł powinieneś się wyrobić z przodem. Jakie silentbloki? masz wywalone wachacze, czy sworznie góra/dół? no i co niby się stało z drążkiem?
Lepiej będzie jak powiesz gdzie robiłeś ten przegląd - może będzie łatwiej potwierdzić czy diagnoza była słusznie postawiona.
Co do wskazówki temperatury - to moja stoi przed połową i oprócz extremu w lecie to generalnie nigdy faluje z lewa do prawa.
Sprawdź/ wymień płyn chłodzący, zobacz jego poziom w zbiorniczku wyrównawczym, a na koniec sprawdź termostat - w razie co to ten ostatni kosztuje koło 35 zł (czy jakoś tak)
Jutro sprawdzę co tam pisze mądra książka nt temperatury - może jak masz wer europa to trochę inaczej masz zeskalowany licznik - a tak btw to temp masz w celsjuszach?
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki

mel
Posty: 474
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
Lokalizacja: W-wa i okolice

Post autor: mel » śr gru 21, 2005 9:57 pm

Dopiero teraz zauważyłem żeś kolego z krakoofa - no to tam masz zagłębie speców od jeepa - :D to masz do kogo pojechać i gębę otworzyć.
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » śr gru 21, 2005 10:01 pm

Silentbloki w wahaczach- po okolo 50 zeta za sztuke, drazek panharda to juz wiekszy wydatek - pewnie ze 300-400 zl, ale on sie w zasadzie nie psuje :D - moze jest skrzywiony?
A co ma olej do temperatury? :o Moze chodzi ci o wskaznik cisnienia oleju? Po dodaniu gazu ma prawo sie wychylic w prawo... :D
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

mel
Posty: 474
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
Lokalizacja: W-wa i okolice

Post autor: mel » śr gru 21, 2005 10:14 pm

No to za 115 nowy wahacz kupi, a co do drążka - to nowego nie widziałem taniej niż trzysta coś tam zł - ale wszystkiego nie widziałem bo gratów z usej nie ciągnąłem. :D
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki

mel
Posty: 474
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
Lokalizacja: W-wa i okolice

Post autor: mel » śr gru 21, 2005 10:17 pm

A, no - intruz dobrze gada o czujniku ciśnienia oleju - to ten tak ma, że jak dodasz gazu - będzie się kręcił w prawo (oczywiście nie tak ładnie jak obrotomierz :D
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » śr gru 21, 2005 10:28 pm

a ja zrobiłem regenaracje drazka zobaczymy ile wytrzyma a koszt duzo mniejszy :lol: :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
laurent
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 60
Rejestracja: pt gru 16, 2005 10:30 am
Lokalizacja: kraków
Kontaktowanie:

Post autor: laurent » śr gru 21, 2005 11:12 pm

dzięki wielkie

nie mam instrukcji
górny prawy zegarek (raczej ćwiartka zegarka) to ciśnienie czy temp/? ;)

przegląd w aso na zawiłej (raffi poradził żeby tam sprawdzić geometrie)
panhard skrzywiony, przez to tańczy jak cholera, ale nie ma się co dziwić sylwester blisko ;)

pozdrawiam
Grand Cherokee Ltd 5.2 V8 '96
Volvo 960 2,5
jeep.org.pl

Awatar użytkownika
waltz
 
 
Posty: 191
Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: waltz » czw gru 22, 2005 11:18 am

Kasprol pisze:a ja zrobiłem regenaracje drazka zobaczymy ile wytrzyma a koszt duzo mniejszy :lol: :lol: :lol:
A gdzie robiłeś ?

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » czw gru 22, 2005 12:10 pm

regeneruja na Centralnej , naprzeciwko skretu z Nowohuckiej do M1. Skret w druga brame w prawo za garazami...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
michals
 
 
Posty: 233
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: michals » czw gru 22, 2005 10:13 pm

waltz pisze:
Kasprol pisze:a ja zrobiłem regenaracje drazka zobaczymy ile wytrzyma a koszt duzo mniejszy :lol: :lol: :lol:
A gdzie robiłeś ?
A na czym polega ta regeneracja? Bo ja mam w panhardzie te gume co do mostu sie mocuje rozjechana i jak skrecam kierownica to mi najpierw most przesuwa a pozniej skreca kola
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"

Only at ...
Jeep.Org.PL

Awatar użytkownika
waltz
 
 
Posty: 191
Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: waltz » pt gru 23, 2005 9:58 am

intruz pisze:regeneruja na Centralnej , naprzeciwko skretu z Nowohuckiej do M1. Skret w druga brame w prawo za garazami...
No o tym pamiętam, że mi mówiłeś :) ale ciekawym, czy @Kasprol jakieś inne miejsce jeszcze wyczaił (no i ile $ go to kosztowało :) )

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » pt gru 23, 2005 11:08 am

Odpowiem za Kasprola- pewnie sie nie obrazi- regenerowal w miejscowosci Gaj ( z reszta tez tam bylem i pytalem), tuz przy zakopiance- gosc ma warsztat gdzie regeneruje galki, sworznie, koncowki itp. Mi krzyknal 130 zl, ale daje roczna gwarancje na robote...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » pn gru 26, 2005 4:48 pm

no to w przypadku koncowek wychodzi drożej
a i sworznie tez sie za bardzo nie opłaca
a na nowe tez masz rok gwarancji
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co

Awatar użytkownika
Karol STWA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 8:41 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Karol STWA » pn gru 26, 2005 5:02 pm

a tak wogule jesli o wnetrze jeepa chodzi to co to jest
umiejscowione przy dachu z ciemna szybka nie wiem czy tam ma sie cos wyswietlac bo u mnie nic tam nie świta ?? chyba ze to jest czujka od centralnego :D
CherokeeLtd89 4.0 HighOutput+Cherokee 95 4.0 :D
GG3336142

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pn gru 26, 2005 5:24 pm

komputer? :)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » pn gru 26, 2005 6:25 pm

[quote="Karol STWA"]a tak wogule jesli o wnetrze jeepa chodzi to co to jest
umiejscowione przy dachu z ciemna szybka nie wiem czy tam ma sie cos wyswietlac bo u mnie nic tam nie świta ?? chyba ze to jest czujka od centralnego :D[/quote]


Xj-y nie mialy komputera! Jesli przy tej szybce sa przyciski, to to jest wyswietlacz kompasu i termometru. Jesli nie ma przyciskow- czujka centralnego z pilotem.
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość