MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Prest
-

- Posty: 1364
- Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
- Lokalizacja: Świdnik
Post
autor: Prest » pt gru 23, 2005 10:02 pm
Witam.
Zaczęło się to jakiś miesiąc temu od tego , że przy którymś tam wyrywaniu auta z błota zdeformował mi się jedyny punkt zaczepienia (fabryczny) z przodu oczywiście

.
Przeglądając różne foty zaczepów, doszedłem do wniosku że przydałyby się mojemu pipowi haki ala'wrangler. Po zakupie rzeczonych przyszedł czas na przymiarki , w pierwszej rundzie odpadła koncepcja zamontowania haków od spodu zderzaka gdyż byłoby to niewygode do używania w głębokim błocie oraz wykluczałoby możliwość holowania auta (odpukać w zardzewiałą blachę

). Postanowiłem przykręcić je po baraniemu czyli

-- rogi do góry.
No i powstał kolejny problem , oryginalny zderzak nikuku nie chciał pasować do mojej koncepcji-

-- czyli budujemy NEW zderzak

I tym sposobem mój pip otrzymał nowy RYJ.
Dla zainteresowanych rezultaty moich wypocin poniżej:
http://prest.fajnafotka.pl/
FZJ80
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » pt gru 23, 2005 10:07 pm
uuuu...maj frend...
jak tym bumperem przydzwonisz w parkomat pod urzędem skarbowym to odkształcenie dynamiczne nadwozia wyciśnie z uszczelek...tylne szyby...

#noichuj
-
Prest
-

- Posty: 1364
- Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
- Lokalizacja: Świdnik
Post
autor: Prest » pt gru 23, 2005 10:31 pm
No co Ty Stary , wyliczone strefy zgniotu , ulżenia, nacięcia ...itp.
i zawór bezpieczeństwa z tyłu w błotniku

FZJ80
-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » pt gru 23, 2005 10:43 pm
dosc fajnie to wyglada....

4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
krism

- Posty: 393
- Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
- Lokalizacja: rybnik
-
Kontaktowanie:
Post
autor: krism » pt gru 23, 2005 11:00 pm
wyglada solidnie, tylko czysty zderzak do brudnego auta malo pasuje

-
rafalK5555
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: wt wrz 13, 2005 11:41 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: rafalK5555 » pt gru 23, 2005 11:28 pm
Jeep Cherokee 4.0 Limited 89 LPG
Lift 2
-
Prest
-

- Posty: 1364
- Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
- Lokalizacja: Świdnik
Post
autor: Prest » pt gru 23, 2005 11:30 pm
To co mam zrobić , umyć auto czy pobrudzić zderzak

FZJ80
-
PIECH
-

- Posty: 167
- Rejestracja: czw lut 10, 2005 12:09 am
- Lokalizacja: Krasnobród
Post
autor: PIECH » pt gru 23, 2005 11:42 pm
Prest pisze:To co mam zrobić , umyć auto czy pobrudzić zderzak

Wyrzuć ten zderzak tylko powiedz kiedy i gdzie

( będę czekał w krzaczorach

)
Jeszcze raz powiem - podoba mi się Twoja Rafał robota.
Pozdr.
XJ
-
Prest
-

- Posty: 1364
- Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
- Lokalizacja: Świdnik
Post
autor: Prest » pt gru 23, 2005 11:55 pm
Tylko go nie łap w ręce bo waży prawie 40 kg

FZJ80
-
JGC
-

- Posty: 158
- Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: JGC » pt gru 23, 2005 11:56 pm
No całkiem niezle, teraz to drzewa mozesz wyrywać

ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15
-
PIECH
-

- Posty: 167
- Rejestracja: czw lut 10, 2005 12:09 am
- Lokalizacja: Krasnobród
Post
autor: PIECH » sob gru 24, 2005 12:42 am
Prest pisze:Tylko go nie łap w ręce bo waży prawie 40 kg

Podnosiło się kiedyś i takie ciężary

.
XJ
-
belfer

- Posty: 349
- Rejestracja: pn mar 08, 2004 9:06 am
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Post
autor: belfer » sob gru 24, 2005 1:33 am
A kto go konkretnie zbudował i dlaczego tak drogo

Cherokee XJ 4.0 96'
Comanche MJ 4.0 88'
-
Dżejkob
- jestem tu nowy...

- Posty: 27
- Rejestracja: ndz lis 27, 2005 12:44 pm
- Lokalizacja: Biszcza
Post
autor: Dżejkob » sob gru 24, 2005 2:11 am
czesław&jarząbek pisze:uuuu...maj frend...
jak tym bumperem przydzwonisz w parkomat pod urzędem skarbowym to odkształcenie dynamiczne nadwozia wyciśnie z uszczelek...tylne szyby...

co ty z tego co wiem to w naszym województwie nie ma parkomatów pod skarbówkami......(byłem w kilku)

-
Jan Laszuk
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: Siemiatycze
Post
autor: Jan Laszuk » sob gru 24, 2005 9:39 am
krism pisze:wyglada solidnie, tylko czysty zderzak do brudnego auta malo pasuje

tak specjalnie to auto jest brudne , coby nie nabijano się że bulwarówka - strach myć .
YJ 4,0l
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » sob gru 24, 2005 10:02 am
Dżejkob pisze:czesław&jarząbek pisze:uuuu...maj frend...
jak tym bumperem przydzwonisz w parkomat pod urzędem skarbowym to odkształcenie dynamiczne nadwozia wyciśnie z uszczelek...tylne szyby...

co ty z tego co wiem to w naszym województwie nie ma parkomatów pod skarbówkami......(byłem w kilku)

u nas też już nie...ostatni skasowałem dyskoteką...

#noichuj
-
krism

- Posty: 393
- Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
- Lokalizacja: rybnik
-
Kontaktowanie:
Post
autor: krism » sob gru 24, 2005 10:07 am
Do zdjec auto nalezy umyc ( nie za dokladnie) i natychmiast powrocic do stanu poprzedniego w najblizszych blotach( mozna kozystac z kaluz tylko pow. 1m3), unikasz wtedy posadzenia bulwarowke
Z praktyki polecam zanieczyszczenia pobudowlane cement i wapno trwale reaguja z lakierem tworzac niezmywalna powloke

-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » sob gru 24, 2005 1:19 pm
Wykonanie spoko widać że dopracowany ale jak na mój gust za potęrzny jest.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Prest
-

- Posty: 1364
- Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
- Lokalizacja: Świdnik
Post
autor: Prest » sob gru 24, 2005 11:10 pm
belfer pisze:A kto go konkretnie zbudował i dlaczego tak drogo

Swoimi ręcami żem go budował , a koszt to arkusz blachy + piaskowanie i ze dwa tygodnie roboty (popołudniami).
FZJ80
-
Prest
-

- Posty: 1364
- Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
- Lokalizacja: Świdnik
Post
autor: Prest » sob gru 24, 2005 11:13 pm
Adamek pisze:Wykonanie spoko widać że dopracowany ale jak na mój gust za potęrzny jest.
Oglądając zdjęcia też odniosłem takie wrażenie , ale w realu wg.mnie pasi do bryły "kredensa

"
FZJ80
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » sob gru 24, 2005 11:20 pm
Wrażenie "potęgi"wynika z jednakowej szerokości zderzaka i wsio.
Robota

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Pucha
- jestem tu nowy...

- Posty: 52
- Rejestracja: czw gru 30, 2004 3:17 pm
- Lokalizacja: Luboń k. Poznania
Post
autor: Pucha » ndz gru 25, 2005 10:10 am
Jak dla mnie ekstra

A tak BTW, to czemu masz opony zalozone na odwrot (znaczy sie napisem do wewnatrz, a nie na zewnatrz)

XJ '90 4.0 non HO Ltd - sprzedany...

Be a man - fix the glitch, just remember life's a BITCH
-
Prest
-

- Posty: 1364
- Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
- Lokalizacja: Świdnik
Post
autor: Prest » ndz gru 25, 2005 12:16 pm
Pucha pisze:Jak dla mnie ekstra

A tak BTW, to czemu masz opony zalozone na odwrot (znaczy sie napisem do wewnatrz, a nie na zewnatrz)

Nie podobają mi się białe napisy na oponach

, a przy BFG nie ma znaczenia na którą stronę je zakładasz.
FZJ80
-
kurpi
- jestem tu nowy...

- Posty: 82
- Rejestracja: śr sie 03, 2005 8:02 pm
- Lokalizacja: Mikołów
Post
autor: kurpi » pn gru 26, 2005 10:56 am
Prest pisze:Pucha pisze:Jak dla mnie ekstra

A tak BTW, to czemu masz opony zalozone na odwrot (znaczy sie napisem do wewnatrz, a nie na zewnatrz)

Nie podobają mi się białe napisy na oponach

, a przy BFG nie ma znaczenia na którą stronę je zakładasz.
też tak myślałem jak zakładałem,nawet tak założyłem i jeździły tak 1 dzień,potem pojechałem wyważyć i...taki miły starszy opopniarz jasno mi udowodnił żę białym na zwenątrz się zakłada.o dziwo tą teorię udowodnił mi nawet na navigatorze z dębicy czy czegoś tam,niby opona nie kerunkowa,niby symetryczna ja jednak jak sie dobrze przyjżeć to to ma znaczenie jak sie ją zakłada.acha,i jeszcze coś jak już sie założy oponkę na odwrót i pojeździ jakiś czas to odwrócenie jej na właściwą strone może spowodować jes trwałe uszkodzenie(chodzi o strukrure wewnętrzną)pewnie ktoś tą teorie zaraz obali

gg:6701054
był terrano 2.4i,został vw golf 4x4 a teraz doszedł ssangyong kyron

-
Prest
-

- Posty: 1364
- Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
- Lokalizacja: Świdnik
Post
autor: Prest » pn gru 26, 2005 11:35 am
Eeee tam kierunkowa to kierunkowa , a symetryczna to symetryczna
.........chyba........
FZJ80
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość