Strona 1 z 2
Zrobiłem sobie prezent pod choinkę......
: pt gru 23, 2005 10:02 pm
autor: Prest
Witam.
Zaczęło się to jakiś miesiąc temu od tego , że przy którymś tam wyrywaniu auta z błota zdeformował mi się jedyny punkt zaczepienia (fabryczny) z przodu oczywiście

.
Przeglądając różne foty zaczepów, doszedłem do wniosku że przydałyby się mojemu pipowi haki ala'wrangler. Po zakupie rzeczonych przyszedł czas na przymiarki , w pierwszej rundzie odpadła koncepcja zamontowania haków od spodu zderzaka gdyż byłoby to niewygode do używania w głębokim błocie oraz wykluczałoby możliwość holowania auta (odpukać w zardzewiałą blachę

). Postanowiłem przykręcić je po baraniemu czyli

-- rogi do góry.
No i powstał kolejny problem , oryginalny zderzak nikuku nie chciał pasować do mojej koncepcji-

-- czyli budujemy NEW zderzak

I tym sposobem mój pip otrzymał nowy RYJ.
Dla zainteresowanych rezultaty moich wypocin poniżej:
http://prest.fajnafotka.pl/
: pt gru 23, 2005 10:07 pm
autor: czesław&jarząbek
uuuu...maj frend...
jak tym bumperem przydzwonisz w parkomat pod urzędem skarbowym to odkształcenie dynamiczne nadwozia wyciśnie z uszczelek...tylne szyby...

: pt gru 23, 2005 10:31 pm
autor: Prest
No co Ty Stary , wyliczone strefy zgniotu , ulżenia, nacięcia ...itp.
i zawór bezpieczeństwa z tyłu w błotniku

: pt gru 23, 2005 10:35 pm
autor: czesław&jarząbek
aaaa...jak zawór to taaa....

: pt gru 23, 2005 10:43 pm
autor: Miskiller
dosc fajnie to wyglada....

: pt gru 23, 2005 11:00 pm
autor: krism
wyglada solidnie, tylko czysty zderzak do brudnego auta malo pasuje

: pt gru 23, 2005 11:28 pm
autor: rafalK5555
: pt gru 23, 2005 11:30 pm
autor: Prest
To co mam zrobić , umyć auto czy pobrudzić zderzak

: pt gru 23, 2005 11:42 pm
autor: PIECH
Prest pisze:To co mam zrobić , umyć auto czy pobrudzić zderzak

Wyrzuć ten zderzak tylko powiedz kiedy i gdzie

( będę czekał w krzaczorach

)
Jeszcze raz powiem - podoba mi się Twoja Rafał robota.
Pozdr.
: pt gru 23, 2005 11:55 pm
autor: Prest
Tylko go nie łap w ręce bo waży prawie 40 kg

: pt gru 23, 2005 11:56 pm
autor: JGC
No całkiem niezle, teraz to drzewa mozesz wyrywać

: sob gru 24, 2005 12:42 am
autor: PIECH
Prest pisze:Tylko go nie łap w ręce bo waży prawie 40 kg

Podnosiło się kiedyś i takie ciężary

.
: sob gru 24, 2005 1:33 am
autor: belfer
A kto go konkretnie zbudował i dlaczego tak drogo

: sob gru 24, 2005 2:11 am
autor: Dżejkob
czesław&jarząbek pisze:uuuu...maj frend...
jak tym bumperem przydzwonisz w parkomat pod urzędem skarbowym to odkształcenie dynamiczne nadwozia wyciśnie z uszczelek...tylne szyby...

co ty z tego co wiem to w naszym województwie nie ma parkomatów pod skarbówkami......(byłem w kilku)

: sob gru 24, 2005 9:39 am
autor: Jan Laszuk
krism pisze:wyglada solidnie, tylko czysty zderzak do brudnego auta malo pasuje

tak specjalnie to auto jest brudne , coby nie nabijano się że bulwarówka - strach myć .
: sob gru 24, 2005 10:02 am
autor: czesław&jarząbek
Dżejkob pisze:czesław&jarząbek pisze:uuuu...maj frend...
jak tym bumperem przydzwonisz w parkomat pod urzędem skarbowym to odkształcenie dynamiczne nadwozia wyciśnie z uszczelek...tylne szyby...

co ty z tego co wiem to w naszym województwie nie ma parkomatów pod skarbówkami......(byłem w kilku)

u nas też już nie...ostatni skasowałem dyskoteką...

: sob gru 24, 2005 10:07 am
autor: krism
Do zdjec auto nalezy umyc ( nie za dokladnie) i natychmiast powrocic do stanu poprzedniego w najblizszych blotach( mozna kozystac z kaluz tylko pow. 1m3), unikasz wtedy posadzenia bulwarowke
Z praktyki polecam zanieczyszczenia pobudowlane cement i wapno trwale reaguja z lakierem tworzac niezmywalna powloke

: sob gru 24, 2005 1:19 pm
autor: Adamek
Wykonanie spoko widać że dopracowany ale jak na mój gust za potęrzny jest.
: sob gru 24, 2005 11:10 pm
autor: Prest
belfer pisze:A kto go konkretnie zbudował i dlaczego tak drogo

Swoimi ręcami żem go budował , a koszt to arkusz blachy + piaskowanie i ze dwa tygodnie roboty (popołudniami).
: sob gru 24, 2005 11:13 pm
autor: Prest
Adamek pisze:Wykonanie spoko widać że dopracowany ale jak na mój gust za potęrzny jest.
Oglądając zdjęcia też odniosłem takie wrażenie , ale w realu wg.mnie pasi do bryły "kredensa

"
: sob gru 24, 2005 11:20 pm
autor: vandall1
Wrażenie "potęgi"wynika z jednakowej szerokości zderzaka i wsio.
Robota

: ndz gru 25, 2005 10:10 am
autor: Pucha
Jak dla mnie ekstra

A tak BTW, to czemu masz opony zalozone na odwrot (znaczy sie napisem do wewnatrz, a nie na zewnatrz)

: ndz gru 25, 2005 12:16 pm
autor: Prest
Pucha pisze:Jak dla mnie ekstra

A tak BTW, to czemu masz opony zalozone na odwrot (znaczy sie napisem do wewnatrz, a nie na zewnatrz)

Nie podobają mi się białe napisy na oponach

, a przy BFG nie ma znaczenia na którą stronę je zakładasz.
: pn gru 26, 2005 10:56 am
autor: kurpi
Prest pisze:Pucha pisze:Jak dla mnie ekstra

A tak BTW, to czemu masz opony zalozone na odwrot (znaczy sie napisem do wewnatrz, a nie na zewnatrz)

Nie podobają mi się białe napisy na oponach

, a przy BFG nie ma znaczenia na którą stronę je zakładasz.
też tak myślałem jak zakładałem,nawet tak założyłem i jeździły tak 1 dzień,potem pojechałem wyważyć i...taki miły starszy opopniarz jasno mi udowodnił żę białym na zwenątrz się zakłada.o dziwo tą teorię udowodnił mi nawet na navigatorze z dębicy czy czegoś tam,niby opona nie kerunkowa,niby symetryczna ja jednak jak sie dobrze przyjżeć to to ma znaczenie jak sie ją zakłada.acha,i jeszcze coś jak już sie założy oponkę na odwrót i pojeździ jakiś czas to odwrócenie jej na właściwą strone może spowodować jes trwałe uszkodzenie(chodzi o strukrure wewnętrzną)pewnie ktoś tą teorie zaraz obali

: pn gru 26, 2005 11:35 am
autor: Prest
Eeee tam kierunkowa to kierunkowa , a symetryczna to symetryczna
.........chyba........