Strona 1 z 1

Prośba o opinie

: ndz sty 08, 2006 11:07 pm
autor: witos
cześc.
jestem nowicjuszem. Mam zamiar kupić jeepa -do jazdy w terenie owszem (zaczynam dopiero łapać bakcyla) ale również po szosie jako drugie autko.
Nie chcjałbym was zamęczać prośbami o opinie ale jezeli możecie kilka słów o tym wozie http://www.allegro.pl/show_item.php?item=79295250 (generalnie czy byłby dobrym punktem wyjściowym czy raczej dac sobie znim spokój)

: ndz sty 08, 2006 11:12 pm
autor: JGC
nic pod tym linkiem nie ma

: ndz sty 08, 2006 11:15 pm
autor: misman
Wytnij śmieć na końcu linka

: ndz sty 08, 2006 11:31 pm
autor: mendelmax
Uważałbym, bo sprzedawca mocno ściemnia w opisie- przykłady wykryte "na szybko:
a) napęd na 4 kola "The Quadra-Drive System".4WD (totalny absurd, bo skrzynia to selectrac, niedostępny z vari-lokami, do tego nie były one dostępne w laredo a także nie z silnikiem 4.0)
b) Silnik 4.0L V6 195KM (każdy kretyn który zajrzy pod maskę widzi, że to R6)
Cena jest spoko, ale jak mówiłem przeraża mnie taki opis, bo świadczy o tym, że sprzedający w ogóle nie zna się na tym aucie i stara się je nieuczciwie zachwalić. Trzaby obejrzeć.
Co zaś się tyczy samego WJ-ta jako takiego- jestem super zadowolony, fura jest ekstra do jazdy w ciężkich warunkach drogowych i lekkim terenie (na mocny po prostu szkoda takiego auta) acz dziś już wiem, że kupiłbym 4.7+Quadra drive...

: pn sty 09, 2006 9:26 am
autor: witos
wielkie dzieki Mendelmax
Jestem po ogledzinach auta i zgadzam sie z tobą że sprzedawca nie należy do fachowców (młody chłopaczek sprowadził autko z USA do sprzedania).
Auto było bite w tył ( tylna klapa i prawe tylne światłon wymienione, tylny zderzak orginalny) innych zastrzeżeń nie mam . Po twojej opini myśle że wezme go na serwis do pełnej diagnostyki (geometria itd) i bym się zdecydował - co ty na to.

: pn sty 09, 2006 4:12 pm
autor: witos
Sorry jeżeli były problemy z likiem.Teraz chyba chodzi.
Jeżeli komuś nasuwają sie jeszcze jakieś spostrzeżenia to proszę piszcie .
Z góry dziękuje .

: pn sty 09, 2006 5:14 pm
autor: mendelmax
jak tylko w tył to nie najgorzej, ale zdecydowanie jak chcesz kupić to pełna diagnostyka w serwisie, bo a nuż się okaże, że ma jakieś inne wady.
Natomiast powiem ci tak- do jazdy po drogach 4.0 jest fajny, dziś jak mu dałem buta ze startu to aż się zdziwilem, bo miałem wrażenie jakby mnie miało wycisnąć na tylną kanapę przez fotel ( ;) ), ale jednak polecałbym bardziej poszukać tego 4.7 (jeśli twój budżet pozwala) i to z quadra-drive, ale serio a nie, że ci sprzedawca tak napisze ;) Mocniejsze tylne osie, blokada 4 kół, żyć nie umierać. No i z tym silnikiem to już chyba w ogóle jest niesamowicie na drodze. Za 4.0 przemawia jedynie cena, jego prostota i niskoobrotowość, dające totalną bezawaryjność (dziś po raz pierwszy osiągnąłem 5tys rpm ;) )
Zastanów się spokojnie i jak coś to pytaj śmiało, w ciągu paru miesięcy posiadania jeepa dzięki temu forum i instrukcji serwisowej już poznalem sporo jasnych i ciemnych stron tych aut ;)

: pn sty 09, 2006 5:22 pm
autor: mendelmax
Acha, i jeszcze jedno- zastanów się, czy aby napewno wolisz skrzynię selec-trac od quadra-trac'a. To już kwestia osobistych preferencji i zastosowań. Ja osobiście wybrałem sobie quadra-trac'a, bo bardziej wpasował w potrzeby. Jak nie wiesz co i jak, to napisz dokładnie jakie tereny planujesz, jakie drogi itd, a powyjaśniamy ;)

: pn sty 09, 2006 9:03 pm
autor: witos
Dzięki Mendelmax za porady. Czuje sie troche spokojniejszy i bardziej przekonany do auta. Nie ukrywam że finanse odgrywają w moim wyborze dużą role. Natomiast pocieszyłeś mnie małą awaryjnością tych aut.
Jak będę miał jakieś wątpliwości to znów zawrócę Ci głowę .Pozdrawiam :)

: sob sty 14, 2006 1:05 am
autor: wagoneer
Silnik 4.0 będzie mniej palił a jeżeli chodzi o skrzynie redukcyjną to możesz sobie ustawić napęd tylko na tył i też bedzie oszczędniej. Wiadomo że 4.7 ma większego kopa - ale ja osobiście wybrał bym WJ z 4.0.

pozdrawiam

: sob sty 14, 2006 3:41 pm
autor: mendelmax
Tak i nie. Z drugiej strony 4.7 ma lepszą skrzynie o wyższym Overdrivie, czyli w trasie będzie zapewne palił mniej. Poza tym więcej biegów to też lepsza ekonomika. Należy też dodać, że 4.7 jest minimalnie lżejszy od 4.0, co też nie pozostaje bez znaczenia. Nie pali więc wcale tak wiele więcej, a możliwości nieporównywalnie większe.

: sob sty 14, 2006 3:48 pm
autor: Nex...
złota zasada PCC :)2
Pojemność
Czyni
Cuda