MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Rafal
- jestem tu nowy...

- Posty: 18
- Rejestracja: wt lis 12, 2002 5:49 pm
- Lokalizacja: B-stok
Post
autor: Rafal » pn sty 09, 2006 11:04 pm
Pozd Rafał
-
stebel

- Posty: 397
- Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
- Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
-
Kontaktowanie:
Post
autor: stebel » wt sty 10, 2006 1:34 am
Elektrycznie odlaczany stabilizator i panelowy hard top - to mi sie podoba.
Tylko wnetrze troche za ladne zeby w blocie go taplac...ale tak samo mowili o wnetrzu TJ 10 lat temu

Zobaczymy jak bedzie wygladal na zywo.
Si vis pacem para bellum.
-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » wt sty 10, 2006 8:22 am
Coraz bardziej plastikowy...
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
TTom
-

- Posty: 127
- Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
- Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Post
autor: TTom » wt sty 10, 2006 9:41 am
No, mi się podoba, nawet bardzo. A czytaliście specyfikację? Całkiem nowe silniki, ESP i nawet monitorowanie ciśnienia w kołach w wyposażeniu. Nawet niezmienna i niewzruszona legenda idzie do przodu.
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside

, jeep liberty 3,7 , honda civic
-
pan.boczek
-

- Posty: 222
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
- Lokalizacja: Warszawa/Haga
Post
autor: pan.boczek » wt sty 10, 2006 11:25 am
fajnie ze bedzie silnik V6. dzwiek bedzie lepszy

gdzies tam nawet czytalem, ze moze nawet wypuszcza wersje Wrangla z V8. Pewnie do Rubicona to wsadza.
LRD3
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » wt sty 10, 2006 11:39 am
Bardzo ładna sytlistyka

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
SiMarco
-

- Posty: 158
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 12:13 pm
- Lokalizacja: jeep.org.pl
Post
autor: SiMarco » wt sty 10, 2006 11:42 am
pan_boczek pisze:fajnie ze bedzie silnik V6. dzwiek bedzie lepszy

gdzies tam nawet czytalem, ze moze nawet wypuszcza wersje Wrangla z V8. Pewnie do Rubicona to wsadza.
Te dzisiejsze V6 i V8 to już nie mają tego pieknego bulgotu jak dawniej. Wszystkie takie aksamitne jakieś.
Już R6 jeepowe brzmi ładniej niż dzisiejsze Vki

XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
-
pan.boczek
-

- Posty: 222
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
- Lokalizacja: Warszawa/Haga
Post
autor: pan.boczek » wt sty 10, 2006 12:58 pm
trzeba pogrzebac przy wydechu i bedzie bulgotal jak dawniej. ale fakt - te nowe jednostki w wielozaworowej technice troche za delikatnie brzmia...
LRD3
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » wt sty 10, 2006 2:28 pm
Pozytywnie zaskoczony jestem, podoba mi się. Co prawda dużo nowości ale może nie będzie się to jeb@ło
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » wt sty 10, 2006 3:36 pm
[quote="pan_boczek"]trzeba pogrzebac przy wydechu i bedzie bulgotal jak dawniej. ale fakt - te nowe jednostki w wielozaworowej technice troche za delikatnie brzmia...[/quote]
A gdzie masz w jeepie" wielozaworowa technike"?
Wszystkie silniki maja dwa zawory na cylinder...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
SiMarco
-

- Posty: 158
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 12:13 pm
- Lokalizacja: jeep.org.pl
Post
autor: SiMarco » wt sty 10, 2006 3:55 pm
intruz pisze:pan_boczek pisze:te nowe jednostki w wielozaworowej technice troche za delikatnie brzmia...
A gdzie masz w jeepie" wielozaworowa technike"?
Wszystkie silniki maja dwa zawory na cylinder...
W nowych jeepach to już chyba jest po 4 zawory, no nie?

XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » wt sty 10, 2006 4:10 pm
no nie...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » wt sty 10, 2006 5:58 pm
Nawet super hiper nowoczesny (phi) HEMI ma 2 zawory na gar. 4 to chyba może być w dieslu.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
kacper44

- Posty: 1530
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: kacper44 » wt sty 10, 2006 6:36 pm
Mi tam uaza przypomina zwłaszcza po przedniej części.

Poważnie

Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
-
patriik

- Posty: 452
- Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: patriik » wt sty 10, 2006 7:50 pm
Jak tak na niego popatrzyłem, to tylko face lifting widzę...... od TJ wyglądem nie dużo się różni..... tylko gdzie oni te halogeny zamocowali??
I nie wiem, czy doczytaliście silniki: 3,8 benzynka i ........... 2,8 dieselek!!!!!!!!!!!!!
Hańba!!!
Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)

-
jas81
- jestem tu nowy...

- Posty: 98
- Rejestracja: ndz lis 06, 2005 2:12 pm
- Lokalizacja: KOZIENICE
Post
autor: jas81 » wt sty 10, 2006 8:25 pm
całkiem ładny

GRAND '95 V8 5,2
-
czaya

- Posty: 2098
- Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czaya » wt sty 10, 2006 8:26 pm
mi sie podoba

-
krism

- Posty: 393
- Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
- Lokalizacja: rybnik
-
Kontaktowanie:
Post
autor: krism » śr sty 11, 2006 6:48 pm
Jeep ladny tylko czy w europie beda sprzedawali bo rubikona juz nie homologuja, a nowe dyrektywy europejski sa dziwne- czytalem cos o obowiazkowm abs, strefach zgniotow dla pieszych itp pomyslach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości