MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
krism

- Posty: 393
- Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
- Lokalizacja: rybnik
-
Kontaktowanie:
Post
autor: krism » sob sty 14, 2006 12:59 am
Mi wychodzi co 8000 km 2 x 1,5 litra syntetyka 5W40 przy przebiegu 80 tys i gazie (80% miasto dynamicznie, 10%lekki teren). Zastanawiam sie nad zmiana oleju na bardziej gesty.
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » sob sty 14, 2006 1:00 am
a te brakujace 10%?
ktory masz rok tego jeepa?
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » sob sty 14, 2006 1:12 am
ja dolewam 0,5l na 10.000

czyli NORMA...
niedawno przekroczylem 200.000 a od 120.00 go mam

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Kosa

- Posty: 448
- Rejestracja: ndz lut 06, 2005 9:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kosa » sob sty 14, 2006 1:42 am
Only at ...
ZJ 95' V8 4,5"up
-
zibii
-

- Posty: 116
- Rejestracja: czw maja 26, 2005 11:40 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: zibii » sob sty 14, 2006 2:42 am
Witam.
Ja nic nie dolewam. Olej wymieniam co 15 tkm, ELF Hydrosyntetyk 10W30, czyli taki jak zaleca producent, przebieg 190tkm. Wcześniej lałem Mobil 5W50, ale zmieniłem bo niekiedy rano słyszałem przez chwilę samoregulatory, zużycie oleju było zerowe.

zibi
WK 4X4 LAREDO
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » sob sty 14, 2006 7:12 am
Ja nic nie dolewalem, bo przez rok nic nie ubylo (mozliwe to?)
przejechalem jakies 11-12 tys i zrobilem cala wymiane.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
krism

- Posty: 393
- Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
- Lokalizacja: rybnik
-
Kontaktowanie:
Post
autor: krism » sob sty 14, 2006 7:58 am
danielpoz pisze:a te brakujace 10%?
10 % za te stracilbym prawo jazdy
Autko 2003 i to zuzycie mnie martwi
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » sob sty 14, 2006 10:20 am
XJeep pisze:ja dolewam 0,5l na 10.000

czyli NORMA...
niedawno przekroczylem 200.000 a od 120.00 go mam

zapomnialem dodac ze smigam na jedynym wg. mnie slusznym mineralku CASTROL GTX III
syntetykow nasze piece nie lubia...

za stare konstrukcyjnie jednostki

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
reso
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: pn gru 20, 2004 12:43 pm
- Lokalizacja: GLIWICE
Post
autor: reso » sob sty 14, 2006 11:42 am
ja to z lterek na 10tkm
-
Prest
-

- Posty: 1364
- Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
- Lokalizacja: Świdnik
Post
autor: Prest » sob sty 14, 2006 12:59 pm
Ja mam nakręcone 180kkm i dolewek nie robię , wymiana co 8-9 kkm.
FZJ80
-
juhas
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: czw gru 15, 2005 10:13 pm
Post
autor: juhas » wt sty 24, 2006 8:04 pm
U mnie 310tys. na liczniku i okolo 0,5l na 10tys. dolewam. W sumie to dziwie sie ze to jeszcze jezdzi.. ale podobno silnik nie do zajechania, jesli sie o niego dba (co znaczy slowo dbac?)

XJ '92 4.0HO Limited, LPG, lift 3", 31"MT
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » wt sty 24, 2006 8:35 pm
Ja tam zawsze opisując znajomym ten silnik mówię, że powinni do niego dawać dwa nadwozia, bo prędzej wszystko zgnije niż ten silnik polegnie

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » wt sty 24, 2006 8:45 pm
mendelmax pisze:Ja tam zawsze opisując znajomym ten silnik mówię, że powinni do niego dawać dwa nadwozia, bo prędzej wszystko zgnije niż ten silnik polegnie

Kolejny raz zaprotestuje - bo na moim 14-latku nie znajdziesz sladu rdzy - ani z wierzchu ani pod spodem.
Dla przyzwoitosci powinien chociaz zaczac rdzewiec w miejscach typowych.
Nie ma po prostu reguly - moze byc calkiem zgnity, a moze byc przyzwoity (jak moj

)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
and
-

- Posty: 1381
- Rejestracja: pn paź 10, 2005 7:10 pm
- Lokalizacja: www.jeepomaniac.org
-
Kontaktowanie:
Post
autor: and » wt sty 24, 2006 8:55 pm
a ja nic nie dolewam . wymieniam co 12 k a czasami wiecej bo co 24 jak nie robilo sie przesilen i jest oki. a mam 200 k .
i nie jezdzony w terenie (no to ostatnie byl zart)

-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » wt sty 24, 2006 8:57 pm
pezet, napisałem, że prędzej buda zgnije niż padnie silnik... Chodziło o podkreślenie kuloodpornosci silnika a nie słabości budy

Tobie buda nie gnije- a padł ci już silnik?

Jak nie to miałem rację i nie możesz protestować

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
and
-

- Posty: 1381
- Rejestracja: pn paź 10, 2005 7:10 pm
- Lokalizacja: www.jeepomaniac.org
-
Kontaktowanie:
Post
autor: and » wt sty 24, 2006 9:02 pm
and pisze:a ja nic nie dolewam . wymieniam co 12 k a czasami wiecej bo co 24 jak nie robilo sie przesilen i jest oki. a mam 200 k .
i nie jezdzony w terenie (no to ostatnie byl zart)

chyba sie zgapilem . chodzilo o dolewki pomiedzy wymianami . a wiec ja nic nie dolewam. he he he
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » wt sty 24, 2006 9:14 pm
mendelmax pisze:pezet, napisałem, że prędzej buda zgnije niż padnie silnik... Chodziło o podkreślenie kuloodpornosci silnika a nie słabości budy

Tobie buda nie gnije- a padł ci już silnik?

Jak nie to miałem rację i nie możesz protestować

A dlaczego nie mogę protestować?
Ja protestuję!
Nie wiem jeszcze o co, ale chciałbym sobie poprotestować troszeczkę...*
A Ty masz w takim razie rację - bo silnik u mnie też (jeszcze) działa
* zapisałbym się w tym celu do Samoobrony, ale tera to juz nie te czasy (blokady, zboze na torach itp) Teraz to salonowce, skrzetnie ukrywajace slome w butach...
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » wt sty 24, 2006 9:16 pm
To może zorganizujemy pikietę pod sejmem i se poprotestujemy?

Tylko niech te mrozy miną, bo głupio tak w taki ziąb gołymi rękami odpalać koktajle mołotowa. Masz jakiś pomysł na protest?

Może cena paliwa?

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
and
-

- Posty: 1381
- Rejestracja: pn paź 10, 2005 7:10 pm
- Lokalizacja: www.jeepomaniac.org
-
Kontaktowanie:
Post
autor: and » wt sty 24, 2006 9:20 pm
mendelmax pisze:To może zorganizujemy pikietę pod sejmem i se poprotestujemy?

Tylko niech te mrozy miną, bo głupio tak w taki ziąb gołymi rękami odpalać koktajle mołotowa. Masz jakiś pomysł na protest?

Może cena paliwa?

nie marudz . widzisz co sie ostatnio stalo za probe protestu ?
bunt polkownikow usmierzono, winnych wycieto , slady usunieto .
jakby nigcy nic . puczu nie bylo . jak chcesz po protestowac to musisz zejsc do podziemia .

-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » wt sty 24, 2006 10:22 pm
Przypomne tylko ze tematem watku jest dolewanie oleju do silnika, a nie oliwy do ognia

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » wt sty 24, 2006 10:37 pm
Silnik spalinowy działa na zasadzie zapłonu paliwa... a olej i oliwa... cóż- bliskoznaczne

Niniejszym to wcale nie jest takie znowu kasztanienie

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
Roberto1313
- jestem tu nowy...

- Posty: 19
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnogród-Jarosław
Post
autor: Roberto1313 » wt sty 24, 2006 10:46 pm
Ja też nic nie dolewam

, mam przebieg 188tyś
wymieniam co 10, olej Mobil 1 15w40
92 XJ 4.0 HO, Isuzu Trooper 01, 3.5V6
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » śr sty 25, 2006 9:02 am
Ja dolewam gdzieś z 1l na 2000km ale mam mały wyciek
Malutki...
A zalany jest Castrol GTX Magnatec

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr sty 25, 2006 9:32 am
nie wiem jak mozna nie dolewac jak te silniki juz z fabryki wychodza to producent podaje normalne zuzycie oleju na pozionie 50 ml/1000km

Ma to jakis zwiazek z wysokimi temp. silnika bo to piec a nie silnik....
nie dolewacie ale na bank pomiedzy kreskami wam zchodzi....

stan trzyma ale ja tam wole miec zawsze max poziom...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » śr sty 25, 2006 10:14 am
XJeep pisze:
syntetykow nasze piece nie lubia...

za stare konstrukcyjnie jednostki

Przesady

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość