MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
edox
-

- Posty: 150
- Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: edox » ndz sty 29, 2006 12:59 am
Kupilem granda z 2002r. i mam taki problem: czasami w czasie jazdy dobiega cos w rodzaju wycia z przodu aut jak to okreslil moj tesc "jak most w polonezie" wiem ze poprzedni wlasciciel uparcie twierdzil ze w mostach nie wymienia sie oleju auto ma 135.000 przebiegu. wybieram sie do serwisu ale moze ktos cos doradzi

-
edox
-

- Posty: 150
- Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: edox » ndz sty 29, 2006 1:14 am
i jeszcze jedno wyje jak daje gazu jak zwalniam raczej nie raczej bo i tak sie czasami dzieje, i nie jest tak non stop czasami wyje a czasami mozna dodawac gazu i nic tak go cos nachodzi moze malo oleju?
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » ndz sty 29, 2006 10:21 am
jesli nigdy nie sprawdzales stanu oleju i go nie zmieniales, to zrob to od razu!!!
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » ndz sty 29, 2006 10:44 am
ehh nie ma to jak samochod kupic od znawcy tematu...
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
LAREDO
- jestem tu nowy...

- Posty: 89
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 1:49 pm
- Lokalizacja: Zawiercie
Post
autor: LAREDO » ndz sty 29, 2006 11:04 am
edox, wiesz ja tez uwieżyłem jak facet powiedział panie w przednim moście olej nówka....gdy pojawiły się problemy z rozłączeniem napędu zastanawiałem się nad przyczyną. Ojciec powiedział mi by sprawdzić olej.... przygotowałem więc karnisterek 5l by odlać stary a wlać nowy. Podczas spuszczania pewno miałem taką minę...

bo okazało się ze z mostu wylałem jakąś 100 no może 150 ml oleju, kto wie może całkiem nowego. Mnie też wyje a przyczyny mogą być dwie. 1) Luz na kołach zębatych 2) zuzyte łożyska, ew to i to

szykuje się ponownie na 4x4 ale nie wiem na co

GSM 695 659 000
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » ndz sty 29, 2006 11:16 am
olej to podstawa.... zreszta jak wszystkie inne plyny po kupnie...

wszystko na NOWE niezaleznie od tego co twierdzi sprzedajacy...
co do wycia to najprawdopodobniej lozysko ataku...

wyje jak zapodasz sile.. czyli dodasz gazu...

łatwo to sprawdzic... łapcami..

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Bartek 4.7
-

- Posty: 218
- Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
- Lokalizacja: Gąbin
Post
autor: Bartek 4.7 » ndz sty 29, 2006 11:16 am
edox pisze:Kupilem granda z 2002r. i mam taki problem: czasami w czasie jazdy dobiega cos w rodzaju wycia z przodu aut jak to okreslil moj tesc "jak most w polonezie" wiem ze poprzedni wlasciciel uparcie twierdzil ze w mostach nie wymienia sie oleju auto ma 135.000 przebiegu. wybieram sie do serwisu ale moze ktos cos doradzi

No stary, jak kupiłeś Granda z 2002 to trochę zapłaciłeś. No to jeszcze parę groszy na porządny serwis nie zrobi różnicy, a może zaoszczędzić kłopotów na przyszłość.
Jak ktoś sprzedaje auto, to olewa wszelkie naprawy, wymiany, itp. "No bo czemu ma dokładać skoro i tak nie będzie autem jeździł"

. A dobry mecher wymieni wszystkie płyny, opuka, ostuka, przejedzie się i powie co jest dobrze, a na co uważać. jest to tzw. "pakiet startowy" występuje zawsze w przypadku aut używanych. Im dokładniej zostanie ten przegląd przeprowadzony, tym mniej problemów w przyszłości.
I jeszcze jedno, powtarzane przez wszystkich do znudzenia. ASO nie oznacza dobrego mechera. Popytaj na forum gdzie w twojej okolicy jest dobry zakład. " Neon JEEP gwarantuje tylko ceny"

-
Jeepomaniac
- jestem tu nowy...

- Posty: 48
- Rejestracja: śr sty 11, 2006 9:35 pm
- Lokalizacja: Austria
Post
autor: Jeepomaniac » ndz sty 29, 2006 3:48 pm
Nie tylko jest wazna wymiana tego oleju ale takze poziom MUSI sie zgadzac!
Inaczej bedzie ci zawsze wylo a pozatym mozesz miec problem z automatycznym dolaczeniem przedniego napedu
pozdr.
Piotrek
WG 2004 , 2.7CRD Overland in black
-
edox
-

- Posty: 150
- Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: edox » ndz sty 29, 2006 3:59 pm
to moze ktos wie gdzie podjechac w lublinie
myslalem o serwisie
quattro na Menczannikow Majdanka
-
edox
-

- Posty: 150
- Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: edox » ndz sty 29, 2006 4:04 pm
A tak na marginesie to ten moj Grand to z twoich okolic Laredo z Myszkowa

WJ 2,7 CRD Yokohama G012 A/T
-
edox
-

- Posty: 150
- Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: edox » ndz sty 29, 2006 4:17 pm
a jak jest w 2,7 CRD z rorzadem to lancuch

WJ 2,7 CRD Yokohama G012 A/T
-
Jeepomaniac
- jestem tu nowy...

- Posty: 48
- Rejestracja: śr sty 11, 2006 9:35 pm
- Lokalizacja: Austria
Post
autor: Jeepomaniac » ndz sty 29, 2006 4:45 pm
nie mam pojecia...
ale to jest identyczny silnik jak w mercedesach 270 CRD !
pozdr.
WG 2004 , 2.7CRD Overland in black
-
JGC
-

- Posty: 158
- Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: JGC » ndz sty 29, 2006 7:15 pm
edox pisze:to moze ktos wie gdzie podjechac w lublinie
myslalem o serwisie
quattro na Menczannikow Majdanka
W Lublinie na Męczeników Majdanka już nie ma Quatro
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15
-
Zachary

- Posty: 776
- Rejestracja: ndz paź 27, 2002 9:10 pm
- Lokalizacja: mazury-warszawa
Post
autor: Zachary » ndz sty 29, 2006 8:00 pm
edox pisze:"... poprzedni wlasciciel uparcie twierdzil ze w mostach nie wymienia sie oleju auto ma 135.000 przebiegu..."

Jezu!!
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata

[/color]
-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » ndz sty 29, 2006 8:24 pm
Najpierw napisz jaki masz most, to znaczy jaki masz model, (chodzi o przód czy o tył?) tzn. czy QuadraDrive czy nie, bo od tego zależy jakiego oleju i dodatku użyć.
Co do wycia to jeśłi wymiana nie pomoże to będziemy dalej kombinować. Pewnie poleciały łozyska. Wyje jak trzymasz gaz, czy jak puszczasz, czy jak zwalniasz, czy jak przyspieszasz, czy wtedy kiedy jedziesz ze stałą prędkością?
WJ '00 6.5"
-
zibii
-

- Posty: 116
- Rejestracja: czw maja 26, 2005 11:40 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: zibii » ndz sty 29, 2006 10:40 pm
Mi też kiedyś wyło , zmieniłem płyny i nic , dopiero po wymianie opon jest OK.
zibi
WK 4X4 LAREDO
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz sty 29, 2006 10:49 pm
edox, ponieważ to silnik merca, to pewnie rozrząd jest sterowany światłowodowo
Niemniej tak serio, to jakoś bym się skłaniał w stronę paska, bo to przecież bardzo nowoczesny silnik a teraz już się łańcuchów nie robi...

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
zibii
-

- Posty: 116
- Rejestracja: czw maja 26, 2005 11:40 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: zibii » pn sty 30, 2006 12:25 am
robi się, robi
Teraz się wraca do łańcucha, bo okazał się trwalszy od paska.
Przynajmniej w porządnych firmach i większych silnikach.
zibi
WK 4X4 LAREDO
-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » pn sty 30, 2006 9:30 am
są takie fajne dodatki wyciszajace strikte do mostów
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » pn sty 30, 2006 12:02 pm
edox pisze:a jak jest w 2,7 CRD z rorzadem to lancuch

A to nie jest silnik VMa? Jezeli tak to na 99% pasek
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » pn sty 30, 2006 12:08 pm
raffik pisze:są takie fajne dodatki wyciszajace strikte do mostów
taaa... do dostania w kazdej lokalnej stolarni...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Bartek 4.7
-

- Posty: 218
- Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
- Lokalizacja: Gąbin
Post
autor: Bartek 4.7 » pn sty 30, 2006 12:14 pm
Radek666 pisze:edox pisze:a jak jest w 2,7 CRD z rorzadem to lancuch

A to nie jest silnik VMa? Jezeli tak to na 99% pasek
Nieeeeeeeeeeeeeee, no germańca z italiańcem zmiąchać
Prowokacja normalnie
Jeep ma 2 diesle które działają, bo oba pochodzą z niemiec:
2.7 CRD - WG
3.0 CRD - WK
Przy czym ten drugi to jest po prostu bajka
-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » pn sty 30, 2006 12:37 pm
XJeep pisze:raffik pisze:są takie fajne dodatki wyciszajace strikte do mostów
taaa... do dostania w kazdej lokalnej stolarni...

a tu Cie zaskoczę
to ustrojstwo ma nawet numer Moparowski 4318......
zalecane do mostów o zwiekszonym naprężeniu i zużyciu
wlaliśmy kilka i efekty są 80(zadziałało)/20(nadal kicha)%
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » pn sty 30, 2006 1:05 pm
raffik pisze:
a tu Cie zaskoczę
szczena mi opadła...
zwracam honor...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Jeepomaniac
- jestem tu nowy...

- Posty: 48
- Rejestracja: śr sty 11, 2006 9:35 pm
- Lokalizacja: Austria
Post
autor: Jeepomaniac » pn sty 30, 2006 2:29 pm
Radek666 pisze:edox pisze:a jak jest w 2,7 CRD z rorzadem to lancuch

A to nie jest silnik VMa? Jezeli tak to na 99% pasek
Nie.
na 100% 2,7 CRD to jest "normalny" silnik mercedesa!
Diesel 3.1 i 2.5 sa wloskimi silnikami. 3.1 to jest taki sam silnik jak 2.5 tylko ma jeden cylinder wiecej.
pozdrawiam
WG 2004 , 2.7CRD Overland in black
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości