Reduktor NP 242
Moderator: Mroczny
Reduktor NP 242
Wyjmował juz ktos reduktor, ile to z tym schodzi, i napiszcie na co zwracać uwage w nim jak mi wypina przód w czasie jazdy na 4LO i na Part Time, dodam że na Full Time jest wszystko normalnie i nie wypina przodu.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Ja wyjmowalem- musisz odpiac wal, potem odkrecic belke poprzeczna, sterowanie, odpiac kable, a nastepnie wziac sie za odkrecanie reduktora od skrzyni biegow, co zabiera najwiecej czasu. Zajelo to jakies dwie godziny w garazu z kanalem...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
Jaka była przyczyna wyjmowamia u ciebie reduktoraintruz pisze:Ja wyjmowalem- musisz odpiac wal, potem odkrecic belke poprzeczna, sterowanie, odpiac kable, a nastepnie wziac sie za odkrecanie reduktora od skrzyni biegow, co zabiera najwiecej czasu. Zajelo to jakies dwie godziny w garazu z kanalem...

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
tylko jak bedziesz robił to koniecznie z fotkami



G-UNIT nowe otwarcie- czas na testy
biggy12@poczta.onet.pl
biggy12@poczta.onet.pl
A dlaczegojeep_user pisze:tylko jak bedziesz robił to koniecznie z fotkami![]()


Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Tak @Radek tylko nie wiadomo co jest przyczyną, i jakie części będą potrzebne i wogóle czy warto naprawiać czy od razu kupic inny.Radek666 pisze:W jeden dzien sie powienienes uwinac z wymontowaniem i zamontowaniem (pod warunkiem ze czesci masz pod reka)
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Rozebrac zawsze warto - same zalety;
- przyjemnie spedzona sobota pod samochodem
- mozesz ocenic sam zniszczenia i zdecydowac czy pakowac sie w uzywke (ktora tez moze sie okazac walnieta) czy naprawiac
NP242 jest solidna konstrukcja i ciezko go rozwalic - moze tylko wodziki zle pracuja?!
- przyjemnie spedzona sobota pod samochodem
- mozesz ocenic sam zniszczenia i zdecydowac czy pakowac sie w uzywke (ktora tez moze sie okazac walnieta) czy naprawiac
NP242 jest solidna konstrukcja i ciezko go rozwalic - moze tylko wodziki zle pracuja?!
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

Jaka była przyczyna wyjmowamia u ciebie reduktora
Jakis defekt.[/quote]
Nie. Zamienialem 231 na 242. Cala zamiana zajela pol dnia. Zanim wyjmiesz jeszcze raz pokombinuj z wodzikami- u mnie tez wypadalo 4L i regulacja pomogla! Nie smigales gdzies ostatnio w ciezkim terenie? Mogles przywalic gdzies spodem i skrzywic poprzeczna belke na ktorej opiera sie reduktor. Ja kiedys skrzywilem - reduktor poszedl 2 cm do gory i wajha w ogole nie dzialala...Potem wyprostowalem belke i wszystko wrocilo do normy.

Nie. Zamienialem 231 na 242. Cala zamiana zajela pol dnia. Zanim wyjmiesz jeszcze raz pokombinuj z wodzikami- u mnie tez wypadalo 4L i regulacja pomogla! Nie smigales gdzies ostatnio w ciezkim terenie? Mogles przywalic gdzies spodem i skrzywic poprzeczna belke na ktorej opiera sie reduktor. Ja kiedys skrzywilem - reduktor poszedl 2 cm do gory i wajha w ogole nie dzialala...Potem wyprostowalem belke i wszystko wrocilo do normy.
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
@Radek. No tak to wygląda że jak daje na Part Time wchodzi lekko, w reduktorku słychac jak przeskakuje a przodu nie ma, na 4LO znów wchodzi ale podczas jazdy walnięcie i wypina, takl wyglada jak by nie dokońca wodziki wkładały.
Ostatnio zmieniony pn lut 13, 2006 3:21 pm przez Adamek, łącznie zmieniany 1 raz.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Nie. Zamienialem 231 na 242. Cala zamiana zajela pol dnia. Zanim wyjmiesz jeszcze raz pokombinuj z wodzikami- u mnie tez wypadalo 4L i regulacja pomogla! Nie smigales gdzies ostatnio w ciezkim terenie? Mogles przywalic gdzies spodem i skrzywic poprzeczna belke na ktorej opiera sie reduktor. Ja kiedys skrzywilem - reduktor poszedl 2 cm do gory i wajha w ogole nie dzialala...Potem wyprostowalem belke i wszystko wrocilo do normy.[/quote]intruz pisze:Jaka była przyczyna wyjmowamia u ciebie reduktoraJakis defekt.
Dużo motania z taka podmianką , co trzeba nowego dosztukować ?
Napisz coś więcej o tej operacji , jestem mocno zainteresowany , bo
kolega ma 231 i chce zmienić na 242.
FZJ80
W srodku z tego co pamietam nie bylo zadnej mozliwosci regulacji o ile sie nie myle (bo chodza mi jakies male imbusy mocujace wodziki...)Adamek pisze:@Intruz mówisz o tej regulacji na ciêgleJak tak to nie pomog³o, a tak wogóle to jest jescze gdzies w reduktorze regulacja , dajmy na to na wodzikach.
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

Chodzilo mi o regulacje na ciegle ( zle sie wyrazilem). Co do zamiany- u mnie obeszlo sie bez zadnych problemow- nic nie trzeba bylo dosztukowywac ( poza przedluzeniem kabelkow od kontrolek), ale przy zakupie trzeba uwazac na ilosc zebow na walku w skrzyni biegow i na wielowpuscie w reduktorze , bo wystepowaly dwa typy. To nie duzy problem , bo wielowpusty sa wymienne- mozna przelozyc ze starego reduktora.
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
No więc jak pisałem u mnie ta regulacja nie nie pomogła niestety, i się zastanawiam ze jak to wina wodzików to możne gdzieś tam będzie co poregulowac, szkoda że nikt tu jeszcze nie zagladał z takim problemem..
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości