zębatka szybkościomierza
Moderator: Mroczny
zębatka szybkościomierza
Mam pytanie do tych którzy mają opony znacznie większe od standardowych(np31").
Czy ktoś zmieniał zębatke szybkościomierza na taką która daje poprawne wskazania. A może tego nie da sie zmienić i pozostaje przyzwyczajenie sie i branie poprawek na wskazania szybkościomierza
Czy ktoś zmieniał zębatke szybkościomierza na taką która daje poprawne wskazania. A może tego nie da sie zmienić i pozostaje przyzwyczajenie sie i branie poprawek na wskazania szybkościomierza
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15
Re: zębatka szybkościomierza
mozna kupic odpowiednio przeliczone zabatki plastikowe licznika montowane w reduktorku, zamieniasz i juz jest OK ... do dostania w ASO jeep ...JGC pisze:Mam pytanie do tych którzy mają opony znacznie większe od standardowych(np31").
Czy ktoś zmieniał zębatke szybkościomierza na taką która daje poprawne wskazania. A może tego nie da sie zmienić i pozostaje przyzwyczajenie sie i branie poprawek na wskazania szybkościomierza


wszystko zreszta masz TU napisane ...
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Re: zębatka szybkościomierza
O, właśnie o coś takiego mi chodziło. DziękiXJeep pisze:
wszystko zreszta masz TU napisane ...

A co do tego przeliczania to przy 70km/h oszukuje mi 8km ale już przy 110 aż 18km, im szybciej jade tym większa jest roznica. Zresztą bardziej zależy mi na dystansie przejechanych kilometrów niż na wskazaniach szybkościomierza, bo do szybkościomierza to sie już przyzwyczaiłem. Ale z tego co piszecie to nie ma problemu ze zmianą zębatki szybkościomierza z czego sie bardzo ciesze

ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15
[quote="JGC"]Kurde no i klops, gość z ASO powiedział że do reduktora 242 nie występuj zębatki szybkościomierza inne jak na orginalne koła. Może tylko mieć do 231.
I co tu teraz robić??
[/quote]
To dziwne, bo one sa przeciez wymienne! Ja , gdy zamienialem u siebie reduktory ( 231 na 242) zamienilem zebatki bez problemow...Konstrukcja i miejsce mocowania jest w obu typach reduktora taka sama. Trzeba tylko uwazac na to, ze wczesniej naped predkosciomierza byl na linke, a potem wprowadzili elektronike..
I co tu teraz robić??

To dziwne, bo one sa przeciez wymienne! Ja , gdy zamienialem u siebie reduktory ( 231 na 242) zamienilem zebatki bez problemow...Konstrukcja i miejsce mocowania jest w obu typach reduktora taka sama. Trzeba tylko uwazac na to, ze wczesniej naped predkosciomierza byl na linke, a potem wprowadzili elektronike..
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości