
lifcik
Moderator: Mroczny
lifcik
Mam pytanie, czy ktos nie ma na zbyciu odpowiednich pierścieni 5cm pod przednie sprężyny, abym tymczasowo mógł podnieść przód. Albo czy ktoś wie gdzie je tanio można zamówić. Zrobiłem lift tyłu, i narazie brak funduszy na porządne nowe sprężyny. A cały czas jeżdze z górki 

elita pisze:no i jeszcze znany problem kątów, mam obecnie, zaraz po robocie 56cm wymiaru czyli 12cm ponad nominałobawiam się o krzyżaki itp. mam nadzieje że kilka cm chociaż usiądzie podczas eksplaatacji.




Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
Ubić? Masz na myśli: wrzucić ze 200kg czegoś i nie powozić na pace kilka dni? Aż jestem zdziwiony tym liftem, auto siedziało nisko, resor był praktycznie wklęsły, doszło 1 dodatkowe pióro + klepanie i całość poszła tak wysoko, liczyłem na ok 5-6cm ponad nominał. Mechanik mówił że nowy resor tak ma i że musi siąść nie ma bata, jak zacznie pracować - pytanie tylko ile siądzie i po jakim czasie.
Nic, narazie czekam na dystanse pod przód, aby auto się trochę wyrównało i jakiś test na homokinetyczność
trzeba machnąć.
Nic, narazie czekam na dystanse pod przód, aby auto się trochę wyrównało i jakiś test na homokinetyczność

Też tak miałem ale powoziłem trochę kg na pace i się uklepałelita pisze:Ubić? Masz na myśli: wrzucić ze 200kg czegoś i nie powozić na pace kilka dni? Aż jestem zdziwiony tym liftem, auto siedziało nisko, resor był praktycznie wklęsły, doszło 1 dodatkowe pióro + klepanie i całość poszła tak wysoko, liczyłem na ok 5-6cm ponad nominał. Mechanik mówił że nowy resor tak ma i że musi siąść nie ma bata, jak zacznie pracować - pytanie tylko ile siądzie i po jakim czasie.
Nic, narazie czekam na dystanse pod przód, aby auto się trochę wyrównało i jakiś test na homokinetycznośćtrzeba machnąć.


Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
Dzięki za słowa wsparcia, bo już zaczynałem kombinować, jak tu trochę zmniejszyć ten lift.
Pooglądałem kąty, wyjście reduktora i mostu nie zmieniło poziomów (na oko), więc ten warunek jest chyba spełniony, wał wchodzi i wychodzi tak na ok 15 stopni
więc narazie nie będe go forsował w terenie, dopóki się resor nie opuści. Zrobiłem kawałek drogi na 90km/h i nie odczuwam wibracji itp. ale dać z miejsca w kite na reduktorze to krzyżaki by chyba cierpiały. Dam mu tydzień, w tym czasie zrobie przód i zobaczymy. Chyba że zacznie coś wcześniej hałasować.
Pooglądałem kąty, wyjście reduktora i mostu nie zmieniło poziomów (na oko), więc ten warunek jest chyba spełniony, wał wchodzi i wychodzi tak na ok 15 stopni

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 11:15 am
- Lokalizacja: Dolnośląskie
O kurde chyba się trochę kowal rozpędził z klepaniem tych piór 
Ja w swoim nie dawno zrobiłem też lifta 2 ale tak wysoko to dupa mu nigdy nie stała
!
Na to że sam siądzie chyba nie ma co liczyć, bo ja już miesiąc jeżdże i nic.Chyba rzeczywiście muszę wrzucić z 200 kg na tył to się może wyprostuje
!

Ja w swoim nie dawno zrobiłem też lifta 2 ale tak wysoko to dupa mu nigdy nie stała

Na to że sam siądzie chyba nie ma co liczyć, bo ja już miesiąc jeżdże i nic.Chyba rzeczywiście muszę wrzucić z 200 kg na tył to się może wyprostuje

Cherokee 2.1 TD (stary ale jary)
globtroter14 pisze: Ja w swoim nie dawno zrobiłem też lifta 2 ale tak wysoko to dupa mu nigdy nie stała!

wydaje mi się że ciut zjechało, ale pół cm to błąd pomiaru może być, w funkcji stania na nierównym

poprawiać? czy narazie dać mu jeszcze szanse?
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 11:15 am
- Lokalizacja: Dolnośląskie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości