lifcik

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
elita
 
 
Posty: 192
Rejestracja: pt lut 04, 2005 3:09 pm
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

lifcik

Post autor: elita » pt mar 03, 2006 4:51 pm

Mam pytanie, czy ktos nie ma na zbyciu odpowiednich pierścieni 5cm pod przednie sprężyny, abym tymczasowo mógł podnieść przód. Albo czy ktoś wie gdzie je tanio można zamówić. Zrobiłem lift tyłu, i narazie brak funduszy na porządne nowe sprężyny. A cały czas jeżdze z górki :lol:

Awatar użytkownika
solt
Posty: 481
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
Lokalizacja: wracaja Litwini?

Post autor: solt » pt mar 03, 2006 7:05 pm

Zamailuj do kolegow z Krakowa... na R
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie :)21

Awatar użytkownika
elita
 
 
Posty: 192
Rejestracja: pt lut 04, 2005 3:09 pm
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Post autor: elita » pt mar 03, 2006 10:51 pm

dzieki, email wysłany :) no bo jak tym jeździć ;)
http://jola.comm.pl/4x4/lift/

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » pt mar 03, 2006 11:56 pm

mail doszedł i odpowiedz poszła
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co

Awatar użytkownika
elita
 
 
Posty: 192
Rejestracja: pt lut 04, 2005 3:09 pm
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Post autor: elita » sob mar 04, 2006 12:02 pm

no i jeszcze znany problem kątów, mam obecnie, zaraz po robocie 56cm wymiaru czyli 12cm ponad nominał :-? obawiam się o krzyżaki itp. mam nadzieje że kilka cm chociaż usiądzie podczas eksplaatacji.

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » sob mar 04, 2006 12:26 pm

elita pisze:no i jeszcze znany problem kątów, mam obecnie, zaraz po robocie 56cm wymiaru czyli 12cm ponad nominał :-? obawiam się o krzyżaki itp. mam nadzieje że kilka cm chociaż usiądzie podczas eksplaatacji.
:o o kurde !! Ale konina !! Ubij ten tył trochę bo straszy :wink:
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
elita
 
 
Posty: 192
Rejestracja: pt lut 04, 2005 3:09 pm
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Post autor: elita » sob mar 04, 2006 12:40 pm

Ubić? Masz na myśli: wrzucić ze 200kg czegoś i nie powozić na pace kilka dni? Aż jestem zdziwiony tym liftem, auto siedziało nisko, resor był praktycznie wklęsły, doszło 1 dodatkowe pióro + klepanie i całość poszła tak wysoko, liczyłem na ok 5-6cm ponad nominał. Mechanik mówił że nowy resor tak ma i że musi siąść nie ma bata, jak zacznie pracować - pytanie tylko ile siądzie i po jakim czasie.
Nic, narazie czekam na dystanse pod przód, aby auto się trochę wyrównało i jakiś test na homokinetyczność :wink: trzeba machnąć.

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » sob mar 04, 2006 12:48 pm

elita pisze:Ubić? Masz na myśli: wrzucić ze 200kg czegoś i nie powozić na pace kilka dni? Aż jestem zdziwiony tym liftem, auto siedziało nisko, resor był praktycznie wklęsły, doszło 1 dodatkowe pióro + klepanie i całość poszła tak wysoko, liczyłem na ok 5-6cm ponad nominał. Mechanik mówił że nowy resor tak ma i że musi siąść nie ma bata, jak zacznie pracować - pytanie tylko ile siądzie i po jakim czasie.
Nic, narazie czekam na dystanse pod przód, aby auto się trochę wyrównało i jakiś test na homokinetyczność :wink: trzeba machnąć.
Też tak miałem ale powoziłem trochę kg na pace i się uklepał :)2 :D
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
elita
 
 
Posty: 192
Rejestracja: pt lut 04, 2005 3:09 pm
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Post autor: elita » sob mar 04, 2006 3:14 pm

Dzięki za słowa wsparcia, bo już zaczynałem kombinować, jak tu trochę zmniejszyć ten lift.
Pooglądałem kąty, wyjście reduktora i mostu nie zmieniło poziomów (na oko), więc ten warunek jest chyba spełniony, wał wchodzi i wychodzi tak na ok 15 stopni :) więc narazie nie będe go forsował w terenie, dopóki się resor nie opuści. Zrobiłem kawałek drogi na 90km/h i nie odczuwam wibracji itp. ale dać z miejsca w kite na reduktorze to krzyżaki by chyba cierpiały. Dam mu tydzień, w tym czasie zrobie przód i zobaczymy. Chyba że zacznie coś wcześniej hałasować.

Awatar użytkownika
solt
Posty: 481
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
Lokalizacja: wracaja Litwini?

Post autor: solt » sob mar 04, 2006 7:29 pm

spoko.. daj ten przod do gory i wsadz 30-31 cali to zacznie wygladac normalnie :().

Co do wibracji i itd. mi czsem sie pojaiwa ale przy duuuzo wiekszym spidzei.. tak 130-140, a ze raczej tak nie jezdze to mam spokoj,
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie :)21

globtroter14
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 11:15 am
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: globtroter14 » pn mar 06, 2006 4:44 pm

O kurde chyba się trochę kowal rozpędził z klepaniem tych piór !!
Ja w swoim nie dawno zrobiłem też lifta 2 ale tak wysoko to dupa mu nigdy nie stała !!!
Na to że sam siądzie chyba nie ma co liczyć, bo ja już miesiąc jeżdże i nic.Chyba rzeczywiście muszę wrzucić z 200 kg na tył to się może wyprostuje !!!
Cherokee 2.1 TD (stary ale jary)

Awatar użytkownika
elita
 
 
Posty: 192
Rejestracja: pt lut 04, 2005 3:09 pm
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Post autor: elita » pn mar 06, 2006 7:50 pm

globtroter14 pisze: Ja w swoim nie dawno zrobiłem też lifta 2 ale tak wysoko to dupa mu nigdy nie stała !!!
:-? a ile masz w górze? ja mam: kierowca 56cm pasażer 56,5cm
wydaje mi się że ciut zjechało, ale pół cm to błąd pomiaru może być, w funkcji stania na nierównym :)
poprawiać? czy narazie dać mu jeszcze szanse?

globtroter14
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 11:15 am
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: globtroter14 » wt mar 07, 2006 9:01 am

Teraz nie wiem sprawdze i dam znać !!!
Cherokee 2.1 TD (stary ale jary)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości