poszerzenia na błotniki od XJ do ZJ?!?!

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

poszerzenia na błotniki od XJ do ZJ?!?!

Post autor: Pawog2 » sob mar 11, 2006 12:49 pm

Witam. Czy ktoś kiedyś próbował takiej sztuki by założyć poszerzenia błotników od Cherokee XJ do Granda ZJ?? Udało się?? Dużo trzeba przerabiać??
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » sob mar 11, 2006 12:57 pm

Bushwacker robi takie nadkola np. do XJ - bardzo ładne ale drogie. Zyskujesz dużo więcej miejsca gdyż są wyżej montowane ale nie obywa się bez szlifierki :wink:

Efekt jest: :D
Obrazek
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

...

Post autor: Pawog2 » sob mar 11, 2006 2:29 pm

patrzyłem dziś na jednej polskiej stronce na te nadkola i zastanawiam się czy nie kupić.
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

płaski
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt mar 22, 2005 7:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: płaski » sob mar 11, 2006 2:48 pm

Morzna dostać polski "zamiennik" 8) Mam taki zamontowany i ROBI :)2 :)21

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » sob mar 11, 2006 2:57 pm

www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=764 tu masz opis dokładny polskich zamienników :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Max
Posty: 575
Rejestracja: pt paź 15, 2004 3:19 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Max » ndz mar 12, 2006 12:44 pm

A tak z ciekawosci spytam - skad masz tez 260 kucy w 5.2? Cos dlubales przy nim?
Jeep: 6.5" TJ @ 32" MT & 4" ZJ @ 33" MT

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » ndz mar 12, 2006 1:21 pm

mam wymienione tłoki, wałki, i korbowody na lżejsze, zawory kute, kolektory wydechowe mam też jakieś inne, wydech mam inny bo zamiast środkowego tłumika mam strumienicę, ceramiczny katalizator, skrzynia robiona na zamówienie. Obniżone zawieszenie(wiem że głupie to w terenówce ale...). Nie pytaj o więcej szczegółów bo nic nie wiem gdyż to był samochód demo jakiejs amerykanskeij marki tunerskiej który udało mi się kupić poprzez kolegę. Pozdrówka
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » ndz mar 12, 2006 1:25 pm

Te 260KM to jest najniższa szacowana wartość więc może być więcej :-)
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » ndz mar 12, 2006 1:33 pm

SławekXJ pisze:Bushwacker robi takie nadkola np. do XJ - bardzo ładne ale drogie. Zyskujesz dużo więcej miejsca gdyż są wyżej montowane ale nie obywa się bez szlifierki :wink:

Efekt jest: :D
Obrazek

Na allegro są takie do twojego XJ za 650zł. Nie wiem czy to przypadkiem podróbki ale sa cacy :D
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » ndz mar 12, 2006 1:36 pm

Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
michals
 
 
Posty: 233
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: michals » ndz mar 12, 2006 2:47 pm

"Oryginał" made by wagoneer.

Ale przynajmniej 1/3 kosztuja albo jeszcze mniej niz bushwacker
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"

Only at ...
Jeep.Org.PL

Awatar użytkownika
Nex...
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 4:33 pm
Lokalizacja: Poznań-Jelenia Góra

Post autor: Nex... » ndz mar 12, 2006 3:36 pm

Nie ma to, jak "szacowana moc" :wink:
W ten sposób można łatwo podwyższyć moc. Np: magnetyzer+10% i strumienica +10% no i dodać naklejkę na szybę "europa boss sport" i mamy szacowane 265 i pół koni :)21
Jeep Grand Cherokee Limited ZJ V8; 4,5' RE, BFG MT 31'

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » ndz mar 12, 2006 5:07 pm

tak jest gdy tuning polega na częściach produkcji "krzak". Ale u mnie są to elementy które wyprodukował szanowany producent zajmujący się tylko i wyłącznie amerykańskimi samochodami, produkujący całe silniki o zwiększonych pojemnościach do amerykanówl. Nazwy producenta nie znam bo nie interesuje mnie tuning.
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » ndz mar 12, 2006 5:13 pm

A nigdy cię nie korciło go sprawdzić na hamowni? Ja bym nie wytrzymal :)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » ndz mar 12, 2006 5:26 pm

wiem jakie mam przyspieszenie i to mi wystarczy(0-100km/h: równiutkie 8s). I to ograniczone przez szerokie gumy. Na seryjnych pewnie lepsze. Jak bym jeszcze zdjął osłony baku, skrzyni, reduktora, i silnika to hu,hu :D Ale też się coraz bardziej zastanawiam nad próbą na hamowni VTG.
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
stebel
Posty: 397
Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
Kontaktowanie:

Post autor: stebel » ndz mar 12, 2006 5:48 pm

No tylko ze Rubicon wcale nie ma takich blotnikow...ktos cos namieszal w opisie :lol: :D
Si vis pacem para bellum.

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » ndz mar 12, 2006 5:54 pm

to juz swoją drogą. Ale z tego co wiem nie są dużo inne.
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

Awatar użytkownika
stebel
Posty: 397
Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
Kontaktowanie:

Post autor: stebel » pn mar 13, 2006 2:10 am

Sa inne...rubicon ma zwykle nadkola jak kazdy inny TJ a te na aukcji sa robione na wzor tych firmy bushwacker.
Si vis pacem para bellum.

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » pn mar 13, 2006 5:26 pm

faktycznie, bo to Cherokee Renegade ma takie nadkola w stylu Bushwacker'a. Pomyłka
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

wagoneer
 
 
Posty: 116
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 7:24 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: wagoneer » sob mar 25, 2006 9:17 am

hymmmm ... czy mi się soć przewidziało :roll:

pozdrawiam wszystkich
TYLKO kilka(naście) Jeepów ... czasami nawet jakaś sztuka sprawna :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość