Jeep na "czarnym"

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Sebekk
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 11:03 pm
Lokalizacja: Białystok

Jeep na "czarnym"

Post autor: Sebekk » pn mar 13, 2006 12:20 am

Temat mało związany z tematyka rajdów 4x4. Manowicie może macie jakies doswidczenia jak z teoria w praktyce. Chodzi o osiągi 4 litrowych XJ na asflacie- sprint do 100, bo z racji zawieszenia to raczej nie wróży niczego dobrego na dluzszą mete). Mało to streetracingowe auto, ale... Zawsze jest jakies ale. No i
Power: 142 kW , 190 HP @ 4,600 rpm; 225 ft lb @ 3,000 rpm
Chodzi mi głownie o model z 1998 (byly jakies ingerencje w młyn podczas liftu w '97)?? Ile w koncu mamy 0-100?? Tylko nie mowcie, ze nigdy nie straszyliscie cfaniaków w calibrze "ruszając R6'tką tak zeby budą zabujało." :wink:

Obrazek


..no ale skoro tak bardzo to ujmie charaterze auta- zamykajcie :roll:

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » pn mar 13, 2006 12:42 am

Ja tam sobie od razu po kupnie mierzylem (tylko do setki, g-tech):

8.89 – sam na pokładzie
9.15 – z pasazerem

Nastepnie po wymianie wysluzonego tlumika, opony 215, nowe kable/swiece i pare innych chrzań:

8.52 - sam na pokladzie

Moj XJ jest z '92, wersja euro (inna kompresja, bardziej restrykcyjny katalizator), wiec taki dobrze zadbany US model '98 powinien krecic bez problemu 8s.
Niestety, malutki moment obrotowy sprawia, ze wyraznie spadaja osiagi jak dostawisz na poklad ciezar, np. dodatkowego pasazera, bo roznica w ZJ 5.2 pomiedzy 1 a 2 osobami na pokladzie byla ponizej 0.1s jak pamietam.
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Awatar użytkownika
Sebekk
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 11:03 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Sebekk » pn mar 13, 2006 12:54 am

G-tech jest bardzo optymistyczny :roll:

Co do wersji- to mamy:
Obrazek


A 2 ... golf IV 1,6 benz- 115km ?? ?? dodatkowym ciężaem jest butla LPG 80tka :-?
Ostatnio zmieniony pn mar 13, 2006 1:03 am przez Sebekk, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » pn mar 13, 2006 1:00 am

Dlugo bawilem sie g-techem i wczesniejsze pomiary (aczkolwiek na 1/4 mili) pokrywaly sie co do 0.02s z pomiarami homologowanym sprzetem na zawodach SSS, wiec mysle ze wyniki sa dosc poprawne. Poza tym, jak inaczej zmierzyc przyspieszenie, 'wykałaczką'?
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Awatar użytkownika
Sebekk
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 11:03 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Sebekk » pn mar 13, 2006 1:05 am

Greg_pl pisze:Dlugo bawilem sie g-techem i wczesniejsze pomiary (aczkolwiek na 1/4 mili) pokrywaly sie co do 0.02s z pomiarami homologowanym sprzetem na zawodach SSS, wiec mysle ze wyniki sa dosc poprawne. Poza tym, jak inaczej zmierzyc przyspieszenie, 'wykałaczką'?
sa cfaniaki co stoperem mieżą :D Moj wniosek to tylko taki ze w "grupie podlasie" kluu civicklub.pl chlopaki maja g-techa i im starsznie grzecznie podaje, moze źle cos z masą auta namieszali :roll: Szczerze ci powiem, że myslałem ze uslysze ok 10-11 sek do 100 :wink:

Uderze do kumpla to sprubuje sie zmierzyć tym ustrojstwem w tym tygodniu. Zobaczymy co wypluje. :roll:

Awatar użytkownika
Sebekk
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 11:03 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Sebekk » pn mar 13, 2006 6:41 pm

Warjacje na temat :D

Obrazek

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pn mar 13, 2006 7:22 pm

To już chyba lekka przesada :)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » pn mar 13, 2006 7:43 pm

juz zygac???
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » wt mar 14, 2006 3:49 pm

W osiem sekund do setki w wersji fabrycznej to nie wierzę, chyba, że z górki i z wiatrem.
O ile pamiętam fabryka podaje 10,2s z automatem, a z manualem o 0,5 krócej.
WJ '00 6.5"

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » wt mar 14, 2006 3:53 pm

danielpoz pisze:juz zygac???
:)2 :)21
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
Sebekk
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 11:03 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Sebekk » wt mar 14, 2006 6:05 pm

danielpoz pisze:juz zygac???
jeszcze zaczekaj...


Obrazek
już... :lol:

Awatar użytkownika
czaya
Posty: 2098
Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
Kontaktowanie:

Post autor: czaya » wt mar 14, 2006 6:29 pm

Sebekk pisze:Warjacje na temat :D

zdjęcie
zrobiłeś go w photoshopie czyw w garażu ?? 8)

Awatar użytkownika
Sebekk
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 11:03 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Sebekk » wt mar 14, 2006 8:42 pm

czaykowski pisze:
Sebekk pisze:Warjacje na temat :D

zdjęcie
zrobiłeś go w photoshopie czyw w garażu ?? 8)
przecierz to ewidentnie widac że sciagniety TYPHOON VTG, nie wiem dlaczego niektorzy sie tak bulwersują :roll: :wink:

P.S. PhotoPaint

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » wt mar 14, 2006 8:45 pm

Sebekk
zapodaj te fotki www wiejskiego tuningu

chyba fora ci sie z lekka pomylily :wink:

PS gdzies ci moja fotka znikla hahaha wstaw swoja (chodzi mi o twarz) :wink:
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » wt mar 14, 2006 9:19 pm

Dla Wrongla fabryka podawala 9.9, a to roznica ok. 300 kg
Nie widzialem nigdy oficjalnych danych dla XJta, jedyne co znajduje to jakis 'review', tam podaja 8.2s
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Awatar użytkownika
Sebekk
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 11:03 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Sebekk » wt mar 14, 2006 9:58 pm

The venerable cast-iron 4.0-liter/190-horsepower inline six delivers abundant torque and provides swift acceleration, zipping 0-60 mph in 8.2 seconds.
troche tzreba dodac bo 60mph to nie 100km/h :-? ułamek, ale zawsze.. :roll:

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » ndz mar 19, 2006 4:13 pm

Sebekk pisze:Warjacje na temat :D

Obrazek

ciekawe jak w deszczu daje rade!!!

moze parasol na turbo zaklada, a moze otwiera maske odkreca turbo dwoma blachowkretami i zabiera do srodka


.........CO ZA JAJA ..... JEEP PO TUNINGU......... ALE PO JAKIM :)21

mdsuperstar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: pn mar 27, 2006 5:25 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mdsuperstar » ndz cze 04, 2006 8:35 pm

wrangler ma 177 koni
TJ '05 - stock

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość