MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Sebekk
- jestem tu nowy...

- Posty: 29
- Rejestracja: ndz gru 19, 2004 11:03 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: Sebekk » pn mar 13, 2006 12:20 am
Temat mało związany z tematyka rajdów 4x4. Manowicie może macie jakies doswidczenia jak z teoria w praktyce. Chodzi o osiągi 4 litrowych XJ na asflacie- sprint do 100, bo z racji zawieszenia to raczej nie wróży niczego dobrego na dluzszą mete). Mało to streetracingowe auto, ale... Zawsze jest jakies ale. No i
Power: 142 kW , 190 HP @ 4,600 rpm; 225 ft lb @ 3,000 rpm
Chodzi mi głownie o model z 1998 (byly jakies ingerencje w młyn podczas liftu w '97)?? Ile w koncu mamy 0-100?? Tylko nie mowcie, ze nigdy nie straszyliscie cfaniaków w calibrze "ruszając R6'tką tak zeby budą zabujało."
..no ale skoro tak bardzo to ujmie charaterze auta- zamykajcie

-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » pn mar 13, 2006 12:42 am
Ja tam sobie od razu po kupnie mierzylem (tylko do setki, g-tech):
8.89 – sam na pokładzie
9.15 – z pasazerem
Nastepnie po wymianie wysluzonego tlumika, opony 215, nowe kable/swiece i pare innych chrzań:
8.52 - sam na pokladzie
Moj XJ jest z '92, wersja euro (inna kompresja, bardziej restrykcyjny katalizator), wiec taki dobrze zadbany US model '98 powinien krecic bez problemu 8s.
Niestety, malutki moment obrotowy sprawia, ze wyraznie spadaja osiagi jak dostawisz na poklad ciezar, np. dodatkowego pasazera, bo roznica w ZJ 5.2 pomiedzy 1 a 2 osobami na pokladzie byla ponizej 0.1s jak pamietam.
1992 Jeep Cherokee Limited

-
Sebekk
- jestem tu nowy...

- Posty: 29
- Rejestracja: ndz gru 19, 2004 11:03 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: Sebekk » pn mar 13, 2006 12:54 am
G-tech jest bardzo optymistyczny
Co do wersji- to mamy:
A 2 ... golf IV 1,6 benz- 115km

dodatkowym ciężaem jest butla LPG 80tka

Ostatnio zmieniony pn mar 13, 2006 1:03 am przez
Sebekk, łącznie zmieniany 3 razy.
-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » pn mar 13, 2006 1:00 am
Dlugo bawilem sie g-techem i wczesniejsze pomiary (aczkolwiek na 1/4 mili) pokrywaly sie co do 0.02s z pomiarami homologowanym sprzetem na zawodach SSS, wiec mysle ze wyniki sa dosc poprawne. Poza tym, jak inaczej zmierzyc przyspieszenie, 'wykałaczką'?
1992 Jeep Cherokee Limited

-
Sebekk
- jestem tu nowy...

- Posty: 29
- Rejestracja: ndz gru 19, 2004 11:03 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: Sebekk » pn mar 13, 2006 1:05 am
Greg_pl pisze:Dlugo bawilem sie g-techem i wczesniejsze pomiary (aczkolwiek na 1/4 mili) pokrywaly sie co do 0.02s z pomiarami homologowanym sprzetem na zawodach SSS, wiec mysle ze wyniki sa dosc poprawne. Poza tym, jak inaczej zmierzyc przyspieszenie, 'wykałaczką'?
sa cfaniaki co stoperem mieżą

Moj wniosek to tylko taki ze w "grupie podlasie" kluu civicklub.pl chlopaki maja g-techa i im starsznie grzecznie podaje, moze źle cos z masą auta namieszali

Szczerze ci powiem, że myslałem ze uslysze ok 10-11 sek do 100
Uderze do kumpla to sprubuje sie zmierzyć tym ustrojstwem w tym tygodniu. Zobaczymy co wypluje.

-
Sebekk
- jestem tu nowy...

- Posty: 29
- Rejestracja: ndz gru 19, 2004 11:03 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: Sebekk » pn mar 13, 2006 6:41 pm
Warjacje na temat

-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » pn mar 13, 2006 7:22 pm
To już chyba lekka przesada

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » pn mar 13, 2006 7:43 pm
juz zygac???
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » wt mar 14, 2006 3:49 pm
W osiem sekund do setki w wersji fabrycznej to nie wierzę, chyba, że z górki i z wiatrem.
O ile pamiętam fabryka podaje 10,2s z automatem, a z manualem o 0,5 krócej.
WJ '00 6.5"
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » wt mar 14, 2006 3:53 pm
danielpoz pisze:juz zygac???

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
Sebekk
- jestem tu nowy...

- Posty: 29
- Rejestracja: ndz gru 19, 2004 11:03 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: Sebekk » wt mar 14, 2006 6:05 pm
danielpoz pisze:juz zygac???
jeszcze zaczekaj...

już...

-
czaya

- Posty: 2098
- Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czaya » wt mar 14, 2006 6:29 pm
Sebekk pisze:Warjacje na temat
zdjęcie
zrobiłeś go w photoshopie czyw w garażu

-
Sebekk
- jestem tu nowy...

- Posty: 29
- Rejestracja: ndz gru 19, 2004 11:03 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: Sebekk » wt mar 14, 2006 8:42 pm
czaykowski pisze:Sebekk pisze:Warjacje na temat
zdjęcie
zrobiłeś go w photoshopie czyw w garażu

przecierz to ewidentnie widac że sciagniety TYPHOON VTG, nie wiem dlaczego niektorzy sie tak bulwersują
P.S. PhotoPaint
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » wt mar 14, 2006 8:45 pm
Sebekk
zapodaj te fotki www wiejskiego tuningu
chyba fora ci sie z lekka pomylily
PS gdzies ci moja fotka znikla hahaha wstaw swoja (chodzi mi o twarz)

Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » wt mar 14, 2006 9:19 pm
Dla Wrongla fabryka podawala 9.9, a to roznica ok. 300 kg
Nie widzialem nigdy oficjalnych danych dla XJta, jedyne co znajduje to jakis '
review', tam podaja 8.2s
1992 Jeep Cherokee Limited

-
Sebekk
- jestem tu nowy...

- Posty: 29
- Rejestracja: ndz gru 19, 2004 11:03 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: Sebekk » wt mar 14, 2006 9:58 pm
The venerable cast-iron 4.0-liter/190-horsepower inline six delivers abundant torque and provides swift acceleration, zipping 0-60 mph in 8.2 seconds.
troche tzreba dodac bo 60mph to nie 100km/h

ułamek, ale zawsze..

-
JONY B

- Posty: 577
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm
Post
autor: JONY B » ndz mar 19, 2006 4:13 pm
Sebekk pisze:Warjacje na temat

ciekawe jak w deszczu daje rade!!!
moze parasol na turbo zaklada, a moze otwiera maske odkreca turbo dwoma blachowkretami i zabiera do srodka
.........CO ZA JAJA ..... JEEP PO TUNINGU......... ALE PO JAKIM

-
mdsuperstar
- jestem tu nowy...

- Posty: 19
- Rejestracja: pn mar 27, 2006 5:25 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: mdsuperstar » ndz cze 04, 2006 8:35 pm
wrangler ma 177 koni
TJ '05 - stock
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość