Mam problem, przy mocnym skręcaniu tylny most zachowuję się tak jak by miał blokadę (oba koła kręcą się z tą samą prędkością). Wrzucam wsteczny przy mocnym skręcaniu przedni sie tak samo zachowuje. Przełaczam reduktor na 4lo wszystko jest ok. Powracam na 4HI i znowu problem.
Rozbierałem mosty i oglądałem wszystko ok.
Problem z napędem
Moderator: Mroczny
Re: Problem z napędem
znaczy co jest OK z mostami...Trojan pisze:Mam problem, przy mocnym skręcaniu tylny most zachowuję się tak jak by miał blokadę (oba koła kręcą się z tą samą prędkością). Wrzucam wsteczny przy mocnym skręcaniu przedni sie tak samo zachowuje. Przełaczam reduktor na 4lo wszystko jest ok. Powracam na 4HI i znowu problem.
Rozbierałem mosty i oglądałem wszystko ok.

bo to mi wyglada na to ze:
z tylu masz kolego LSD ...

a z przodu wywalone krzyzaki na polosiach albo sie jeszcze nie przyzwyczailes do nich...



"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
no to proponuje profil uzupelnic albo ni ezapominac pisac o jakiego syfa chodzi...Trojan pisze:Jeep Grand Cherokee `95 5,2
i nie mam lsd




co to za model ZJ...


a z przodu masz wersje polosi na krzyzaku czy na homokinetyku...

zreszta jakis grandzierz do tablicy proszony...

moze to cos w skrzynce redukcyjnej...


"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość