napiecie ladowania i cisnienie oleju - ZJ

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

qubus
 
 
Posty: 1018
Rejestracja: wt lut 22, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: KATOWICE

napiecie ladowania i cisnienie oleju - ZJ

Post autor: qubus » pt mar 31, 2006 5:53 pm

cholera mnie wezmie - dwa problemy:
1). napiecie ladowania
silnik wylaczony - 12,90V
silnik wlaczony, wszystko co tylko mozliwe odpalone i powlaczane - 12,30V
silnik odpalony wszystko powylaczane - 13.67 V
Troche malo, prawda?
postukalem w alternator, klemy wyczyscilem, styki sie nie grzeja. Stawiam na regulator napiecia. Ile cos takiego kosztuje?

2). wskazowka cisnienia oleju w 1/3 skali (na postoju). Jak mocno depne gazem to sie wychyla lekko ponad polowe skali. Rano jak odpale to przez dluzszy czas jest w 3/4 skali i potem w dol. Pomocy co to jest?
Patrol GR Y60 Long
http://www.muddoctors.pl

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » pt mar 31, 2006 6:56 pm

ten olej to normalne bo im cieplejszy tym bardziej ciekly i na odwrot to sie zwie wiskozowatosc
co do napiec to ci nie powiem bo nigdy nie sprawdzalem ale jesli podczas jazdy wskazowka jzst na zielonym to spoko
czy masz problemy zeby go odpalac ?
bo jak nie to korzystaj z auta i sie nieprzejmuj
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
delphin
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: pt lut 17, 2006 8:07 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: delphin » pt mar 31, 2006 8:35 pm

Kolega ma racje :)2

ad1. Co do ładowania u mnie tak samo. I jak rozładowałem akumulator,
likla dni temu bo paliły się światełka to o odpleniu łąduje akumulator OK.
Napięcia takie same jak u Ciebie.

ad2. Też w normie ,u mnie jest tak samo.

Mój to ZJ 96'

Jeździj i się ciesz .. są większe problemy, oddałem dzisiaj przedni wał
do regeneracji :cry: , tylny most wyje :( (zmieniam we wtorek olej i zobaczę co będzie po zdjęciu dekla, az boję się zaglądać :-? ),
za silnik wycieraczki tylnej krzyczą 350zł :o , klocki zaczęły już piszczeć pewnie tarcze też do wymiany... reszty bolączek nie wymieniam, bo to pierdółki elektryczne np. fotel nie grzeje, tylna szyba sie nie otwiera, halogeny nie świecą, pękł przedni pas od mocowania reflektorów, O/D sie nie włącza, tempomat nie działa itp...
No ... to się wyżaliłem... i jeszcze gaz do przejrzenia, filtry do wymany...
no dobra juz kończę...bo mi wypracowanie wyjdzie...
Ostatnio zmieniony pt mar 31, 2006 10:29 pm przez delphin, łącznie zmieniany 1 raz.
Grand Cherokee 96' ZG V8 5,2l

qubus
 
 
Posty: 1018
Rejestracja: wt lut 22, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: qubus » pt mar 31, 2006 9:20 pm

delphin - lacze sie z Toba w bolu. rolki, kolo pasowe walu korbowego, kolektor wydechowy do wymiany Na razie tyle - reszte zrobilem.
Patrol GR Y60 Long
http://www.muddoctors.pl

Grzesiu Zalczyk
 
 
Posty: 104
Rejestracja: czw sty 26, 2006 1:53 pm
Lokalizacja: Korbielów

Post autor: Grzesiu Zalczyk » sob kwie 01, 2006 3:52 pm

...to można sobie tutaj popłakać?Z tymi mostami co piszecie...to ja już nie wiem.Kiedyś wsadziłem do auta pana złotą rączkę (czyt.mechanik) i powiedział,że te moje mosty to prawie nie wyją...Pewnie-myślę sobie..tylko pitolca dostać można.Jak dodaję gazu to może i cisza,ale gdy nogę ściągnę z p...nooo..z gazu to łuuuuu..tak to brzmi:łuuuuu...Gazu więcej i całkiem miło się robi.Zauważyłem,że bardziej to ''słyszalne'' jest z góreczki,jak się turlam.Cóż to być może?Cóż tu uczynić,aby cały czas miło było?Radyjko głośniej i czekać aż się urwie?Nooo i o ZJ moim takim starym (95) piszę.
...to ja poproszę!!
ZJ V8

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » ndz kwie 02, 2006 12:22 am

Napiecie ladowania - generalnie powinno byc 13.9-14.5 (tyle wymagane jest do np. uznania reklamacji akumulatora), u mnie jest 14.1 V, ale mierzy sie to przy wlaczonych odbiornikach pradu (swiatla, nadmuch) i wtedy napiecie ladowania bedzie WYZSZE niz przy odbiornikach wylaczonych (obroty generalnie powyzej 2000 rpm, wiec jak sam mierzysz to otworz przepustnice i wtedy sprawdzaj to napiecie).
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

qubus
 
 
Posty: 1018
Rejestracja: wt lut 22, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: qubus » czw kwie 06, 2006 6:38 am

dzisiaj temperatura na zew. spadla do + 3C. Ladowanie od razu na 14,8 V
potem widocznie sie naladowalo i wrocilo do 13,8 V
Krotko mowiac dziala i moja bryka tak jak ja nienawidzi ciepla :)
Patrol GR Y60 Long
http://www.muddoctors.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości