Strona 1 z 1
BLOKADA DYFRA w XJ- co w standardzie mają jepki?
: pn kwie 03, 2006 8:00 pm
autor: nemrod
Potrzebuję informacji czy jepki mają blokadę dyfra na tył i przód?
Chodzi mi o roczniki pomiędzy 89 a 94 czyli te których jest najwięcej nalicytacjach.
Pzdr
: pn kwie 03, 2006 8:11 pm
autor: intruz
Z przodu- nie, a z tylu wystepowalo tylko LSD...Za to maja blokade miedzyosiowa.
: pn kwie 03, 2006 8:22 pm
autor: mendelmax
Inna sprawa, że jest full blokad aftermarketowych które do tego pasują. Zależnie od sposobu użytkowania można walnąć np. truetraca (da się łyknąć za 2 tys.) albo detroita. Możliwości cała masa, byle była kasa...
: pn kwie 03, 2006 10:06 pm
autor: vandall1
Zum bajszpil:
Mój '90:reduktor 242 z full time i LSD z tyłu
mismana'88 bodaj:red 231 bez full time i bez LSD z tyłu
Z przodu to żaden chyba nie miał fabrycznie.
Lektura obowiazkowa:
http://jeep.avtograd.ru/
: wt kwie 04, 2006 8:30 am
autor: PATMA
A jak poznać czy jest LSD w tylnym moście w XJ?????
A co do tej "Obowiązkowej Lektury"

hehe to mur Berliński już runoł i nie każdy (gawari pa ruski ) LOL.
Co prawda mnie jeszcze uczyli ale i tak nic nie pamiętam.
: wt kwie 04, 2006 8:46 am
autor: pezet
PATMA pisze:A jak poznać czy jest LSD w tylnym moście w XJ?????
A co do tej "Obowiązkowej Lektury"

hehe to mur Berliński już runoł i nie każdy (gawari pa ruski ) LOL.
Co prawda mnie jeszcze uczyli ale i tak nic nie pamiętam.
To ogladasz strony przez translatora on-line i masz w jezyku w jakim chcesz.
Oprocz polskiego oczywiscie
http://www.online-translator.com/url/tr ... bmit2.y=14
: wt kwie 04, 2006 2:17 pm
autor: SławekXJ
PATMA pisze:A jak poznać czy jest LSD w tylnym moście w XJ?????
Podnieś mu zad do góry i pokręć kołem - drugie powinno się kręcić w tym samym kierunku

: wt kwie 04, 2006 5:00 pm
autor: MACIEK KRAKÓW
SławekXJ pisze:PATMA pisze:A jak poznać czy jest LSD w tylnym moście w XJ?????
Podnieś mu zad do góry i pokręć kołem - drugie powinno się kręcić w tym samym kierunku

To jest blokada cierna i ma prawo czasem sie drugie nie krecic, ale jezeli zakreca sie przy ktorejs probie w tym samym kierunku to znaczy, ze jest LSD
Cale prawidlowe dzialanie tej blokady zalezy jeszcze i co najwazniejsze od oleju do LSD w dyfrze... bo jak jest zwykly to LSD nie robi jak powinno

: wt kwie 04, 2006 6:28 pm
autor: danielpoz
MACIEK KRAKÓW pisze:
Cale prawidlowe dzialanie tej blokady zalezy jeszcze i co najwazniejsze od oleju do LSD w dyfrze... bo jak jest zwykly to LSD nie robi jak powinno

jak zwykly to nie robi i juz robic nie bedzie

: wt kwie 04, 2006 7:25 pm
autor: vandall1
A w srodku czasem jeszcze resztki tego latają

: wt kwie 04, 2006 8:55 pm
autor: MACIEK KRAKÓW
danielpoz pisze:MACIEK KRAKÓW pisze:
Cale prawidlowe dzialanie tej blokady zalezy jeszcze i co najwazniejsze od oleju do LSD w dyfrze... bo jak jest zwykly to LSD nie robi jak powinno

jak zwykly to nie robi i juz robic nie bedzie

Wierz mi, ze bedzie tylko olej trzeba zmienic na wlasciwy w miare szybko

: wt kwie 04, 2006 9:06 pm
autor: MACIEK KRAKÓW
Jak w swoim syfie olej zmienialem w dyfrach to wlalem taki jak w serwisowce i nie wiedzialem, ze mam LSD

A serwisowka podaje, ten sam olej. Dopiero potem doszedlem, do tego po szperaniu w necie, forach, literaturze i samej jezdzie syfem, ze jednak LSD byc w nim musi, bo jakos lepiej robil w terenie niz auta kolegow bez LSD
I okazalo sie, ze w moim modelu jest LSD standardowo a w innych modelach Rocky-iego jako opcja
I jak sie okazalo jest faktycznie LSD i robi

,a przejechalem na zwyklym tyle, ze bardzo dobrym kolo 2000 km i nic sie nie staloa caly dyfer sie elegancko wyczyscil

: wt kwie 04, 2006 9:14 pm
autor: mendelmax
Po prostu jeżdżąc na zwykłym oleju się to LSD zużywa. Więc działa ci po tych 2 tys. nawet, ale jest zużyte jak np. po (strzelam) 20 tys.
: wt kwie 04, 2006 10:13 pm
autor: MACIEK KRAKÓW
mendelmax pisze:Po prostu jeżdżąc na zwykłym oleju się to LSD zużywa. Więc działa ci po tych 2 tys. nawet, ale jest zużyte jak np. po (strzelam) 20 tys.
Tu sie z Kolega nie zgodze, bo jak sie moze zuzyc.
Na zwyklym oleju, ktory jest gestszy to LSD nie trze tak jak powinno, wiec sie nie zagrzeje do czerwonosci i nie zuzyje

: wt kwie 04, 2006 10:45 pm
autor: mendelmax
No właśnie chyba nie do końca, acz upierał się nie będę. Wydaje mi sie, że gęstszy olej nie wnika tak dobrze w skompresowane tarczki i to zwiększa tarcie- świadczy o tym fakt, że na złym oleju tarcie rośnie do bardzo, bardzo dużego wymiaru, jak opisywano, a nie maleje

Acz LSD póki co nie mam, dopiero płynie ze stanów, więc z użytkownikami tego cuda spierał się nie będę.

: śr kwie 05, 2006 12:50 am
autor: vandall1
A jakbym osobiscie inaocznie nie widział potrzaskanych tarczek od LSD to też bym sie nie wymądrzał

: śr kwie 05, 2006 10:57 am
autor: Stiopa
: pn kwie 17, 2006 9:14 pm
autor: nemrod
Dzięki za odpowiedź!
A gdzie można zakupić owe blokady na przód i tył?
Coś polecacie?
Jest jakieś zestawienie porównawcze?
Pzdr
Nemrod
: pn kwie 17, 2006 9:18 pm
autor: mendelmax
blokady = kupa kasy. Ja zakupiłem sobie na tył taką blokadkę selektywną z niższej półki za 3 tys. Auburn ECTED się to nazywa. na przód + tył
dobre blokady selektywne musisz liczyć powyżej 10 tys. Raczej więc się nie werci, chyba że auto wyłącznie w teren, ale wtedy taniej zaspawać dyfry
To najtańszy sklep jaki znam:
http://www.4wheelerssupply.com/catalog/ ... 470_496_22
Dolicz do cen
minimum 50% a zwykle więcej na sprowadzenie z USA.
Dodam jeszcze, że takie ceny dotyczą pełnych blokad selektywnych. Bo można pójść w automatyczne albo LSD takie jak np. Truetrac (torsen). to wówczas w 4-5 tys. na obie osie można się zawrzeć, ale nie bedzie już tak cukierkowo na drodze (blokady automatyczne) albo efektywnie w terenie (LSD)
: pn kwie 17, 2006 10:48 pm
autor: PKi
Truetrack nie szkodzi na szosie, nie poczujesz go w negatywnym znaczeniu.
W terenie na przodzie poczujesz - zmieli słabe krzyzaki

: wt kwie 18, 2006 7:02 am
autor: mendelmax
Dlatego rozdzieliłem Truetraca i blokady automatyczne:
drodze (blokady automatyczne) albo efektywnie w terenie (LSD)
Blokada (moim skromnym, niedoświadczonym zdaniem) jest wartościowa głównie z tyłu (jeśli nie ma się kasy na obie)- przód jest mocno dociążany silnikiem i zwykle (co nie znaczy zawsze) na wykrzyżu oba przednie koła dotykają ziemi, unosi się zaś tylne. Z kolei wtedy na to jedno tylne przypada duża masa, a więc i niezła trakcja. Dlatego blokadę na tyl raczej warto mieć. Przód przy braku kasy bym odpuścil a zainwestował raczej w disconnecty (tak właśnie powolutku robię

)
: pn kwie 24, 2006 12:41 pm
autor: nemrod
mendelmax pisze:Przód przy braku kasy bym odpuścil a zainwestował raczej w disconnecty (tak właśnie powolutku robię

)
Sorry, ale co to "disconnect"?
p.s.
znalazłem Granda 5.2 za 3200Euro dla myśliwego chyba wystarczy?
żadnych extremalnych wypadów.
Może czasem 1,5 t marchwi albo czegos podobnego na przyczepce i w śniegu tak okolo 40cm.
Jak narazie męczę Patrola GR 93 i jakoś daje radę. Czy Grand podoła?
Pzdr
: pn kwie 24, 2006 4:27 pm
autor: mendelmax
Rozłączniki stabilizatora. Pozwala to na większy wykrzyż czyli krótko mówiąc musi być większa mulda zeby się koło oderwało od podłoża. Skoro się będzie rzadziej odrywać, to też rzadziej potrzebna blokada, nie?

: sob kwie 29, 2006 9:11 pm
autor: nemrod
kumam,
dzięki