
samochod rodzinny???
Moderator: Mroczny
- pan.boczek
-
- Posty: 222
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
- Lokalizacja: Warszawa/Haga
samochod rodzinny???
Ostatnio zmieniony czw kwie 13, 2006 7:56 am przez pan.boczek, łącznie zmieniany 1 raz.
LRD3
- pan.boczek
-
- Posty: 222
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
- Lokalizacja: Warszawa/Haga
jeep cos sie uparl, zeby tluc modele na ilosc, a niekoniecznie
na jakosc i zgodnie z wymaganiami jego uztkownikow.
http://www.babez.de/jeep/jeep-patriot-2007.php

to tylko komputerowy koncept, ale oby nie wszedl do produkcji...
na jakosc i zgodnie z wymaganiami jego uztkownikow.
http://www.babez.de/jeep/jeep-patriot-2007.php

to tylko komputerowy koncept, ale oby nie wszedl do produkcji...
Ostatnio zmieniony czw kwie 13, 2006 7:58 am przez pan.boczek, łącznie zmieniany 2 razy.
LRD3
Bo niestety Jeep jest już własnością mercedesa i ani się obejrzymy, a wszystko będzie oparte o elektronikę, silniki wyżyłowane, wysokoobrotowe i ogólnie do dupy wszystko.
Ja pierdziele, czas zbierać kasę i kupić w dobrym stanie ze 4 jeepy coby mi do końca życia starczyło...
Ja pierdziele, czas zbierać kasę i kupić w dobrym stanie ze 4 jeepy coby mi do końca życia starczyło...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Tak całkiem do Mercedesa nie należy. Jednak jest to koncern dwóch gigantów i Chrysler cały czas trzyma łapę na Jeepie. Fakt, że do niektórych swoich samochodów stosuje technologię Merca (zresztą już nieco leciwą), ale Jeepa na szczęście to nie obejmuje. A SUVy z napędem 2WD są znacznie starszym wymysłem niż fuzja D-Ch.
WJ '00 6.5"
Owszem, ale wrangler chyba nie był dotąd w opcji 4x2 robiony?
Co do merca w jeepie to spójrz choćby na nowego granda i choćby ten system odłączania cylindrów w HEMI prosto ze stajni Merca
Ja widzę ogromną róznicę między starymi modelami a nowymi. Przeskok WJ=>WH jest dramatyczny w porównaniu z ZJ=>WJ- mimo, że już wtedy przebudowano prawie cały ten samochód, to pozostała ta sama zasada konstrukcji, a teraz to zupełnie co innego.
Co do merca w jeepie to spójrz choćby na nowego granda i choćby ten system odłączania cylindrów w HEMI prosto ze stajni Merca

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Ale histeryzujecie!
Niech sobie firmy rezygnuja z produkcji aut terenowych na rzecz SUV-ow (nowe Land Rovery, nowa gelenda, nowe Land Criusery itd) - niech jeszcze Nissan zrobi nowego Patrola tylko na na asfalt, to za 10 lat kazdy kto bedzie chcial kupic auto terenowe, bedzie musial kupic Jeepa - oczywiscie jezeli ten nie zrezygnuje z wdrozenia ciekawych conceptow:



Tu cala galeria:
http://moto.money.pl/galerie_aut/Jeep_R ... ept_m.html
Albo...
pozostanie UAZ Patriot
Niech sobie firmy rezygnuja z produkcji aut terenowych na rzecz SUV-ow (nowe Land Rovery, nowa gelenda, nowe Land Criusery itd) - niech jeszcze Nissan zrobi nowego Patrola tylko na na asfalt, to za 10 lat kazdy kto bedzie chcial kupic auto terenowe, bedzie musial kupic Jeepa - oczywiscie jezeli ten nie zrezygnuje z wdrozenia ciekawych conceptow:



Tu cala galeria:
http://moto.money.pl/galerie_aut/Jeep_R ... ept_m.html
Albo...
pozostanie UAZ Patriot

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
- pan.boczek
-
- Posty: 222
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
- Lokalizacja: Warszawa/Haga
Zgadzam się, że Rescue to jest jakaś szansa, ale wiecie co? To jest concept i jego nie wdrożą do produkcji. Za to takie gówniane pudełka jak Jeepster- napewno 
Jest jeszcze lepszy koncept od Rescue- Hurricane, ale to juz przegięcie pały jak dla mnie

Jest jeszcze lepszy koncept od Rescue- Hurricane, ale to juz przegięcie pały jak dla mnie

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Hurricane to tylko taka "wariacja na temat' - testowanie rozwiazan, bo takie auto nie wejdzie do produkcji.
Ale Ameryka to najwiekszy rynek na auta terenowe (nie mam na mysli SUV) oraz najwieksza armia i producenci nie pozwola sobie zeby odpuscic tylu klientow.
Dlatego trzymajmy kciuki za jeepa - niech rozwija konstrukcje terenowe, zeby nasze dzieci mialy czym jezdzic
Ale Ameryka to najwiekszy rynek na auta terenowe (nie mam na mysli SUV) oraz najwieksza armia i producenci nie pozwola sobie zeby odpuscic tylu klientow.
Dlatego trzymajmy kciuki za jeepa - niech rozwija konstrukcje terenowe, zeby nasze dzieci mialy czym jezdzic

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
Wszystko spoko, ale mam wrażenie, że władze koncernu nie mają pojęcia o offroadzie i potrzebach swoich klientów. Idą w dokładnie odwrotną, denną stronę. Ja nie uważam, żeby SUV był czymś złym. OK, fajnie że jest taka KIA Sportage itd. Ale jeep jest uosobieniem auta terenowego i choćby miał nie przynosić zysków to dla samego rozwijania prestiżu marki powinni robić auta TERENOWE.
Co do tego patrzenia na potrzeby klientów- czemu dotąd nie ma we wranglach w opcji np. D60, skoro kupa ludzi tak to przerabia?
Co do tego patrzenia na potrzeby klientów- czemu dotąd nie ma we wranglach w opcji np. D60, skoro kupa ludzi tak to przerabia?
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
He he, dla prestizu??mendelmax pisze: Ale jeep jest uosobieniem auta terenowego i choćby miał nie przynosić zysków to dla samego rozwijania prestiżu marki powinni robić auta TERENOWE.
Producent samochodow to nie Caritas - nie oplaca sie, to nie robia.
He he nr 2.mendelmax pisze:Co do tego patrzenia na potrzeby klientów- czemu dotąd nie ma we wranglach w opcji np. D60, skoro kupa ludzi tak to przerabia?
Sam piszesz ze i tak wszyscy przerabiaja - a wiec fabryka sprzedaje 1 auto i 4 mosty

Kasa. kasa, kasa...
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
Ale właśnie chodzi o to, że to podejście jest błędne. Bo powoduje, że potem ludzie kupują różne Nissany itd. i nie chce im się motać.
Ja wiem, że fabryka aut to nie Caritas, ale wierz mi, że sama marka Jeep jest warta fortunę, i szmacąc ją tą fortunę tracą. Może nie widać tego na koncie, ale jednak.
Zresztą jestem w 100% przekonany, że gdyby wrangla zrobili w takiej opcji madafaka offroad to zarobiliby wiecej. Dla klientów chcących SUVa są grandy i cziroki (sam nie jeżdżę zbytnio w terenie, więc wybrałem granda)
Ja wiem, że fabryka aut to nie Caritas, ale wierz mi, że sama marka Jeep jest warta fortunę, i szmacąc ją tą fortunę tracą. Może nie widać tego na koncie, ale jednak.
Zresztą jestem w 100% przekonany, że gdyby wrangla zrobili w takiej opcji madafaka offroad to zarobiliby wiecej. Dla klientów chcących SUVa są grandy i cziroki (sam nie jeżdżę zbytnio w terenie, więc wybrałem granda)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 48
- Rejestracja: śr sty 11, 2006 9:35 pm
- Lokalizacja: Austria
Jeep od niepamietnych czasow traktowal granda jako samochod rodzinny. W Stanach (byla) i jest oferowana wersja z napedem TALKO na 2 kola. Nie wiem jak bylo w XJ-ach...
Nowy wlasciciel Jeepa nie ma z tym nic wspolnego.
Niestety te nowe pomysly "przescigaja" sie w brzydocie
i marka firmy napewno na tym traci.
pozdrawiam
Nowy wlasciciel Jeepa nie ma z tym nic wspolnego.
Niestety te nowe pomysly "przescigaja" sie w brzydocie

pozdrawiam
WG 2004 , 2.7CRD Overland in black
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 48
- Rejestracja: śr sty 11, 2006 9:35 pm
- Lokalizacja: Austria
- pan.boczek
-
- Posty: 222
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
- Lokalizacja: Warszawa/Haga
Chyba mylisz unlimiteda z normalnym, krótkim wranglerem nowej generacjipan_boczek pisze:wlasnie o nim tutaj mowa - od pierwszego postu.Jeepomaniac pisze:... nastepca wranglera...

Na szczęście unlimited, oprócz większego o pół metra rozstawu osi, ma bebechy normalnego wrongla (rama, sztywne mosty) - całkowicie zgadzam się z pezetem, to jeden z najlepszych niusów z rynku sam. terenowych od wielu lat....

JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów 

IMHO za dobre to one nigdy nie były...mendelmax pisze:Ale sęk w tym, że własnie bebechy nowego wrangla są coraz gorsze. Ten silnik 3.7 to też do offroadu średnio...

....ale unlimited (podobnie jak krótki wrangler) ma mieć też wersję rubicon

P.S. 2-napędowa wersja wranglera to żadna nowość - zawsze były....
Ostatnio zmieniony czw kwie 13, 2006 3:38 pm przez zu-tec, łącznie zmieniany 1 raz.
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów 

Ja tam nic do tego unlimiteda nie mam, on ma swoje zalety, bo wszyscy wiedzą, że wrangler to trochę za ciasny był.
Chodzi mi właśnie o to, że nie dają mocniejszych mostów, lepszych silników... Po prostu kaszana.
A co do tych wrangli RWD- poważnie były wcześniej? Tego nie wiedziałem muszę przyznać.
Chodzi mi właśnie o to, że nie dają mocniejszych mostów, lepszych silników... Po prostu kaszana.
A co do tych wrangli RWD- poważnie były wcześniej? Tego nie wiedziałem muszę przyznać.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Ale moze i to sie zmienimendelmax pisze:Ale sęk w tym, że własnie bebechy nowego wrangla są coraz gorsze. Ten silnik 3.7 to też do offroadu średnio...

Wg danych Rescue:
silnik:
diesel 5.9,
239 kW (325KM)
752 Nm,
Ponadto:
W standardzie: opony 37'', zdolne do jazdy po przebiciu, cisnienie powietrza dostosowywane do warunkow na drodze,
wysokosc zawieszenia regulowana podczas jazdy,
zdalnie sterowane wyciagarki z przodu i z tyłu,
oświetlenia otoczenia pojazdu,
kamery termiczne i kamery pod autem pokazujace po czym jedziemy,
trojwymiarowa mapa GPS
możliwość transmisji satelitarnych itd.....
Imponujace (niestety) sa wymiary:
Rostaw osi - 3106 mm
Dlugosc - 4991 mm
szerokosc - 2032 mm
wysokosc z relingami - 2167 mm
masa wł - 2495 kg
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
- pan.boczek
-
- Posty: 222
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
- Lokalizacja: Warszawa/Haga
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość