A co z blachami :D

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

pepeko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 12:58 am
Lokalizacja: Wadowice

A co z blachami :D

Post autor: pepeko » pn kwie 24, 2006 10:57 pm

Cze wszystkim, dzieki za info na temat silniczka, potwierdziliscie moj dylemat :wink: , ale co tam, mam juz dosiwadczenie z gazem i zgadza sie jest ok, ale caly czas jednak mysle o dbrym kaszlaku na ropkę. :wink:

Teraz prosze was o pare słów na temat blaszek. wczoraj byłem u kolesia, który kupił sliczniutkiego Cherokee'go z 1995 4L, akurat robil remont budy bo okazało sie ze wszystko pod plastkiem i od spodu bylo zgnite, a blaszki cieniutkie. Czy wiekszosc ich tak ma, czy juz powinienem sie liczyc z kosztem tego typu. (a autko wciaz mnie kręci :D )
Kocham rodzine, zycie, nature, podroze, zachody i wschody slonca, (piwo:-)

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pn kwie 24, 2006 11:03 pm

Blaszki cieniutkie? Nie wiem jak w czirokezach, ale jak ja w grandzie wierciłem dziurę na przykręcenie gaśnicy, to mi gały wychodziły, że ta blacha jest taka gruba...
Ostatnio był nawet spór o to, czy cherokee są cynkowane czy nie, chyba w końcu nie było konsensusu.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » wt kwie 25, 2006 12:56 pm

Nie ma tutaj żadnej reguły .
Wszystko zależy od tego jak auto było eksploatowane i jak o niego dbano .
Jeżeli samochód jeździł w błocie ale był rzadko myty od spodu ( i to tak solidnie ) , są duże szanse , że będzie zgnity .
Ale znam XJ'ty dużo starsze od mojego ( '93) , które nie mają śladów korozji . Natomiast w swoim musiałem wymienić w zasadzie całą podłogę i połatać dach w okolicach rynienek .
Na pewno newralgicznym punktem jest podłoga w bagażniku , zwłaszcza w okolicach jej połączenia z nadkolami .

:D
Stiopa
XJ Sport '93

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » wt kwie 25, 2006 4:56 pm

Ja nie miałem okazji sprawdzić czy blache w swoim XJocie mam cynkowaną ale myśle że tak. Auto ma 16latek a blache ma prawie idealną. W paru miejscach pojawiły się już ogniska rdzy i nic poza tym. Uważam że jeepy pod tym względem są bardzo udane.
XJ 4.0 90'

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » śr kwie 26, 2006 8:46 am

enter pisze:Ja nie miałem okazji sprawdzić czy blache w swoim XJocie mam cynkowaną ale myśle że tak. Auto ma 16latek a blache ma prawie idealną. W paru miejscach pojawiły się już ogniska rdzy i nic poza tym. Uważam że jeepy pod tym względem są bardzo udane.
:lol: :lol: :lol:

No to rzeczywiście stan idealny :)21

Nie chciałbym zobaczyć stanu "dobrego" :wink:
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » śr kwie 26, 2006 4:48 pm

SławekXJ pisze:
enter pisze:Ja nie miałem okazji sprawdzić czy blache w swoim XJocie mam cynkowaną ale myśle że tak. Auto ma 16latek a blache ma prawie idealną. W paru miejscach pojawiły się już ogniska rdzy i nic poza tym. Uważam że jeepy pod tym względem są bardzo udane.
:lol: :lol: :lol:

No to rzeczywiście stan idealny :)21

Nie chciałbym zobaczyć stanu "dobrego" :wink:
przeczytaj dokładnie to co pisze zanim komentujesz :wink:
dla mnie parch (lakier zmienił kolor ale rdzy jeszcze nie widać) wielkości 3mm których jest pare przy przedniej szybie w aucie 16letnim uważam za i tak dobry wynik i dlatego napisałem "prawie" idealny stan. Jeśli się ze mną nie zgadzasz to może zweryfikujesz moje poglądy :evil:
XJ 4.0 90'

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » śr kwie 26, 2006 5:25 pm

a jak wyglada pod dywanikmi? hahaha
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » śr kwie 26, 2006 6:37 pm

danielpoz pisze:a jak wyglada pod dywanikmi? hahaha
przyjedź to sam zobaczysz :lol:
XJ 4.0 90'

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » czw kwie 27, 2006 7:44 am

@enter - zobacz jaką blachę masz na podłodze pod nogami oraz w bagażniku a potem pogadamy :wink:

Odkręć też zbiornik paliwa i go pooglądaj jak też blachę nad bagażnikiem :)2 :D
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » czw kwie 27, 2006 6:51 pm

blachy to jak zycie wieczne kazdy ma takie na jakie sobie zasluzyl
nawet ocynki jak tarte do bialosci po kamieniach lub piachu
sie zbuntuja jesli nie konserwowane ale gneralnie 10 letni irokez jest
bez rdzy jesli ja ma to omijaj go z daleka dzwon i naprawa chalupnicza pewna albo katowany na maxa
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
bumelant
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob mar 11, 2006 4:10 pm
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Post autor: bumelant » czw kwie 27, 2006 8:16 pm

w moim z 93 jedyne widoczne ogniska byly pod klamkami no i na laczeniu nadkoli z podlaga w bagazniku, progi tez zaczyna brac bo sa troche obtluczone kamieniami, ale rdza jest powierzchowna raczej, na dniach to zrobie wszystko
XJ '93 2.1 TD, 231, LSD, lift 2''

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość