Chce kupic Grand Cherooki 5,2 Automat Prosze o Porade

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

lukasz006
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: czw maja 04, 2006 10:40 pm

Chce kupic Grand Cherooki 5,2 Automat Prosze o Porade

Post autor: lukasz006 » czw maja 04, 2006 11:01 pm

Mysle o tym pierwszym Grandzie ewntulanie ten z nowsza deska rozdzielcza dwojka troche za droga

Witam

Na wstępnie troche na autach sie znam (jak napisalem troche sie zanam ale wszelkie cenne informacje o modelu chetnie widziane) ale z terenowkami nie mialem doczynienia wiec napiszcie na co uwazac przy zakupie terenowki jak sie powinien zachowywac naped 4x4 ewentualnie czy GC nadaje sie do terenu czy to raczej suv na bezdroza, ceny czesci, jak powini sie zalaczac napedy i blokowac mosty

Jak sie domyslam silnik jest cziezko zajezdzic ale troche boje sie automatow jak to jest z tymi skrzyniami w Jeepach
mozna sie nimi wybrac w jakis ciezszy teren czy wziasc duza przyczepe
albo podruzowac po autostradzie z predkosciami dochodzacymi do 200km/h pytam dlatego bo bardzo lubie jezdzic automatami ALE
1 padlmi jak jechalem z kempingiem 110km/h po 150km zwykla osobowka
2 zajedzilem porostu doszedl do 200 tys km i sie rozsypal
3 jechalem po autobanie 200km/h przez 3h i padla skrzynia
4 znowu jechalem z przyczepom

wszystkie te skrzynie byly Forda scorpio ale rozne odmiany modele i moce dlatego szukam teraz auta w ktorym bede mogl spokojnie wykozytywac moc

bo ta skrzynia co padla od jazdy 200 km/h zostala wymieniona w tym auciem na manualna i ten samochod jezdzi juz sporo czasu i tez z przyczepami albo dosc szybka jazda i nic sie w nim zabrdzo nie dzieje ale dlamnie to on juz mi nie podchodzi niema Automata dlatego po czesci mysle o Jeepie w koncu gdzie powinienna byc mocna skrzynia jak nie w 5 -cio litrowej amerykanskiej terenowce a inna sprawa ze zaczynam lapac bakcyla na terenowe auta i mysle ze napewno to bedzie jakis terenowy kwestia modelu

Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz
jesli byl temat poruszony pod tym katem i jak by ktos mial jakis link do niego tez milo by bylo

Awatar użytkownika
michals
 
 
Posty: 233
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: michals » pt maja 05, 2006 7:47 am

skorzystaj z opcji "szukaj"

ps jak nie zalozysz chlodnicy skrzyni to kazda skrzynie zakatujesz na autostradzie z predkoscia 200km/h. poza tym grand nie sluzy do jazdy po autostradzie z predkoscia 200 km/h bo spala wtedy pewnie ze 30 l/100km a i nie do tego zostal stworzony. To jest terenowka a nie wyscigowka
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"

Only at ...
Jeep.Org.PL

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt maja 05, 2006 8:00 am

Obawiam się, że on te 200kph może i wyciśnie, ale to już śmierć w oczach i katowanie auta. No i chyba wróżka na pokładzie potrzebna żeby mówiła kiedy hamować z półgodzinnym wyprzedzeniem ;)
Co do blokowania mostów, to w grandzie seryjnie tylko za pomocą spawarki ;)
Silniki i automaty są mocne, ale jak była mowa wyżej i tak je zakatujesz jeżdżąc szybko. Grand to auto do bujania się powolutku a nie gnania na złamanie karku ;)
Poprzeglądaj forum to zobaczysz, jakie ludzie mają problemy, jak tych aut używają itd. To naprawdę da ci więcej niż esencja którą możesz usłyszeć zakładając osobny temat.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » sob maja 06, 2006 5:53 pm

jak chcesz smigac 200 to zostan lepiej przy swoim scorpionsie..

mel
Posty: 474
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
Lokalizacja: W-wa i okolice

Post autor: mel » ndz maja 07, 2006 8:15 am

Bakcyla to łapiesz na suvy - terenówki nie jeżdżą 200 ba nawet 150 w trasie - są na ogół przerabiane aby poprawić ich dzielność terenową - co zdecydowanie odbija się na ich możliwościach na czarnym- ja swoim powyżej 120 to już od wielkiego dzwona, a na codzień poniżej 100/h.
Więc myślę, że nie tu otrzymasz info odnośnie popylania jeepem ca 200 km/h. Wersje amerykańskie są zdecydowanie dostosowane do amerykańskiego rynku i obowiązujących na nim restrykcyjnych przepisów drogowych. Wniosek jeden - aby szybko i długo popylać musisz wstawić chłodnicę, poprawiać zawieszenie - jest po porostu za miękkie i mało stabilne jak na te prędkośći.


.......Nie no.... ale ogólnie ten pomysł to wielka pomyłka.
Albo rybki albo pipki. :)2





I jeszcze jedno - ale ważne - do 200 km/h albo powyżej latają teraz prawie wszystkie auta osobowe w tym i diesle - które przy tych prędkościach palą w granicach 9 - 12 litrów ropy lub kilkanaście litrów benzyny, są wyposażone w full systemów kontroli trakcji, wspomagania jazdy i c.uj wie jeszcze czego. I te auta przy tych prędkościach można uznać za bezpieczne - uznać, bo z mojego doświadczenia przy prędkościach powyżej 200 km/h w samochodach osobowych (niesportowych) żadne seryjne klocki i tarcze nie robią tak jak powinny. Każda terenówka - często z tyłu jeszcze na bębnach, posiadająca sztywne mosty, nieszosowe opony i ważąca w przedziale 1,8-2,5 t - to przy takiej prędkości - zwykły pociąg towarowy, z tą różnicą, że miejsce maszynisty jest zbudowane z tektury.
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki

LAREDO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 89
Rejestracja: śr cze 01, 2005 1:49 pm
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: LAREDO » ndz maja 07, 2006 9:50 am

:o :o :o normalnie kolega mnie zaskoczył .....
nie kupuj jeepa bo nie opłaca ci się to. Jeśli cokolwiek z tego co pisałeś jest prawdą ( w co wątpię) to nawej patrol GR by sobie przy tobie nie poradził.
Po 1 ..... jaka skrzynia wytrzyma jazdę 110 km /h z przyczepą na długiej trasie ?? chyba tylko od mana - niestety jeep takich nie posiada.
Po 2 ..... nie wiem gdzie są autobany gdzie przez 3 godziny możemy poruszać sie 200 km /h ( z prostego rachunku wynika że pokonałeś dystans 600 km) - chyba w Australii byłeś lub .... masz fajne gry komputerowe
po 3 ..... jeśli prawdą jest to że jeździsz jak piszesz 200 tys km dla silnika przy takiej jeździe to wręcz wyczyn - nie zmieniaj marki samochodu
po 4 ..... jeśli jechałeś 3 h z prędkością 200 km/h i zajechałeś skrzynię w jaki sposób mogłeś kontynuować jazdę z PRZYCZEPOM
Wytłumacz mi to - a j w nagrodę dam ci sie powozić moim jeepem, jeśli chcesz z przyczepą. Jeśli lubisz ciągać coś za sobą proponuję najzwyklejszą lokomotywę a jeśli cenisz luksus TGW..... to ma dopiero kopa
szykuje się ponownie na 4x4 ale nie wiem na co :)
GSM 695 659 000

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » ndz maja 07, 2006 9:51 am

Rozwiązaniem moze być Cayenne ;)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

LAREDO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 89
Rejestracja: śr cze 01, 2005 1:49 pm
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: LAREDO » pn maja 08, 2006 3:54 pm

prosiak jest samochodem sportowym a nie terewnowym i nie jestem do końca pewny czy sbył projektowany do ciągnięcia.... czegoś tam. Może kolega zakupi Magnum ... lub coś większego i bardziej hamerykanskiego ;) - heh ależ ja się czepiam nieszczęśnika
szykuje się ponownie na 4x4 ale nie wiem na co :)
GSM 695 659 000

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość