MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
hans
- jestem tu nowy...

- Posty: 31
- Rejestracja: ndz paź 27, 2002 8:58 pm
Post
autor: hans » sob cze 03, 2006 7:38 pm
witam
Mam YJ z 89 roku silnik 2,5 i po założeniu kół 31x15 strasznie brakuje mocy - chciałbym wsadzić do niego motor od xj 4.0 HO. Czy można przełożyć sam silnik czy też trzeba przerobić inne podzespoły?
MJ
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » sob cze 03, 2006 9:25 pm
A skrzynia? Do tego musisz liczyć jeszcze cały osprzęt silnika. Nie takie proste to będzie

Możesz z prostszych rozwiązań po prostu zmienić przełozenia w mostach, ale to też niebagatelna kasiura. Niestety nie ma tu rozwiązań tanich

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » ndz cze 04, 2006 8:19 am
jak juz to wrzuc lepiej V8 z granda. i zmien tylny most od razu
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
krism

- Posty: 393
- Rejestracja: ndz paź 23, 2005 3:10 pm
- Lokalizacja: rybnik
-
Kontaktowanie:
Post
autor: krism » ndz cze 04, 2006 9:08 pm
Silnik 4,0 musialbys wymienic ze skrzynia co do 4,7 to to juz jest zabawa wtedy reduktor, most min D44
-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » ndz cze 04, 2006 10:00 pm
lepiej 5,2 albo 5,9. wtedy bierze sie caly silnik skrzynie i reduktor to wtedy jest najprosciej. a i most to obowiazkowo D44
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
kmiecioo
-

- Posty: 115
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 12:48 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: kmiecioo » ndz cze 04, 2006 10:58 pm
A 5,2 ze skrzynią i reduktorem wejdzie do Wrangla na długość?

-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » pn cze 05, 2006 9:13 am
5.2 to jest V, a 4.0 jest rzędowy. Więc na długość powinno wejść "z palcem w pupie", pytanie, czy się zmieści na szerokość.
Lepiej celować w 4.7- mniejszy, lżejszy, mocniejszy... droższy

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
kmiecioo
-

- Posty: 115
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 12:48 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: kmiecioo » pn cze 05, 2006 1:15 pm
Ja wiem, że 5,2 jest V, zastanawiam się nad długością skrzyni

-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » pn cze 05, 2006 4:16 pm
skoro aw4 do wranglera weszla to czemu i ta mialaby nie wejsc?
a jak nie to dobra okazja do zwiekszenia nieco rozstawu osi
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » pn cze 05, 2006 6:08 pm
skrzynia rozmiarowo jest chyba bardzo, bardzo podobna do 42RE z 4.0 (który to zestaw był stosowany we wranglach), a skoro ten sam w sobie jest dłuższy, to nie ma problemu. O to mi chodziło

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość