MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
kwinto
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 5:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: kwinto » wt cze 20, 2006 6:07 pm
Cztery dni temu kupiłem Cherokee 4.0. Rocznik 90. Pragnę GAZU!!! Gdzie w Warszawie można to założyć w rozsądnej cenie

Pozdrawiam i proszę o wskazówki.
Pozdrawiam. Świerzo po zakupie Jeepa.
-
Lawek
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 9:27 pm
- Lokalizacja: Wa-wa
Post
autor: Lawek » śr cze 21, 2006 9:11 am
Po co inwestować. Poturlaj syfa jeszcze kilka dni, zadaj nam ze sto pytań, zacznij usuwać usterki, zniecheć sie i sprzedaj syfa.
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » śr cze 21, 2006 11:35 am
A później koniecznie trzeba się podzielić refleksjami, jaki to ten samochód do rzyci, i w ogóle porażka

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
kwinto
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 5:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: kwinto » śr cze 21, 2006 4:44 pm
Gdybym uważał że kupuję syfa to bym go poprostu nie kupił. Nie zniechęcicie mnie. Chociaż czas pokaże ile jest wart. Ale do rzeczy ... nie chodzi mi o sto pytań tylko o jedno. gdzie mogę go zgazować w rozsądnej cenie.
Pozdrawiam. Świerzo po zakupie Jeepa.
-
QBS

- Posty: 382
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 5:56 pm
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: QBS » śr cze 21, 2006 7:44 pm
kwinto pisze:Gdybym uważał że kupuję syfa to bym go poprostu nie kupił.
Ale Ty już go kupiłeś

XJ >Y60->Ranger->KJ->P3
-
kwinto
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 5:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: kwinto » śr cze 21, 2006 8:58 pm
Bo to nie syf tylko moje cako. Choćby nawet rochę niedomagał to i tak go lubię. A, tak na marginesie to Twój obrazek chyba nie przedstawia "Malucha"

Pozdrawiam. Świerzo po zakupie Jeepa.
-
QBS

- Posty: 382
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 5:56 pm
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: QBS » śr cze 21, 2006 9:02 pm
Mój avatar przedstawia właśnie syfa - jak i większości userów na tym forum

XJ >Y60->Ranger->KJ->P3
-
solt

- Posty: 481
- Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
- Lokalizacja: wracaja Litwini?
Post
autor: solt » śr cze 21, 2006 11:48 pm
od razu syf... kiosk i tyle

Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie

-
Wilku

- Posty: 639
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Pultusk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wilku » czw cze 22, 2006 12:39 am
Plecem wtrysk gazu - do silnika 4-ro cylindrowego 2tys pln (zaklad w siedlcach za tyle stag200 montuje), wiec nie ma co sie bawic w mieszadla. Jesli chcesz wiecej szczegolow to pisz na priv.
Pzdr, W
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » czw cze 22, 2006 4:26 pm
za 2 tysie gaz do 6cylindrowca to podejrzanie tanio juz lepiej dobry zwykly niz spaprana sekwencje sobie zapodac
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » czw cze 22, 2006 4:45 pm
Stag* - i wszystko jasne

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
Wilku

- Posty: 639
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Pultusk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wilku » czw cze 22, 2006 5:49 pm
Tak jak pisalem wyzej, 2tys kosztowala instalacja do silnika 4-ro cylindrowego. Do 6 nie pamietam dokladnie, ale okolo 2700. Wiem, ze stagi do ukladow 2generacji nie cieszyly sie dobra opinia, ale jesli chodzi o stag200 (4generacja), to nie jest juz tak zle. Uwazam, ze taka instalacja lpg bedzie lepsza od najlepszego ukladu na mieszalniku. Caly uklad zaplonowy pracuje tak jak na benzynie; nie ma mozliwosci wystrzalu gazu (co jest wielce prawdopodobne przy instalacjach z mieszalnikiem szczegolnie przy jezdzie po glebszej wodzie

).
Mam stag200 w mazdzie 323 - ponad 5tys km zrobione i jest ok. Moc taka jak na benzynie; zero problemow.
Uwazam, ze wiele zalezy od kompetencji zakladu montujacego. O stag200 mozna poczytac na
http://www.ac.com.pl/autogaz/zapytania/ ... kt=stag200.
Pzdr, W
-
solt

- Posty: 481
- Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
- Lokalizacja: wracaja Litwini?
Post
autor: solt » czw cze 22, 2006 7:26 pm
misman pisze:Stag* - i wszystko jasne

jestes uprzedzony

Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie

-
Marcin978
-

- Posty: 118
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 7:18 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: Marcin978 » pt cze 23, 2006 12:51 am
najgorsze jest to ze nie ma przestrzeni bagazowej, jakas duza butla tylko
i chyba trzeba tez zapasowke wywalic nie?
-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » pt cze 23, 2006 1:54 pm
Marcin978 pisze:najgorsze jest to ze nie ma przestrzeni bagazowej, jakas duza butla tylko
i chyba trzeba tez zapasowke wywalic nie?
O jakim aucie mowisz i jaka butla?
-
Billy69

- Posty: 420
- Rejestracja: śr sty 25, 2006 4:30 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Billy69 » pt cze 23, 2006 6:41 pm
temat był na forum ćwiczony, można zapodać toroidalny, pionowy zbiornik w miejsce koła, podobno mieści się nawet 85l, ja niestety znalazłem tylko 60 i w związku z tym "mieszkam" prawie na stacji benzynowej...
XJ4.0... nastała era 4.2Donkey

Jeśli coś się nie daje naprawić, znaczy, że nie było zepsute.
-
Bulli
- jestem tu nowy...

- Posty: 10
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 7:23 pm
- Lokalizacja: Trójmiasto
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bulli » sob cze 24, 2006 7:49 pm
Odnośnie oszczędzania przestrzeni bagazowej warto rozważyć zamontowanie zbiornika 50 lub 70 litrów na burcie wzdłóż auta (większość butli montowana jest w poprzek za siedzeniem). Zostaje nam wolny cały środek, a w razie potrzeby zawsze można doraźnie wymontować zapas.

'93 V8 5,2 literka... niszczyciel paliwa....
-
meanstreak
- jestem tu nowy...

- Posty: 31
- Rejestracja: czw gru 29, 2005 2:53 pm
Post
autor: meanstreak » wt cze 27, 2006 8:09 pm
tydzień temu wstawiłem elpigaz. instalacja drugiel generacji. cena 1900zł. wszystko bardzo ładnie i sprawnie założone. pracuje równo . butla zamontowana wzdłóż auta o poj. 80L. gazu weszło 64L. zrobiłem na tym w trasie 250km (80-100km/h) i 100km w miescie. srednie spalanie wyszło mi 18,2L. myślę że to dobry wynik.
pozdrawiam
-
Bulli
- jestem tu nowy...

- Posty: 10
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 7:23 pm
- Lokalizacja: Trójmiasto
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bulli » wt cze 27, 2006 9:33 pm
Około 18 litrów na 100 to chyba nieźle. Ja mam silnik 5,2 i spala mi 25 litrów gazu przy jeździe mieszanej.
'93 V8 5,2 literka... niszczyciel paliwa....
-
powerolo
-

- Posty: 117
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 11:27 pm
- Lokalizacja: K-PaX
Post
autor: powerolo » sob lip 01, 2006 2:00 pm
kwinto pisze:Bo to nie syf tylko moje cako. Choćby nawet rochę niedomagał to i tak go lubię. A, tak na marginesie to Twój obrazek chyba nie przedstawia "Malucha"

kwinto tu nikt nie obraża twojego "malucha"
przejżyj sobie to
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=4266
Discoteque 2,5TDI `93
Honda XL500 `83
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » czw lip 20, 2006 4:44 pm
to co z tym stag`iem

na www widze ze juz jest wersja 300 do 6 cylindrow tylko ceny jakos nie widze... warto czy nie bo jakos 6k placic to ..........

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
Wilku

- Posty: 639
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Pultusk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wilku » czw lip 20, 2006 5:22 pm
To jest link do strony producenta STAGa. Firma ta montuje instalacje, ale nie wiem w jakich cenach. Ja zakladalem instalacje ze sterownikiem STAG200 w Siedlcach i kosztowała ona 2000zł z butlą w kole (dla każdego innego silnika 4-ro cylindrowego cena jest identyczna). Dla 6-cio cylindrówki,o ile dobrze pamietam, instalacja kosztuje tam 2700.
Uwazam, ze przy takich cenach instalacji nie warto zakladać instalki na mieszalniku (chyba ze dla silnika z monowtryskiem lub gaznikiem - ale w takim przypadku nie ma wyboru).
Stag200 jest przeznaczony do silnikow 4 i 6cylindrowych. Stag 300 to chyba nieco bardziej zaawansowany sterownik i obsluguje do 8 cylindrow.
Pzdr, W
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » czw lip 20, 2006 8:24 pm
klimson pisze:to co z tym stag`iem

na www widze ze juz jest wersja 300 do 6 cylindrow tylko ceny jakos nie widze... warto czy nie bo jakos 6k placic to ..........

Za staga ? nawet 1k nie warto. Conajmniej KME.
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
Wilku

- Posty: 639
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Pultusk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wilku » czw lip 20, 2006 10:50 pm
Za staga ? nawet 1k nie warto. Conajmniej KME.
Masz zle doswiadczenia ze stag200? U mnie narazie spisuje sie rewelacyjnie, wszak dopiero 8,5tys na lpg przejechalem. Jesli mialbym jeszcze raz wybierac miedzy mieszalnikiem za 1600-1800pln, sekwencja ze stag200 za 2000pln, lub sekwencja KME, OMVL itp za 3200-4000pln, to wybor bylby taki sam.
Pzdr, W
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » pt lip 21, 2006 10:09 am
misman pisze:
Za staga ? nawet 1k nie warto. Conajmniej KME.
no tak ale jak z cena

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość