MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Plush
-

- Posty: 259
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 7:20 pm
- Lokalizacja: Chełm
Post
autor: Plush » czw sie 24, 2006 8:40 pm
Stalo sie, zostalem wlascicielem jeepa cherokee 2,5 td, z 1996 roku pewnie jak wiekszosc nowych bede Was zadreczal glupimi pytaniami, mam nadzieje ze mi wybaczycie przynajmniej na poczatku
Bryka jezdzi nawet fajnie pozatym ze niedomaga sprzeglo i przez to troche cienko sie zmieniaja biegi - szczegolnie wsteczny i tym mam zamiar zajac sie na poczatku /pisze o tym zeby nie bylo ze on taki piekny i bezproblemowy

/.
Pozdrawiam
Plush
GG: 12108
Vitara '91 1,6B Fedima 31/10.5/15
-
Kudłaty
-

- Posty: 205
- Rejestracja: ndz lip 10, 2005 5:34 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Kudłaty » czw sie 24, 2006 9:44 pm
Plush pisze: mam nadzieje ze mi wybaczycie przynajmniej na poczatku
/.
Witam i zacznijmy od tego , że nikt ci nie wybaczy dlaczego kupiłeś 2,5l td

Był Suzuk Był Jeep
Niedługo coś nowego .Już jaest LR Disco 300
-
Piasecznik
- jestem tu nowy...

- Posty: 73
- Rejestracja: pn cze 26, 2006 12:16 pm
- Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: Piasecznik » czw sie 24, 2006 11:22 pm
Laser mu wybaczy, a nawet przygarnie, bo sam taki ma i chwali.
Nie taki jednak dizel straszny, no chyba ze 2.1 ;P
-
Plush
-

- Posty: 259
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 7:20 pm
- Lokalizacja: Chełm
Post
autor: Plush » pt sie 25, 2006 6:41 am
Heh tego moglem sie spodziewac - forum czytuje juz od zimy wiec wiem co i jak ale decyzje podjalem po tym jak dowiedzialem sie ze u mnie w firmie VM jezdzi w ducato i mimo slusznego przegiegu to nie bylo z nim wiekszych problemow.
Pozdrawiam
Plush
GG: 12108
Vitara '91 1,6B Fedima 31/10.5/15
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » pt sie 25, 2006 4:41 pm
Plush pisze:Heh tego moglem sie spodziewac - forum czytuje juz od zimy wiec wiem co i jak ale decyzje podjalem po tym jak dowiedzialem sie ze u mnie w firmie VM jezdzi w ducato i mimo slusznego przegiegu to nie bylo z nim wiekszych problemow.
to trza se bylo dukato zakupic

-
lesio jeep
-

- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » pt sie 25, 2006 5:43 pm
golony pisze:Plush pisze:Heh tego moglem sie spodziewac - forum czytuje juz od zimy wiec wiem co i jak ale decyzje podjalem po tym jak dowiedzialem sie ze u mnie w firmie VM jezdzi w ducato i mimo slusznego przegiegu to nie bylo z nim wiekszych problemow.
to trza se bylo dukato zakupic

i mugl bys sie z kol Golonym zmeirzyc sie tym Dukato w terenie
moze wkoncu nie byl by najgorszy z tym czerwonym toczydlem
jednoczesnie mam namiar na kaplet glowic 4+ uszczelka jednoczesciowa
wzmocniona + inne duperelle orginalne VM nowe z gwarancja za jedyne 950 euro

czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
shalashaska
- jestem tu nowy...

- Posty: 70
- Rejestracja: sob sie 19, 2006 5:16 pm
- Lokalizacja: Małopolska
Post
autor: shalashaska » pt sie 25, 2006 6:04 pm
Piasecznik pisze:Laser mu wybaczy, a nawet przygarnie, bo sam taki ma i chwali.
Nie taki jednak dizel straszny, no chyba ze 2.1 ;P
Hehe ostrożnie z tym 2.1TD, ja nie nażekam a wręcz chwalę.Zresztą lepszy ten motor do roboty od 2.5

, bo o ile się nie mylę ma cztery głowice

-
lesio jeep
-

- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » pt sie 25, 2006 6:58 pm
dokladnie 2,5 ma 4 glowice i gdzie widzisz problem
skoro 4 kosztuja tyle co jedna

a
w eksploatacji tanszy od 2,1liczac nawet komplet glowic co 300 tys
nie dajac uczucia braku mocy

czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
shalashaska
- jestem tu nowy...

- Posty: 70
- Rejestracja: sob sie 19, 2006 5:16 pm
- Lokalizacja: Małopolska
Post
autor: shalashaska » pt sie 25, 2006 7:04 pm
No nie jestem tego taki pewny lesio, nawet idź z tym do mechanika do roboty to zapenw bardziej Ci szarpnie te PLN
Ta jedna głowiczka do 2.5TD kosztuje tylko 250 PLN.A do 2.1TD kupisz już za 500PLN

-
bojach

- Posty: 730
- Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
- Lokalizacja: rumia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bojach » pt sie 25, 2006 7:13 pm
głowiczka do VMa to wydatek około 1 kzł ( x 4 szt )

pozdrawiam Marek
offpoje team
-
shalashaska
- jestem tu nowy...

- Posty: 70
- Rejestracja: sob sie 19, 2006 5:16 pm
- Lokalizacja: Małopolska
Post
autor: shalashaska » pt sie 25, 2006 7:20 pm
No to jak ktoś potrzebuje to ma okazje na allegro ja kupić za 250 zeta za sztukę.
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » pt sie 25, 2006 7:20 pm
lesio jak zwykle sie myli

lesiu a jaki ty masz u siebie motor?dzis zeby sprawdzic czy moze masz racje zlapalem sie ze swiatel z jeepem 2.5td i nie wiem o czym do mnie rozmawiasz??zniknal po paru metrach mimo szczerych checi...wiec zanim cos chlapniesz pomysl choc chwile..wpadnij na tyskie to sie poscigamy

-
shalashaska
- jestem tu nowy...

- Posty: 70
- Rejestracja: sob sie 19, 2006 5:16 pm
- Lokalizacja: Małopolska
Post
autor: shalashaska » pt sie 25, 2006 7:29 pm
No musimy wbić Lesiowi że tyskie królewskie

Peugot; Nissan amera N15;
Etz251
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » pt sie 25, 2006 7:32 pm
i rzadzi

-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » pt sie 25, 2006 7:33 pm
lesiowi wbic to sie akurat nic nie da ..on jest po prostu inny.ma chlopak swoj swiat

-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » pt sie 25, 2006 7:35 pm
golony pisze:lesio jak zwykle sie myli

lesiu a jaki ty masz u siebie motor?dzis zeby sprawdzic czy moze masz racje zlapalem sie ze swiatel z jeepem 2.5td i nie wiem o czym do mnie rozmawiasz??zniknal po paru metrach mimo szczerych checi...wiec zanim cos chlapniesz pomysl choc chwile..wpadnij na tyskie to sie poscigamy

A gdzie w terenie miałeś światła
Jak lubisz się ścigać spod świateł to chyba nie na to forum trafiłeś

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » pt sie 25, 2006 7:37 pm
a od kiedy jeep terenowy? prosze opowiedz mi bajke jak to dezel lepszy w terenie tylko jakos to uargumentuj
Ostatnio zmieniony pt sie 25, 2006 7:39 pm przez
golony, łącznie zmieniany 1 raz.
-
shalashaska
- jestem tu nowy...

- Posty: 70
- Rejestracja: sob sie 19, 2006 5:16 pm
- Lokalizacja: Małopolska
Post
autor: shalashaska » pt sie 25, 2006 7:39 pm
No jak narazie to moja żona jeździ asfaltowymi drogami

, które mają tyle dziur że nie ma potrzeby orać w polu

,a światła są po to by zwalniała.
Peugot; Nissan amera N15;
Etz251
-
Kudłaty
-

- Posty: 205
- Rejestracja: ndz lip 10, 2005 5:34 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Kudłaty » pt sie 25, 2006 7:45 pm
golony pisze:a od kiedy jeep terenowy? prosze opowiedz mi bajke jak to dezel lepszy w terenie tylko jakos to uargumentuj
Prawie jak terenowy ...

Był Suzuk Był Jeep
Niedługo coś nowego .Już jaest LR Disco 300
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » pt sie 25, 2006 7:57 pm
golony pisze:a od kiedy jeep terenowy? prosze opowiedz mi bajke jak to dezel lepszy w terenie tylko jakos to uargumentuj
ni hu...hu
Nie powiem bo mam 4.0 benzynkę i nawet bez LPG

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
lesio jeep
-

- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » pt sie 25, 2006 8:40 pm
bojach pisze:głowiczka do VMa to wydatek około 1 kzł ( x 4 szt )

cos drogie masz te ceny ja pisze o nowych glowicach na gwarancji a ty
mi z uzywkami do reno
a do VM ceny monpara
http://www.distrimotor.com/documents/CULASSEVM_001.pdf
dodaj w 2,1 przez 300 tys masz koszty
pasek rozrzadu + robocizna 500 euro X2
regulacjia zaworow 150 euro X2
TYCH kosztow w VM nie masz bo dtstrybucjia i zawory sa bezobslugowe
podaje ceny z Francji bo tu mieszkam
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
bojach

- Posty: 730
- Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
- Lokalizacja: rumia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bojach » pt sie 25, 2006 9:09 pm
pozdrawiam Marek
offpoje team
-
bojach

- Posty: 730
- Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
- Lokalizacja: rumia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bojach » pt sie 25, 2006 9:35 pm
pozdrawiam Marek
offpoje team
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » pt sie 25, 2006 9:39 pm
Poczytałem sobie te komentarze, i zastanawia mnie jedno- wszyscy jak jeden mąż, zarówno posiadacze benzyny jak i diesla podkreślają, że w terenie lepszy diesel z racji momentu obrotowego. Tyle, że 4.0 ma większy moment obrotowy od tego diesla 2.5 i położony tylko 400 rpm wyżej. To go chyba nie deklasuje, nie? To samo z 2.7 i 4.7....
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » pt sie 25, 2006 9:41 pm
dlatego wlasnie pisze ze lesio kasztani az zeby bola...kupil dezla i na sile stara sie nim zainteresowac innych
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości