Nowy poJeep...any ;)

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Plush
 
 
Posty: 259
Rejestracja: śr sie 16, 2006 7:20 pm
Lokalizacja: Chełm

Nowy poJeep...any ;)

Post autor: Plush » czw sie 24, 2006 8:40 pm

Stalo sie, zostalem wlascicielem jeepa cherokee 2,5 td, z 1996 roku pewnie jak wiekszosc nowych bede Was zadreczal glupimi pytaniami, mam nadzieje ze mi wybaczycie przynajmniej na poczatku :wink:
Bryka jezdzi nawet fajnie pozatym ze niedomaga sprzeglo i przez to troche cienko sie zmieniaja biegi - szczegolnie wsteczny i tym mam zamiar zajac sie na poczatku /pisze o tym zeby nie bylo ze on taki piekny i bezproblemowy :wink: /.
Pozdrawiam
Plush
GG: 12108
Vitara '91 1,6B Fedima 31/10.5/15

Awatar użytkownika
Kudłaty
 
 
Posty: 205
Rejestracja: ndz lip 10, 2005 5:34 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: Nowy poJeep...any ;)

Post autor: Kudłaty » czw sie 24, 2006 9:44 pm

Plush pisze: mam nadzieje ze mi wybaczycie przynajmniej na poczatku :wink:
/.
Witam i zacznijmy od tego , że nikt ci nie wybaczy dlaczego kupiłeś 2,5l td :)21
Był Suzuk Był Jeep
Niedługo coś nowego .Już jaest LR Disco 300

Awatar użytkownika
Piasecznik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pn cze 26, 2006 12:16 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Piasecznik » czw sie 24, 2006 11:22 pm

Laser mu wybaczy, a nawet przygarnie, bo sam taki ma i chwali.
Nie taki jednak dizel straszny, no chyba ze 2.1 ;P

Awatar użytkownika
Plush
 
 
Posty: 259
Rejestracja: śr sie 16, 2006 7:20 pm
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Plush » pt sie 25, 2006 6:41 am

Heh tego moglem sie spodziewac - forum czytuje juz od zimy wiec wiem co i jak ale decyzje podjalem po tym jak dowiedzialem sie ze u mnie w firmie VM jezdzi w ducato i mimo slusznego przegiegu to nie bylo z nim wiekszych problemow.
Pozdrawiam
Plush
GG: 12108
Vitara '91 1,6B Fedima 31/10.5/15

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pt sie 25, 2006 4:41 pm

Plush pisze:Heh tego moglem sie spodziewac - forum czytuje juz od zimy wiec wiem co i jak ale decyzje podjalem po tym jak dowiedzialem sie ze u mnie w firmie VM jezdzi w ducato i mimo slusznego przegiegu to nie bylo z nim wiekszych problemow.
to trza se bylo dukato zakupic :D

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » pt sie 25, 2006 5:43 pm

golony pisze:
Plush pisze:Heh tego moglem sie spodziewac - forum czytuje juz od zimy wiec wiem co i jak ale decyzje podjalem po tym jak dowiedzialem sie ze u mnie w firmie VM jezdzi w ducato i mimo slusznego przegiegu to nie bylo z nim wiekszych problemow.
to trza se bylo dukato zakupic :D
i mugl bys sie z kol Golonym zmeirzyc sie tym Dukato w terenie
moze wkoncu nie byl by najgorszy z tym czerwonym toczydlem

jednoczesnie mam namiar na kaplet glowic 4+ uszczelka jednoczesciowa
wzmocniona + inne duperelle orginalne VM nowe z gwarancja za jedyne 950 euro
:)21
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
shalashaska
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: sob sie 19, 2006 5:16 pm
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: shalashaska » pt sie 25, 2006 6:04 pm

Piasecznik pisze:Laser mu wybaczy, a nawet przygarnie, bo sam taki ma i chwali.
Nie taki jednak dizel straszny, no chyba ze 2.1 ;P
Hehe ostrożnie z tym 2.1TD, ja nie nażekam a wręcz chwalę.Zresztą lepszy ten motor do roboty od 2.5 :lol: , bo o ile się nie mylę ma cztery głowice :roll:

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » pt sie 25, 2006 6:58 pm

dokladnie 2,5 ma 4 glowice i gdzie widzisz problem ??
skoro 4 kosztuja tyle co jedna :lol:a
w eksploatacji tanszy od 2,1liczac nawet komplet glowic co 300 tys
nie dajac uczucia braku mocy 8)
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
shalashaska
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: sob sie 19, 2006 5:16 pm
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: shalashaska » pt sie 25, 2006 7:04 pm

No nie jestem tego taki pewny lesio, nawet idź z tym do mechanika do roboty to zapenw bardziej Ci szarpnie te PLN :lol:

Ta jedna głowiczka do 2.5TD kosztuje tylko 250 PLN.A do 2.1TD kupisz już za 500PLN :wink:

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » pt sie 25, 2006 7:13 pm

głowiczka do VMa to wydatek około 1 kzł ( x 4 szt ) :wink:
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
shalashaska
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: sob sie 19, 2006 5:16 pm
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: shalashaska » pt sie 25, 2006 7:20 pm

No to jak ktoś potrzebuje to ma okazje na allegro ja kupić za 250 zeta za sztukę.

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pt sie 25, 2006 7:20 pm

lesio jak zwykle sie myli :D lesiu a jaki ty masz u siebie motor?dzis zeby sprawdzic czy moze masz racje zlapalem sie ze swiatel z jeepem 2.5td i nie wiem o czym do mnie rozmawiasz??zniknal po paru metrach mimo szczerych checi...wiec zanim cos chlapniesz pomysl choc chwile..wpadnij na tyskie to sie poscigamy :)2

Awatar użytkownika
shalashaska
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: sob sie 19, 2006 5:16 pm
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: shalashaska » pt sie 25, 2006 7:29 pm

No musimy wbić Lesiowi że tyskie królewskie :D
Peugot; Nissan amera N15; Etz251

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pt sie 25, 2006 7:32 pm

i rzadzi :)2

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pt sie 25, 2006 7:33 pm

lesiowi wbic to sie akurat nic nie da ..on jest po prostu inny.ma chlopak swoj swiat :)

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pt sie 25, 2006 7:35 pm

golony pisze:lesio jak zwykle sie myli :D lesiu a jaki ty masz u siebie motor?dzis zeby sprawdzic czy moze masz racje zlapalem sie ze swiatel z jeepem 2.5td i nie wiem o czym do mnie rozmawiasz??zniknal po paru metrach mimo szczerych checi...wiec zanim cos chlapniesz pomysl choc chwile..wpadnij na tyskie to sie poscigamy :)2
A gdzie w terenie miałeś światła ??
:lol:

Jak lubisz się ścigać spod świateł to chyba nie na to forum trafiłeś :)21
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pt sie 25, 2006 7:37 pm

a od kiedy jeep terenowy? prosze opowiedz mi bajke jak to dezel lepszy w terenie tylko jakos to uargumentuj
Ostatnio zmieniony pt sie 25, 2006 7:39 pm przez golony, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
shalashaska
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: sob sie 19, 2006 5:16 pm
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: shalashaska » pt sie 25, 2006 7:39 pm

No jak narazie to moja żona jeździ asfaltowymi drogami :lol:, które mają tyle dziur że nie ma potrzeby orać w polu :)21 ,a światła są po to by zwalniała.
Peugot; Nissan amera N15; Etz251

Awatar użytkownika
Kudłaty
 
 
Posty: 205
Rejestracja: ndz lip 10, 2005 5:34 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Kudłaty » pt sie 25, 2006 7:45 pm

golony pisze:a od kiedy jeep terenowy? prosze opowiedz mi bajke jak to dezel lepszy w terenie tylko jakos to uargumentuj
Prawie jak terenowy ... :)21
Był Suzuk Był Jeep
Niedługo coś nowego .Już jaest LR Disco 300

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pt sie 25, 2006 7:57 pm

golony pisze:a od kiedy jeep terenowy? prosze opowiedz mi bajke jak to dezel lepszy w terenie tylko jakos to uargumentuj
ni hu...hu :wink:

Nie powiem bo mam 4.0 benzynkę i nawet bez LPG :D
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » pt sie 25, 2006 8:40 pm

bojach pisze:głowiczka do VMa to wydatek około 1 kzł ( x 4 szt ) :wink:
cos drogie masz te ceny ja pisze o nowych glowicach na gwarancji a ty
mi z uzywkami do reno
a do VM ceny monpara :o http://www.distrimotor.com/documents/CULASSEVM_001.pdf
dodaj w 2,1 przez 300 tys masz koszty
pasek rozrzadu + robocizna 500 euro X2
regulacjia zaworow 150 euro X2
TYCH kosztow w VM nie masz bo dtstrybucjia i zawory sa bezobslugowe
podaje ceny z Francji bo tu mieszkam
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych



Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt sie 25, 2006 9:39 pm

Poczytałem sobie te komentarze, i zastanawia mnie jedno- wszyscy jak jeden mąż, zarówno posiadacze benzyny jak i diesla podkreślają, że w terenie lepszy diesel z racji momentu obrotowego. Tyle, że 4.0 ma większy moment obrotowy od tego diesla 2.5 i położony tylko 400 rpm wyżej. To go chyba nie deklasuje, nie? To samo z 2.7 i 4.7....
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pt sie 25, 2006 9:41 pm

dlatego wlasnie pisze ze lesio kasztani az zeby bola...kupil dezla i na sile stara sie nim zainteresowac innych

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości