ZMIENIŁEM WJ na WK
Moderator: Mroczny
ZMIENIŁEM WJ na WK
Przyszedł czas na zmiany.
Sprzedałem mojego WJ i zasiadłem do WK.
Spostrzeżenia są ciekawe.
Jeśli ktoś zamierza się przesiąść z WJ na WK służę informacjami.
Na WJ zrobiłem 200 tkm,, na WK 25 tkm.
Sprzedałem mojego WJ i zasiadłem do WK.
Spostrzeżenia są ciekawe.
Jeśli ktoś zamierza się przesiąść z WJ na WK służę informacjami.
Na WJ zrobiłem 200 tkm,, na WK 25 tkm.
zibi
WK 4X4 LAREDO
WK 4X4 LAREDO
COMFORTOWO , nawet bardzo, dużo lepiej niż w WJ, ale pewnie mniej terenowo, jeszcze nie sprawdzałem w poważnym terenie , trochę mi szkoda. Poczekam do zimy.
Mniejsze górki , plaże, wodowanie łodzi i przy okazji błotko - no problem.
W WJ reduktor używałem raczej żeby sprawdzić czy działa, czyli bardzo żadko, a tu go brak - Laredo. Na tą chwilę jestem bardzo zadowolony.
Auta używam min. do ciągnięcia kempingu , łodzi itp. 80% asfalt.
Spalanie trasa przy 120 km/h 11l/100
! miasto 16/100 silnik 3,7, czyli ten sam co 4,7 ale 2 tłoki mniej, do 4,7 lekko zamulony, ale na autobanie 200 km/h. Wydaje mi się że skrzynia w WJ była sprawniejsza , ta chyba jest z mercedesa i muli. Auto kupiłem nowe więc absolutna cisza .
Reasumując komfort i cisza jak w BMW 7 (powyżej 140 słychać wiatr), a i w teren też się nadaje. Miłą niespodzianką jest system kontrolujący ciśnienie w kołach. Auto wyraźnie większe "in and out" od WJ, niestety koło zapasowe pod podłogą bagażnika. Generalnie polecam.
Mniejsze górki , plaże, wodowanie łodzi i przy okazji błotko - no problem.
W WJ reduktor używałem raczej żeby sprawdzić czy działa, czyli bardzo żadko, a tu go brak - Laredo. Na tą chwilę jestem bardzo zadowolony.
Auta używam min. do ciągnięcia kempingu , łodzi itp. 80% asfalt.
Spalanie trasa przy 120 km/h 11l/100

Reasumując komfort i cisza jak w BMW 7 (powyżej 140 słychać wiatr), a i w teren też się nadaje. Miłą niespodzianką jest system kontrolujący ciśnienie w kołach. Auto wyraźnie większe "in and out" od WJ, niestety koło zapasowe pod podłogą bagażnika. Generalnie polecam.
zibi
WK 4X4 LAREDO
WK 4X4 LAREDO
jeszcze jedna ważna sprawa, auto pięknie pomyka po zakrętach , o dużo lepiej niż WJ, tu najbardziej przypomina mi BMW 7 , to chyba zasługa listwy kierowniczej zamiast ślimaka. Chociaż jak wiemy listwa szybciej się wybija na polskich drogach, ale prowadzi się genialnie. WJ niektóre znane mi zakręty mogłem pokonywać max 100, a ty spoko 130 

zibi
WK 4X4 LAREDO
WK 4X4 LAREDO
hm, spalanie nawet niezle 
a czym sie rozni dokladnie laredo od limited oprocz chromowanego grila? i braku skory?
laredo nie maja reduktora? w zadnej wersji laredo nie ma reduktora?

a czym sie rozni dokladnie laredo od limited oprocz chromowanego grila? i braku skory?
laredo nie maja reduktora? w zadnej wersji laredo nie ma reduktora?
Ostatnio zmieniony wt sie 29, 2006 9:03 pm przez Marcin978, łącznie zmieniany 1 raz.
- lesio jeep
-
- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Napęd X 4, bez reduktora, mosty z LSD ( czy jakoś tak).
Machnąłem właśnie 3 tkm do Paryża z rodzinką (4 osoby + bagaże), wszyscy zadowoleni.
średnie spalanie 12 l/100, średnia prędkość 110-140.
Limitet ma dodatkowo :
- Reduktor
- Skóry
- Klima 2 strefowa
- Chromowane dekory
- Zamykane elektrycznie lusterja
- Ściemniane elektrycznie lusterka
Więcej różnic nie zauważyłem w stosunku do mojego egzemplaża.
Machnąłem właśnie 3 tkm do Paryża z rodzinką (4 osoby + bagaże), wszyscy zadowoleni.
średnie spalanie 12 l/100, średnia prędkość 110-140.
Limitet ma dodatkowo :
- Reduktor
- Skóry
- Klima 2 strefowa
- Chromowane dekory
- Zamykane elektrycznie lusterja
- Ściemniane elektrycznie lusterka
Więcej różnic nie zauważyłem w stosunku do mojego egzemplaża.
zibi
WK 4X4 LAREDO
WK 4X4 LAREDO
- lesio jeep
-
- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Comander technicznie to to samo, tylko skorupa inna , bardziej nadmuchana, a grand bardziej mi się podoba . W terenie nowy model ma inną wadę , większy rozstaw osi o całe 10 cm, no i zawiecha z przodu ma wile zalet ale jest delikatniejsza od mostów. Ale komfort jazdy jest zdecydowanie lepszy.
zibi
WK 4X4 LAREDO
WK 4X4 LAREDO
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 24
- Rejestracja: pt sie 25, 2006 3:12 pm
Cześć!
Zibii czy mógłbyś rzucić okiem do n/w tematu?
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=33318
dzięki!
Peace.
Zibii czy mógłbyś rzucić okiem do n/w tematu?
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=33318
dzięki!
Peace.
Diesla nie lubię i diesel nie lubi mnie , bo ;
- ciężki przód,, przy szybkiej jeździe pszeszkadza
- zapach ropy i spalin
- chałas
- zajechałem już dwa diesle (BMW i Mercedes)
- obecna różnica w cenie paliw, a w zasadzie jej brak , przy moich przebiegach i spalaniu obecnie posiadanego modelu nie zmusiła mnie do kupienia diesla.
Oczywiście to kwestia gustu i przekonań i nikogo nie neguje za ujeżdżanie diesla , szczególnie w terenie.
- ciężki przód,, przy szybkiej jeździe pszeszkadza
- zapach ropy i spalin
- chałas
- zajechałem już dwa diesle (BMW i Mercedes)
- obecna różnica w cenie paliw, a w zasadzie jej brak , przy moich przebiegach i spalaniu obecnie posiadanego modelu nie zmusiła mnie do kupienia diesla.
Oczywiście to kwestia gustu i przekonań i nikogo nie neguje za ujeżdżanie diesla , szczególnie w terenie.
zibi
WK 4X4 LAREDO
WK 4X4 LAREDO
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość