reduktor coś sie wali ale co
Moderator: Mroczny
reduktor coś sie wali ale co
po załączeniu 4x4 po prostym idzie ale ostrzej pod góre zaczyna coś przeskakiwać jak by jakiegoś freza ścieło . cherokee 91 a reduktor241.co to budziet
niemasz problemów kup gazika
szkoda gimnastyki..to ciezkie jak 100 diablow.maciuś pisze:mam jeszcze jedno pytanko czy wyjme sam reduktor beaz wyciągania skrzyni biegów
W koncu masz 242 czy 231? Jak 242 - na jakim trybie (FT czy PT) to sie dzieje? Staje zupelnie i nie jedzie, czy staje ,bo jedna os gubi trakcje i mieli w powietrzu?
Moze po prostu masz niewwyregulane cieglo i 4FT, ktore jest obok N nie zakleszcza napedu na 100%. Masz ten sam probelm na 4LO?
Ostatecznie mozesz otworzyc reduktro: zdejmij wal i obudowe tak zebys mial caly mechanizm dostepny. Zdejmij zawleczke z kola przedniego napedu (tam gdzei lancuch) i wyjmij wszytko ze srodka. nastepnie dokonaj dokladnej inspekcji zebatek i planetarek. Luzami sie nei przejmuj bo sa dosc normalne..to znaczy w grnicach 1mm.
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie 

no to jasne jak dla mnei. Nie ma szansy zeby na oby 4x4 probelm byl spowodowany ustawieniem ciegla, wiec ino "mode sleeve", czyli koleczko zebate, ktore przesuwane jest po tylnej czesci glownego walka przez "mode fork" czyli taka lapke. To kolko wchodzi w planetarke uruchamiajac tryb 4x4 i zaleznie od tego czy PT czy FT wsuwane jest glebej lub plycej blokujac (lub nie
) mechanizm roznicowy w tejze planetarce.
Jedyne co pozostalo, to niestety otworzyc gada i wyjac glowny walek z cala menazeria i sprawdzic.

Jedyne co pozostalo, to niestety otworzyc gada i wyjac glowny walek z cala menazeria i sprawdzic.
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie 

WITAM - u mnie dzieje sie identiko - trzy dni temu zaczęło głośno strzelać przy włączeniu jakiegoś napędu 4x4 (obojętnie którego)
Czy ktoś już rozebrał reduktor - też mam 242 - i podglądnął co mu dolega
Ile kasy mogą kosztować manele??
Czy ktoś już rozebrał reduktor - też mam 242 - i podglądnął co mu dolega

Ile kasy mogą kosztować manele??
-----------------------
Cherokee 4.0 / 97 CZARNA MAMBA - HANKOOKI MT / COOPERY
GSM 694 229 575
Cherokee 4.0 / 97 CZARNA MAMBA - HANKOOKI MT / COOPERY
GSM 694 229 575
zalezy od stanu
A tego niestwierdzisz na 100% macajac go z wierzchu. Przede wszystkim, upewnij sie ze to wlasciwa wersja 242, bo byly roznice i potem zostaniesz z reduktorem do niczego.
Najlepiej by bylo chyba gdybys mogl go u sprzedawcy otworzyc i obadac jak jest w srodku. Generalnie zabki musza byc ladne i nie spilowane, lanuszek nacigniety - max 5mm luzu a inne elementy nie powinny miec wiecej jak 1 mm luzu.

Najlepiej by bylo chyba gdybys mogl go u sprzedawcy otworzyc i obadac jak jest w srodku. Generalnie zabki musza byc ladne i nie spilowane, lanuszek nacigniety - max 5mm luzu a inne elementy nie powinny miec wiecej jak 1 mm luzu.
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie 

Bierz i wkładaj.maciuś pisze:znalazłem reduktor za700pln czy to cena przystępna
reduktor jest na 6 śrubach, z tego jedna ukryta jest pod poduszką.
wyjąć można spokojnie samemu jeśli jest kanał, bez kanału trzeba gimnastykować troche.
- podeprzeć skrzynie biegów, odkręcic belke, opuścić wszystko ile się da, uwaga na cięgna od reduktora, odkrecic poduszke i 6 śrub reduktora, najlepjej mięc pod ręką garść różnych kluczy 14 i 15. Czasami dobrze jest odkrecic rure wydechową od kolektora.
Do włożenia reduktora trzeba pomocnika (ja za słaby byłem sam)
Przy zakupie reduktora ważna jest średnica i ilość zębów na frezie do skrzyni. Przed -91 mają inne i od 91 w góre inne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości