
Nie wchodzi na obroty, nie przewody, świece, kopułka...
Moderator: Mroczny
- rozprza
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: sob maja 28, 2005 6:31 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Nie wchodzi na obroty, nie przewody, świece, kopułka...
Grand 4.0 94r na benzynie i gazie tak samo, nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny, przy depnięciu pedału gazu w czasie jazdy zaczyna szarpać a na postoju ksztusi się prycha
przy powolnym wciskaniu gazu wkręca się super w całym zakresie obrotów, świece itp jak w tytule wymienione, filter powietrza też, zaprzyjaźniony mechanik twierdzi że to problem z zapłonem ale nie wie czego i gdzie ( czujnika..?) szukać. Co sugeruje szanowne grono??

vojager 3.3 grand 5.9
- cornholio78
- Posty: 1882
- Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm
jest czujnik spalania stukowego - czyli zapłon w pewnych granicach "reguluje się sam" ale w pewnych można go ustawiać.
1. uruchom autodiagnostykę tak jak opisałem w watku o diagnostyce wranglera czyli:
"Spróbuj tak wywołać samodiagnozę:
automatik daj na N, manual na luz
w przeciągu 5 sekund włącz zapłon - wyłącz - włącz - wyłącz - włącz
powinna się uaktywnić"
2. sprawdź przy załaczonym zapłonie:
czujnik spalania stukowego
zawór recyrkulacji spalin
czujnik położenia wału: 7.5-8.5V
znajduje się przyłączeniu ze skrzynią
czujnik położenia wałka rozrządu 7.5-8.5V
znajduje sie tam gdzie rozdzielacz zapłonu (w nim)
potencjometr przepustnicy: zasilanie: 4.7-5.3V, sygnał: zamknięta 0.3-0.6V, otwarta maksymalnie: 1.3-3V
1. uruchom autodiagnostykę tak jak opisałem w watku o diagnostyce wranglera czyli:
"Spróbuj tak wywołać samodiagnozę:
automatik daj na N, manual na luz
w przeciągu 5 sekund włącz zapłon - wyłącz - włącz - wyłącz - włącz
powinna się uaktywnić"
2. sprawdź przy załaczonym zapłonie:
czujnik spalania stukowego
zawór recyrkulacji spalin
czujnik położenia wału: 7.5-8.5V
znajduje się przyłączeniu ze skrzynią
czujnik położenia wałka rozrządu 7.5-8.5V
znajduje sie tam gdzie rozdzielacz zapłonu (w nim)
potencjometr przepustnicy: zasilanie: 4.7-5.3V, sygnał: zamknięta 0.3-0.6V, otwarta maksymalnie: 1.3-3V
- rozprza
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: sob maja 28, 2005 6:31 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
wiem że było ale jakoś nie mogę dotrzeć po pierwsze docornholio78 pisze:jest czujnik spalania stukowego - czyli zapłon w pewnych granicach "reguluje się sam" ale w pewnych można go ustawiać.
1. uruchom autodiagnostykę tak jak opisałem w watku o diagnostyce wranglera czyli:
"Spróbuj tak wywołać samodiagnozę:
automatik daj na N, manual na luz
w przeciągu 5 sekund włącz zapłon - wyłącz - włącz - wyłącz - włącz
1 sposobu odczytywania błędów, czyli naliczania lampki
2 samych kodów co oznaczają ( miałem to kiedyś na privie ale wyrżłem bom myślał że tylko sielanka z autem będzie


vojager 3.3 grand 5.9
http://www.jeep.avtograd.ru/Cherokee/in ... /codes.htm
albo
http://wiki.jeep4x4.net/index.php/XJ_Kluczykologia
albo
http://wiki.jeep4x4.net/index.php/XJ_Kluczykologia
xj 4.0 performace "93,LPG, LIFT >4,5", MT 31"
http://www.jeep.avtograd.ru/Cherokee/in ... /codes.htm
albo
http://wiki.jeep4x4.net/index.php/XJ_Kluczykologia
lub
http://go.jeep-xj.info/HowtoECUcodes.htm
albo
http://wiki.jeep4x4.net/index.php/XJ_Kluczykologia
lub
http://go.jeep-xj.info/HowtoECUcodes.htm
xj 4.0 performace "93,LPG, LIFT >4,5", MT 31"
ironek, tutaj jest temat że nie wchodzi na obroty ani na gazie ani na benzynie.
z tym kodem chciałem podkreslić że komputer jako w świetle swojego oprogramowania nie zauważył problemu (wszystkie sygnały w normie).
twój zdaje się nie wchodzi na obroty tylko na benzynie, to bym sprawdził wtryski. odpowiedz mi na jedno pyatnie. masz odcięcie pompy paliwa jak pracujesz na gazie?
z tym kodem chciałem podkreslić że komputer jako w świetle swojego oprogramowania nie zauważył problemu (wszystkie sygnały w normie).
twój zdaje się nie wchodzi na obroty tylko na benzynie, to bym sprawdził wtryski. odpowiedz mi na jedno pyatnie. masz odcięcie pompy paliwa jak pracujesz na gazie?
- cornholio78
- Posty: 1882
- Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm
heh musze najpierw na myjnie bo cały silnik jest koloru błota - mam nadzieje że go nie zaleję wodą przy myciu
cholera najgorsze jest to że z mechaniką sobie jako tako radzę ale z elektryką/elektroniką to cieniutko u mnie - muszę znależć kogoś kto przynajmniej zna jakieś podstawy przepływu prądu bo jak są już trzy kabelki to się gubie

cholera najgorsze jest to że z mechaniką sobie jako tako radzę ale z elektryką/elektroniką to cieniutko u mnie - muszę znależć kogoś kto przynajmniej zna jakieś podstawy przepływu prądu bo jak są już trzy kabelki to się gubie

xj 4.0 performace "93,LPG, LIFT >4,5", MT 31"
ironek, jak pompa odcięta to pewnie by trzeba wtryski uruchomić ponownie, niestety nie mam pojęcia co zrobić z zapieczonymi wtryskami.
a co do tego drugiego XJ, to masz 2.5, nie znam tego sinika ani jego sterowania. przy czterolitrówce powiedział bym sprawdzić TPS, MAP. Ogólnie, było coś grzebane czy tak sam od siebie?
Bo trzeba sprawdzić zapłon (lampa!!) no i ogólnie rozrząd, może aparat zapłonowy jest przestawiony o ząbek itd itd.
Miałem kiedyś toyote 2.2, pracowała TYLKO na wolnych obrotach, zero reakcji na pedał gazu. Okazało się rozrzad przeskoczył o ząbek.
a co do tego drugiego XJ, to masz 2.5, nie znam tego sinika ani jego sterowania. przy czterolitrówce powiedział bym sprawdzić TPS, MAP. Ogólnie, było coś grzebane czy tak sam od siebie?
Bo trzeba sprawdzić zapłon (lampa!!) no i ogólnie rozrząd, może aparat zapłonowy jest przestawiony o ząbek itd itd.
Miałem kiedyś toyote 2.2, pracowała TYLKO na wolnych obrotach, zero reakcji na pedał gazu. Okazało się rozrzad przeskoczył o ząbek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość